Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.
Käytän hengellisiä toimintakanavia antaessani vastauksia.
Kommentit (1071)
Milloin päädyn yhteen elämäni miehen kanssa?
Wonderig kirjoitti:
Kuka on se oikea? Kohtaako tiemme hänen kanssaan jälkeen vai onko se joku muu?
Näen ulkomaalaisen hyvin pukeutuvan miehen tulevaisuudessasi. Sanooko nimi Mikael sinulle jotain? Tämä käskettiin sinulle kertoa.
onko eräs jätkä ihastunut minuun?
Vierailija kirjoitti:
Onko nykyinen miesystävä minulle se oikea ja onko meillä tulevaisuutta, ehkä yhteisiä lapsia?
On hän oikea. Paljon sieluntasolla kytköksiä teillä. Kaksi lasta näkýy taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Onko sielunkumppani jo elämässäni? Onko hyvä ratkaisu lähteä opiskelemaan uutta ammattia?
EI ole. Opiskelu palvelisi korkeampia tarkoituksiasi...
Näin seurassasi kaksi hyvin hoikkaa ja kapea kasvoista olentoa. Käsitin heidän olevan perhettäsi entisestä elämästäsi.
Olenko yhdessä sen oikean kanssa? Eräs toinen mies pyörii ajoittain mielessäni vaikka välillämme ei koskaan tapahtunut mitään. Entä miltä näyttää tulevaisuus opiskelujen/työn kannalta?
Vierailija kirjoitti:
Käytän hengellisiä toimintakanavia antaessani vastauksia.
Näetkö yhteistä tulevaisuutta minulla ja miehellä jota rakastan?
asdfg kirjoitti:
Hei, jos otat vielä pyyntöjä vastaan, niin ennustatko minulle, ihan mitä vain näet, kiitos.
Sinulla on mielenkiintoiset ajat luvassa 2021 jälkeen. Taloudellinen menestys myös. Hyvältä näyttää kertakaikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sielunkumppani jo elämässäni? Onko hyvä ratkaisu lähteä opiskelemaan uutta ammattia?
EI ole. Opiskelu palvelisi korkeampia tarkoituksiasi...
Näin seurassasi kaksi hyvin hoikkaa ja kapea kasvoista olentoa. Käsitin heidän olevan perhettäsi entisestä elämästäsi.
Kiitos!
Voi oletkin jatkanut ketjua. Koitan jos katsoisit tänne asti. 😊
Raskasta aikaa on ollut viime kuukausina, joten pyytäisin sinua katsomaan, että näkyykö mitään valopilkkuja! Kerro mitä näkyy rakkauteen, työhön tai mitä halutaan minulle viestiä. Kiitos. 😊🙏
Mitä näet minun tulevaisuuteen?
Helpottaako ongelma näössäni, jos niin miten/milloin?
Hei Ennustaja 🙏. Näkisitkö vielä 163 kysymyksiin. Kiitos suuresti.
Vierailija kirjoitti:
Menneisyyttä on helpompi ennustaa kuin tulevaisuutta, joten tämän varmasti osaat. Kuinka ylioppilaskirjoitukseni menivät?
Vastaa nyt tähän kaikkein helpoimpaan kysymykseen. Kerro edes, mitä aineita kirjoitin!
Kysyn uudestaan miehestä jota en saa mielestäni. Tapahtuuko välillämme mitään vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löydänkö vielä työpaikan alalta, joka on minulle on ominaista?
Olenko löytänyt miehen, jonka kanssa vietän lopun elämäni?
Näyttääkö tulevaisuuteni valoisemmalta kuin menneisyyteni?
Paljon raskauttavia asioita taustalla, mm. Viime kesänä jouduin laittamaan välit poikki narsistiseen äitiini, ja eheytyminen käynnissä..Täydellinen työ sinulle löytyy 2022-2023. Tästä on suunta vain ylöspäin. Tulet yllättymään kuinka mukavaa elämä voikaan olla.
Teit aivan oikein katkaistessasi välit narsistiseen äitihahmoon. Kuitenkin henkisenpuolen vaurioiden korjaaminen vie aikaa. Ole varovainen ettet jatka tätä epätervettä kehää parisuhteiden kautta. Mies täytyy olla vastakohta äitisi energioille ja luonteelle. Muista myös ettet myrkytä äidistä kumpuavilla ajatuksillasi itseäsi. Tarkkaile kuin ulkopuolelta näitä tunteita, mutta älä jää jauhamaan sitä.
Kaikkea hyvää..
Voi kiitos! Olen hyvin liikuttunut.
Ehkä vähän hassu kysymys, mutta onko sinulla omaa sivustoa/toiminimeä?
Ei ole valitettavasti. Mukava kuulla että herätti tunteita. Kyyneleet ja liikutus on lähes aina merkki korkeammasta.
Äitisi energia on hyvin omituinen. Laavan punainen juurichakra ja lähes täysin avoin kolmas silmä. Ei ihme että hän on sellainen kuin on. Energia virtaus on lähes pysähtynyt pelkästään juuren alueelle.
Mille alalle päädyn? Tällä hetkellä arvon tulevaisuuttani, niin ennustaja on yhtä pätevä kuin muutkin tavat. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menneisyyttä on helpompi ennustaa kuin tulevaisuutta, joten tämän varmasti osaat. Kuinka ylioppilaskirjoitukseni menivät?
Vastaa nyt tähän kaikkein helpoimpaan kysymykseen. Kerro edes, mitä aineita kirjoitin!
Nyt vastaus tähän kysymykseen, joka on ehdottomasti kaikkein helpoin!
Vierailija kirjoitti:
Kysyn uudestaan miehestä jota en saa mielestäni. Tapahtuuko välillämme mitään vai ei?
Turha kysellä, kun ei edes osaa vastata ylppäreitäni koskevaan kysymykseen, vaikka menneisyys on helpompi tietää kuinntulevaisuus.
Hei ennustaja pystyisitkö ennustamaan minulle, tää juttu on pyörinyt mielessäni todella kauan😥 terveisin:247
Et. Paljon parempi paikka on luvassa. Muista maadoittaa itsesi. Energiasi on hyvin leijuvaa.