Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin persu vietti tiistaipäivää tänään

Vierailija
04.09.2018 |

Oli ketju hävinnyt vastatessani joten aloitin uuden.
Aamulla kävin juoksulenkillä ja sitten kävin kaupoissa. Vietän viimeistä lomaviikkoani mökillä ja päivällä rakensin tuossa terassilla veljen pienokaiselle nukkekotia joululahjaksi.
Sitten oli aika grillailla hiukan nieriää ja pilkkoa puita. Äsken kävin saunassa ja nyt ajattelin pyöriä netissä hetken ennen kuin alan lukemaan ja käyn yöpuulle.
Mitenkäs te muut?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Join sekä viiniä että olutta ruoan kanssa ja kävin läpi graduja. Kuulostaa vitsiltä, mutta on totta.

Löysitkö paljon plagioitavaa?

Vierailija
22/27 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Join sekä viiniä että olutta ruoan kanssa ja kävin läpi graduja. Kuulostaa vitsiltä, mutta on totta.

Olen omat opinnäytetyöni tehnyt jo aikoja sitten. Sekä gradun että väitöskirjan. Ja ihan sääntöjen mukaan. Kiinnostaa ilmiönä se, että miten paljon graduja plagioidaan tietyissä piireissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normipäivä tai aika laiska päivä asiantuntijahommissa. Ratkaisin pari ongelmaa, muuten keskustelua ja seuraavien työmatkojen suunnittelua. Ulkomaille, kuten aina ja muutenkin nykyinen työpaikka on kaukana kotoa, joten paljon poissa kotoa kuten tänäänkin.

Pari puhelua kotiin ja tavalliset kuulumiset kyselty. Ilta telkkaria ja nettiä.

Vierailija
24/27 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen omat opinnäytetyöni tehnyt jo aikoja sitten. Sekä gradun että väitöskirjan. Ja ihan sääntöjen mukaan. Kiinnostaa ilmiönä se, että miten paljon graduja plagioidaan tietyissä piireissä.

Voinen nyt tunnustaa että plagioin 25 vuotta sitten suurimman osan gradustani.

En ole minkään puolueen äänestäjä.

Vierailija
25/27 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän ahdistaa persujen maine ja se miten tietyissä piireissä persu on tyyliin kirosana. Esim. mun lähimmät työkaverit järkyttyisivät jos tietäisivät, että viime Helsingin vaaleissa äänestin Halla-ahoa. Työskentelen asiantuntijatehtävissä sosiaali-terveysalalla ja osa työkavereista ja työn puolesta erie verkostoihin kuuluvista on maahanmuuttajataustaisia tai edustavat palveluja jotka on ns. positiivisen diskriminaation periaatteen mukaisesti suunnattu maahanmuuttajataustaisille. Heidän näkövinkkelistään persujen äänestäjä on kouluttautumaton, vieraita kieliä osaamaton, maalla asuva, Suomen rajojen sisäpuolella asuva keski-ikäinen lihava junttimies. He eivät välttämättä uskoisi tämän ketjun kaikkia kirjoituksia, joissa persujen äänestäjät kertovat olevansa korkeasti koulutettuja kaupunkilaisia jotka syövät vegeruokaa illalliseksi ja juovat viiniä. 

Vierailija
26/27 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän ahdistaa persujen maine ja se miten tietyissä piireissä persu on tyyliin kirosana. Esim. mun lähimmät työkaverit järkyttyisivät jos tietäisivät, että viime Helsingin vaaleissa äänestin Halla-ahoa. Työskentelen asiantuntijatehtävissä sosiaali-terveysalalla ja osa työkavereista ja työn puolesta erie verkostoihin kuuluvista on maahanmuuttajataustaisia tai edustavat palveluja jotka on ns. positiivisen diskriminaation periaatteen mukaisesti suunnattu maahanmuuttajataustaisille. Heidän näkövinkkelistään persujen äänestäjä on kouluttautumaton, vieraita kieliä osaamaton, maalla asuva, Suomen rajojen sisäpuolella asuva keski-ikäinen lihava junttimies. He eivät välttämättä uskoisi tämän ketjun kaikkia kirjoituksia, joissa persujen äänestäjät kertovat olevansa korkeasti koulutettuja kaupunkilaisia jotka syövät vegeruokaa illalliseksi ja juovat viiniä. 

Olen kokoomuksen äänestäjä ollut aina mutta grillimakkaraa ja olutta ei mikään voita. Tiedän että minun pitäisi olla persu tuon takia mutta makuasiat ovat makuasioita.

Vierailija
27/27 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten mielikuva persuista ei ihan vastaa totuutta. Media pyrkii tietoisesti vaikuttamaan negatiivisesti siihen. Persujen kannattajissa on paljon Halla-ahon tai Riikka Purran kaltaisia henkilöitä.