Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.
Käytän hengellisiä toimintakanavia antaessani vastauksia.
Kommentit (1071)
Vierailija kirjoitti:
Tulenko eroamaan lähitulevaisuudessa? Tuleeko tähän tilanteeseen luonteva ratkaisu? Saanko kumppanin, joka on minulle sopivampi? Kiitos.
Lisään vielä että tämä jumitustilanne on jatkunut jo melko kauan. Tuleeko tähän tilanteeseen ratkaisu ja miten pian, onko parisuhteessa vielä jotain kesken? Ja entä lapset, kärsiikö ne?
Olen todella kiitollinen jos ennätät vielä vastata.
Mitäs mulle elämässä? Tapahtuuko mitään käänteentekevää? Työ vai sairaseläke?
On eräs mies jota ajattelen jatkuvasti. En ole varma hänen tunteistaan tai ajatuksistaan. Mitä tapahtuu vai tapahtuuko ollenkaan?
Juhlinko syntymäpäiviäni seuraavina vuosina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä näet mun tulevaisuudessa?
Tuleva talvi menee kevääseen saakkaseesteisesti. kevät tuo mukanaan uusia tuulia, voisin tulkita tämän uudeksi työksi.
.
Höh, harmi jos mitään erityistä ei tapahdu ennen kevättä. Kiitos kuitenkin ennustuksesta!
Kiitos, jos vastaat kirjoitti:
Kiltti Näkijä, kysyn uudelleen:
Asunko loppuikäni ulkomailla vai muutanko joskus vielä Suomeen? Mitä näet rahatilanteestani, paraneeko ja jos, niin miten?
Anteeksi, että edelleen kysyn samoja, mutta joku trolli vastasi noihin kysymyksiini. Vieläkö saisin vastauksen sinulta? Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näetkö minulle puolisoa vai saanko seuraavankin lapseni yksin?
Toteutuuko haaveeni ulkomaille muutosta ja itsenäisestä työstä siellä vai löydänkö vastaavaa Suomesta? Vai viekö työelämä ihan muuhun kuin toivomaani?
Nyt yritän selvittää onko tämä haave lähtöisin egosta, vai korkeammasta minästä. Olen vahvasti sitä mieltä että se on korkeamman minäsi projektio ja ulkomaille muutto olisi ehkä parasta mitä voisi tapahtua. Tämä siksi , koska rakastava puolisokin löytyy sieltä.
Kiitos tästä. Oli pakko vielä kommentoida kun näit niin osuvasti.
Minulle tämä haave on ollut vahvana mielikuvana olemassa jo viitisentoista vuotta. En ole kuitenkaan ottanut kovin konkreettisia askeleita sen eteen - toki kouluttautunut eteenpäin mutta muuten poljen paikallani. Se tuntuu niin mahdottomalta koska pitäisi muuttaa tuntemattomaan maahan minkä kieltä en juuri osaa ja se vaatisi pääomaa, uskallusta, kontakteja. Toistaiseksi olen jäänyt Suomeen. Mutta pari vuotta sitten eräs intuitiivinen kommentoi tätä samaa haavetta kertomalla että löydän tuosta maasta myös puolisoni. Kiehtovaa siis että olet jo toinen joka näkee näiden asioiden liittyvän yhteen. Tuo unelma on selkeä mielikuva minulle mutta samalla tuntuu liian isolta asialta.
Jos vielä näet tähän liittyen niin kysyn että mitkä olisivat ensiaskeleet tämän haaveen käyntiin polkaisemiseksi? Ja onko maa nimenomaan tuo mikä se on aina mielikuvissani ollut, vai joku samankaltainen? Joka tapauksessa suuret kiitokset, jään taas pohtimaan tätä unelmaa ja mistä kohtaa lähteä sitä toteuttamaan.
Mun kysymys ??? Mitä näät mulle?? Olen niin epätoivoinen. Vastaathan. Tulevaisuus askarruttaa ja terveys.
No missä ne viipyy ne ennustukset?
Vierailija kirjoitti:
No missä ne viipyy ne ennustukset?
Jep😂
Jaide kirjoitti:
Milloin ja missä tapaan sen elämäni rakkauden ja rakastun?
Jokilaivassa, 2022. Et voi kävellä tämän henkilön ohi.
Vierailija kirjoitti:
Toteutuuko suuri elämänmuutos? Ja mitenkä asiat järjestyy tulevaisuudessa?
Toteutuu kyllä, mutta vaikeuksia riittää alussa. Taloudelliset ongelmat asian suhteen ratkeavat. Eräs sinulle ennestään tuntematon mies auttaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Jäänkö vai lähdenkö? Jos lähden, saanko ystävän mukaan?
Jäät. Se on oikein ratkaisu tähän tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Millon löydän miehen ja millaisen? Kauanko suhde kestää?
Sinulla on salainen ihailija. Hän on ujo, eikä uskalla tehdä mitään.
Löydät erikoista murretta puhuvan miehen. Hän on kätevä käsistään. Suhde voi kestää loppuelämäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdanko työpaikkaa vielä tänä vuonna? Onko polkuni yhtään helpottumassa lapseni kanssa? Kiitos suojelijoilleni, auttajilleni❤️
Et vaihda. Voi kulta, helpottuu ja paljon.Ei mitään murhetta. Ajanjakso 2020-2030 on elämäsi onnellisin aika.
Nikka kirjoitti:
Koska ja mihin pääsen töihin?
Ensi keväänä. Ref...En tiedä mitä nämä ilmestyneet kirjaimet merkitsevät.
Kiitos, tämä loi toivoa! ❤️🙏 Terveisin se herkkä ja musikaalinen