Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset eivät kerää koiriensa jätöksiä?!

Vierailija
07.09.2018 |

Koiran ulkoiluttajilla ei ole kakkapusseja mukanaan ja kakat jäävät luontoon metsäpoluille ja tien reunoihin.. Mikä neuvoksi? Olenko ongelman kanssa yksin vai ärsyttääkö muitakin? Olen myös huolissani siitä että nuoriso roksaa luontoa aivan törkeästi!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää mutta minkäs teet?

Vierailija
2/5 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä itseäni ärsyttää, ei se luonnontuote eli kakka vaan se että roskien kerääjänä törmään kokoajan siihen että on kyllä kakka laitettu pussiin mutta sitten se kakka on pussin kanssa siellä luonnossa!! Eli älä pussita koirantarpeita jollet aio viedä pussia roskikseen!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koiranomistajana en ymmärrä itsekään sitä, miksi koiran annetaan kakata tielle, poluille tmv kulkuväylille. Itse asun maalla, enkä kerää koirani kakkoja, mutta olen opettanut koiran tekemään tarpeensa reilusti pientareen puolelle tai jopa ojan pohjalle tekee toisinaan tarpeensa. Meillä on kylässä jossa asumme, oma yksityisranta, jossa tulee usein käytyä koirankin kanssa, ja siellä aina ihmettelen kuinka naapurit ovat antaneet koiriensa kakata kulkureiteille. Kuitenkin olisi enemmän tilaa tehdä tarpeensa sinne pöheikköön.. Toinen mikä ärsyttää on talvisin keltaiset hanget pihojen pielissä. Niinkuin miksi? Eikö ole tarpeeksi hankea pissattaa koiriaan muualla, kuin justiinsa toisten pihojen pieliin/siihen, mistä pihaan käännytään. Itse en salli tätäkään koiraltani. Eihän koiran ulosteet vaarallisia ole, mutta helkutin rumia.

Roskaajat ovat kans oma pohjasakkansa.

Vierailija
4/5 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lain mukaan hoitamattomalta alueelta ei tarvittse kerätä. Myös toisia koiranomistajia ärsyttää ne kakat lenkkipolulla. Ei ole vielä selvinnyt, mikä noita kakanjättäjiä vaivaa ja miten he alkaisivt keräämään.

Vierailija
5/5 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kyllä ne pientareille ja ojien pohjille jätetyt kasat myös, kun ulkoiluttaa koiranpentua, joka yrittää syödä KAIKEN mitä haistaa. Ja 10 askeleen välein on jonkun jätökset tarjolla. Asutaan pientaloalueella pk-seudulla. Itse kerään kyllä kasan aina mukaan, vaikka tulisi pientareellekin, tällä hetkellä kasa saattaa kyllä tulla vielä ihan keskelle jalkakäytävääkin:(  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme