Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä lepertelee ja lässyttää

Vierailija
03.09.2018 |

Uusi tyttöystäväni lepertelee minulle silloin tällöin kuin lapselle. Ei mitenkään koko ajan, mutta aina välillä esim. sängyssä makoillessamme yms. Hän tykkää myös kovasti helliä minua, esim. silitellä hiuksiani ja painaa päätäni hänen rintojaan vasten. Olen huomannut nauttivani tästä jollain tasolla, mutta toisaalta häpeän sitä että pidän tuosta. Olen 25 ja naiseni on 29, pelkään kai että hän näkee minut ihan lapsena.

Mitenkäs muut, lepertelettekö kumppanillenne? Ja pidättekö sitä söpönä, kiihottavana, vaivaannuttavana vai täysin neutraalina asiana?

Kommentit (205)

Vierailija
121/205 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle tuli joskus yllätyksenä että mies kaipaa tuollaista. Aloin sitten kohdella häntä välillä kuin lasta ja suhde alkoi heti voida paremmin

Mitä tarkkaan ottaen teit? Mietin pitäisikö kokeilla samaa

-Lepertely, baby talk yms välillä

- Vähän ylitseviety kehuminen kun tekee jotain hyvää. Myös seksillä palkitseminen joskus :D

- Yritän riitatilanteissa ajatella hänet lapsena kun tasavertainen riitely ei häneltä onnistu

- Olen HYVIN empaattinen häntä kohtaan

Voi kuulostaa pahalta, mutta ei ole sitä. Ei mies todellakaan koko ajan ole lapsellinen, ja hänessä on valtavasti ihania luonteenpiirteitä. En vaihtaisi häntä mihinkään

Vierailija
122/205 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus lepertelen, kun mies käyttäytyy mielestäni "söpösti". Tulee hellä fiilis. En kuitenkaan tee tätä muiden kuullen tietenkään :D

FYI, saat olla tyytyväinen, kun naisesi itse vetää sinut rintojaan vasten. Moni nainen ei voi sietää, että mies hiplaa rintoja.

Tuo kuulostaa aika samalta, mitä mun naiseni tekee :)

Ja on mukavaa, että nainen painaa minut joskus rintojaan vasten. Olen joskus ollut kumppanin kanssa, joka antoi koskea rintoihinsa vain makuuhuoneessa. En ole ikinä ollut mikään kourija tai puristelija, mutta hänelle yksikin hipaisu sängyn ulkopuolella oli liikaa

AP

Onpas tylsää. Itse tykkään kourimisesta (kotona tietty, ei ihmisten ilmoilla), enkä ymmärrä naisia jotka sitä inhoaa. Jotain epävarmuutta omasta vartalosta? 🤔

Oon siis itsekin nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/205 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle tuli joskus yllätyksenä että mies kaipaa tuollaista. Aloin sitten kohdella häntä välillä kuin lasta ja suhde alkoi heti voida paremmin

Väitän, että tämä on ihan keskeinen juttu parisuhteessa. Mies halua regressoitua, ja naisen on fasilitoitava tätä tarvetta.

Meillä joskus esim. mies leikkii vauvaa, "äiti" pukee, äiti laittaa rasvaa pyllyyn (sheivaan pallit ja voitelen, ja samalla juttelen siitä, miten äiti laittaa talkkia ja vaipan). Joskus mies "itkee" ja äiti rauhoittelee, ja sitten se tissin lutkutus. 

Kaikki tämä tehdään tietysti huumorilla, mutta jos sen kuvaisi piilokameralla, meistä saisi tosi sairaan kuvan. Tiedän.

Tämä ei ole enää tavallista. Harvinaisemmasta roolileikistä kyse, menee adult baby-ilmiön puolelle. En siis tuomitse teitä, hienoa jos ajatuksenne kohtaavat tässä asiassa.

Lepertely yms. liittyy ehkä pieneen taantumiseen mutta ei lähellekään noin voimakkaaseen regressioon

Vierailija
124/205 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus lepertelen, kun mies käyttäytyy mielestäni "söpösti". Tulee hellä fiilis. En kuitenkaan tee tätä muiden kuullen tietenkään :D

FYI, saat olla tyytyväinen, kun naisesi itse vetää sinut rintojaan vasten. Moni nainen ei voi sietää, että mies hiplaa rintoja.

Ja on mukavaa, että nainen painaa minut joskus rintojaan vasten. Olen joskus ollut kumppanin kanssa, joka antoi koskea rintoihinsa vain makuuhuoneessa. En ole ikinä ollut mikään kourija tai puristelija, mutta hänelle yksikin hipaisu sängyn ulkopuolella oli liikaa

AP

Onpas tylsää. Itse tykkään kourimisesta (kotona tietty, ei ihmisten ilmoilla), enkä ymmärrä naisia jotka sitä inhoaa. Jotain epävarmuutta omasta vartalosta? 🤔

Ex piti rintojen koskettelua halventavana ja esineellistävänä. Ikinä en kuitenkaan tarrannut pelkästään tissiin, mutta hänelle rintojen hyväily suudellessakin oli loukkaus. Nykyisen kanssa onneksi ei ole tätä ongelmaa :)

Oon siis itsekin nainen.

Vierailija
125/205 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ex piti esineellistävänä ja halventavana, jos rintoihin koski muulloin kun seksin aikana. En ikinä tarrannut vain tissiin, vaan olisin tahtonut joskus hyväillä rintoja paidan läpi suudellessa, kotona tietysti. Tämäkin oli hänelle liikaa. Onneksi nykyisen kanssa ei ole tätä(kään) ongelmaa :)

AP

Oon siis itsekin nainen.

Vierailija
126/205 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halaillaan, silitellään, sylitellään, suukotellaan... Joka päivä. Läheisyys on suhteen liima. Oletteko perheistä, joissa ei ollut tapana ilmaista rakkautta kosketuksella? Onhan sellaisia perheitäkin, joissa ei ole koskaan edes halattu... kylmää.

Meillä ei akka halua tulla lähellekään, halaamisesta puhumattakaan.

Pitäisipä joku nainen joskus minua hyvänä ja painaisi tissit naamalle, miten hyvältä sellainen tuntuisi?

Vierailija
127/205 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin se liittyy hellyyteen, joillakin ei. Makuasia.

Vierailija
128/205 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sekoilee kyllä laite ja meni edelliset lainaukset vituralleen

AP

Vierailija
129/205 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halaillaan, silitellään, sylitellään, suukotellaan... Joka päivä. Läheisyys on suhteen liima. Oletteko perheistä, joissa ei ollut tapana ilmaista rakkautta kosketuksella? Onhan sellaisia perheitäkin, joissa ei ole koskaan edes halattu... kylmää.

Meillä ei akka halua tulla lähellekään, halaamisesta puhumattakaan.

Pitäisipä joku nainen joskus minua hyvänä ja painaisi tissit naamalle, miten hyvältä sellainen tuntuisi?

Surullista :( Vaikea kuvitella että suhde voi olla onnellinen, jos ei ole minkäänlaista läheisyyttä

AP

Vierailija
130/205 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin se liittyy hellyyteen, joillakin ei. Makuasia.

Jep. Hellä voi olla ilman lepertelyäkin mutta se on kiva lisä

Vierailija
131/205 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No moni nainen taas tykkäisi siitä, mutta kun on vaan tuo kamusuhde ukkoon.

Vierailija
132/205 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ex piti esineellistävänä ja halventavana, jos rintoihin koski muulloin kun seksin aikana. En ikinä tarrannut vain tissiin, vaan olisin tahtonut joskus hyväillä rintoja paidan läpi suudellessa, kotona tietysti. Tämäkin oli hänelle liikaa. Onneksi nykyisen kanssa ei ole tätä(kään) ongelmaa :)

AP

Oon siis itsekin nainen.

Ai oletko APtodellakin lesbo???? No kylläpä nyt oksettaa, menen pois täältä...

Vierailija
133/205 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitän, että tämä on ihan keskeinen juttu parisuhteessa. Mies halua regressoitua, ja naisen on fasilitoitava tätä tarvetta.

Meillä joskus esim. mies leikkii vauvaa, "äiti" pukee, äiti laittaa rasvaa pyllyyn (sheivaan pallit ja voitelen, ja samalla juttelen siitä, miten äiti laittaa talkkia ja vaipan). Joskus mies "itkee" ja äiti rauhoittelee, ja sitten se tissin lutkutus. 

Kaikki tämä tehdään tietysti huumorilla, mutta jos sen kuvaisi piilokameralla, meistä saisi tosi sairaan kuvan. Tiedän.

Miten olette päätyneet aloittamaan tuon? En tuomitse, olen vain utelias?

Vierailija
134/205 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Oon siis itsekin nainen.

Ai oletko APtodellakin lesbo???? No kylläpä nyt oksettaa, menen pois täältä...

Olen 25v mies, eli en ole lesbo. Onnistuin jotenkin työntämään oman kommenttini lainauksen sisälle. Mutta kiva toi sun suhtautuminen vähemmistöihin...

AP

Vierailija
135/205 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Oon siis itsekin nainen.

Ai oletko AP todellakin lesbo???? No kylläpä nyt oksettaa, menen pois täältä...

Ai anteeksi AP, nyt vasta huomasinkin, että sinulla meni vahingossa tekstit sekaisin tuon naisen kanssa.

Vierailija
136/205 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Oon siis itsekin nainen.

Ai oletko AP todellakin lesbo???? No kylläpä nyt oksettaa, menen pois täältä...

Ai anteeksi AP, nyt vasta huomasinkin, että sinulla meni vahingossa tekstit sekaisin tuon naisen kanssa.

Joo, puhelin temppuili. No problem :)

Vierailija
137/205 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hih, oot sille vauva tai koiranpentu. Kohta saat vaipan tai kaulapannan

Jos naisesi on vielä kovin tuore tapaus, niin pelottaako yhtään, että hän vie tuota vähitellen pidemmälle? Ja sitten joku ilta huomaatkin juovasi tuttipullosta vaippa päällä...

Vierailija
138/205 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hih, oot sille vauva tai koiranpentu. Kohta saat vaipan tai kaulapannan

Jos naisesi on vielä kovin tuore tapaus, niin pelottaako yhtään, että hän vie tuota vähitellen pidemmälle? Ja sitten joku ilta huomaatkin juovasi tuttipullosta vaippa päällä...

Eipä juuri. Se on kuitenkin ihan eri juttu. Jos paljastuu että hänellä olisi kiinnostusta johonkin tällaiseen niin olisin kyllä valmis kokeilemaan :) Mutta en jotenkin usko että tässä niin käy

AP

Vierailija
139/205 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastausten perusteella miehet kaipaavat yllättävän paljon hellyyttä ja lepertelyn. Uskallatteko kertoa tästä vaimoillenne /tyttöystävillenne? Luulen että he hoivaisivat teitä mielellänsä

Kaipaan mutta en ikipäivänä kertoisi vaimolle, menisi kaikki miehekktyys sen silmissä

Vierailija
140/205 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lässytyksen kuuntelu olis kivaa mutta en todellakaan haluaisi mitään vaippajuttuja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä