Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä lepertelee ja lässyttää

Vierailija
03.09.2018 |

Uusi tyttöystäväni lepertelee minulle silloin tällöin kuin lapselle. Ei mitenkään koko ajan, mutta aina välillä esim. sängyssä makoillessamme yms. Hän tykkää myös kovasti helliä minua, esim. silitellä hiuksiani ja painaa päätäni hänen rintojaan vasten. Olen huomannut nauttivani tästä jollain tasolla, mutta toisaalta häpeän sitä että pidän tuosta. Olen 25 ja naiseni on 29, pelkään kai että hän näkee minut ihan lapsena.

Mitenkäs muut, lepertelettekö kumppanillenne? Ja pidättekö sitä söpönä, kiihottavana, vaivaannuttavana vai täysin neutraalina asiana?

Kommentit (205)

Vierailija
1/205 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lepertele. Ei ole aikuisten käytöstä.

Vierailija
2/205 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan jos haluan että puoliso tuntee itsensä avuttomaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/205 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan sitä että välillä saa olla sylissä toisen huolehdittavana. Lepertely olisi silloin tällöin kivaa, tietenkään koko ajan sitä ei jaksaisi

Vierailija
4/205 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on ihan kiva sanoa toiselle jotain söpöä, mutta mitenkään kiihottavana asiana en todellakaan pidä.

Vierailija
5/205 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellyyttä ja läheisyyttä ilman turhaa minkään tasoista lässytystä. Ei aikuinen ihminen tuollaista jaksa kuunnella ja ainakin minä tuntisin itseni idiootiksi. Lapsillekin olemme puhuneet normaalisti. Vauvalle toki on tullut sönkättyä vaikka mitä höpöä.

Vierailija
6/205 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnetään, että noin tulee välillä tehtyä "läpällä" mutta pidetään siitä ihan oikeasti :D

Vierailija
7/205 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies nauttii tuosta, sitä ei vaan myönnetä muille

Vierailija
8/205 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon luullu että kaikki pariskunnat tekee tätä kotona aina silloin tällöin :D Onhan se kivaa ja molemmat sitä välillä kaivataan

Vierailija
9/205 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen miettinyt kuinka mukava olisi silitellä yhden miehen hiuksia. Minkäänlaisia äidillisiä tuntemuksia häntä kohtaan ei kuitenkaan ole. Hänellä on vaan ihanat paksut tummat hiukset. 

Vierailija
10/205 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellyys kuuluu parisuhteeseen siinä missä intohimokin. Ihmetyttää tuollaiset ei ole aikuisen käytöstä-vastaukset

Vierailija
11/205 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on parasta. Nykyinen tyttöystävä ei vain pidä yhtään :(

Vierailija
12/205 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, oot sille vauva tai koiranpentu. Kohta saat vaipan tai kaulapannan

Vierailija
13/205 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellyys kuuluu parisuhteeseen siinä missä intohimokin. Ihmetyttää tuollaiset ei ole aikuisen käytöstä-vastaukset

Onko lepertely ja lässyttäminen aina hellyyttä?

Vierailija
14/205 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla paikan päällä näkemässä. Se voi ehdottomasti olla hellyyttä, ja sain aloituksesta sellaisen kuvan että tästä olisi kyse

Vierailija
15/205 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaillaan, silitellään, sylitellään, suukotellaan... Joka päivä. Läheisyys on suhteen liima. Oletteko perheistä, joissa ei ollut tapana ilmaista rakkautta kosketuksella? Onhan sellaisia perheitäkin, joissa ei ole koskaan edes halattu... kylmää.

Vierailija
16/205 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä piirre toisissa tytöissä sai minut epävarmaksi kaksikymppisenä. 15-25v taisin olla. Oli naimisiinmenoikä kaveripiirissä.

Moni ihastukseni piti minusta, mutta tyttöystäväksi (kuten ap:lla) valikoitui lässyttäjä, jolla oli nalleja ja pehmoleluja reppukoruna.

Vierailija
17/205 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi mitään kylmää rautakankea vaimoksi. Tai lapsille äidiksi.

Vierailija
18/205 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Mukavaa kuulla, että monen mielestä tällainen kuuluu parisuhteeseen ja on ihan söpöä. Olen ehkä turhaan hävennyt asiaa, koska olen saanut miehet on aina miehiä-kasvatuksen. Jatkossa osaan varmasti nauttia enemmän tästä kumppanini ihanasta ominaisuudesta :)

AP

Vierailija
19/205 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halaillaan, silitellään, sylitellään, suukotellaan... Joka päivä. Läheisyys on suhteen liima. Oletteko perheistä, joissa ei ollut tapana ilmaista rakkautta kosketuksella? Onhan sellaisia perheitäkin, joissa ei ole koskaan edes halattu... kylmää.

pitääkö siihen liittyä lässytys ja leperrys, minusta kiusallista. Samoilla ihmisillä on lasten juttuja aikuisenakin. Nallepaituleita ja eläinkuvamukeja.

Vierailija
20/205 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla paikan päällä näkemässä. Se voi ehdottomasti olla hellyyttä, ja sain aloituksesta sellaisen kuvan että tästä olisi kyse

Voi tietenkin olla mutta sitä ei kysytty jos sait myös sen kuvan vaan onko se sitä aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme