Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.
Käytän hengellisiä toimintakanavia antaessani vastauksia.
Kommentit (1071)
Löydänkö koskaan uutta hyvää parisuhdetta, vai surenko loppuelämäni menehtynyttä puolisoani?
Saanko ikinä enää vakkariduunia? Koulutusta, osaamista ja kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko tyttölapsi?
Omituista, tämä lapsi vaikuttaa sukupuolettomalta tällä katselmuksella. Hyvin tasainen sekoitus feminiinistä ja maskuliinista energiaa. Älä pelkää, tämä ei ole ollenkaan huono asia.
minäkin ennustan sinulle: tulet kohtaamaan taloudellisia vaikeuksia. noin 3 vuosikymmenen kuluttua kuolet köyhänä, ilman ystäviä
Tulenko olemaan aina yksinäinen? Löydänkö ikinä miestä?
Pääsenko vielä kihloihin, nykyisen kumppanini vai jonkun muun kanssa?
(Haluan vielä joskus sormuksen sormeeni=sitoutua)N40+
Kannattaako sijoittaa suunnittemaani kohteeseen?
Miten käy työpaikkaihastukseni kanssa? Työtilanne on epävarma ja minulla vaihtuu työpaikka maanantaina. Tunnen ihastuksen olevan molemminpuolista, mutta olemme kummatkin ujoja ja epävarmoja, kumpikaan ei uskalla tehdä aloitetta. Emme ehkä näe enää. Miten tässä käy?
Vierailija kirjoitti:
Mulle mulle! Kerro, mitä mulla on elämässä odotettavissa seuraavan viiden vuiden sisään?
Näen hyvän jakson seuraavat neljä vuotta, sitten alkaa tapahtua isoja muutoksia elämässä. Nämä neljä vuotta ovat otollista aikaa ottaa harkittuja riskejä. Ota rohkeasti härkää sarvista, nyt ei ole aikaa pelätä. Vaalea talo tulee esille viidentenä vuotena.
Miten käy minun ja kaivattuni suhteen? Näemmekö enää koskaan ja mitä tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Miten mun 2.treffeillä tiistaina käy?
Näen negatiivisia miellekuvia. Voi olla että loukkaannut ikävästä sanakäänteestä treffeillä.
Minulla on jo jonkin aikaa ollut sellainen tunne/aavistus että vaimoni salaa minulta jotain suurta ja tärkeää, mitä se voisi olla ?
Se on sairastunut vakavasti ?
On pettänyt minua ?
Ihastunut toiseen mieheen ?
Mitä, kerro jos tiedät ?
Mikä merkitys ulkomailla tulee olemaan elämässäni? Entä löydänkö joskus vielä paikkani työelämässä?
Vierailija kirjoitti:
Käytän hengellisiä toimintakanavia antaessani vastauksia.
Tarkoittaakos tuo pierukanavaa?
Vierailija kirjoitti:
Minun terveys? Ja raha? Parantuuko kumpikaan asia?
Suolisto on ongelma, keskity kunnolliseen ravintoon, se edesauttaa kokonaisvaltaisesti koko elimistöä. Joku aineosa aiheuttaa ongelmia.
Raha vilanne parantuu merkittävästi ensi vuoden ajanjaksolla.
Asunko loppuikäni ulkomailla vai muutanko joskus vielä Suomeen? Mitä näet rahatilanteestani, paraneeko ja jos, niin miten?
Kiitos etukäteen!
Vierailija kirjoitti:
Missä olen vuoden päästä töissä?
Tyhjä aukko näkyvissä vuoden päässä. Olet todennäköisesti kokemassa väliaikaisen työttömyys jakson tasan vuoden kuluttua.
Näen eläimiä. Olet ilmeisen eläinrakas ihminen. Oliskohan uusi perheenjäsen tulossa taloon.