Tyttöystävä lepertelee ja lässyttää
Uusi tyttöystäväni lepertelee minulle silloin tällöin kuin lapselle. Ei mitenkään koko ajan, mutta aina välillä esim. sängyssä makoillessamme yms. Hän tykkää myös kovasti helliä minua, esim. silitellä hiuksiani ja painaa päätäni hänen rintojaan vasten. Olen huomannut nauttivani tästä jollain tasolla, mutta toisaalta häpeän sitä että pidän tuosta. Olen 25 ja naiseni on 29, pelkään kai että hän näkee minut ihan lapsena.
Mitenkäs muut, lepertelettekö kumppanillenne? Ja pidättekö sitä söpönä, kiihottavana, vaivaannuttavana vai täysin neutraalina asiana?
Kommentit (205)
Mä sanon miestä kissaksi. Ja että nauu ja komea kissa pörhistää häntää. :)
Mä sanon miestä kissaksi. Ja että nauu ja komea kissa pörhistää häntää. :)
Vierailija kirjoitti:
Hih, oot sille vauva tai koiranpentu. Kohta saat vaipan tai kaulapannan
Mielikuva O_O
Mitä pahaa? Eiköhän suurin osa pariskunnista harrasta tuota jollain tavalla. Ihminen kaipaa turvaa, hellyyttä ja kauniita sanoja sukupuolesta riippumatta
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi mitään kylmää rautakankea vaimoksi. Tai lapsille äidiksi.
Sama. Hellä ja huolehtivainen nainen on todennäköisemmin myös hyvä äiti
Onpas suloinen ketju :3 puhukaa jatkossakin kumppaneillenne noin niin suhteenne pysyy täynnä rakkautta
Kuuluu parisuhteeseen, meilläkin leperrellään aina silloin tällöin
"Se, että ei uskalla hassutella, olla spontaani, hellä jne. on usein lapsuuden perua. On saanut kommenttia liikaa joltakin aikuiselta ympäristössä "Lopeta toi pelleily." "Kukaan muukaan ei rieku" "Älä itke siinä""
Jotain tällaista on varmaan monella taustalla, kun hassuttelu/lepertely tuntuu heidän mielestään väärältä
Vierailija kirjoitti:
Miehet parisuhteessa:
-Tykkäävät lepertelystä ja baby talkista
-Niitä pitää kehua ja kannustaa kuin lasta että suostuvat tekemään mitään
-Eivät hallitse tunteitaan, suuttuvat ja leppyvät kuin lapsetSilti ne on ihania eikä ilman voisi elää :)
Miehenä on pakko todeta, että listasi pitää ainakin minun osaltani paikkansa. Hyvä että tykkäätte silti :)
Monet naiset ovat luonteeltaan äidillisiä ja huolehtivia. Siksi he käyttäytyvät noin rakkaitaan kohtaan :) anna naisesi hoivata sinua, siinä ei ole mitään väärää
Vastausten perusteella miehet kaipaavat yllättävän paljon hellyyttä ja lepertelyn. Uskallatteko kertoa tästä vaimoillenne /tyttöystävillenne? Luulen että he hoivaisivat teitä mielellänsä
Naiset voi pukea miehilleen saman tien vaipat kun nämä sitä näköjään kaipaavat
Vierailija kirjoitti:
Vastausten perusteella miehet kaipaavat yllättävän paljon hellyyttä ja lepertelyn. Uskallatteko kertoa tästä vaimoillenne /tyttöystävillenne? Luulen että he hoivaisivat teitä mielellänsä
Minä ainakin tajusin kaipaavani hellyyttä ja lepertelyä vasta kun nykyinen tyttöystäväni alkoi tehdä minulle niin. En ole kertonut erikseen pitäväni, mutta kyllähän hän sen varmasti minusta huomaa. Hypoteettisesti jos ajatellaan, että nainen yht'äkkiä lakkaisi antamasta hellyyttä, niin ehkä vähän voisi hävettää pyytää sitä
AP
yllättäväm yleistä, ettekai julkisesti tuota tee
Vierailija kirjoitti:
Miehet parisuhteessa:
-Tykkäävät lepertelystä ja baby talkista
-Niitä pitää kehua ja kannustaa kuin lasta että suostuvat tekemään mitään
-Eivät hallitse tunteitaan, suuttuvat ja leppyvät kuin lapsetSilti ne on ihania eikä ilman voisi elää :)
Tää on niin totta. Lisäisin vielä, että miehet ajattelevat että heillä on oikeus sanoa mitä tahansa riidellessä, mutta jos heitä iskee arkaan paikkaan niin hirveä mökötys alkaa
Vierailija kirjoitti:
Hih, oot sille vauva tai koiranpentu. Kohta saat vaipan tai kaulapannan
tai molemmat
Vierailija kirjoitti:
Monet naiset ovat luonteeltaan äidillisiä ja huolehtivia. Siksi he käyttäytyvät noin rakkaitaan kohtaan :) anna naisesi hoivata sinua, siinä ei ole mitään väärää
Tää on kyllä kaunis ominaisuus naisessa
Tyttöystävälläsi on selvästi sairaita taipumuksia. Todistaahan siitä tuon lässyttämisen lisäksi se että on ottanut nuoremman poikaystävän. Jätä se lehmä.
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävälläsi on selvästi sairaita taipumuksia. Todistaahan siitä tuon lässyttämisen lisäksi se että on ottanut nuoremman poikaystävän. Jätä se lehmä.
Muutaman vuoden ikäero onkin aikuisiällä tosi sairasta :D
Nainen painaa pään rintojaan vasten ja puhuu hellästi, varmasti yksi parhaita tunteita maailmassa