Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi kivuttomin tapa laihtua n 5kg?

Vierailija
04.09.2018 |

Aikaa on 1,5kk. Ei tarvitse olla pysyvästi pois kropasta, kunhan mahdun mekkoon.

Olen nyt 2vk kokeillut 13h paastoamista päivittäin. 16+8h kokeilin ensin, mutta se ei alkuunkaan sopinut elämänrytmiin. 16h paasto onnistuisi, jos olisin normaalissa 8-16 konttorityössä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa. Paastolla ei ole lähtenyt kiloakaan.

Vierailija
2/18 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan itseään kunnioittava ihminen (laihduttaja) suosittelisi sinulle epäterveellistä laihduttamista, sillä sitä tuossa haet.

Vierailija
4/18 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö tasaisesti 1000-1200 kcal/päivä ja juo pari litraa vettä päivässä.

Vierailija
5/18 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaa

Vierailija
6/18 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

elä syö mittään.

Vierailija
7/18 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö kuitupitoinen aamiainen ja jätä lounas pois.

Vierailija
8/18 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tippunut paino kolmessa päivässä 56-> 54 syömällä max 1500 kaloria/pv

Vierailija
9/18 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta kaikki sokerin syönti.

Vierailija
10/18 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai 13tuntia "paasto" XD

Ilmeisesti mussutat sitten kaiken aikaa. Johan normaali ihminen iltaruoan ja nukkuma-ajan jälkeenkin lounaalle "paastoaa" mokomat.

Vierailija
11/18 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä lähtee; älä syö mitään klo 18 jälkeen ja käyt ulkona kävelemässä reippaalla tahdilla joka ikinen ilta. Ei tarvi olla mikää megalenkki, puoli tuntia riittää.

Itse oon laihtunut tällä menetelmällä aina.

Vierailija
12/18 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai 13tuntia "paasto" XD

Ilmeisesti mussutat sitten kaiken aikaa. Johan normaali ihminen iltaruoan ja nukkuma-ajan jälkeenkin lounaalle "paastoaa" mokomat.

Klo 18-07 välillä en ole syönyt lainkaan.

Olen syödä mussuttanut tänään:

Aamupala: marjasmoothie ja 1 ruisleipä.

Lounas: lohisalaattia

Iltapala: kaurapuuroa omenasoseella ja maidolla.

Lisäksi olen juonut vettä kohtuullisen paljon ja 5dl teetä.

Ap

Vierailija
13/18 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä? Jos olet yli 40 v ei ole mitään keinoa. Fysiikan lait eivät päde.

Vierailija
14/18 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske kaloreita kalorilaskurin avulla. Syö paljon vihanneksia (esimerkissäsi niitä ei ollut juuri ollenkaan, vaikka salaattia olikin). Lautasmalli. Syö riittävän usein ja unohda höpöpaastot. Jätä sokeri (tätä on yllättävän monessa ruoassa tai ruoka-aineessa!), einekset, ravintolaruoka ja kaikki herkut. Lisää monipuolista liikuntaa. Juo riittävästi vettä ja nuku hyvin. Vähennä stressitekijöitä. Jo pelkästään turvotuksen vähentäminen tuo särmää. Älä tuijota vaakaa vaan käytä mittanauhaa, erityisesti, jos olet normaalipainoinen.

Vierailija
15/18 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä loppuun lentoemäntädieetti.

Tuskaa ja piinaa, mutta sillä lähtee helposti 3 kg (mahd jopa 4 kg) neljässä päivässä. Tietty tätä ennen pitää olla ne pari kiloa pudotettu.

Ohjeet tässä:

https://www.terve.fi/artikkelit/tarkat-ohjeet-lentoemantadieettiin

Tämä ei ole mikään pysyvä ratkaisu ellet jatka kurinalaista painonpudotusta sen jälkeen, mutta mekkodietiksi ihan toimiva.

Vierailija
16/18 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalisoppaa joka päivä.

Vierailija
17/18 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee joka päivä reipas tunnin kävelylenkki äläkä osta mitään hyvää kaupasta.

Syö paljon luonnonjogurttia.

Vierailija
18/18 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä? Jos olet yli 40 v ei ole mitään keinoa. Fysiikan lait eivät päde.

42v.

Totuus on että mulla on hormoneista johtuen huonohko aineenvaihdunta.

En käytä valkeaa sokeria kuin äärimmäisen harvoin jossain leivonnaisessa. Muutenkin käytän lisättyä sokeria melko vähän. Vain teehen olen lisännyt hunajaa. Nyt kun yritän laihtua olen valinnut mustan teen sijasta vihreän inkivääriteen, jota pystyn juomaan ilman hunajaa.

En halua karpata, koska olen huomannut että marjattomat ja hedelmättömät dieetit ei sovi mulle. Laihdun karppaamalla kyllä, mutta ne pari kertaa kun olen karpannut olen ollut todella huonossa kunnossa. Väsynyt, päätä särkenyt ja keskittymiskyky nollissa. Ja rasvan lisäksi lähtenyt massaa lihaksista.

Sen sijaan pystyn elämään ilman leivonnaisia ja karkkia. Ilman vehnääkin kyllä pärjään. Mutta kauraa tarvitsen aineenvaihduntaan. Minulla kaura toimii paremmin kuin ruis.

Eilisessä salaatissa oli porkkanaa ja parsakaalia lisukkeena, mutta muuten eilen ei kyllä paljon tullut niitä syötyä.

Paikkasin tilanteen valitsemalla tänään lohta ja seitiä, lämpimillä kasviksilla lounaaksi. Kyljessä paljon porkkanaraastetta ja punajuurta. Ei perunaa.

Aamupalana oli tänään smoothien (marjoja, maustamat. jogurttia, kauraa, mustikkamehua n 1dl) kera puolikas rasia raejuustoa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän