Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voihan kielitaidottomat vanhukset :D Isäni tuli eilen käymään päällä musta hihaton paita, jossa sateenkaarenvärisin kirjaimin teksti

Vierailija
04.09.2018 |

Eguality (suomeksi tasa-arvo), taitaa olla sitä Henkkamaukan keväistä pride-mallistoa.
isä on 72 v eikä osaa englantia sanaakaan saati, että ymmärtäisi sateenkaaren merkityksen . Ostaa paljon vaatteita kirppikseltä ja sieltä tuokin todennäköisesti on . No, ehkä ihmiset ajattelevat isäni olevan hyvin suvaitsevainen :)

Kommentit (271)

Vierailija
181/271 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kirjoitti:

Niin te sanotte, mutta kirjoitatte kuitenkin itse kirjailia, juoksia tai voimistelia tms.  

Kuka kirjoittaa? Tiedän ainoastaan pikkulasten sekä vuonna 1902 syntyneen isoisäni kirjoittaneen noin.

Vierailija
182/271 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran kun lentokentällä jonotin tiskille jättämään laukkuja, huomasin että edellä olevalla vanhalla pariskunnalla oli laitettu matkalaukkuun isoilla tarroilla kirjaimet "RAPE". Olivat jotain eläkeläisiä, vaimo siinä jonossa sätti kovaan ääneen Raimoa jostain, mutta eivätpä varmaan tienneet mitä tuo Raimon lempinimi jossain muualla merkitsee. 

Tämä oli kaikessa kauheudessaan ihan järkyttävän hauska! Sieluni silmin näen tämän pariskunnan :D

Miehen isän lempinimi on Rape, matkustelee vielä paljon englanninkielisissä maissa. 😂😂

Toivottavasti isäsi lempinimeä ei kuitenkaan lausuta [reip]. 😙

Toisaalta myös rapsi on englanniksi rape.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/271 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän isä osti itselleen sellaisen paidan jossa lukee "En ole gynegologi mutta voin vilkaista". Hauskaa siinä on se, että meidän isä ON gynegologi. :D

Gynegeologi.

Tutkiiko se hiekkapi**uja? :O

Vierailija
184/271 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pikkutyttönä lippis, jossa luki "kiss me quick on the dick". 

Äiti sen mulle oli ostanut, siinä oli nätit pastellin sävyt ja sydämiä. 

Aika kauan mä se päässä olin ehtinyt haahuilla, ennen kuin isäni näki sen ja totesi: "ei herranjumala...!" 

Vierailija
185/271 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin toissa kesänä vanhapoikasukulaismiehen (oli juuri täyttänyt 80) mökille kahvittelemaan vanhempieni kanssa ja oli pokassa pitelemistä kun tämä mies tulla tupsahti kättelemään meitä suorissa mustissa housuissa ja valkoisessa t-paidassa, jossa oli iloisen keltainen suuri piirretty banaani ja teksti Sorry girls, i suck dick. Varmaan ostanut sen kesäpaidaksi tuon banaaninkuvan perusteella.  Toisaalta missä noita edes myydään? Tuskin tavan marketeissa

Vierailija
186/271 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläisten kesälauataiset laulujuhlat Mäntyharjun torilla. Olin lähtenyt mummini seuraksi. Meidän edessä, toisella pitkällä penkillä oleva vanhempi (noin 75-80-vuotias) herrasmies kääntyi jossakin vaiheessa meidän puoleemme kun oli huomannut meillä molemmilla lauluvihot ja kysyi saisiko toisen kun hänelle ei ollut riittänyt. Tällä vanhemmalla herrasmiehellä oli yllään t-paita, jossa teksti "Shut up & spank me" 

Emme noudattaneet kehoitusta, vaan jatkoimme laulelua

x)

Vierailija
187/271 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempihan tuo kuin vaikka joku punk is not dead :D

Punk is not dead on totta, Equality on satua.

Siinä mielessä  Equality on parempi, sillä todenpuhujista ei tykätä ja satuilijat on suosittuja, eduskuntaa myöten.

Vierailija
188/271 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut joskus ujona ja pyöreähkönä kymmenvuotiaana Seppälästä t-paidat Athletic Sports ja Urban Legend. Ei silloin 80-luvulla edes kauheasti mietitty, mitä niissä mahdollisesti sanotaan, joten ymmärrän vanhuksia. 

Ja sitten olis se japanikirjainkorvakorumuoti. Korvissa on voinut roikkua mitä tahansa viestiä. 

Veljeni osti kiinalaiselta tai japanilaiselta (en muista kumpi) verkkosivulta lippiksen, jossa oli tekstiä. Suomeksi. siinä luki ylempänä "EI PYÖRIÄ SEINUSTALLE" ja alhaalla isolla uudestaan "SEINUSTALLE" :D

Vierailija
189/271 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun t-paidassani lukee Ich  bin gut zu Vögeln.

Onneksi itse tiedän, milloin sitä ei voi käyttää.

Vierailija
190/271 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän isä osti itselleen sellaisen paidan jossa lukee "En ole gynegologi mutta voin vilkaista". Hauskaa siinä on se, että meidän isä ON gynegologi. :D

Voisi kuvitella että gynekologin jälkeläinen osaisi edes kirjoittaa isänsä ammatin oikein. Vaan ei.

Juu, samaan kiinnitin huomiota. Kyllä lapset vanhempiensa ammatin osaa kirjoittaa jo peruskouluiässä.

Jos tälläkin oli koira naamalla ja teekuppi kädessä ja harava toisessa - sitä paitsi kirjoitusvirhehän se oli, g tai k, helposti osuu jompaan kumpaan!

Mulla tuli tästä mielikuva. Seesteinen iltapäivän teehetki, pölyhiukkaset leijailevat verkalleen valossa, on ihan hiljaista lukuunottamatta teekupin kilinää tassia vasten, epämääräistä mölinää bernhardilaisen takalistokarvojen lomasta ja sitä ääntä, jota en osaa kuvailla, koska en ole koskaan kuullut, mutta joka syntyy siitä, kun hakkaa haravalla näppäimistöä. 

Jos tuo mielikuva on edes puoliksi totta, niin viestin kirjoittaminenhan meni itse asiassa yllättävän hyvin! 

Vierailija
191/271 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko itse asiassa muuten yhdyssana? Mä en oo ihan varma, kun mun alpakka räkäs mua just naamalle. 

Vierailija
192/271 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kerran n.9-vuotiaan tytön kaupungilla äitinsä kanssa. Tytön kollareissa oli pepun päällä hieno kimalleteksi "Hard core"  :/

Minä olisin 9-vuotiaana ihan mielelläni käyttänyt vaatetta Hardcore-tekstillä. Tosin ei glitterillä pyllyssä, kiitos.

Vierailija
193/271 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Q jaG ovat niin kaukana näppäistössä toisistaan, että ei tätä kirjoitusvirheillä selitetä. 

Usein kirjoitusvirheen voi päätellä myös vastakkaisista näppäimistä, joita käytetään eri kädellä, esim. I vaihtuu E-kirjaimeksi tms. 

Näin siis oikealla tietsikkanäppäimistöllä. Älyissä onkin sitten tietysti vähän omia tekniikoitaan kaikilla. Mutta kymmensormijärjestelmässä näin. 

??

Mitä ihmettä? Siis alkaako täällä jotkut ylimaallisen älykkäät nyt sitten meille tyhmille luennoimaan kirjoitusvirheistä ja näppäimien paikoista?? No luennoikaa toki, jos se teille saa paremman mielen. Yleensä vit......lu vaan mielletään ikäväksi kommunikoinnin muodoksi ja sitä se mun mielestä vähän onkin, mutta jos ei sivistykseen muuta kuulu niin ei voi mitään. Ja onhan se rasittavaa, kun joutuu täällä keskustelemaan älykkyydeltään vähempiosaisten kanssa. Raskasta on. Mutta antakaa teidän älynne loistaa.

Anteeksi!

Ei ollut tarkoitus loistaa millään ylimaallisella älykkyydellä, koska sitä ei ole. 

Ihan käytännön asia vain, jos kirjoittaa perusnäppäimistöllä. 

Vierailija
194/271 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mentiin toissa kesänä vanhapoikasukulaismiehen (oli juuri täyttänyt 80) mökille kahvittelemaan vanhempieni kanssa ja oli pokassa pitelemistä kun tämä mies tulla tupsahti kättelemään meitä suorissa mustissa housuissa ja valkoisessa t-paidassa, jossa oli iloisen keltainen suuri piirretty banaani ja teksti Sorry girls, i suck dick. Varmaan ostanut sen kesäpaidaksi tuon banaaninkuvan perusteella.  Toisaalta missä noita edes myydään? Tuskin tavan marketeissa

"Vanhapoikasukulaismies". Ehkä se ON homo?

Ei sillä, onhan tuo paita silti ihan huvittava kahdeksankymppisen yllä.

Vierailija
195/271 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän kielten oppimiskyky menee paljolti suvuittain. 

Eli aloitus ei ollut yllätys. 

Oma isäni on kymmenen vuotta vanhempi ja kyllä osaa niin ruotsia, englantia kuin saksaa. Ei mikään ihmeellinen tapaus, mutta kuitenkin... 

Mutta mikä vika käyttää seksuaalista tasa-arvoa kannattavaa t-paitaa? 

Häiritsikö se jotenkin sinua? 

72-vuotias on voinut käydä kansalaiskoulun ja ammattikoulun, eikä ole opiskellut mitään kieliä suomea lukuunottamatta. Vasta nykyiset kuuskymppiset ovat kaikki opiskelleet jotain muutakin kieltä kuin suomea. 

Vierailija
196/271 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi kuvitella että gynekologin jälkeläinen osaisi edes kirjoittaa isänsä ammatin oikein. Vaan ei.

Juu, samaan kiinnitin huomiota. Kyllä lapset vanhempiensa ammatin osaa kirjoittaa jo peruskouluiässä.

Jos tälläkin oli koira naamalla ja teekuppi kädessä ja harava toisessa - sitä paitsi kirjoitusvirhehän se oli, g tai k, helposti osuu jompaan kumpaan!

Mulla tuli tästä mielikuva. Seesteinen iltapäivän teehetki, pölyhiukkaset leijailevat verkalleen valossa, on ihan hiljaista lukuunottamatta teekupin kilinää tassia vasten, epämääräistä mölinää bernhardilaisen takalistokarvojen lomasta ja sitä ääntä, jota en osaa kuvailla, koska en ole koskaan kuullut, mutta joka syntyy siitä, kun hakkaa haravalla näppäimistöä. 

Jos tuo mielikuva on edes puoliksi totta, niin viestin kirjoittaminenhan meni itse asiassa yllättävän hyvin! 

❤️

Vierailija
197/271 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti 60v. Osti mustat collarit, jossa takapuoless kimaltava teksti bitch.

Vierailija
198/271 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassalle tuli vanha, varmaan liki 90vuotias mummeli, t-paidassa haalistunut teksti "sex pistols".

Musta se oli hauskan näköistä ;)

veikkaan et kyseessä oli 60v punkkari

Vierailija
199/271 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kassalle tuli vanha, varmaan liki 90vuotias mummeli, t-paidassa haalistunut teksti "sex pistols".

Musta se oli hauskan näköistä ;)

Mietipä milloin Sex Pistols on perustettu ja minkä ikäinen mummeli on ollut silloin? Jos paita aito ja alkuperäinen ja mummelin oma? Kyllä monet yli nelikymppiset pitivät punkista.

Aito punkkari on noin 20v..sil on keesi ja doctor martenssit

mummot on vanhoja ja haisee pahale

Vierailija
200/271 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..tää palsta on aina niin hauska ennakko olettamuksineen "kyllä yli nelikymppinenkin voi olla kuunnellut punkkia"..ihanko totta! jösses! ..mitenkä olisi pieni perehtyminen aiheeseen? olin itse teini 80-90 lukujen taitteessa, ja edelleen kuuntelen terveitä käsiä, lamaa, social distortionia, death kennedysia,ratsiaa  nick cavea jne.ihan niinkuin silloinkin. Ja osa noistakin suosikeista on vielä vanhempien nuoruutta kuin mun.

Et sit kasvanut aikuiseksi?

Roikut nuoruudessasi..käytät bändi paitoja?

Teinit nauraa sulle: Kato tota mummoa!