Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.

Vierailija
07.09.2018 |

Käytän hengellisiä toimintakanavia antaessani vastauksia.

Kommentit (1071)

Vierailija
681/1071 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenn kirjoitti:

Hei!

Vieläko katsot? Milloin tulee rakkaus? Näkyykö ulkomaat tai ura? En viihdy Suomessa.

Kiitos!

Näen hyvin selvästi ulkomaat. Sinun on lähdettävä. Rakkautesi löytyy sieltä. Ihanaa nähdä näin positiivia asioita :)

Vierailija
682/1071 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko talouteni tasapainoon.[/quote

Saat. Vuosi 2019 tilanne kääntyy parempaan. Pysy erossa pikavipeistä. Tämä käsky tuli ylemmiltä tasoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1071 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hukassa - mitä tulossa parisuhde- ja työrintamilla?

Älä anna tämän Matrixin sotkea ajatteluasi. Taustalla asiat ovat upeasti. 2021 työrintamalla tapahtuu todella hyviä asioita, löydät työn josta nautit suunnattomasti.

Parisuhde puolella taasen 2022 tapahtuu mullistuksia...positiivisia ehdottomasti.

Halaus ja voimia sinulle.

Vierailija
684/1071 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko vielä hetki jolloin kaipaamani henkilö palaa takaisin luokseni?

Ikäväkseni en näe tätä tulevaisuudessasi. Sinun sielunkumppanisi ei ole vielä realisoitunut elämääsi.

Rukoilen täydestä sydämestäni että hän ilmaantuu pian elämänpiiriisi.

Vierailija
685/1071 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, sinä kultainen ennustaja, jolta sain jo hoitoakin kello 23 sinä iltana! Tulin uteliaaksi: Näetkö entisistä elämistäni jotain? Näetkö jo poistuneista läheisistäni ketään? Kiitos, jos vielä jaksat katsoa!

Pitäisi katsoa tarkemmin uudessa sessiossa jossa menen syvälle muuntuneeseen tietoisuuden tilaan.

Vierailija
686/1071 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hukassa - mitä tulossa parisuhde- ja työrintamilla?

Älä anna tämän Matrixin sotkea ajatteluasi. Taustalla asiat ovat upeasti. 2021 työrintamalla tapahtuu todella hyviä asioita, löydät työn josta nautit suunnattomasti.

Parisuhde puolella taasen 2022 tapahtuu mullistuksia...positiivisia ehdottomasti.

Halaus ja voimia sinulle.

Kiitos sinulle vaivannäöstäsi! :) Tämä hukkaputki on jatkunut elämässä jo niin kauan, että usko on meinannut loppua moneen kertaan. Jospa tämä tästä, vielä.

Vierailija
687/1071 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö voisit katsoa minun tilanteeni?

Rakkauselämäsi kokee upeita asioita 2020 vuonna.

Näen tasapainoisia energioita tarkastellessani sinua. Erittäin hyvä asia. Ensi kesän lähdet matkalle mielenkiintoiseen kohteesee.

Halaus ja voimia tulevaan.

Kiitos...Vieläkö ehtisit avata tuota rakkauselämää enemmän?

Vierailija
688/1071 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, voitko mulle ennustaa? Työ, terveys? Perhe, perheenlisäystä? Jotain muuta? :)

Terveys, näen että voit hyvin tulevaisuudessa. Erittäin vahvasti.

Työasioissa näkyy tulevana vuonna ongelmia ja haasteita. Tulet kuitenkin voittamaan nämä vaikeudet.

Perheenlisäystä on tuloillaan hyvin etäisillä tasoilla, vuonna 2020 näen vatsasi alkavan kasvaa. Niin ihania näkyjä :) Sinulla on vahva seksuaalinen energia.

Vierailija
689/1071 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydänkö vielä elämääni elämänkumppanin? Ja asunko joskus muualla kuin tällä paikkakunnalla, jossa nyt olosuhteiden pakosta joudun asumaan.

Vierailija
690/1071 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, sinä kultainen ennustaja, jolta sain jo hoitoakin kello 23 sinä iltana! Tulin uteliaaksi: Näetkö entisistä elämistäni jotain? Näetkö jo poistuneista läheisistäni ketään? Kiitos, jos vielä jaksat katsoa!

Pitäisi katsoa tarkemmin uudessa sessiossa jossa menen syvälle muuntuneeseen tietoisuuden tilaan.

Kiitos jo etukäteen!!

Vierailija
691/1071 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

228 vielä kysyisi, löydänkö kumppanin ja menenkö ikinä naimisiin❤️

Tulet menemään naimisiin 2024. Kumppani siis löytyy. Lähetän toiveen yläkertaan sen asian puolesta.

Vierailija
692/1071 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko muuttaa ulkomaille? Miten luovuuden kanssa kannattaisi menetellä? Kuinka saisin terveyttäni maksimoitua?

Vierailija
693/1071 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mi kirjoitti:

Hei! Miten minun parisuhde ja elämä tulevaisuudessa näyttää? Kiotos etukäteen

Hei Mi.

Näen teille pitkää tulevaisuutta yhdessä. Elämässäsi on menossa iso henkisen kehityksen kausi. Tämä jakso huipentuu vuoteen 2024. Aloita meditointi, se olisi sinulle todella hyödyllistä. Todella mielenkiintoista katsella tätä...

Vierailija
694/1071 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten minun raskauteni etenee..? Vaivaa moni asia

Jäinkö minä välistä? Eli kovasti vaivaa raskaus joka on nyt puolessa välissä. Ei siis fyysisiä vaivoja, mietin onko mieheni lapseni isä, pitäisi ainakin olla ajankohtaan nähden milloin vauva on saanut alkunsa. Ja muutenkin stressaan kovasti. Olen mokaillut niin paljon.

Vierailija
695/1071 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin jo aiemmin, mutta kysymys hukkui tuonne jonnekin. Olen jumissa, enkä tiedä, mitä lähtisin tavoittelemaan tai saanko ikinä mitään aikaiseksi. Näkyykö minulle mitään, minkä avulla suunnistaa?

Opettele kuuntelemaan sisäistä intuition ääntäsi. Se on sinun kompassisi. Voit käyttää sitä koska vain.

Harjoittele avaamaan kanaviasi niin alat kuulla tämän opastusta helpommin.

Rukoilen puolestasi, nyt kulta pää pystyyn. Osallistu meidän huomiseen meditaatioon niin alat pian saada vastauksia.

Vierailija
696/1071 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö ehdit vastailemaan 492 viestiin. On ollut tänään lannistava päivä, yksi tapahtuma, maailma on niin väärä, enkä voi käsittää, tuntuu että kaikki kaatuu taas päälle. Tekisi mieli nyt luovuttaa, henkeä ahdistaa ja tuntuu kuin olisin kivitetty 😞

Vierailija
697/1071 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heippa, minua kiinnostaa vielä mistä löydän sen oikean miehen?

Ilmailun parista.

Kiitos tästä. Mahtaakohan vielä kauan kestää?

Vierailija
698/1071 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

228 vielä kysyisi, löydänkö kumppanin ja menenkö ikinä naimisiin❤️

Tulet menemään naimisiin 2024. Kumppani siis löytyy. Lähetän toiveen yläkertaan sen asian puolesta.

Wau, tämäpä olikin ihana kuulla😻Kaunis kiitos sinulle❤️ 🙏

Vierailija
699/1071 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

syys kirjoitti:

Tämä asia suuresti mietityttää, että jatkuuko suhde miesystävän kanssa?

Miltä elämäni muuten jatkossa näyttää?

Millaisena näet vanhimman lapseni elämän?

Suhde ei jatku tappiin saakka, olen pahoillani tästä.

Eron jälkeisen masentavan kauden jälkeen avautuu uusi, entistä täyteläisempi elämä.

Vanhin lapsesi tulee menestymään loistavasti, vaikka näenkin harmaita ajanjaksoja. Kuitenkin vanhemmalla iällä lapsesi pääsee pitkälle.

Siunausta sinulle.

Vierailija
700/1071 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpottaako tämä yksinäisyys ikinä? Löydänkö sydänystävän tai puolison?

Tunnen hyvin suurta myötätuntoa puolestasi. Oletpa ihana ihminen henkiseltä puoleltasi. Ihmettelen todella miksi olet yksin.

Löydät molemmat henkilöt elämääsi, tämä on tietoa korkeuksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä