Tyttöystävä lepertelee ja lässyttää
Uusi tyttöystäväni lepertelee minulle silloin tällöin kuin lapselle. Ei mitenkään koko ajan, mutta aina välillä esim. sängyssä makoillessamme yms. Hän tykkää myös kovasti helliä minua, esim. silitellä hiuksiani ja painaa päätäni hänen rintojaan vasten. Olen huomannut nauttivani tästä jollain tasolla, mutta toisaalta häpeän sitä että pidän tuosta. Olen 25 ja naiseni on 29, pelkään kai että hän näkee minut ihan lapsena.
Mitenkäs muut, lepertelettekö kumppanillenne? Ja pidättekö sitä söpönä, kiihottavana, vaivaannuttavana vai täysin neutraalina asiana?
Kommentit (205)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävälläsi on selvästi sairaita taipumuksia. Todistaahan siitä tuon lässyttämisen lisäksi se että on ottanut nuoremman poikaystävän. Jätä se lehmä.
Muutaman vuoden ikäero onkin aikuisiällä tosi sairasta :D
Entä se että kohtelee miestään kuin lasta?
Jos näin olisi koko ajan niin se olisi erikoista ja voisi olla ongelma. Tuollainen silloin tällöin lässyttäminen ei todellakaan ole mitenkään sairasta eikä edes kai kovin harvinaista.
Miehen kuuluu olla naista vanhempi tai väh. saman ikäinen
Vierailija kirjoitti:
Miehen kuuluu olla naista vanhempi tai väh. saman ikäinen
Ja jos näin ei ole niin suhde on tuhoon tuomittu?
Oon ap lle niin kateellinen, oma vaimo vaan tiuskii
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Mukavaa kuulla, että monen mielestä tällainen kuuluu parisuhteeseen ja on ihan söpöä. Olen ehkä turhaan hävennyt asiaa, koska olen saanut miehet on aina miehiä-kasvatuksen. Jatkossa osaan varmasti nauttia enemmän tästä kumppanini ihanasta ominaisuudesta :)
AP
Todellinen mies uskaltaa olla oma itsensä, ei pienet söpöilyt silloin tällöin tee kenestäkään vähemmän maskuliinista
Joskus lepertelen, kun mies käyttäytyy mielestäni "söpösti". Tulee hellä fiilis. En kuitenkaan tee tätä muiden kuullen tietenkään :D
FYI, saat olla tyytyväinen, kun naisesi itse vetää sinut rintojaan vasten. Moni nainen ei voi sietää, että mies hiplaa rintoja.
Vierailija kirjoitti:
Joskus lepertelen, kun mies käyttäytyy mielestäni "söpösti". Tulee hellä fiilis. En kuitenkaan tee tätä muiden kuullen tietenkään :D
FYI, saat olla tyytyväinen, kun naisesi itse vetää sinut rintojaan vasten. Moni nainen ei voi sietää, että mies hiplaa rintoja.
Tuo kuulostaa aika samalta, mitä mun naiseni tekee :)
Ja on mukavaa, että nainen painaa minut joskus rintojaan vasten. Olen joskus ollut kumppanin kanssa, joka antoi koskea rintoihinsa vain makuuhuoneessa. En ole ikinä ollut mikään kourija tai puristelija, mutta hänelle yksikin hipaisu sängyn ulkopuolella oli liikaa
AP
Minä sanon miestäni vauvaksi, ja joskus hän tykkää myös imeä tissiä. Tiedän, olemme outoja...
🇺🇦🇮🇱
Kaffepulla kirjoitti:
Minä sanon miestäni vauvaksi, ja joskus hän tykkää myös imeä tissiä. Tiedän, olemme outoja...
Rinnan imeminen ei ainakaan ole mitenkään outoa, luulen että sitä harrastetaan aika monissa suhteissa :) Itse en välittäisi vauva-nimityksestä, mutta jos se on teidän molempien mielestä kiva niin eihän tuossa mitään pahaa ole .
AP
Kaffepulla kirjoitti:
Mistä tuollaisia naisia löytyy? Kuulostaa ihanalta
Haha, myönnettäköön että itsekin välillä baby talkkaan miehelleni kun se on niin lutunen
N35
Pitääkö miehenkin vastaavasti leperrellä naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö miehenkin vastaavasti leperrellä naiselle?
Itse puhun naiselleni hellästi ja sanon kauniita ja romanttisia asioita. Äänensävyni on myös pehmeämpi kuin muille puhuessa. En kuitenkaan lepertele samalla tavalla kuin naiseni minulle. Näin se meillä ainakin menee ja molemmat ollaan tyytyväisiä. AP
Hih, ootte te miehet hassuja kun sisimmässänne haluutte olla pikkuisia
Itselle tuli joskus yllätyksenä että mies kaipaa tuollaista. Aloin sitten kohdella häntä välillä kuin lasta ja suhde alkoi heti voida paremmin
Etkö pelkää että naisesi haaveilee vieläkin nuoremmasta miehestä?
Vierailija kirjoitti:
Etkö pelkää että naisesi haaveilee vieläkin nuoremmasta miehestä?
En. Ei tuo siihen viittaa, luulen että lepertelisi kumppanilleen ikään katsomatta. Eikä hän minua ainakaan liian vanhana pidä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Itselle tuli joskus yllätyksenä että mies kaipaa tuollaista. Aloin sitten kohdella häntä välillä kuin lasta ja suhde alkoi heti voida paremmin
Väitän, että tämä on ihan keskeinen juttu parisuhteessa. Mies halua regressoitua, ja naisen on fasilitoitava tätä tarvetta.
Meillä joskus esim. mies leikkii vauvaa, "äiti" pukee, äiti laittaa rasvaa pyllyyn (sheivaan pallit ja voitelen, ja samalla juttelen siitä, miten äiti laittaa talkkia ja vaipan). Joskus mies "itkee" ja äiti rauhoittelee, ja sitten se tissin lutkutus.
Kaikki tämä tehdään tietysti huumorilla, mutta jos sen kuvaisi piilokameralla, meistä saisi tosi sairaan kuvan. Tiedän.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkkaan ottaen teit? Mietin pitäisikö kokeilla samaa
Entä se että kohtelee miestään kuin lasta?