Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.
Käytän hengellisiä toimintakanavia antaessani vastauksia.
Kommentit (1071)
Vierailija kirjoitti:
Hei
Mitä näet minulle? Kaikki periaatteessa ok mutta jotenkin tämä yksinäinen peruspuurtaminen kyllästyttää.
Näetkö miten käy opintohaaveilleni työn ohessa. Entä lapset?
Näen tosiaankin jumiutuneita energioita. Tunnet että elämästä olisi kadonnut ilo ja yllätyksellisyyn. Spontaanit tapahtumat.
Mene itseksesi teatteriin ensi viikon viikonloppuna. En tiedä miksi näin käskettiin tekemään, mutta sinun pitäisi tehdä niin.
Opintohaaveet onnistuvat mutta aiheuttavat suurta stressiä...selviät kuitenkin siitä.
Lapsille näkyy ainoastaan hyvää. Useat korkeat henkillennot suojelevat heitä.
Kaikkea hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Pääsemmekö sopuun poikani kanssa?
Pääsette. Poikasi on hyvin surullinen tästä tilanteesta. Voin pyytää poikasi henkiopasta antamaan alitajuisia ohjeita pojallesi asian ratkaisemiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpottaako tämä yksinäisyys ikinä? Löydänkö sydänystävän tai puolison?
Tunnen hyvin suurta myötätuntoa puolestasi. Oletpa ihana ihminen henkiseltä puoleltasi. Ihmettelen todella miksi olet yksin.
Löydät molemmat henkilöt elämääsi, tämä on tietoa korkeuksista.
Kiitos sinulle 💜 Totta tai ei niin sydämmessä läikähti lämpö kuin luin vastauksesi. Kaikkea hyvää sinulle kuka oletkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun on niin vaikea tulla toimeen siskoni kanssa? Saanko töitä toiselta paikkakunnalta?
Teidän sielut näyttävät hyvin erilaisilta keskenään. On vaikeaa olla ylimpiä ystäviä jos elämän syvimmät intressit ovat poikkeavat toisistaan.
Hyväksykää toisenne sellaisena kuin olette. Yritä tuntea rakkautta siskoasi kohtaan.
Kyllä, töitä on luvassa toiselta paikkakunnalta. Lähdet ehdottomasti.
Pakko saada tähän selvyys. Olen ollut tällä palstalla aikaisemminkin, mutta nyt ihan koskee, pakko saada suuntaa..
Ex aviomieheni pyörii mielessäni jatkuvasti. Välillä hän kuin tulvahtaa mieleeni, välillä taas vaipuu pois. Hän on ollut raskas "taustamelu" sydämmessäni, myös siksi, että meillä oli paljon voimakasta , kaikki vuoret siirtävää rakkautta.
Olosuhteet ja uupumus rikkoivat lyhyen liittomme. Vuoret kyllä siirtyivät, mutta samalla me hajosimme.
Lopulta minulle turvaa antoi toinen mies, jonka kanssa olen ollut nyt kohta muutaman vuoden. Välitän hänestäkin, mutta ei se ole sama asia.
Olen pitkään ajatellut että exaviomieheni vain käytti minua. Keksinyt kai syitä tuntea häntä kohtaan ikäviä tunteita..
Haluaisin vain tämän tunteen pois, haluaisin pyyhkiä häntä muistuttavat rippeet minusta, se haittaa elämääni. En näe meillä tulevaisuutta, ennemmin näen minulla ja nykyisellä miehelläni jatkumoa, koska nykyinen mieheni on turvallinen ja on ohjannut minua rationaaliseen ajatteluun. Uhrasin kaiken exaviomieheni takia , olin valmis tekemään niin paljon, että se vaikutti jo psyykeeseeni, elämästä tuli yhtä vuoristorataa.
Tunnen että pääni halkeilee.
Voitko rukoilla minulle tasapainoa ja kertoa, jos näet jotain.
Vierailija kirjoitti:
Miltä suhde lapseni isän kanssa näyttää tulevaisuudessa? Tuntuu että pitäisi tehdä isoja päätöksiä nyt, mutta pelottaa.
Voi että, en näe kovin helppoa tulevaisuutta suhteessa lapsen isään. Pelko voi olla musertavaa, elä anna sen kutistaa energiaasi. Annan sinulle tänään energiahoitoa joka poistaa pelkoa tehokkaasti. Saat rohkeutta tärkeää päätöstäsi varten.
Voimia ja halaus sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsemmekö sopuun poikani kanssa?
Pääsette. Poikasi on hyvin surullinen tästä tilanteesta. Voin pyytää poikasi henkiopasta antamaan alitajuisia ohjeita pojallesi asian ratkaisemiseksi.
Kiitos!
Mitä ihmettä teen toivottomalle tilanteelleni? Kyseessä mies johon olen rakastunut mutta en varmaankaan tule häntä koskaan saamaan itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpottaako tämä yksinäisyys ikinä? Löydänkö sydänystävän tai puolison?
Tunnen hyvin suurta myötätuntoa puolestasi. Oletpa ihana ihminen henkiseltä puoleltasi. Ihmettelen todella miksi olet yksin.
Löydät molemmat henkilöt elämääsi, tämä on tietoa korkeuksista.Kiitos sinulle 💜 Totta tai ei niin sydämmessä läikähti lämpö kuin luin vastauksesi. Kaikkea hyvää sinulle kuka oletkin.
Kiitos itsellesi että sain katsoa kaunista sieluasi hetken verran "silmästä silmään". Se oli kaunista.
Kyllä tällä palstalla on tosiaan ihania ihmisiä, olen ihan yllättynyt. Kaikille vaan toivoisi hyvää elämää ja ihmissuhteita.
Onko miun uran huippu edessä vai jo takana? Työttömyys uuvuttaa.
Tiinehtyykö hevoseni ensi kesänä hyvin ja saako terveen jälkeläisen.
Vierailija kirjoitti:
Olen kokenut kovia ja menetyksiä elämässä ja kaipaisin lohtua ja jonkun tukemaan ja ymmärtämään minua. Miksi kaikki tämä on tapahtunut? Saanko vielä lohtua ja onnea?
On monia asioita mitä varten olet tullut tänne. Jotkut niistä voivat olla hankalia ja ahdistavia. Kokemasi liittyy karmisiin asioihin.Kun katson tulevaa, asiasi menevät parempaan. Paljon parempaan. Kyseiset karmiset siteet ovat katkeamassa. Löydät henkilön joka osaa tukea sinua juuri oikealla tavalla ja lohduttaa vaikeina päivinä. Tämä on tuleva elämääsi.
Milloin pääsen toteuttamaan todellista kutsumustani?
Olen tutustunut ihanaan mieheen ja meillä synkkaa jotenkin aivan uskomattoman hyvin,ei ikinä ennen ole ollut kenenkään kanssa tällaista yhteyttä. Onko hän sielunkumppanini ja onko meillä näkyvissä yhteinen tulevaisuus?
Hei Näkijä,
Olisin hyvin kiitollinen jos minulle ehtisit vastata..
Mitenköhän minun maalaamiseni kanssa käy, se on hyvin tärkeää minulle mutta tuntuu etten saa mahdollisuutta ja olen vuosia jumittanut...pääsenkö eteenpäin asian kanssa?
Löydänkö miehen jota oikeasti rakastan kun en ole ketään miestä koskaan rakastanut?
Kiitos sinulle vaikket ehtisikään vastata ja kaikkea hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Solminko enää koskaan parisuhdetta?
Saanko raha-asiani kuntoon?
Ehdottomasti saat, mutta kärsivällisyyttä vaaditaan tällä hetkellä. Tähän tapahtumaan on vielä aikaa. Neuvoni on että yrität elää mahdollisimman suuren osan ajasta tässä hetkessä. Aika on suhteellista, mutta todellisuudessa aikaa ei ole olemassa. Se on mielen luomus.
Rahaan liittyvä kysymys on mutkikkaampi, kuitenkin tämäkin ongelma alkaa ratketa 2019 loppu puolella.
Minäkin tarvitsisin kuulla jotain, vaikka kaikista elämän osa-alueista; perhe, ihmissuhteet, terveys, talous...
Vierailija kirjoitti:
Mi kirjoitti:
Hei! Miten minun parisuhde ja elämä tulevaisuudessa näyttää? Kiotos etukäteen
Hei Mi.
Näen teille pitkää tulevaisuutta yhdessä. Elämässäsi on menossa iso henkisen kehityksen kausi. Tämä jakso huipentuu vuoteen 2024. Aloita meditointi, se olisi sinulle todella hyödyllistä. Todella mielenkiintoista katsella tätä...
Kiitos ajastasi! Ehkäpä se meditointi olisi hyvä tähän kaaottiseen tunteiden myllerrykseen ja elämään:)
Voisitko katsoa, mitä pitää tehdä, kun on varttuneemmassa iällä löytänyt miehen ja olen naimisissa toisen kanssa. Ero tuntuu hankalalta pitkän liiton jälkeen. Kiitos jo etukäteen.
Et kuvittele. Olet aivan oikeilla jäljillä ajatuksinesi. Mikset alkaisi tehdä asian suhteen jotain?
Rukoilen sinulle rohkeutta ja inspiraatiota tämän toteuttamiseksi.