Voiko ihminen lentää pyörittämällä nopeasti käsiään?
Olen harjoitellut tätä päivittäin. Uskon sen olevan mahdollista. Olen jo päässyt nopeuteen jossa kantapäät ovat irtautuneet hetkeksi lattiasta. Jatkan siis harjoittelua.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Ei voi, ihmisellä on väärä ruumiinrakenne lentämiseen.
Niin myös kimalaisella
Kyllä onnistuu jos on tarpeeksi kierroksia. Ei muuta kun jatka ahkerasti harjoittelua
syöksy maata kohti osumatta siihen. kannattaa kokeilla keskellä jotain peltoa. älä ota vauhtia jakkaraa korkeammalta :)
Totta kai voi.
Tuollahan monia treenattuja lentelee nytkin kattojen yllä. Omituista tietämättömyyttä monilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin myös kimalaisella
Jotkut väittävät kimalaisten levitoivan
Aihetta viistääkseni: tiesittekö että sana helikopteri ei tule sanoista heli ja copter vaan helico (kierteinen) ja pter (siipi)?
Kautta aikain on ollut vähättelevää suhtautumista lentäviin ihmisiin. Älä anna kateellisten maahan kahlittujen moukkien lannistaa, vaan lisää kierroksia ja irtaudu iltataivaalle nautiskelemaan vapaudesta. Itse olen näkymätön mieshenkilö. Hyvää viikonloppua!
Mietin tuota kolmivuotiaana ja totesin, että nostetta ei pysty kehittämään tarpeeksi tällä käsivarsien muodolla ja kierrosluvulla.
Riippuu missä koittaa lentää.
Maan pinnalla aika toivotonta.
Jos Kuuhun rakennettaisiin iso paineistettu halli niin ei tarvisisi kovinkaan kummoisia läpyttimiä ja lihasvoimalla voisi lennellä siellä hallissa.
Kansainvälisella avaruusasemalla voi käsiä läpyttelemällä lennellä jo nyt.
10 000 tuntia harjoittelua missä tahansa lajissa tekee kenestä tahansa hyvän siinä mitä harjoittelee. Jatka ihmeessä harjoittelua. Olet oikealla tiellä. Muista silti riittävä lepo harjoitusten välillä.
Ei saatana 😂😂 Nyt hajosi ja pahasti 😂
Vierailija kirjoitti:
Kautta aikain on ollut vähättelevää suhtautumista lentäviin ihmisiin. Älä anna kateellisten maahan kahlittujen moukkien lannistaa, vaan lisää kierroksia ja irtaudu iltataivaalle nautiskelemaan vapaudesta. Itse olen näkymätön mieshenkilö. Hyvää viikonloppua!
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Yritin tuota kuusivuotiaana. En onnistunut vaikka harjoittelin aktiivisesti. Ei vaan yksinkertaisesti saa riittävää vauhtia. Täytyy olla hihat, joissa on enemmän pintaa sekä laite, jolla pyöritetään käsiä nopeammin kuin mitä itse kykenee. Sillä se ongelma ratkeaa. Varmasti pystyy noin lentämään, mutta vaatii hiukan tekniikkaa avuksi.
Käsivarsien asennolla on yllättävän suuri merkitys. Olen huomannut, että käsiä pitää kiertää pyörityksen aikana optimaalisen nosteen aikaansaamiseksi.
Kyllä se on mahdollista. Mun tarvi pyörittää vain yhtä kättä niin lensin. Baarista ulos.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on mahdollista. Mun tarvi pyörittää vain yhtä kättä niin lensin. Baarista ulos.
Lentämisessä on nollatoleranssi mitä tulee alkoholiin. Silloin tällöin suomalaiset lentokapteenit tosin uhmaavat tuota sääntöä.
No ainakin kapakasta voi lentää nopeastikin, kun rupeaa noita lentämisjuttuja konkreettisesti siellä demonstroimaan yleisölle ja käsiä oikein ympäriinsä viuhtomaan
( ...tosin lentää vain kuten leppäkeihäs)
Varmaan ymmärrät että lentolupa asioilla ei ole leikkiminen.
Suomen ilmailutila ei ole mikään avoin harakanpesä josta saa lennellä päättömästi sinne ja tänne
ottamatta huomioon kansalaisten järjestystä ja terveyttä valvovia lakisäädöksiä!
Korostan, HETI kun sinulla on lentämiseen harjoitetut fyysiset edellytykset, sinun täytyy hakea lentolupaa.
Ja voin vain arvata, että kykyjesi kasvaessa mieleesi juolahtaa "tuttujen kyydittely" A:sta B:hen.
Kuule, elä edes aloita tätä harkintaprosessia ! Verot näistä huveista ja mahdollisista lisätienesteistä on maksettava, niin ei mene ilmailusi veronmaksajien piikkiin linja-autoseutulippujen kallistuessa pudonneen käyttäjämäärän vuoksi !!
YT,
Kerttu
Kumpaakohan sukupuolta ap mahdollisesti edustaa?