Voiko ihminen lentää pyörittämällä nopeasti käsiään?
Olen harjoitellut tätä päivittäin. Uskon sen olevan mahdollista. Olen jo päässyt nopeuteen jossa kantapäät ovat irtautuneet hetkeksi lattiasta. Jatkan siis harjoittelua.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Jokohan AP on lähtenyt lentoon?
Luultavasti ainakin pää on jo pilvessä
Mikä on oikeaoppinen lentoonlähtöasento? Onko se sellainen pikkuisen etukumara jalkakyykky jossa takapuolta työnnetään hitusen taakse taivuttamalla selkää notkolle?
Tottakai voi. Mä käyn aina lentämällä kaupassa. Ja mä lähden lentoon yleensä yhdellä jalalla seisten, saa jotenkin kevyemmän lähdön
Asenna lisäksi moottoroitu blugi perseeseesi, niin saat sitä värinää mitä on kimalaisellakin.
Sun älykkyysosamääräs huomioiden en viitsi ehdottaa,mitä meinasin.
Älä kuitenkaan tee tätä kotona,eli:kiipeä vaikka Tampereen Luminaryn katolle ja hyppää sieltä käsiä pyörittäen.Ei tartte kokeilla toista kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Olkapäävammat uhkaavat näitä lentäjä-ässiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti ainakin pää on jo pilvessä
Silloinhan kaikki on jees.
Vierailija kirjoitti:
Sun älykkyysosamääräs huomioiden en viitsi ehdottaa,mitä meinasin.
Älä kuitenkaan tee tätä kotona,eli:kiipeä vaikka Tampereen Luminaryn katolle ja hyppää sieltä käsiä pyörittäen.Ei tartte kokeilla toista kertaa.
Päätit kuitenkin ehdottaa
Helpommin tuo varmaan onnistuu kuin sinisten saada ehdokas läpi eduskuntavaaleissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on mahdollista. Mun tarvi pyörittää vain yhtä kättä niin lensin. Baarista ulos.
Lentämisessä on nollatoleranssi mitä tulee alkoholiin. Silloin tällöin suomalaiset lentokapteenit tosin uhmaavat tuota sääntöä.
Se koskee vain jos lentämiseen tarvitsee moottorin. Just kännissä eniten lennellään. Portaita alas, kuppiloista ulos, bordellista pihalle jne.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ymmärrät että lentolupa asioilla ei ole leikkiminen.
Suomen ilmailutila ei ole mikään avoin harakanpesä josta saa lennellä päättömästi sinne ja tänne
ottamatta huomioon kansalaisten järjestystä ja terveyttä valvovia lakisäädöksiä!
Korostan, HETI kun sinulla on lentämiseen harjoitetut fyysiset edellytykset, sinun täytyy hakea lentolupaa.
Ja voin vain arvata, että kykyjesi kasvaessa mieleesi juolahtaa "tuttujen kyydittely" A:sta B:hen.
Kuule, elä edes aloita tätä harkintaprosessia ! Verot näistä huveista ja mahdollisista lisätienesteistä on maksettava, niin ei mene ilmailusi veronmaksajien piikkiin linja-autoseutulippujen kallistuessa pudonneen käyttäjämäärän vuoksi !!YT,
Kerttu
Tää on totta. Isäni opetteli lapsena lentämään, mutta silloin ei lapsille näitä lupia myönnetty. Ei voinut sen enempää harjoitellakaan, ja sittemmin taidot ruostuivat sen verran ettei enää onnistunut.
Unessa se onnistuu. Varsin miellyttävää nähdä unta pituushypystä, jossa nostaa koivet eteensä ja lento vain jatkuu, jatkuu, jatkuu, vaivattomasti ensin maailmanennätykseen ja sitten vielä kilometrikaupalla. Herättyä tulee syvä pettymyksen tunne. Joskus herää jo siihen lentoonlähtöön, kun potkaisee varpaansa poikki seinään.
Vierailija kirjoitti:
Unessa se onnistuu. Varsin miellyttävää nähdä unta pituushypystä, jossa nostaa koivet eteensä ja lento vain jatkuu, jatkuu, jatkuu, vaivattomasti ensin maailmanennätykseen ja sitten vielä kilometrikaupalla. Herättyä tulee syvä pettymyksen tunne. Joskus herää jo siihen lentoonlähtöön, kun potkaisee varpaansa poikki seinään.
Unessa lentäminen on kyllä niin siistiä. Onnistuu kyllä yleensä ilman tuota käsien pyörittelyä 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unessa lentäminen on kyllä niin siistiä. Onnistuu kyllä yleensä ilman tuota käsien pyörittelyä 😊
Mä olen unissa lentänyt lukuisia kertoja. Aivan parasta mutta se nyppii kun herätessä unohtaa niksin millä pääsee lentoon. Joskus unissani leijun karkeasti ihmisten päiden korkeudella ja leijun mihin suuntaan ilmavirta vie tai joku tönäisee. Niissä unissa ihmiset katsoo aivan hölmistyneinä että miten tuo on mahdollista.
Ilmaa kainaloiden alle ja silleen. Turbobuustin saa hernekeitosta.
Eikä ole. Jotkut eivät vain ymmärrä aerodynamiikkaa.
Jos mallinnat nuo pörröiset pörisijät siipineen oikein, eitkä oio tai yksinkertaista asioita ollenkaan, niin saat selville, että aivan liian pieniltä näyttävät siivet toimivat juuri oikein jotta niillä lentää varsin tehokkaasti.