Voihan kielitaidottomat vanhukset :D Isäni tuli eilen käymään päällä musta hihaton paita, jossa sateenkaarenvärisin kirjaimin teksti
Eguality (suomeksi tasa-arvo), taitaa olla sitä Henkkamaukan keväistä pride-mallistoa.
isä on 72 v eikä osaa englantia sanaakaan saati, että ymmärtäisi sateenkaaren merkityksen . Ostaa paljon vaatteita kirppikseltä ja sieltä tuokin todennäköisesti on . No, ehkä ihmiset ajattelevat isäni olevan hyvin suvaitsevainen :)
Kommentit (271)
Meidän isä osti itselleen sellaisen paidan jossa lukee "En ole gynegologi mutta voin vilkaista". Hauskaa siinä on se, että meidän isä ON gynegologi. :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaikka 80-vuotiaan pitäisi tietää, että kalsareiden dynamiittipötköllä ja tekstillä blow me on joku sivumerkitys?
Kirjaimellinen merkitys se vasta onkin... juuh. Päättele itse.
Vierailija kirjoitti:
Meidän isä osti itselleen sellaisen paidan jossa lukee "En ole gynegologi mutta voin vilkaista". Hauskaa siinä on se, että meidän isä ON gynegologi. :D
Tykkään huumorintajuisista ihmisistä mutta gynen tuoli on ehkä just se paikka missä en ehkä välttämättä osaisi arvostaa pikkutuhmia vihjailuvitsejä :-)
Itse tiedän yhden vanhan papan, jolla päässä aina Spice Girls lippis. Ei siinä mitään pahaa tietenkään ole, mahtaa olla vanha lakki eikä pappa varmaan ole koskaan edes miettinyt mitä siinä lukee.
Vierailija kirjoitti:
Heko heko tapu tapu onpa hauskaa. NOT. -_-
Vierailija kirjoitti:
Voisi kuvitella että gynekologin jälkeläinen osaisi edes kirjoittaa isänsä ammatin oikein. Vaan ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi kuvitella että gynekologin jälkeläinen osaisi edes kirjoittaa isänsä ammatin oikein. Vaan ei.
Juu, samaan kiinnitin huomiota. Kyllä lapset vanhempiensa ammatin osaa kirjoittaa jo peruskouluiässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, samaan kiinnitin huomiota. Kyllä lapset vanhempiensa ammatin osaa kirjoittaa jo peruskouluiässä.
Jos tälläkin oli koira naamalla ja teekuppi kädessä ja harava toisessa - sitä paitsi kirjoitusvirhehän se oli, g tai k, helposti osuu jompaan kumpaan!
Marketissa tuli vastaan vanhempi nainen jolla luki pipossa "KOSKA MÄ VOIN". En tiedä mihin liittyy, voi olla joku emansipaation julistus mutta jotenkin mulla yhdisty ajatus teinipissiksen uhoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tälläkin oli koira naamalla ja teekuppi kädessä ja harava toisessa - sitä paitsi kirjoitusvirhehän se oli, g tai k, helposti osuu jompaan kumpaan!
joo, jos sillä teekupilla hakkaa näppäimistöä...
Vierailija kirjoitti:
Itse tiedän yhden vanhan papan, jolla päässä aina Spice Girls lippis. Ei siinä mitään pahaa tietenkään ole, mahtaa olla vanha lakki eikä pappa varmaan ole koskaan edes miettinyt mitä siinä lukee.
Mun 75-vuotias isä käyttää mun vanhaa Goom-lippistä. No harva ehkä tietää mistä kyse.
Vierailija kirjoitti:
No siinähän luki "Gej Tampere" pinkeillä kirjaimilla, en tarvinnut edes sanakirjaa.
Koska luulet sen tarkoittavan homoa? Ehkä kannattaisi sittenkin käyttää sanakirjaa.
Vierailija kirjoitti:
Äiti osti mulle kirpparilta hupparin, jossa luki pussy. Olin ala-asteikäinen ja jokin vaisto käski tarkistaa sanakirjasta merkityksen. En sitten pitänyt paitaa paria kertaa enempää ja äiti tietenkin suuttui, kun olin kiittämätön paskapentu, joka ei osaa arvostaa edes saamiaan lahjoja :D
Tarkoittaa kissanpentua.
Nuo seksuaaliset kaksoismerkitykset on NIIN typeriä idioottien keksintöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eguality" ;DDDDD
Ei o omppu kauas puusta pudonnut. Toinen ei osaa lukea eikä toinen kirjoittaa.
Kuka sanoi ettei osaa lukea? Teetkö sinä ikinä kirjoitusvirheitä? Et tietenkään.
Joo juon tässä kahvia ja kissa sohii hännällä silmiin , joten tulee kirotusvirheitä :D
Ap
Mitä kissa tekee ruokapöydällä? Onko se ehtinyt vielä hangata persettään kahvikuppisi reunaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kassalle tuli vanha, varmaan liki 90vuotias mummeli, t-paidassa haalistunut teksti "sex pistols".
Musta se oli hauskan näköistä ;)Eiköhän tällä hetkellä 90v tiedä hyvinkin, mikä on/oli Sex Pistols.
Miten 70v ei osaa englantia? Osaahan tuon ikäiset yleensä vähintään saksaa, kun on koulussa opeteltu. Englantikin tarttuu normaaliälyiselle siinä sivussa, jos yhtään pitää silmät ja korvat auki. Kuulostaa tosi erikoiselta. Omat vanhemmat samaa ikäluokkaa.
Alle puolet nykyisistä yli 60-vuotiaista on käynyt peruskoulun jälkeen mitään koulua. Sodan jälkeen luettiin pääasiassa saksaa. Englantia alettiin arvostaa vasta 80-luvulla, kun peruskoulu-uudistuksen (v. 1968) jälkeiset oppilaat tulivat teini-ikään. Nyt sentään 84 % hankkii jonkun koulutuksen. Kielitaidottomiksi jää varmaan ne, joilla ei ole kykyä tai halua opiskella mitään.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun ammoin opettajaisäni tuli koulunsa Ahvenanmaan-retkeltä kotiin ja nauroi kun eräs pieni oppilas oli ostanut laivalta lippiksen jossa luki "sex instructor".
Että ei ne kielitaidottomat aina vanhuksia ole.
Ja opettajana ja kielitaitoisena antoi sen vain tapahtua? Ja vielä naureskeli vaan asiaa? Fiksua... tai sit ei.
Niin te sanotte, mutta kirjoitatte kuitenkin itse kirjailia, juoksia tai voimistelia tms.
Vierailija kirjoitti:
Gynegeologi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran kun lentokentällä jonotin tiskille jättämään laukkuja, huomasin että edellä olevalla vanhalla pariskunnalla oli laitettu matkalaukkuun isoilla tarroilla kirjaimet "RAPE". Olivat jotain eläkeläisiä, vaimo siinä jonossa sätti kovaan ääneen Raimoa jostain, mutta eivätpä varmaan tienneet mitä tuo Raimon lempinimi jossain muualla merkitsee.
Tämä oli kaikessa kauheudessaan ihan järkyttävän hauska! Sieluni silmin näen tämän pariskunnan :D
Miehen isän lempinimi on Rape, matkustelee vielä paljon englanninkielisissä maissa. 😂😂
Toivottavasti isäsi lempinimeä ei kuitenkaan lausuta [reip]. 😙
Nämä ovat vain jonkun keksimiä merkityksiä sanoille ja kuville, ei mitään Jumalan sanaa.
Kukin ymmärtää kuinka tahtoo.