Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.

Vierailija
07.09.2018 |

Käytän hengellisiä toimintakanavia antaessani vastauksia.

Kommentit (1071)

Vierailija
381/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löydänkö vielä työpaikan alalta, joka on minulle on ominaista?

Olenko löytänyt miehen, jonka kanssa vietän lopun elämäni?

Näyttääkö tulevaisuuteni valoisemmalta kuin menneisyyteni?

Paljon raskauttavia asioita taustalla, mm. Viime kesänä jouduin laittamaan välit poikki narsistiseen äitiini, ja eheytyminen käynnissä..

Täydellinen työ sinulle löytyy 2022-2023. Tästä on suunta vain ylöspäin. Tulet yllättymään kuinka mukavaa elämä voikaan olla. 

Teit aivan oikein katkaistessasi välit narsistiseen äitihahmoon. Kuitenkin henkisenpuolen vaurioiden korjaaminen vie aikaa. Ole varovainen ettet jatka tätä epätervettä kehää parisuhteiden kautta. Mies täytyy olla vastakohta äitisi energioille ja luonteelle. Muista myös ettet myrkytä äidistä kumpuavilla ajatuksillasi itseäsi. Tarkkaile kuin ulkopuolelta näitä tunteita, mutta älä jää jauhamaan sitä. 

Kaikkea hyvää..

Voi kiitos! Olen hyvin liikuttunut.

Ehkä vähän hassu kysymys, mutta onko sinulla omaa sivustoa/toiminimeä?

Ei ole valitettavasti. Mukava kuulla että herätti tunteita. Kyyneleet ja liikutus on lähes aina merkki korkeammasta.

Äitisi energia on hyvin omituinen. Laavan punainen juurichakra ja lähes täysin avoin kolmas silmä. Ei ihme että hän on sellainen kuin on. Energia virtaus on lähes pysähtynyt pelkästään juuren alueelle.

Olet oikeassa. Hän on aiheuttanut paljon murhetta monille ihmisille..

Hänessä on jotain syvää pimeyttä.

Monesti olen halunnut nähdä hyvää, auttaa, mutta se on valitettavan itsetuhoista.

Onneksi minä ja siskoni olemme päässeet sopivalle etäisyydelle hänestä. Nyt eheytyminen käynnissä molemmilla..

Kumpa voisin auttaa enemmän siskoani. Välillä tuntuu etten osaa tehdä tarpeeksi.

Erikoista että otit chakrat puheeksi. Olen hankkinut pari kirjaa aiheesta menneinä kuukausina ja mm kristallit kiinnostavat kovasti. Ruusukvartsi, sateenkaari kvartsi, vuorikristalli ja ametisti löytyvät jo kotoa.

Chakra meditaatioita olen myös tehnyt, tiibetiläiset kulhot koen omaksi.

Sinua ajatellessa on erikoinen tunne. Olet lämmin ja lähellä :)

Kiitos.

Kiitos kauniista sanoista. Paras olisi jos voisit antaa äidillesi anteeksi henkisellä tasolla. Ei tarvi olla tekemisissä mutta anna anteeksi.

Haluatko meditoida kanssani tänään 22:30? Voisin vähän vauhdittaa ja tasapainottaa keskuksiasi. Tunnet ehkä tämän aikana virtauksia ja kihelmöintejä. Koin oman henkisen heräämisen noin 10 vuotta sitten. Kundaliini heräsi spontaanisti meditaatiosession jälkimainingeissa. Se oli kulminaatiopiste minulle. Tämän jälkeen on tapahtunut monenlaista.

Mukavaa, toivoin itseasiassa että kysyisit.

Klo.22:30 olen valmiina!

Hei. Miltä eilinen sessio tuntui?

Mitä tunteita herättää tummatukkainen nainen jolla on punainen hiusdonitsi?

Eilen kohtasin myös vanhan naishenkilön kesken yhteisen session. Noitamainen nainen.

Hei taas :)

Eilinen sessio meni nopeasti.

Olin meditoinut ja itkenyt paljon päivällä, ja ilta meditaatioon oli jännitystäkin ilmassa - tunnelmaltaan hyvin erilaisia.

Paria minuuttia ennen puolta aloin jo tuntea kihelmöintiä, joka alkoi hyvin selkeästi hipaisuina vasemmasta käsivarresta.

Otsalla oli keskitettyä painetta, kolmas silmä yritti luultavasti hanakkaan aktivoitua ja työskenteli. Tunsin sen vielä aamullakin.

Tummatukkainen nainen, sinä? :)

Kuka mahtaa olla tuo noitamainen nainen?

Vierailija
382/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näet minun elämässäni? Minkälaisia muutoksia tulee tapahtumaan lähitulevaisuudessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohentuuko taloudellinen tilanne. Miten lapsen asiat järjestyvät. Auttavatko henget minua.

Vierailija
384/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! Mullekin saa ennustaa :)

Olenko saman miehen kanssa loppuun asti?

Vierailija
385/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sairaus minulla on? Mitä tapahtuu seuraavan vuoden aikana? Kiitos!

Ihossa on  tummaa energiaa. Joku allergisoi elimistöäsi. 

Koet lyhyen masennusjakson tämän vuoden lopulla. Ensi kevät tuo helpotusta tähän. Ensi kesänä lähdet pitkälle matkalle. 

Kiitos. Jos ehdit vielä vastata, voisitko täsmentää onko tuo tumma energia nimenomaan merkki allergiasta vai voiko se viestiä jostain muustakin. Mulla on vaikeaa uupumusta ja puoli vuotta ollut oireita keuhkoissa/ruokatorvessa, mm. selkä ja nivelet oireilee myös. Myös kaikki flunssa taudit tarttuu minuun jatkuvasti. Nyt on masennus päällä, liittyy osittain flunssakierteeseenkin, toivottavasti tätä ei jatku koko lopun vuotta, en jaksa.

Olet melkoinen magneetti vieraiden ihmisten energioille. Ympäröivät ihmiset aiheuttavat sinussa tunteita ja huolestumista jotka eivät ole peräisin sinusta. Sinun täytyy oppia katkaisemaan nämä epäterveet kiinnitykset päivittäin. Olet liian kiltti, muista että et ole vastuussa kaikista maailman ongelmista. Negatiiviset energiat kiinnittyvät ja heikentävät omaa energiaasi.

Lepää  ja muista liikkua luonnossa. Syö vihreää mahdollisimman paljon. 

Konsultoi lääkärin kanssa oireistasi jos et sitä ole vielä tehnyt, mutta älä suostu mielialalääkkeisiin.

Nyt asetu makuulle. Sulje silmäsi, hengitä rauhallisesti, syvään ja rauhallisesti. Älä ajattele mitään, anna nousevien ajatusten lipua pois. Jatka tätä kunnes sisäiseen näkökenttääsi alkaa nousemaan värejä ja muotoja. Jää tähän tilaan kellumaan. Anna kehosi täyttyä valolla. Kaikki negatiiviset kiinnityksen kohostasi poistuvat. Kaikki mikä on sinulle haitaksi katoaa elämästäsi. 

Meditoin tänään apunasi, lähetän parantavat rukoukset. Alat voida paremmin hyvin pian.

Hyvää vointia.

Voi Kiitos tästä ❤️. Näet hämmentävän oikein.

Jos vielä mahdollista kysyisin näetkö onko minulle olemassa jokin määrätty tehtävä täällä maailmassa? En ole löytänyt sitä vaikka mulla on tunne että se olisi olemassa. On tunne myös siitä että en sovi tähän maahan, vuodenaikojen jyrkät vaihtelut ja kylmyys sekä pimeys on vaikeita. Tunnen että elämä valuu hukkaan enkä voi elää täällä siten kuin haluaisin. Haluaisin myös tietää tulenko löytämään sielunkumppania. Ja menestyykö pieni lapseni elämässään. Pääsenkö koskaan taloudellisesta ahdingosta pois...

Olet samanlainen kuin minä. En pidä tästä ilmastosta. Sinulle on paikka muualla. Olet sielultasi kotoisin eri tähtijärjestelmästä. Monet ovat. Espanja on yksi asumis vaihtoehto sinulle. Oletko harkinnut kirjoittamista? Näen taiteellisuuden sinulle tärkeänä.

Lapsesi tulee menestymään loistavasti. Sielunkumppanisi tulee vielä, hän rakastaa sinua paljon ja tämä auttaa sinua myös taloudellisesti.

Voi, Kiitos ihana. Tämä vahvisti asioita. Kyllä näet oikein, olen itse asiassa alkanut jo miettimään käytännön asioita juuri Espanjaan muuton suhteen. Mikäli terveyteni kohenee se voi olla mahdollista. En kertakaikkiaan kestä tätä maata. Olen nuorena työskennellyt hetken Italiassa, palo oli kova jäädä ulkomaille mutta olin sairas.

Koen olevani erilainen.., tämä aiheuttaa syvää yksinäisyyttä, olen usein surullinen mutta en kai vaihtaisi kuitenkan osaani.. isäni samanlainen. Olen kyllä taiteellinen, osasin piirtää ja maalata, en ole kuitenkaan pystynyt tekemään sitä, koska se toi pintaan raskaita asioita, en osannut käsittellä niitä. Minusta povatttiin kirjailijaa koulussa ollessa. Olen tuntenut tarvetta kirjoittaa jo ainakin 10 vuotta, mutta jokin estää...

Kiitos! 🙏

Ihana Sinä 🙏💖. Olen vielä täällä lukemassa. Tiedän että minä olen tällainen vaativa, mutta jos ehdit vastailla vielä. Tuosta kun sanoit että olen eri tähtijärjestelmästä, jos avaisit hieman miten sen näet. Asia on mietityttänyt minua kauan..

Isäni on hyvin sairas, pystytkö rukoilemaan hänelle? Toivon helpotusta hänen vaikeisiin kipuihin. Miksihän suhteeni äitiini on muuttunut niin vaikeaksi? Miksi persoonanikin on jotenkin muuttunut, olen jatkuvasti vihainen ja äkkipikainen. Onko se vain masennuksesta ja pelosta johtuvaa.. Päätäni särkee usein.

Onko ex avopuoliso katunut kertakaan tekojaan minua ja lastani kohtaan? Miksi hän muuttui niin ilkeäksi ja katosi kolme vuotta sitten?

Usein tällaiset ihmiset kokevat musertavaa erillisyyden tunnetta.Se on selittämätön ja outo tunne. Monet heistä voivat saada kontakteja olennoilta jossain vaiheessa elämäänsä...ehkä unen aikana, muuntuneessa tietoisuudentilassa tai muutenkin. Tämä voi järkyttää mielenterveyttä jos ei ole valmis. He katoavat kyllä jos näin on käymässä.

Voin rukoilla isäsi puolesta, teen sen hyvin mielelläni. Teen kaiken voitavani. Jos haluat olen tänään vapaa meditoimaan kanssasi klo 22:22->22:52 ajan. Haluatko?

Olet väsynyt ja huolehdit liikaa. Tämä aiheuttaa äkkipikaisuutta. Muista nukkua kunnolla. Näen että kärsit nestehukasta, juo vettä tarpeeksi. Tämä parantaa päänsärkysi.

Ex miehesi halusi kokea uusia naissuhteita. Vaikka ei sitä välttämättä tunnustakkaan. Kyllä hän on myös katunut, aika paljonkin.

Vierailija
386/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen työ minulla on tulevaisuudessa?

Vierailija
387/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon raskauttavia asioita taustalla, mm. Viime kesänä jouduin laittamaan välit poikki narsistiseen äitiini, ja eheytyminen käynnissä..

Täydellinen työ sinulle löytyy 2022-2023. Tästä on suunta vain ylöspäin. Tulet yllättymään kuinka mukavaa elämä voikaan olla. 

Teit aivan oikein katkaistessasi välit narsistiseen äitihahmoon. Kuitenkin henkisenpuolen vaurioiden korjaaminen vie aikaa. Ole varovainen ettet jatka tätä epätervettä kehää parisuhteiden kautta. Mies täytyy olla vastakohta äitisi energioille ja luonteelle. Muista myös ettet myrkytä äidistä kumpuavilla ajatuksillasi itseäsi. Tarkkaile kuin ulkopuolelta näitä tunteita, mutta älä jää jauhamaan sitä. 

Kaikkea hyvää..

Ei ole valitettavasti. Mukava kuulla että herätti tunteita. Kyyneleet ja liikutus on lähes aina merkki korkeammasta.

Äitisi energia on hyvin omituinen. Laavan punainen juurichakra ja lähes täysin avoin kolmas silmä. Ei ihme että hän on sellainen kuin on. Energia virtaus on lähes pysähtynyt pelkästään juuren alueelle.

Monesti olen halunnut nähdä hyvää, auttaa, mutta se on valitettavan itsetuhoista.

Onneksi minä ja siskoni olemme päässeet sopivalle etäisyydelle hänestä. Nyt eheytyminen käynnissä molemmilla..

Kumpa voisin auttaa enemmän siskoani. Välillä tuntuu etten osaa tehdä tarpeeksi.

Erikoista että otit chakrat puheeksi. Olen hankkinut pari kirjaa aiheesta menneinä kuukausina ja mm kristallit kiinnostavat kovasti. Ruusukvartsi, sateenkaari kvartsi, vuorikristalli ja ametisti löytyvät jo kotoa.

Kiitos.

Kiitos kauniista sanoista. Paras olisi jos voisit antaa äidillesi anteeksi henkisellä tasolla. Ei tarvi olla tekemisissä mutta anna anteeksi.

Haluatko meditoida kanssani tänään 22:30? Voisin vähän vauhdittaa ja tasapainottaa keskuksiasi. Tunnet ehkä tämän aikana virtauksia ja kihelmöintejä. Koin oman henkisen heräämisen noin 10 vuotta sitten. Kundaliini heräsi spontaanisti meditaatiosession jälkimainingeissa. Se oli kulminaatiopiste minulle. Tämän jälkeen on tapahtunut monenlaista.

Eilen kohtasin myös vanhan naishenkilön kesken yhteisen session. Noitamainen nainen.

Olin meditoinut ja itkenyt paljon päivällä, ja ilta meditaatioon oli jännitystäkin ilmassa - tunnelmaltaan hyvin erilaisia.

Paria minuuttia ennen puolta aloin jo tuntea kihelmöintiä, joka alkoi hyvin selkeästi hipaisuina vasemmasta käsivarresta.

Otsalla oli keskitettyä painetta, kolmas silmä yritti luultavasti hanakkaan aktivoitua ja työskenteli. Tunsin sen vielä aamullakin.

Ei ole minä. Näin näyn siitä tumma tukkaisesta naisesta jolla punainen hiusdonitsi. Samassa tämä vanhempi nainen ilmestyi.

Kävin läpi vuorotellen kaikki keskuksesi. Se oli hyvin miellyttävää minullekin :)

Vierailija
388/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä vainen nainen kirjoitti:

Olen kysynyt jo kerran terveydestäni ja tulevaisuudestani. Jos haluaisit katsoa näkyykö mitään hyvää tulevaksi, tuntuu että elämä on pysähtynyt. Olisitko kiltti ja katsoisit?

Kyllä, elämäsi vaikuttaa kiertävän kehää. Energiat eivät liiku kuten olisi hyväksi. Näen tilanteen muuttuvan 2019 kesällä. Aloita uusi harrastus. Tämä tuntuu typerälle neuvoille, mutta näin minulle käskettiin neuvomaan.

Vierailija
389/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö minun vielä kauan odottaa, että löydän sen ”herkän” mieheni? Olen niin surullinen ja kyllästynyt olemaan yksin. Tällä hetkellä on todella paha olla, koska tämä paha olo/masentuneisuus helpottaa? Vai helpottaako koskaan? Muuttuuko tulevaisuuteni koskaan paremmaksi?

Vierailija
390/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoisitko myös minulle, yleisesti mitä  näet?

Oh näkyypä vahvat energiat. Mielenkiintoista. Menee noin kaksi vuotta ja isoja asioita on tulossa. Tämä voi olla jopa muutto ulkomaille.

Halaus, tämä oli miellyttävä energia.

Vierailija
391/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Miten mulle käy siskoni kanssa?

Vierailija
392/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vuonna saan lapsen, ja kenen kanssa?

2022 matematiikan opettajan kanssa.

Vierailija
393/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tapaillut ikäistäni miespuolista henkilöä jo muutaman vuoden. Emme aio muuttaa yhteen, mutta niin toivoisin että elämä antaisi mukavia hetkiä vielä pitkään. Voisiko tämä kantaa?

Eläkkeellä olevia.

Kyllä kantaa. Ei ole syytä yhteenmuutolle. Tämä on teille oikea ratkaisu. Voi että olen onnellinen puolestasi.

Vierailija
394/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sairaus minulla on? Mitä tapahtuu seuraavan vuoden aikana? Kiitos!

Ihossa on  tummaa energiaa. Joku allergisoi elimistöäsi. 

Koet lyhyen masennusjakson tämän vuoden lopulla. Ensi kevät tuo helpotusta tähän. Ensi kesänä lähdet pitkälle matkalle. 

Kiitos. Jos ehdit vielä vastata, voisitko täsmentää onko tuo tumma energia nimenomaan merkki allergiasta vai voiko se viestiä jostain muustakin. Mulla on vaikeaa uupumusta ja puoli vuotta ollut oireita keuhkoissa/ruokatorvessa, mm. selkä ja nivelet oireilee myös. Myös kaikki flunssa taudit tarttuu minuun jatkuvasti. Nyt on masennus päällä, liittyy osittain flunssakierteeseenkin, toivottavasti tätä ei jatku koko lopun vuotta, en jaksa.

Olet melkoinen magneetti vieraiden ihmisten energioille. Ympäröivät ihmiset aiheuttavat sinussa tunteita ja huolestumista jotka eivät ole peräisin sinusta. Sinun täytyy oppia katkaisemaan nämä epäterveet kiinnitykset päivittäin. Olet liian kiltti, muista että et ole vastuussa kaikista maailman ongelmista. Negatiiviset energiat kiinnittyvät ja heikentävät omaa energiaasi.

Lepää  ja muista liikkua luonnossa. Syö vihreää mahdollisimman paljon. 

Konsultoi lääkärin kanssa oireistasi jos et sitä ole vielä tehnyt, mutta älä suostu mielialalääkkeisiin.

Nyt asetu makuulle. Sulje silmäsi, hengitä rauhallisesti, syvään ja rauhallisesti. Älä ajattele mitään, anna nousevien ajatusten lipua pois. Jatka tätä kunnes sisäiseen näkökenttääsi alkaa nousemaan värejä ja muotoja. Jää tähän tilaan kellumaan. Anna kehosi täyttyä valolla. Kaikki negatiiviset kiinnityksen kohostasi poistuvat. Kaikki mikä on sinulle haitaksi katoaa elämästäsi. 

Meditoin tänään apunasi, lähetän parantavat rukoukset. Alat voida paremmin hyvin pian.

Hyvää vointia.

Voi Kiitos tästä ❤️. Näet hämmentävän oikein.

Jos vielä mahdollista kysyisin näetkö onko minulle olemassa jokin määrätty tehtävä täällä maailmassa? En ole löytänyt sitä vaikka mulla on tunne että se olisi olemassa. On tunne myös siitä että en sovi tähän maahan, vuodenaikojen jyrkät vaihtelut ja kylmyys sekä pimeys on vaikeita. Tunnen että elämä valuu hukkaan enkä voi elää täällä siten kuin haluaisin. Haluaisin myös tietää tulenko löytämään sielunkumppania. Ja menestyykö pieni lapseni elämässään. Pääsenkö koskaan taloudellisesta ahdingosta pois...

Olet samanlainen kuin minä. En pidä tästä ilmastosta. Sinulle on paikka muualla. Olet sielultasi kotoisin eri tähtijärjestelmästä. Monet ovat. Espanja on yksi asumis vaihtoehto sinulle. Oletko harkinnut kirjoittamista? Näen taiteellisuuden sinulle tärkeänä.

Lapsesi tulee menestymään loistavasti. Sielunkumppanisi tulee vielä, hän rakastaa sinua paljon ja tämä auttaa sinua myös taloudellisesti.

Voi, Kiitos ihana. Tämä vahvisti asioita. Kyllä näet oikein, olen itse asiassa alkanut jo miettimään käytännön asioita juuri Espanjaan muuton suhteen. Mikäli terveyteni kohenee se voi olla mahdollista. En kertakaikkiaan kestä tätä maata. Olen nuorena työskennellyt hetken Italiassa, palo oli kova jäädä ulkomaille mutta olin sairas.

Koen olevani erilainen.., tämä aiheuttaa syvää yksinäisyyttä, olen usein surullinen mutta en kai vaihtaisi kuitenkan osaani.. isäni samanlainen. Olen kyllä taiteellinen, osasin piirtää ja maalata, en ole kuitenkaan pystynyt tekemään sitä, koska se toi pintaan raskaita asioita, en osannut käsittellä niitä. Minusta povatttiin kirjailijaa koulussa ollessa. Olen tuntenut tarvetta kirjoittaa jo ainakin 10 vuotta, mutta jokin estää...

Kiitos! 🙏

Ihana Sinä 🙏💖. Olen vielä täällä lukemassa. Tiedän että minä olen tällainen vaativa, mutta jos ehdit vastailla vielä. Tuosta kun sanoit että olen eri tähtijärjestelmästä, jos avaisit hieman miten sen näet. Asia on mietityttänyt minua kauan..

Isäni on hyvin sairas, pystytkö rukoilemaan hänelle? Toivon helpotusta hänen vaikeisiin kipuihin. Miksihän suhteeni äitiini on muuttunut niin vaikeaksi? Miksi persoonanikin on jotenkin muuttunut, olen jatkuvasti vihainen ja äkkipikainen. Onko se vain masennuksesta ja pelosta johtuvaa.. Päätäni särkee usein.

Onko ex avopuoliso katunut kertakaan tekojaan minua ja lastani kohtaan? Miksi hän muuttui niin ilkeäksi ja katosi kolme vuotta sitten?

Usein tällaiset ihmiset kokevat musertavaa erillisyyden tunnetta.Se on selittämätön ja outo tunne. Monet heistä voivat saada kontakteja olennoilta jossain vaiheessa elämäänsä...ehkä unen aikana, muuntuneessa tietoisuudentilassa tai muutenkin. Tämä voi järkyttää mielenterveyttä jos ei ole valmis. He katoavat kyllä jos näin on käymässä.

Voin rukoilla isäsi puolesta, teen sen hyvin mielelläni. Teen kaiken voitavani. Jos haluat olen tänään vapaa meditoimaan kanssasi klo 22:22->22:52 ajan. Haluatko?

Olet väsynyt ja huolehdit liikaa. Tämä aiheuttaa äkkipikaisuutta. Muista nukkua kunnolla. Näen että kärsit nestehukasta, juo vettä tarpeeksi. Tämä parantaa päänsärkysi.

Ex miehesi halusi kokea uusia naissuhteita. Vaikka ei sitä välttämättä tunnustakkaan. Kyllä hän on myös katunut, aika paljonkin.

Tuo on tuttua. Kuin olisin muukalainen. Tarvin paljon yksinoloa kuten tulikin jo selväksi että olen magneetti muiden energioille. Hiljaisuus on mulle parasta 😅.

Tunnen kyllä välillä että jokin on läsnä mutta en oikein tiedä mitä tämä on.. Minua aiemmin hieman pelottanut nämä, mutta en pelkää enää niin paljon.

Myös unessa käyn välillä eri paikoissa jotka jotenkin kaukaisesti tunnen, ihan kuin konkreettisesti kävisin jossain. Isäni on samanlainen. Kiitos suuresti, mielelläni meditoin.

Näin arvelinkin olevan, mutta enpä halua enempää ajatuksia ex mieheen kääntää.

Kiitos!

Vierailija
395/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kuulla mitä sanottavaa sinulla olisi minulle?

Näen koulun, astelet sisään sinne hyvin tarmokkaasti valkea paita päällä. Punainen pieni mökki.

Jännittävää! Nimittäin olen pohtinut paljon jatko-opintoja, mutta jäänyt vielä epäröimään. Valkoista paitaa käytän usein. Punainen mökki olisi ihana.

Kiitos piristi mieltä

Vierailija
396/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritän vielä kerran, josko nyt olisi hyvä aika katsoa minulle?

Siis muutanko vielä Suomeen ja miten on taloudellisen tilanteeni kanssa? Kiitos, jos nyt vastaat.

Muutat mutta palaat takaisin ulkomaille. Sinulle kehityksesi kannalta paljon parempi asua ulkomailla. Taloustilanne kokee hyviä asioita 2020 jälkeen. Anteeksi jos kesti. Vastasin nyt sinulle jonon ohi.

Voi omistaa tänään sinulle meditaatio ja rukoushetken.

Kiitos oikein paljon, kultainen ihminen! Mihin aikaan, tuo meditaatio ja rukoushetki? Tiedän olla kanavalla.

Vierailija
397/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehditkö katsoa mitä näät minun tulevaisuudessani? Tunnen olevani jumissa, enkä nää valoa tunnelin päässä. Tulevaisuus pelottaa. Onko nykyinen puolisoni se oikea minulle? Olisin kiitollinen jos ehdit vastaamaan!

Vierailija
398/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää rakkauselämästäni ja tulevaisuudesta muutenkin.

T: Ella

Vierailija
399/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haluaisin tietää löydänkö kutsumustani tässä elämässä? Onko masennukseen tiedossa helpotusta?

Vierailija
400/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea hyvää..

Kiitos.

Ei ole minä. Näin näyn siitä tumma tukkaisesta naisesta jolla punainen hiusdonitsi. Samassa tämä vanhempi nainen ilmestyi.

Kävin läpi vuorotellen kaikki keskuksesi. Se oli hyvin miellyttävää minullekin :)

Kiva kuulla. Tunnen käsittelyn hyödyn, aamulla heräsin ilman ahdistusta.

Olen toisinaan pelännyt, että minusta löytyisi samoja pimeitä alueita kuin äidistäni, ja sen takia näkijän päästäminen lähelleni oli iso askel. Tunsin kuitenkin tilanteen turvalliseksi ja lämpimäksi, kuin olisit kertonut, että kaikki on hyvin, ei hätää.

Milloin vaan sinulla on tulevaisuudessa aikaa, otetaan uusiksi.

Onko sinulla ideoita, mikä voisi auttaa minulla keskuksieni avaamiseen meditoinnin lisäksi? Mitkä osa-alueet kaipaisivat ennen kaikkea juuri nyt työskentelyä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan