Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ihminen lentää pyörittämällä nopeasti käsiään?

Vierailija
07.09.2018 |

Olen harjoitellut tätä päivittäin. Uskon sen olevan mahdollista. Olen jo päässyt nopeuteen jossa kantapäät ovat irtautuneet hetkeksi lattiasta. Jatkan siis harjoittelua.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun älykkyysosamääräs huomioiden en viitsi ehdottaa,mitä meinasin.

Älä kuitenkaan tee tätä kotona,eli:kiipeä vaikka Tampereen Luminaryn katolle ja hyppää sieltä käsiä pyörittäen.Ei tartte kokeilla toista kertaa.

Höh, kuinka monella olisikaan Tampereen Luminary kotonaan?

Vierailija
62/66 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unessa se onnistuu. Varsin miellyttävää nähdä unta pituushypystä, jossa nostaa koivet eteensä ja lento vain jatkuu, jatkuu, jatkuu, vaivattomasti ensin maailmanennätykseen ja sitten vielä kilometrikaupalla. Herättyä tulee syvä pettymyksen tunne. Joskus herää jo siihen lentoonlähtöön, kun potkaisee varpaansa poikki seinään.

Unessa lentäminen on kyllä niin siistiä. Onnistuu kyllä yleensä ilman tuota käsien pyörittelyä 😊

Minun pitää unissani lentäessäni yleensä ponnistella aika tavalla, jotta pysyn ilmassa, vähän kuin uisi kovasti. Epistä😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unessa se onnistuu. Varsin miellyttävää nähdä unta pituushypystä, jossa nostaa koivet eteensä ja lento vain jatkuu, jatkuu, jatkuu, vaivattomasti ensin maailmanennätykseen ja sitten vielä kilometrikaupalla. Herättyä tulee syvä pettymyksen tunne. Joskus herää jo siihen lentoonlähtöön, kun potkaisee varpaansa poikki seinään.

Unessa lentäminen on kyllä niin siistiä. Onnistuu kyllä yleensä ilman tuota käsien pyörittelyä 😊

Minun pitää unissani lentäessäni yleensä ponnistella aika tavalla, jotta pysyn ilmassa, vähän kuin uisi kovasti. Epistä😄

Sama täällä. Oon usein ihan fyysisesti poikki aamulla näiden lentounien jälkeen, kyl se on raskasta hommaa. 

Vierailija
64/66 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on helpompi tapa lentää. Nostan itseni saappaiden varsista ilmaan, niissä on semmoiset lenkit, joita ne vedetään jalkaan, mutta jos on oikein vahva niinkuin minä, niin kyllä tällä tavoin toiseen kerrokseen tai katollekin pääsee kätevästi, ei tarvitse rasittaa itseään kiipeämällä rappusia. Nokisutarit ja lumenpudottajathan tätä metodia ovat käyttäneet iät ja ajat, ettekö ole nähneet?

Vierailija
65/66 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä olen lentänyt monesti omalla pihallani. varo vaan ettei muut nää.

Vierailija
66/66 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen gramma mitä tahansa ainetta sisältää noin yhden Hiroshimassa käytetyn ydinpommin verran energiaa.

Siispä vaikka ilmassa tai vedessä tai missä tahansa on valtava potentiaali energianlähteenä.

Pitää vain osata sopivalla tavalla purkaa sitä energiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi