Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä aina väitetään, että KUKAAN ei näytä ikäistään nuoremmalta

Vierailija
12.10.2023 |

Niin tässä on yksi todiste siitä, että todella voi nelikymppinenkin näyttää kolmekymppiseltä (ja vähän allekin!).

https://anna.fi/hyvinvointi/ravinto/sandra-42-karsi-lapsena-vatsavaivoi…

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista kuvista ei tiedä ovatko käsiteltyjä, mutta kyllä mä tiedän muutaman ihmisen, jotka näyttävät merkittävästi ikäänsä nuoremmilta. Eräs tyttären ystäväni äiti ja oma äitini. Molemmat näyttävät noin 15-20 vuotta ikäistään nuoremmilta.Kumpikaan ei ole mitään pistoshoitoja tms käyttänyt ja meikinkin käyttö hyvin vähäistä.

Vierailija
2/104 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Onko jotenkin väärin että ihminen näyttää ikäiseltään? Sos.media asettaa nykyään ihan hirveet paineet ulkonäöstä, lasten kasvatuksesta, parisuhteesta, siitä miltä kodin pitää näyttää jne jne. Jokainen on mitä on, ja elää omaa elämäänsä. En ymmärrä että mitä tällä aloituksella haet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on usein luultu 10 vuotta nuoremmaksi. Meidän suvussa rupsahdetaan myöhään, mutta kaikki tapahtuu kerralla ja kuolo korjaa pian siitä.

Vierailija
4/104 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia käsitellään, ihan nelikymppisen näköinen on

Vierailija
5/104 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mitä sitten? Onko jotenkin väärin että ihminen näyttää ikäiseltään? Sos.media asettaa nykyään ihan hirveet paineet ulkonäöstä, lasten kasvatuksesta, parisuhteesta, siitä miltä kodin pitää näyttää jne jne. Jokainen on mitä on, ja elää omaa elämäänsä. En ymmärrä että mitä tällä aloituksella haet.

En ole ap, mutta olen huomannut saman, että täällä usein väitetään, ettei kukaan näytä ikäistään nuoremmalta mikä ei selvästikään pidä paikkansa. Äitini, ex-kampaajani ovat esimerkiksi tällaisia, jotka olen kerran aiemminkin noissa ketjuissa maininnut. Hyvät geenit ja elämäntavat siihen vaaditaan, että näyttää noin 20 vuotta nuoremmalta. Stailaamalla voisi mennä jopa 30 vuotta nuoremman näköisistä nämä kaksi daamia, molemmat lähes 80v.

Yhden vastaavan miehenkin tiedän, hän on noin 75 ja menisi viisikymppisestä.

Vierailija
6/104 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin taannoin Alkossa ja edessäni oli puolituttu ihminen, jolta kysyttiin papereita, on

yli 50 v.

Siisti kaunis ihminen.

Näyttä kyllä tosi nuorelta.

Vierailija
7/104 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan paitsi Mette Mannonen

Vierailija
8/104 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sellaista ole kukaan väittänyt, varsinkaan aina.

Vierailija
9/104 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan sama, mitä palstalla sanotaan. Jokainen, joka näyttää nuoremmalta, tietää, millaisia kommentteja saa oikeassa elämässä. Mulla on muuten kaksi 83-vuotiasta tätiä. Äidin puolen täti näyttää 83-vuotiaalta, isän puolen tädistä ette ikinä uskoisi ikää. 

Vierailija
10/104 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kukaan paitsi Mette Mannonen

Pahimpien änkyröiden mielestä ei edes hän. Ja nämä myös tietävät jokaisen kadullakulkijan iän kysymättä.

Ap

Vierailija
11/104 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nätti mutta näyttää ikäiseltään. Vaikka on tyttömäinen tyyli. Ja tämä ei ole arvostelua vain toteamus. Me kaikki haluaisimme näyttää nuoremmalta vähän tai ehkei kaikki.

Vierailija
12/104 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Sandra!

Vierailija
13/104 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaaja 5 jatkaa: Äiti ja kampaaja ja tuo naapurin mies ovat poikkeuksellisia siksi, että he näyttävät niin paljon ikäistään nuoremmilta. 10 vuotta nuoremman näköisiä on sitten enemmän, esimerkiksi tätini eli äitini sisko. Se kulkee geeneissä, mutta valitettavasti olen tullut isääni eli en näytä yhtään ikäistäni nuoremmalta, joskaan en varmastikaan vanhemmaltakaan.

Äidin kolmas sisko ei myöskään ole perinyt samoja geenejä, sillä hän näyttää hyvin hauraalta vanhukselta, vaikka on sisarussarjan nuorin, 10v. ikinuoren näköistä äitiäni nuorempi. Kerran äidiltä kysyttiin, että kuka tuo kanssasi oleva vanhus on, vaikka tuolloin pikkusisar oli hädin tuskin eläkeikäinen ja äitini 76v. 

Vierailija
14/104 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ihan nätti mutta näyttää ikäiseltään. Vaikka on tyttömäinen tyyli. Ja tämä ei ole arvostelua vain toteamus. Me kaikki haluaisimme näyttää nuoremmalta vähän tai ehkei kaikki.

Höpönlöpö. Ei mun yli nelikymppiset tutut näytä tuolta.

Ap

Vierailija
15/104 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakaupan kanssa kysyi minulta paperit ostaessani 2 tölkkiä alkoholijuomaa, olin 40v.

Vierailija
16/104 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmalta näyttämisellä on tutkitusti yhteys myös terveyteen ja elinikään. Ikäänsä vanhemmalta näyttävät ovat usein sairaita. 

Nämä muutamat tervaskannot, jotka näyttävät ikäänsä 20 vuotta nuoremmilta ovat terveyden perikuvia. Paperilla vanhuksia, mutta tekemiset ja toiminnot ovat kuin viisikymppisillä. Puutarhanhoidot, marjastukset, useamman kiinteistön kunnossapidot (ja eivät ole mitään pikkumökkejä) hoituvat ja koko ajan on kiire. Koti vimpan päälle siisti jne.

Vierailija
17/104 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35-vuotias. Jatkuvasti ihmiset kuvittelee, että olen 5-10v nuorempi. Töissä oli juuri tällä viikolla sellainen tilanne, että minua luultiin reilusti alle kolmekymppiseksi ja sitten hämmennyttiin, kun olen 10-vuotiaan lapsen äiti ja ollut yli vuosikymmenen naimisissa. Näitä on lähes kuukausittain. 

En tiedä mikä tähän vaikuttaa. Äitiänikin on aina luultu nuoremmaksi. Ehkä piirteet on ikinuoret. Lisäksi varmasti tyyli ja elämänasenne vaikuttaa siihen minkä ikäiseltä vaikuttaa. 

Vierailija
18/104 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotakin luullaan vaikka 5 vuotta nuoremmaksi, niin eihän siinä ole mitään ihmeellistä. Itse olen täysin samannäköinen nyt kuin 5 vuotta sitten. En ole lihonut, enkä laihtunut enkä mitään muutakaan. Eihän kukaan voi näyttää tasan 38 vuotiaalta, jos on 38 vuotias. 

Vierailija
19/104 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No palsta on täynnä kaiken tietäjiä jotka aina mielestään tietävät paremmin ja joiden mielestä kukaan ei voi näyttää nuoremmalta. Ei vaikka tutkimusten perusteella ihmiset ovat tosi huonoja arvioimaan muiden ikiä ulkonäön perusteella ja hajonta todella suurta.

Vierailija
20/104 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jos jotakin luullaan vaikka 5 vuotta nuoremmaksi, niin eihän siinä ole mitään ihmeellistä. Itse olen täysin samannäköinen nyt kuin 5 vuotta sitten. En ole lihonut, enkä laihtunut enkä mitään muutakaan. Eihän kukaan voi näyttää tasan 38 vuotiaalta, jos on 38 vuotias. 

Suurimmalla osalla kyllä tapahtuu jonkinlainen ensimmäinen rupsahdus tuon ikäisenä. Vaikka et itse huomaisi, niin todennäköisesti sinusta näkee, että olet 5v vanhempi kuin 5v sitten. Eikä siinä ole mitään pahaa. Kolmekymppisenä se nuoremmalta näyttäminen on muutenkin pienemmässä mittakaavassa kuin vanhempana. Harva sen ikäisenä näyttää vaikka 15-vuotiaalta, vaikka niitäkin on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän