Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voihan kielitaidottomat vanhukset :D Isäni tuli eilen käymään päällä musta hihaton paita, jossa sateenkaarenvärisin kirjaimin teksti

Vierailija
04.09.2018 |

Eguality (suomeksi tasa-arvo), taitaa olla sitä Henkkamaukan keväistä pride-mallistoa.
isä on 72 v eikä osaa englantia sanaakaan saati, että ymmärtäisi sateenkaaren merkityksen . Ostaa paljon vaatteita kirppikseltä ja sieltä tuokin todennäköisesti on . No, ehkä ihmiset ajattelevat isäni olevan hyvin suvaitsevainen :)

Kommentit (271)

Vierailija
1/271 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Equality

Vierailija
2/271 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eguality" ;DDDDD

Ei o omppu kauas puusta pudonnut. Toinen ei osaa lukea eikä toinen kirjoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/271 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et kertonut ja pilannut hänen iloaan.

Vierailija
4/271 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin monta vuotta sitten jonkun somaliperheenäidin "Talonmies Taalasmaa" pipo päässä, saattohan se olla kova salkkari fani mutta tuli vibat että jostain kirpparilta tietämättömänä haettu

Vierailija
5/271 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän sitä onkin? Oletko puhuneet aiheesta?

Vierailija
6/271 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eguality" ;DDDDD

Kuka sanoi ettei osaa lukea? Teetkö sinä ikinä kirjoitusvirheitä? Et tietenkään.

Vierailija
7/271 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eguality" ;DDDDD

Kuka sanoi ettei osaa lukea? Teetkö sinä ikinä kirjoitusvirheitä? Et tietenkään.

Joo juon tässä kahvia ja kissa sohii hännällä silmiin  , joten tulee kirotusvirheitä :D 

Ap

Vierailija
8/271 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempihan tuo kuin vaikka joku punk is not dead :D

Vierailija
9/271 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kielten oppimiskyky menee paljolti suvuittain. 

Eli aloitus ei ollut yllätys. 

Oma isäni on kymmenen vuotta vanhempi ja kyllä osaa niin ruotsia, englantia kuin saksaa. Ei mikään ihmeellinen tapaus, mutta kuitenkin... 

Mutta mikä vika käyttää seksuaalista tasa-arvoa kannattavaa t-paitaa? 

Häiritsikö se jotenkin sinua? 

Vierailija
10/271 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä isäsi on salaa suvaitsevainen? :)

Äititni tuomitsi ihmisiä uskonnon perusteella, mutta iäkäs ja uskovainen isänäiti ymmärsi.

Ihmiset ovat ja olivat erilaisia. 

Vierailija
11/271 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, kun anoppi osti aikanaan miehelleni ison pinon boksereita joululahjaksi. "On niissä joku tekstikin koristeena" Joo... "Fat and happy" :D

Vierailija
12/271 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mummo osti 10-vuotiaalle nätin paidan, kimalletta ja kaikkea, mutta siinä luki "Bitch" ...

Vierailija
13/271 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan kun olin kassalla hommissa siinä kävi hieno vanhempi rouva ( lähemmäks kaheksankymppinen ) Hot Lipsin💋 mainoslippis päässä. Näki että hän halusi olla nuorekas ja urheilullinen ja yhdisti joka aamusen lenkin ja kauppareissun. Kaikki muu oli vimpan päälle ja meikkikin moitteeton mutta lippiksen oli kyllä valinut vaan koska se mielytti silmää.

Vierailija
14/271 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Q jaG ovat niin kaukana näppäistössä toisistaan, että ei tätä kirjoitusvirheillä selitetä. 

Usein kirjoitusvirheen voi päätellä myös vastakkaisista näppäimistä, joita käytetään eri kädellä, esim. I vaihtuu E-kirjaimeksi tms. 

Näin siis oikealla tietsikkanäppäimistöllä. Älyissä onkin sitten tietysti vähän omia tekniikoitaan kaikilla. Mutta kymmensormijärjestelmässä näin. 

Vierailija
15/271 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näin kerran herttaisen oloisen vanhan (ehkä noin 80-vuotiaan) papparaisen kaupassa ja tällä oli päällään musta t-paita, jonka etumuksessa luki melko isolla tekstillä Serial killer

:D

Vierailija
16/271 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen somerahvaalle kymmensormijärjestelmää ja kunnon näppäimistöä. Sormet tietävät paikkansa ja tehtävänsä. G on vasemman käden etusormella, q vasemman käden pikkusormella painettava merkki. Jos erottaa etusormensa pikkusormestaan, osaa kirjoittaa vaikka itse mirri naamalla. Tosin siinä voivat muut seikat haitata keskittymistä.

Vierailija
17/271 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eguality" ;DDDDD

Joo juon tässä kahvia ja kissa sohii hännällä silmiin  , joten tulee kirotusvirheitä :D 

Ap

Mä yritän nyt ihan konkreettisesti miettiä miten tämä onnistuu? Onko se kissa sun pään päällä ja ei kai kahvinjuonti kirjotusvirheitä lisää?

Vierailija
18/271 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh nää tekstipipot! Oon nähnyt tokaluokkalaisella pojalla tekstillä "B-rapun talkkari" ja omalla alkoholisoituneella sukulaismiehellä "salakaataja" =)

Vierailija
19/271 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes muista nähneeni kellään ikäihmisellä mitään printtipaitoja, missä siis lukisi yhtään mitään.

Vierailija
20/271 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä kiersi kuva jonkun isovanhemmista, mummu oli kova käsityöihminen ja molemmilla oli päällään mustat paidat, joissa luki Slipknot, kun luulivat että se oli joku käsityötä mainostava pusero. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme