Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.
Käytän hengellisiä toimintakanavia antaessani vastauksia.
Kommentit (1071)
Vierailija kirjoitti:
Koska saan parisuhteen? Miten käy tämän miehen kanssa, jota nyt tapailen?
2020. Mies ei ole 100% tosissaan, eikä hän ole sinulle SE mitä tarvitset.
Kaksonen kirjoitti:
Mitä näet minun elämään?
Näen Islannin lipun. Tällä voi olla käänteentekevä vaikutus sinun elämään.
Missä tapaa tulevan puolisoni ja millainen hän on? Mikä päivä saan vihdoin ajokortin? Kiitos, jos vastaat.
Vierailija kirjoitti:
Onko sielunkumppani jo elämässäni? Onko hyvä ratkaisu lähteä opiskelemaan uutta ammattia?
Ohititko tahallasi vai vahingossa nämä minun kysymykseni? Onko jokin kenties esteenä, että et voi ennustaa minulle?
Vierailija kirjoitti:
Tulenko eroamaan lähitulevaisuudessa? Tuleeko tähän tilanteeseen luonteva ratkaisu? Saanko kumppanin, joka on minulle sopivampi? Kiitos.
Kyllä, ratkaisu tulee kun sitä vähiten odotat. Ihana kumppani tulee elämääsi. Hän osaa viedä sinut hyvin korkealle sekä henkisesti että fyysisesti.
Saanko ensi kesäksi kesätöitä? Jos saan, niin miltä alalta?
Oi niinkö😍ihana kuulla, kiitos sinulle ❤️ jatkanko sitten vaan nykyisessä työssäni?
kääkle kirjoitti:
Voikun joku ennustaisi miulekkin. Saanko enää uutta työtä?
Saat, kuitenkin korkeampi minäsi haluaisi työstää tällähetkellä ihan muita asioita kuin työasiat. Muista kuunnella sen hentoa kuiskausta ja tee ratkaisut sen mukaan.
Pitäisikö meidän muuttaa mahdollisimman pian, vai katsoa rauhassa?
Saako minua kohtaan rikkonut henkilö ansionsa mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Miten tulen menestymään urallani? Olenko erään mielessä ja saanko häntä koskaan?
Vaihdat ammattia vuosien kuluttua...Sitten tulet menestymään uskomattoman hyvin. Mies on väärä, onnettomuus on suuri jos yrität saada hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sielunkumppani jo elämässäni? Onko hyvä ratkaisu lähteä opiskelemaan uutta ammattia?
Ohititko tahallasi vai vahingossa nämä minun kysymykseni? Onko jokin kenties esteenä, että et voi ennustaa minulle?
Olen ihmetellyt samaa. Kysymykseni siis:
Asunko loppuikäni ulkomailla vai muutanko joskus vielä Suomeen? Mitä näet rahatilanteestani, paraneeko ja jos, niin miten?
Kiitos etukäteen!
Menneisyyttä on helpompi ennustaa kuin tulevaisuutta, joten tämän varmasti osaat. Kuinka ylioppilaskirjoitukseni menivät?
Tätä paskaako uskotaan 16 sivun verran??! Uskomatonta!
Mie kirjoitti:
Mitä näet minulle lähivuosina?
Tie joka vie puutarhaan. Olet siellä kahden lapsen kanssa. Sinulla on sininen reppu. Tähdet ovat kanssasi, ja koko maailmankaikkeus rakastelee kanssasi. Tämä tietää henkistä kasvua.
Vierailija kirjoitti:
Ennustaisitko minulle, rakkauselämästä ja rahasta.
Rakkaus on myrskyisää aina 2022 saakka. Rahassa sitä vastoin on onnea enemmän kuin tarpeeksi pitkälle tulevaisuuteen. Tanssitunnille pitäisi mennä, voitko tehdä sen? Se on yläkerran toive.
Vierailija kirjoitti:
Heippa, mitä lähitulevaisuuden näkymiä näkisit minulle?
Kolmihaarainen tienhaara. Istut risteyksessä, ja olet hämilläsi. Tämä vie sinut valinnasta huolimatta onnelliselle polulle.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm.
Olen kahden miehen välissä. Kiinnostaisi tietää kumpaan pitäisi panostaa.
Lyhyempi herra, näin hyvin selvästi tämän. Kummassakin puolensa, mutta tässä tapauksessa lyhyempi on oikea.
Vierailija kirjoitti:
Jaide kirjoitti:
Milloin ja missä tapaan sen elämäni rakkauden ja rakastun?
Jokilaivassa, 2022. Et voi kävellä tämän henkilön ohi.
Onko hauska leikkiä ja pilata muiden ilo? Ennustus ei ole alkuperäisen ennustajan tekstiä. :(
Tällå hetkellä tuntuu siltä. Kuka on lapsen isä ja missä hänet tapaan?