Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.
Käytän hengellisiä toimintakanavia antaessani vastauksia.
Kommentit (1071)
Ulpukankukka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli tällainen viesti, joka käskettiin laittamaan tänne. Onko innokkaita henkilöitä tekemään ryhmämeditaatio tänään kello 22:30? Tällä olisi meille kaikille hyvin tietoisuutta kohentava vaikutus.
T: Voi
Olisin mielelläni mukana.
En tiedä, että oliko tarkoitus purkaa meditaatiota jotenkin. Chakrat ovat alkaneet kiinnostaa minua ja se oli osasyy siihen, miksi halusin osallistua. Pohdin toki, että onko se järkevää, koska vähän pelkäsin ahdistuvani. En tiedä näitkö mitään ja millaisen käsityksen mahdollisesti sait chakroistani. Mutta jos näit, niin kuulisin joskus mielelläni. En kokenut mitään tunnekuohuja tai hipaisuja tms. puolituntisen aikana. Huomasin ajattelevani elämäni kulkua ihan rauhassa. Minulle tuli yhdessä vaiheessa tuntuma vanhasta, laihasta ja pitkästä miehestä. (Ehdin ajatella, että onpa laiha ja pitkä mies). Mies oli lähelläni. Miehen taustalla oli lyhyehkö, pyöreä hahmo. Mielsin hahmon naiseksi. En nähnyt heitä kauaa. Ruumiissa en tuntenut juuri mitään. Ehkä rinnan päällä tuntui vähän painoa. Tänään olen ollut hiukan vauhdikkaampi kuin tavallisesti, pientä päänsärkyä.
Kiitos erittäin paljon kaikille osallistujille eiliseen meditaatioon. Se oli paremmin kuin hyvin onnistunut. Tarkoitus oli etten tarkastele kenenkään energioita erikseen vaan meditoimme yhdessä. Tänää onkin ollut melko upea flowtila koko päivän. Meditaatio voi nostaa pintaan monenlaisia asioita. Joskus pelkojakin. Joskus tunteita...yms.Ehdotan että ottaisimme samanlaisen session huomenna samaan aikaan. Miltä kuulostaisi?
Hei,
Kiitos kaikille meditaatiosta.
Yksi parhaista meditaatioista ikinä tähän asti :)
Näin rivin ihmisiä, joiden käytös on tavalla tai toisella satuttanut tai loukannut, jopa negatiivisesti muokannut minua elämäni aikana. Olisiko näitä henkilöitä ollut kymmenisen.
Kuljin yksi kerrallaan heidän ohi, vaihdoin pari sanasta, halasimme tai kättelimme: Ammensin ymmärrystä taannoisten tapahtumien syihin ja seurauksiin, annoin anteeksi, ja tunsin samalla kun nuo henkilöt ja tapahtumat antoivat minulle tilaa ja rauhaa. Hymyilin ja kyyneleet valuivat.
Olen tässä muutaman päivän työskennellyt aktiivisesti sydän chakraa ja saanut sitä auki, joten tuo anteeksianto on ollut voimakkaasti läsnä.[/quote
Huomasin viestisi vasta nyt.Kuulostaa todella hienolta! Arvaa mitä? Näin myös rivin ihmisiä eilisessä meditaatiossa. Rivin edessä oli yksinäinen naishahmo. Se olit siis sinä :) En saanut kiinni tämän näyn merkitystä. Aika kiva että näimme samanlaisia asioita eilen.
Aletaan kohta valmistautumaan klo22:00 entisten elämien katselemiseen.T: Voi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä näköpiirissä? Vähän ahdistaa tuleva aika...
Sinulla ei ole syytä huoleen. Sinulla on joukko tukijoita henkimaailman puolella. Kaikki tulee menemään loistavasti kannaltasi.
Halauksia sinulle.
Voi kiitos Voi :) Halauksia takaisin! Tässä nyt vaan ollut kaikkea hankaluutta vuosia, että alkoi jo hirvittämään.
Oliko miehellä ollenkaan tunteita minua kohtaan? Kiitos.
Onko minulla henkimaailmassa tukijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei
Mitä näet minulle? Kaikki periaatteessa ok mutta jotenkin tämä yksinäinen peruspuurtaminen kyllästyttää.
Näetkö miten käy opintohaaveilleni työn ohessa. Entä lapset?Näen tosiaankin jumiutuneita energioita. Tunnet että elämästä olisi kadonnut ilo ja yllätyksellisyyn. Spontaanit tapahtumat.
Mene itseksesi teatteriin ensi viikon viikonloppuna. En tiedä miksi näin käskettiin tekemään, mutta sinun pitäisi tehdä niin.
Opintohaaveet onnistuvat mutta aiheuttavat suurta stressiä...selviät kuitenkin siitä.
Lapsille näkyy ainoastaan hyvää. Useat korkeat henkillennot suojelevat heitä.
Kaikkea hyvää.
Kiitos vastauksesta. Teatteriin olen menossa ystävän kanssa nyt torstaina. Ensi viikon vkonloppuna en pääse, koska lapsi joutuisi jäämään yksin kotiin. Hyvin tyypillinen tilanne itselleni: aina jokin asia estää jotakin asiaa. Opintostressiin olinkin varautunut, mutta pelkäsin etten jaksa kun työ vie mehut. Kiva tietää että voisin onnistua. Ensin pitää saada se opiskelupaikka. Lapsiani rakastan yli kaiken ja ihanaa kuulla heistä hyvää. Minun itseni ei niin väliksi olekaan kunhan lapsilla on hyvin. Kiitos ja kaikkea hyvää sinulle.
Ajatteleekohan mielessäni pyörivä ihminen myös minua?
Kysyisin vielä, että kannattaako muutto lapsuuteni maisemiin lapsen kanssa? Miehelle näyttää tuo nainen olevan pakkomielle, asettaa hänet minun edelleni kaiken sen jälkeenkin mitä tuo nainen on tehnyt. Kaikki muut näkevät mikä tuo nainen oikeasti on, mies kulkee laput silmillä hänen suhteensa. Kiitos vastauksistasi, olisin kyllä kiitollinen kaikesta mitä näet meille (lapselle ja minulle) pitkälläkin tähtäimellä.
Tarvitsen lohduttavia sanoja viime vuonna kuolleesta isästäni. Poismeno oli yllättävä ja tapa todella surullinen. Haluaisin erityisesti kuulla jotain henkimaailman puolelta...
Olen vaihtamassa työpaikkaa mutta nyt mietin teinkö oikean ratkaisun?
Näetkö mitä tulevaisuus tuo tullessaan työasioissa?
Hei!
Nyt kolmatta kertaa listaan viestini. Katsoisitko...Milloin tulee rakkaus? Näkyykö ulkomaat tai ura? En viihdy Suomessa.
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Hei!
Nyt kolmatta kertaa listaan viestini. Katsoisitko...Milloin tulee rakkaus? Näkyykö ulkomaat tai ura? En viihdy Suomessa.
Kiitos!
Viestiisi vastattu sivulla 46.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tietää rakkauselämästäni ja tulevaisuudesta muutenkin.
T: EllaHei Ella.
Rakkauselämässä tapahtuu suuri käänne vuonna 2021. Näen tämän loppuelämän kantavana parisuhteena. Sain informaatiota jossa oli näkyvillä hääasun huntu.
Ensi talvi ei tuo suurempia yllätyksiä, kutsuisin tätä tasaiseksi puurtamisen talveksi. Ensi kesä tuo tullessaan matkan.Lähdet tänne hyvin suurella ilolla.
Kiitos paljon, matka onkin ollut suunnitteilla! :) -Ella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia ohjeita voisit antaa minulle elämäni ja tuskailuni kanssa? Mikä on perimmäinen ongelmani ja mihin minun pitäisi nyt keskittyä?
Ongelmasi on itsetuntoon liittyviä. Ole rohkeasti oma itsesi, kukaan ei sinua satuta. Olet kaunis sieluinen ihminen. Älä pelkää, luota siihen mitä teet. Tulet onnistumaan.
Kiitos kauniista ja rohkaisevista sanoista. Pystytkö kertomaan, miten tai milloin saan jonkin ratkaisun mieltäni vaivaaviin kysymyksiin, jotka liittyvät ihmissuhteisiin (rakkauteen)? Tai jotain muuta neuvoa niihin liittyen? Tuntuu, etten saa rauhaa näiltä ajatuksiltani.
Entäpä terveyteni? Mistä löytäisin parannuksen vaivaani? Vai onko loppuelämäni tällaista?
Kiitos, jos viitsit vielä vastata. Haluaisin kirjoittaa tähän paremmin, mutta mikään ei oikein vastaa ajatuksiani tai en halua palstalla avata liikaa. Toivottavasti ymmärrät.
Hei, olen varmaan jäänyt välistä. Jos jotain selvennystä vielä olisi minulle joko näihin kysymyksiin tai jotain muuta, esim. viestejä edesmenneiltä?
Vierailija kirjoitti:
Ulpukankukka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli tällainen viesti, joka käskettiin laittamaan tänne. Onko innokkaita henkilöitä tekemään ryhmämeditaatio tänään kello 22:30? Tällä olisi meille kaikille hyvin tietoisuutta kohentava vaikutus.
Olisin mielelläni mukana.
En tiedä, että oliko tarkoitus purkaa meditaatiota jotenkin. Chakrat ovat alkaneet kiinnostaa minua ja se oli osasyy siihen, miksi halusin osallistua. Pohdin toki, että onko se järkevää, koska vähän pelkäsin ahdistuvani. En tiedä näitkö mitään ja millaisen käsityksen mahdollisesti sait chakroistani. Mutta jos näit, niin kuulisin joskus mielelläni. En kokenut mitään tunnekuohuja tai hipaisuja tms. puolituntisen aikana. Huomasin ajattelevani elämäni kulkua ihan rauhassa. Minulle tuli yhdessä vaiheessa tuntuma vanhasta, laihasta ja pitkästä miehestä. (Ehdin ajatella, että onpa laiha ja pitkä mies). Mies oli lähelläni. Miehen taustalla oli lyhyehkö, pyöreä hahmo. Mielsin hahmon naiseksi. En nähnyt heitä kauaa. Ruumiissa en tuntenut juuri mitään. Ehkä rinnan päällä tuntui vähän painoa. Tänään olen ollut hiukan vauhdikkaampi kuin tavallisesti, pientä päänsärkyä.
Kiitos erittäin paljon kaikille osallistujille eiliseen meditaatioon. Se oli paremmin kuin hyvin onnistunut. Tarkoitus oli etten tarkastele kenenkään energioita erikseen vaan meditoimme yhdessä. Tänää onkin ollut melko upea flowtila koko päivän. Meditaatio voi nostaa pintaan monenlaisia asioita. Joskus pelkojakin. Joskus tunteita...yms.Ehdotan että ottaisimme samanlaisen session huomenna samaan aikaan. Miltä kuulostaisi?
Hei,
Kiitos kaikille meditaatiosta.
Yksi parhaista meditaatioista ikinä tähän asti :)
Näin rivin ihmisiä, joiden käytös on tavalla tai toisella satuttanut tai loukannut, jopa negatiivisesti muokannut minua elämäni aikana. Olisiko näitä henkilöitä ollut kymmenisen.
Kuljin yksi kerrallaan heidän ohi, vaihdoin pari sanasta, halasimme tai kättelimme: Ammensin ymmärrystä taannoisten tapahtumien syihin ja seurauksiin, annoin anteeksi, ja tunsin samalla kun nuo henkilöt ja tapahtumat antoivat minulle tilaa ja rauhaa. Hymyilin ja kyyneleet valuivat.
Olen tässä muutaman päivän työskennellyt aktiivisesti sydän chakraa ja saanut sitä auki, joten tuo anteeksianto on ollut voimakkaasti läsnä.[/quote
Huomasin viestisi vasta nyt.Kuulostaa todella hienolta! Arvaa mitä? Näin myös rivin ihmisiä eilisessä meditaatiossa. Rivin edessä oli yksinäinen naishahmo. Se olit siis sinä :) En saanut kiinni tämän näyn merkitystä. Aika kiva että näimme samanlaisia asioita eilen.
Aletaan kohta valmistautumaan klo22:00 entisten elämien katselemiseen.T: Voi
Hei,
Kiitos eilisestä.
Melkoista "energia virtaa" oli eilinen sessio - Vai sanoisinko energia massavyöryä :)
Paljon sisäisiä ja ulkoisia tuntemuksia. Selkeä lukukokemus hoitamisen sijaan.
Näin itse välähdyksiä punatukkaisesta, pyöreäkasvoisesta naisesta, ja tunsin syvää romanttista rakkautta ja ikävää häntä kohtaan. Erikoista.
Mielenkiinnolla jään odottamaan, mitä näit.
Viestiini ei ole vielä vastattu, hukkunut tuonne.... Eli olenko menossa oikeaan suuntaan ja miltä tulevat vuodet näyttävät? Onko suurin osa vastoinkäymisistä jo takana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä suhde lapseni isän kanssa näyttää tulevaisuudessa? Tuntuu että pitäisi tehdä isoja päätöksiä nyt, mutta pelottaa.
Voi että, en näe kovin helppoa tulevaisuutta suhteessa lapsen isään. Pelko voi olla musertavaa, elä anna sen kutistaa energiaasi. Annan sinulle tänään energiahoitoa joka poistaa pelkoa tehokkaasti. Saat rohkeutta tärkeää päätöstäsi varten.
Voimia ja halaus sinulle.
Kiitos kiitos kiitos!!! Näin kyllä vähän ajattelinkin, hirveän helppoa ei ollut ennen lapsen syntymääkään, vaikka rakkauttakin oli, mutta nyt on tosi vaikeaa. Mutta hän kumminkin haluaisi lisää lapsia, mutta minä pitäisin esimerkiksi asumuseroa "hyvänä", kun yhdessä on niin vaikeaa. Pystyisitkö vielä kertomaan mitä tämän suhteen näkyy? Myös kysyisin neuvoa tähän, hän(lapsen isä) tarvitsee apuani eräässä asiassa ja hän myös olettaa että autan häntä. Tiedän kumminkin että hän on tehnyt asioita joiden ilmitulolla olisi negatiivinen vaikutus tämän asian suhteen. Tulisiko minun pitää suuni supussa(jopa silloin jos minulta näistä asioista kysytään), vai jopa oma-alotteisesti kertoa nämä asiat?
Vielä yksi asia jonka vuoksi olen todella surullinen. Tein isoja "uhrauksia" suhteemme(lapsen isän kanssa) vuoksi, mutta olisiko mahdollista että asiat pystyisivät vielä olemaan kuten ennen näitä muutoksia? Ne koskettivat myös minulle läheisimpiä ja olen todella surullinen, koska he eivät näitä muutoksia olisi toivoneet.
Kiitos jos vastaat vielä näihinkin ja kiitos muutoinkin!
Ja minulta myös halaus!
Hei Ennustaja,
menneisyyttäsi pidät aina sydämessäsi. Kuitenkin ulkona odottaa uusi päivä. Ota rohkeasti askel uuteen, hyvästele se mikä oli liikaa. Sinulle koittaa aika tuoreena kevyenä kedon kukkasena, jos vain rohkeasti otat ensimmäisen askeleen. Muu on jo valmistettu. Älä anna turvallisuuden ja tottumuksen tuudittaa. Et ole kenellekään mitään velkaa. Joillekin asioille elämässäsi olet sokea, tee kaikkesi jotta saat silmät auki.
Ole avoin kuin pieni lapsi. Etsi, niin löydät.
Hei taas. Kyselen kulkeeko lähelläni edesmenneitä lähimmäisiäni. Ikävä on aina heitä. Mitä he miettii miten pitäisi jatkaa elämäni polkua?
Pakko kysyä josko saisi vastauksen vielä. Mitä näet rakkauselämästäni?
Mitä tarkoittaa voi? En ymmärrä. T. Insinööri, joka laittaa voita leivän päälle.