Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.

Vierailija
07.09.2018 |

Käytän hengellisiä toimintakanavia antaessani vastauksia.

Kommentit (1071)

Vierailija
421/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näetkö minulla erään kyvyn? Olen saanut ylempää vihjeen.

Kaikilla meillä on kykyjä, toisilla ne on vain piilossa.

Sinulla on ainakin parantajan energioita.

Hui! Osuit ihan oikeaan, kuulin viestin "parantavat kädet" jo vuosia sitten. En tiedä, miten asiassa edetä. Osaatko suositella jotain kirjallisuutta?

Voit aloittaa intuitiivisesti, "tiedät" kyllä mitä pitää tehdä. Kädet tietävät minne mennä ja miten. Varo imemästä itseesi hoidettavien energioita.

Vierailija
422/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sairaus minulla on? Mitä tapahtuu seuraavan vuoden aikana? Kiitos!

Ihossa on  tummaa energiaa. Joku allergisoi elimistöäsi. 

Koet lyhyen masennusjakson tämän vuoden lopulla. Ensi kevät tuo helpotusta tähän. Ensi kesänä lähdet pitkälle matkalle. 

Kiitos. Jos ehdit vielä vastata, voisitko täsmentää onko tuo tumma energia nimenomaan merkki allergiasta vai voiko se viestiä jostain muustakin. Mulla on vaikeaa uupumusta ja puoli vuotta ollut oireita keuhkoissa/ruokatorvessa, mm. selkä ja nivelet oireilee myös. Myös kaikki flunssa taudit tarttuu minuun jatkuvasti. Nyt on masennus päällä, liittyy osittain flunssakierteeseenkin, toivottavasti tätä ei jatku koko lopun vuotta, en jaksa.

Olet melkoinen magneetti vieraiden ihmisten energioille. Ympäröivät ihmiset aiheuttavat sinussa tunteita ja huolestumista jotka eivät ole peräisin sinusta. Sinun täytyy oppia katkaisemaan nämä epäterveet kiinnitykset päivittäin. Olet liian kiltti, muista että et ole vastuussa kaikista maailman ongelmista. Negatiiviset energiat kiinnittyvät ja heikentävät omaa energiaasi.

Lepää  ja muista liikkua luonnossa. Syö vihreää mahdollisimman paljon. 

Konsultoi lääkärin kanssa oireistasi jos et sitä ole vielä tehnyt, mutta älä suostu mielialalääkkeisiin.

Nyt asetu makuulle. Sulje silmäsi, hengitä rauhallisesti, syvään ja rauhallisesti. Älä ajattele mitään, anna nousevien ajatusten lipua pois. Jatka tätä kunnes sisäiseen näkökenttääsi alkaa nousemaan värejä ja muotoja. Jää tähän tilaan kellumaan. Anna kehosi täyttyä valolla. Kaikki negatiiviset kiinnityksen kohostasi poistuvat. Kaikki mikä on sinulle haitaksi katoaa elämästäsi. 

Meditoin tänään apunasi, lähetän parantavat rukoukset. Alat voida paremmin hyvin pian.

Hyvää vointia.

Voi Kiitos tästä ❤️. Näet hämmentävän oikein.

Jos vielä mahdollista kysyisin näetkö onko minulle olemassa jokin määrätty tehtävä täällä maailmassa? En ole löytänyt sitä vaikka mulla on tunne että se olisi olemassa. On tunne myös siitä että en sovi tähän maahan, vuodenaikojen jyrkät vaihtelut ja kylmyys sekä pimeys on vaikeita. Tunnen että elämä valuu hukkaan enkä voi elää täällä siten kuin haluaisin. Haluaisin myös tietää tulenko löytämään sielunkumppania. Ja menestyykö pieni lapseni elämässään. Pääsenkö koskaan taloudellisesta ahdingosta pois...

Olet samanlainen kuin minä. En pidä tästä ilmastosta. Sinulle on paikka muualla. Olet sielultasi kotoisin eri tähtijärjestelmästä. Monet ovat. Espanja on yksi asumis vaihtoehto sinulle. Oletko harkinnut kirjoittamista? Näen taiteellisuuden sinulle tärkeänä.

Lapsesi tulee menestymään loistavasti. Sielunkumppanisi tulee vielä, hän rakastaa sinua paljon ja tämä auttaa sinua myös taloudellisesti.

Voi, Kiitos ihana. Tämä vahvisti asioita. Kyllä näet oikein, olen itse asiassa alkanut jo miettimään käytännön asioita juuri Espanjaan muuton suhteen. Mikäli terveyteni kohenee se voi olla mahdollista. En kertakaikkiaan kestä tätä maata. Olen nuorena työskennellyt hetken Italiassa, palo oli kova jäädä ulkomaille mutta olin sairas.

Koen olevani erilainen.., tämä aiheuttaa syvää yksinäisyyttä, olen usein surullinen mutta en kai vaihtaisi kuitenkan osaani.. isäni samanlainen. Olen kyllä taiteellinen, osasin piirtää ja maalata, en ole kuitenkaan pystynyt tekemään sitä, koska se toi pintaan raskaita asioita, en osannut käsittellä niitä. Minusta povatttiin kirjailijaa koulussa ollessa. Olen tuntenut tarvetta kirjoittaa jo ainakin 10 vuotta, mutta jokin estää...

Kiitos! 🙏

Ihana Sinä 🙏💖. Olen vielä täällä lukemassa. Tiedän että minä olen tällainen vaativa, mutta jos ehdit vastailla vielä. Tuosta kun sanoit että olen eri tähtijärjestelmästä, jos avaisit hieman miten sen näet. Asia on mietityttänyt minua kauan..

Isäni on hyvin sairas, pystytkö rukoilemaan hänelle? Toivon helpotusta hänen vaikeisiin kipuihin. Miksihän suhteeni äitiini on muuttunut niin vaikeaksi? Miksi persoonanikin on jotenkin muuttunut, olen jatkuvasti vihainen ja äkkipikainen. Onko se vain masennuksesta ja pelosta johtuvaa.. Päätäni särkee usein.

Onko ex avopuoliso katunut kertakaan tekojaan minua ja lastani kohtaan? Miksi hän muuttui niin ilkeäksi ja katosi kolme vuotta sitten?

Usein tällaiset ihmiset kokevat musertavaa erillisyyden tunnetta.Se on selittämätön ja outo tunne. Monet heistä voivat saada kontakteja olennoilta jossain vaiheessa elämäänsä...ehkä unen aikana, muuntuneessa tietoisuudentilassa tai muutenkin. Tämä voi järkyttää mielenterveyttä jos ei ole valmis. He katoavat kyllä jos näin on käymässä.

Voin rukoilla isäsi puolesta, teen sen hyvin mielelläni. Teen kaiken voitavani. Jos haluat olen tänään vapaa meditoimaan kanssasi klo 22:22->22:52 ajan. Haluatko?

Olet väsynyt ja huolehdit liikaa. Tämä aiheuttaa äkkipikaisuutta. Muista nukkua kunnolla. Näen että kärsit nestehukasta, juo vettä tarpeeksi. Tämä parantaa päänsärkysi.

Ex miehesi halusi kokea uusia naissuhteita. Vaikka ei sitä välttämättä tunnustakkaan. Kyllä hän on myös katunut, aika paljonkin.

Tuo on tuttua. Kuin olisin muukalainen. Tarvin paljon yksinoloa kuten tulikin jo selväksi että olen magneetti muiden energioille. Hiljaisuus on mulle parasta 😅.

Tunnen kyllä välillä että jokin on läsnä mutta en oikein tiedä mitä tämä on.. Minua aiemmin hieman pelottanut nämä, mutta en pelkää enää niin paljon.

Myös unessa käyn välillä eri paikoissa jotka jotenkin kaukaisesti tunnen, ihan kuin konkreettisesti kävisin jossain. Isäni on samanlainen. Kiitos suuresti, mielelläni meditoin.

Näin arvelinkin olevan, mutta enpä halua enempää ajatuksia ex mieheen kääntää.

Kiitos!

Joo, se on pelottavaa. Jos kaikki todellisuus tulisi eteen kertarysäyksellä olisi sekoaminen varmaa. Tänään voitaisiin käydä järjestyksessä läpi kaikki sinun chakrasi ja hellästi "hieroa" niitä henkisesti. Avaamme pakottamatta ja hellästi pääenergiakanavaa sekä Idaa ja pingalaa. Voit tuntea ehkä kuinka virtaukset lähtevät etenemään juurichakrasta selkärankaa pitkin kohti päälakea. Todennäköisesti se pysähtyy johonkin tukossa olevaan keskukseen mutta se ei haittaa. Olet vain rentona ja älä keskity tuntemuksiin. Anna kaiken vain tapahtua tarttumatta.

Kun olin lapsi, isäni sai kontakteja, hänen sanojensa mukaan ne oli kaukaisia vierailijoita. Näin itse symbolisen merkin, kun isäni vei minut jälkeenpäin heidän kohtaamispaikalle. En tiedä onko sopiva puhua tästä tällaisessa paikkaa, joten en avaa tästä enempää.

Koen unessa joskus hyvin syvää rakkautta. Olen kai sillä tavoin rikkinäinen sielu että en kykene sellaista tuntemaan todellisuudessa. Tai kyllä tunsin syvästi ensirakkauteni kohdalla. En tiedä miksi menetin hänet.

Kiitos, kiitos Sinulle. Olen niin kiitollinen nyt... Olen valmis silloin.

Tämä on mielenkiintoista. Olisi kiva keskustella symbolista. Heitä on kyllä, tiedän sen omasta kokemuksesta. Näin vuosia sitten näitä ensimmäisen kerran. Tietysti tämä oli melkoinen shokki ja pelonaihe alussa. Todistivat vielä käyntinsä näyttämällä heidän aluksensa aamulla. Tai oikeastaan se oli erittäin korkeasti värähtelevä henkisentason kulkuväline.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päättyykö elämäni lyhyeen, kuten olen suunnitellut sen päättyvän?

Ei. Aikasi ei ole vielä pitkään aikaan. Sinulle on luvassa suurempia suunnitelmia.

Kiitos vastauksesta! Pystyisitkö yhtään tarkentamaan, että mitä?

Vierailija
424/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minun olisi parasta tehdä?

Vierailija
425/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päättyykö elämäni lyhyeen, kuten olen suunnitellut sen päättyvän?

Ei. Aikasi ei ole vielä pitkään aikaan. Sinulle on luvassa suurempia suunnitelmia.

Kiitos vastauksesta! Pystyisitkö yhtään tarkentamaan, että mitä?

Elämässäsi tulee olemaan aika, jolloin autat ihmisiä. Saat tästä itsellesi enemmän kuin olet koskaan kuvitellut saavasi. Mitä enemmän annat muille sitä enemmän saat myös itse.

Vierailija
426/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta, rukoile hänen puolestaan. Voiko hän sitten saada juomisen kuriin, eihän siitä kukaan parane...

Vierailija
427/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vaipuu transsitiloihin. Hyvää yötä mussukat. Huomenna jatkan jonon purkamista.

Vierailija
428/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sairaus minulla on? Mitä tapahtuu seuraavan vuoden aikana? Kiitos!

Ihossa on  tummaa energiaa. Joku allergisoi elimistöäsi. 

Koet lyhyen masennusjakson tämän vuoden lopulla. Ensi kevät tuo helpotusta tähän. Ensi kesänä lähdet pitkälle matkalle. 

Kiitos. Jos ehdit vielä vastata, voisitko täsmentää onko tuo tumma energia nimenomaan merkki allergiasta vai voiko se viestiä jostain muustakin. Mulla on vaikeaa uupumusta ja puoli vuotta ollut oireita keuhkoissa/ruokatorvessa, mm. selkä ja nivelet oireilee myös. Myös kaikki flunssa taudit tarttuu minuun jatkuvasti. Nyt on masennus päällä, liittyy osittain flunssakierteeseenkin, toivottavasti tätä ei jatku koko lopun vuotta, en jaksa.

Olet melkoinen magneetti vieraiden ihmisten energioille. Ympäröivät ihmiset aiheuttavat sinussa tunteita ja huolestumista jotka eivät ole peräisin sinusta. Sinun täytyy oppia katkaisemaan nämä epäterveet kiinnitykset päivittäin. Olet liian kiltti, muista että et ole vastuussa kaikista maailman ongelmista. Negatiiviset energiat kiinnittyvät ja heikentävät omaa energiaasi.

Lepää  ja muista liikkua luonnossa. Syö vihreää mahdollisimman paljon. 

Konsultoi lääkärin kanssa oireistasi jos et sitä ole vielä tehnyt, mutta älä suostu mielialalääkkeisiin.

Nyt asetu makuulle. Sulje silmäsi, hengitä rauhallisesti, syvään ja rauhallisesti. Älä ajattele mitään, anna nousevien ajatusten lipua pois. Jatka tätä kunnes sisäiseen näkökenttääsi alkaa nousemaan värejä ja muotoja. Jää tähän tilaan kellumaan. Anna kehosi täyttyä valolla. Kaikki negatiiviset kiinnityksen kohostasi poistuvat. Kaikki mikä on sinulle haitaksi katoaa elämästäsi. 

Meditoin tänään apunasi, lähetän parantavat rukoukset. Alat voida paremmin hyvin pian.

Hyvää vointia.

Voi Kiitos tästä ❤️. Näet hämmentävän oikein.

Jos vielä mahdollista kysyisin näetkö onko minulle olemassa jokin määrätty tehtävä täällä maailmassa? En ole löytänyt sitä vaikka mulla on tunne että se olisi olemassa. On tunne myös siitä että en sovi tähän maahan, vuodenaikojen jyrkät vaihtelut ja kylmyys sekä pimeys on vaikeita. Tunnen että elämä valuu hukkaan enkä voi elää täällä siten kuin haluaisin. Haluaisin myös tietää tulenko löytämään sielunkumppania. Ja menestyykö pieni lapseni elämässään. Pääsenkö koskaan taloudellisesta ahdingosta pois...

Olet samanlainen kuin minä. En pidä tästä ilmastosta. Sinulle on paikka muualla. Olet sielultasi kotoisin eri tähtijärjestelmästä. Monet ovat. Espanja on yksi asumis vaihtoehto sinulle. Oletko harkinnut kirjoittamista? Näen taiteellisuuden sinulle tärkeänä.

Lapsesi tulee menestymään loistavasti. Sielunkumppanisi tulee vielä, hän rakastaa sinua paljon ja tämä auttaa sinua myös taloudellisesti.

Voi, Kiitos ihana. Tämä vahvisti asioita. Kyllä näet oikein, olen itse asiassa alkanut jo miettimään käytännön asioita juuri Espanjaan muuton suhteen. Mikäli terveyteni kohenee se voi olla mahdollista. En kertakaikkiaan kestä tätä maata. Olen nuorena työskennellyt hetken Italiassa, palo oli kova jäädä ulkomaille mutta olin sairas.

Koen olevani erilainen.., tämä aiheuttaa syvää yksinäisyyttä, olen usein surullinen mutta en kai vaihtaisi kuitenkan osaani.. isäni samanlainen. Olen kyllä taiteellinen, osasin piirtää ja maalata, en ole kuitenkaan pystynyt tekemään sitä, koska se toi pintaan raskaita asioita, en osannut käsittellä niitä. Minusta povatttiin kirjailijaa koulussa ollessa. Olen tuntenut tarvetta kirjoittaa jo ainakin 10 vuotta, mutta jokin estää...

Kiitos! 🙏

Ihana Sinä 🙏💖. Olen vielä täällä lukemassa. Tiedän että minä olen tällainen vaativa, mutta jos ehdit vastailla vielä. Tuosta kun sanoit että olen eri tähtijärjestelmästä, jos avaisit hieman miten sen näet. Asia on mietityttänyt minua kauan..

Isäni on hyvin sairas, pystytkö rukoilemaan hänelle? Toivon helpotusta hänen vaikeisiin kipuihin. Miksihän suhteeni äitiini on muuttunut niin vaikeaksi? Miksi persoonanikin on jotenkin muuttunut, olen jatkuvasti vihainen ja äkkipikainen. Onko se vain masennuksesta ja pelosta johtuvaa.. Päätäni särkee usein.

Onko ex avopuoliso katunut kertakaan tekojaan minua ja lastani kohtaan? Miksi hän muuttui niin ilkeäksi ja katosi kolme vuotta sitten?

Usein tällaiset ihmiset kokevat musertavaa erillisyyden tunnetta.Se on selittämätön ja outo tunne. Monet heistä voivat saada kontakteja olennoilta jossain vaiheessa elämäänsä...ehkä unen aikana, muuntuneessa tietoisuudentilassa tai muutenkin. Tämä voi järkyttää mielenterveyttä jos ei ole valmis. He katoavat kyllä jos näin on käymässä.

Voin rukoilla isäsi puolesta, teen sen hyvin mielelläni. Teen kaiken voitavani. Jos haluat olen tänään vapaa meditoimaan kanssasi klo 22:22->22:52 ajan. Haluatko?

Olet väsynyt ja huolehdit liikaa. Tämä aiheuttaa äkkipikaisuutta. Muista nukkua kunnolla. Näen että kärsit nestehukasta, juo vettä tarpeeksi. Tämä parantaa päänsärkysi.

Ex miehesi halusi kokea uusia naissuhteita. Vaikka ei sitä välttämättä tunnustakkaan. Kyllä hän on myös katunut, aika paljonkin.

Tuo on tuttua. Kuin olisin muukalainen. Tarvin paljon yksinoloa kuten tulikin jo selväksi että olen magneetti muiden energioille. Hiljaisuus on mulle parasta 😅.

Tunnen kyllä välillä että jokin on läsnä mutta en oikein tiedä mitä tämä on.. Minua aiemmin hieman pelottanut nämä, mutta en pelkää enää niin paljon.

Myös unessa käyn välillä eri paikoissa jotka jotenkin kaukaisesti tunnen, ihan kuin konkreettisesti kävisin jossain. Isäni on samanlainen. Kiitos suuresti, mielelläni meditoin.

Näin arvelinkin olevan, mutta enpä halua enempää ajatuksia ex mieheen kääntää.

Kiitos!

Joo, se on pelottavaa. Jos kaikki todellisuus tulisi eteen kertarysäyksellä olisi sekoaminen varmaa. Tänään voitaisiin käydä järjestyksessä läpi kaikki sinun chakrasi ja hellästi "hieroa" niitä henkisesti. Avaamme pakottamatta ja hellästi pääenergiakanavaa sekä Idaa ja pingalaa. Voit tuntea ehkä kuinka virtaukset lähtevät etenemään juurichakrasta selkärankaa pitkin kohti päälakea. Todennäköisesti se pysähtyy johonkin tukossa olevaan keskukseen mutta se ei haittaa. Olet vain rentona ja älä keskity tuntemuksiin. Anna kaiken vain tapahtua tarttumatta.

Kun olin lapsi, isäni sai kontakteja, hänen sanojensa mukaan ne oli kaukaisia vierailijoita. Näin itse symbolisen merkin, kun isäni vei minut jälkeenpäin heidän kohtaamispaikalle. En tiedä onko sopiva puhua tästä tällaisessa paikkaa, joten en avaa tästä enempää.

Koen unessa joskus hyvin syvää rakkautta. Olen kai sillä tavoin rikkinäinen sielu että en kykene sellaista tuntemaan todellisuudessa. Tai kyllä tunsin syvästi ensirakkauteni kohdalla. En tiedä miksi menetin hänet.

Kiitos, kiitos Sinulle. Olen niin kiitollinen nyt... Olen valmis silloin.

Tämä on mielenkiintoista. Olisi kiva keskustella symbolista. Heitä on kyllä, tiedän sen omasta kokemuksesta. Näin vuosia sitten näitä ensimmäisen kerran. Tietysti tämä oli melkoinen shokki ja pelonaihe alussa. Todistivat vielä käyntinsä näyttämällä heidän aluksensa aamulla. Tai oikeastaan se oli erittäin korkeasti värähtelevä henkisentason kulkuväline.

Oli kaksi pientä puun taimea aukiolla, toinen elävä, asetettu sen eteen kilpi, toinen kuollut puu, jossa roikkui köysi. Oli myös todella, todella suuret kengän jäljet ja postikortti jostain maasta, en ymmärtänyt siitä enkä muista mitä siinä luki..

Vierailija
429/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn jonon jatkoksi, jos ehdit ja jaksat minullekin... Olenko menossa oikeaan suuntaan? Mitä näet minulle tulevien vuosien ajalle?

Vierailija
430/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ennustettu kahta lasta syntyväksi, näetkö joko ensi vuonna onnistaisi?

Muutammeko miehen paikkakunnalle asumaan?

Miten näet vanhempieni terveyden?

Vierailija
431/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko yhdessä sen oikean kanssa? Eräs toinen mies pyörii ajoittain mielessäni vaikka välillämme ei koskaan tapahtunut mitään. Entä miltä näyttää tulevaisuus opiskelujen/työn kannalta?

Olet yhdessä väärän henkilön kanssa. Tämä on hyvin yksiselitteistä.

Opiskelut vaativat huomiotasi. Näen hyvin kateellisen naisen taustallasi, hän ei halua että onnistut.

Kiitos! Tämä osui ja upposi. Kysyisin vielä tuosta mielessäni pyörivästä miehestä: törmäämmekö vielä joskus ja tuleeko välillämme olemaan mitään. Onko hän se oikea ja jos ei, milloin tapaan sielunkumppanini?

Lainaan tän tähän ja liityn jonoon, jos pystyisit vastaamaan. Kiitos kaunis😘

Vierailija
432/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni muutti ulkomaille opiskelemaan. Miten hän selviää?

Vierailija
433/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mieheni tukenani loppuun saakka vai noudattasko neuvoani etsiä uusi suhde?

Vierailija
434/1071 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kiitos vastasit jo minulle opiskelukysymykseen ja valmistumiseen sekä perhettämme vainoavaan naiseen. Hänestä eroon pääseminen ei ole niin helppoa, mies kertoi, että on ihastunut häneen. Mitä pitäisi tehdä, muutanko lapsemme kanssa muualle? Tämä kyseinen nainen vie niin paljon energiaa, että muihin asioihin keskittyminen kärsii mm. valmistuminen. Mitä näet minulle ja lapsellemme sekä aviomiehelleni? Olisin kiitollinen vastauksestasi jos ehtisit vielä nämä asiat katsoa, kiitos paljon!

Vierailija
435/1071 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos :)

Vierailija
436/1071 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisitkö missä tyttäreni kadottamat avaimet ovat? Ovat mystisesti kadonneet, vaikka niiden pitäisi olla kotona. Kiitos paljon! :)

Vierailija
437/1071 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritän vielä kerran, josko nyt olisi hyvä aika katsoa minulle?

Siis muutanko vielä Suomeen ja miten on taloudellisen tilanteeni kanssa? Kiitos, jos nyt vastaat.

Muutat mutta palaat takaisin ulkomaille. Sinulle kehityksesi kannalta paljon parempi asua ulkomailla. Taloustilanne kokee hyviä asioita 2020 jälkeen. Anteeksi jos kesti. Vastasin nyt sinulle jonon ohi.

Voi omistaa tänään sinulle meditaatio ja rukoushetken.

Kiitos oikein paljon, kultainen ihminen! Mihin aikaan, tuo meditaatio ja rukoushetki? Tiedän olla kanavalla.

Ei kestä muru. Ole kanavalla 23:00. Ala valmistautumaan noin 10min ennemin. Rentoudu mutta älä nukahda.

Kiitos! Jotenkin torkahdin ennen tuota aikaa, mutta virkosin juuri 10 min ennen. Jotain tapahtui, en osaa sanoa mitä, mutta hyvältä tuntui. Kiitos, kultainen ihminen!

Vierailija
438/1071 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40vn kirjoitti:

Mikä suo minulle täyttymyksen elämässäni?

Täyttymys onnistuu ainoastaan kuuntelemalla korkeamman minäsi pyyntöjä. Olet väärällä alalla. Materiaali ei voi koskaan tehdä 100% onnellisuutta.

Mikä olisi sitten oikeampi ala? Olen miettinyt, mutta en löydä vastausta. Olen kuitenkin alalla, jolle olen halunnut, ja ikääkin on jo paljon uranvaihtoa ajatellen...

Vierailija
439/1071 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

40vn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40vn kirjoitti:

Mikä suo minulle täyttymyksen elämässäni?

Täyttymys onnistuu ainoastaan kuuntelemalla korkeamman minäsi pyyntöjä. Olet väärällä alalla. Materiaali ei voi koskaan tehdä 100% onnellisuutta.

Mikä olisi sitten oikeampi ala? Olen miettinyt, mutta en löydä vastausta. Olen kuitenkin alalla, jolle olen halunnut, ja ikääkin on jo paljon uranvaihtoa ajatellen...

En ole aloittaja enkä osaa kommentoida muuta, mutta jos olet 40v., niin ehdit vielä hyvin vaihtaa alaa. Jos olet sitä miettinyt, niin varmasti oikea aika on nyt.

Vierailija
440/1071 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! 💛

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän