Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä lepertelee ja lässyttää

Vierailija
03.09.2018 |

Uusi tyttöystäväni lepertelee minulle silloin tällöin kuin lapselle. Ei mitenkään koko ajan, mutta aina välillä esim. sängyssä makoillessamme yms. Hän tykkää myös kovasti helliä minua, esim. silitellä hiuksiani ja painaa päätäni hänen rintojaan vasten. Olen huomannut nauttivani tästä jollain tasolla, mutta toisaalta häpeän sitä että pidän tuosta. Olen 25 ja naiseni on 29, pelkään kai että hän näkee minut ihan lapsena.

Mitenkäs muut, lepertelettekö kumppanillenne? Ja pidättekö sitä söpönä, kiihottavana, vaivaannuttavana vai täysin neutraalina asiana?

Kommentit (205)

Vierailija
61/205 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko ottaa oman ikäinen nainen?

Hä. Neljän tai viiden vuoden ikäero ei ole kovinkaan paljon. Aviomieheni on minua 4,5 vuotta vanhempi. Ihan samaa ikäluokkaa ollaan.

Ja todellakin on aivan normaalia, että parisuhteessa puhutaan hellällä sävyllä toiselle ja pidetään hyvänä. Hoivattavana ja hellittävänä olemisesta saa nauttia niin nainen kuin mieskin. Eri asia on sitten, jos toinen puhuisi minulle lapsen äänellä tai kuin vähä-älyiselle - siitä en pitäisi.

Vierailija
62/205 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko ap antaa jotain esimerkkejä että mitä tuo lepertely esimerkiksi on? Mulle ei ainakaan automaattisesti avaudu tuo termi.

Mä voisin pitää lepertelynä sekä "ihana kultaseni, ole ihan rauhassa siinä, miten päiväsi on mennyt.." että myös "pus pus pikku nöpönenä söpöliini, laita pää siihen syliin, noin on hyvä mussukkani".... Ja noista kahdesta tulee vähän erilaiset fiilikset.

Mulle kelpaisi tuo jälkimmäinenkin lepertely :3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/205 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko ap antaa jotain esimerkkejä että mitä tuo lepertely esimerkiksi on? Mulle ei ainakaan automaattisesti avaudu tuo termi.

Mä voisin pitää lepertelynä sekä "ihana kultaseni, ole ihan rauhassa siinä, miten päiväsi on mennyt.." että myös "pus pus pikku nöpönenä söpöliini, laita pää siihen syliin, noin on hyvä mussukkani".... Ja noista kahdesta tulee vähän erilaiset fiilikset.

Noh, kyse on ehkä enemmän äänensävystä. Saatetaan puhua ihan tavallisia asioita , mutta äänensävy on sellainen lepertelevä. Ehkä jonkinlainen sekoitus siitä miten puhutaan lapselle ja miten tavallisesti puhutaan rakkaalle. Mitään hellittelynimiövereitä hän ei vedä, kutsuu yleensä muruksi tai rakkaaksi. No joo, joskus myös raksuksi :D Eikä tee noin todellakaan koko ajan, yleensä silloin kun silittelee mua tai pitää sylissä

AP

Hän rakastaa sinua ja pitää suloisena söpöläisenä. Onnittelut!

N58

Vierailija
64/205 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se taitaa olla.

AP

Vierailija
65/205 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, edellinen lähti liian aikaisin. Piti lisätä että suloinen söpöläinen kuulostaa ihan hyvältä, ja kiittää teitä onnitteluista ja mukavista vastauksista :)

AP

Vierailija
66/205 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpaisi tuo jälkimmäinenkin lepertely :3

Sama. En ymmärrä noita joiden mielestä ei kuulu aikusiten parisuhteeseen.

Vierailija
67/205 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi söpöltä mutta voisi olla aika awkwardia oikeasti jos mies tulisi syliin paijattavaksi ja leperreltäväksi kuin pikkulapsi

Vierailija
68/205 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin naisen joka puhuisi mulle välillä vähän kuin lapselle :3

m21

Vierailija
69/205 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän kyllä läheisyydestä ja toisen koskettamisesta, mutta eräs entinen tapailukumppanini harrasti hellittelynimiä ja mua lähinnä puistatti. Hän kutsui mua esim. pikkukullaksi ja pieneksi, tai ihan vaan kullaksi. Hyi hitto, ihan kuin jollekin lapselle puhuisi.

Vierailija
70/205 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hih, oot sille vauva tai koiranpentu. Kohta saat vaipan tai kaulapannan

Mullehan kelpais tääkin

Vierailija
71/205 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
72/205 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet parisuhteessa:

-Tykkäävät lepertelystä ja baby talkista

-Niitä pitää kehua ja kannustaa kuin lasta että suostuvat tekemään mitään

-Eivät hallitse tunteitaan, suuttuvat ja leppyvät kuin lapset

Silti ne on ihania eikä ilman voisi elää :)

Vierailija
73/205 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, kyse on ehkä enemmän äänensävystä. Saatetaan puhua ihan tavallisia asioita , mutta äänensävy on sellainen lepertelevä. Ehkä jonkinlainen sekoitus siitä miten puhutaan lapselle ja miten tavallisesti puhutaan rakkaalle. Mitään hellittelynimiövereitä hän ei vedä, kutsuu yleensä muruksi tai rakkaaksi. No joo, joskus myös raksuksi :D Eikä tee noin todellakaan koko ajan, yleensä silloin kun silittelee mua tai pitää sylissä

AP

Hän rakastaa sinua ja pitää suloisena söpöläisenä. Onnittelut!

N58

Aww, tästä tuli hyvä mieli

Vierailija
74/205 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä toivoo parisuhdetta, jossa hän saa olla hitusen verran lapsen roolissa. Kaikkien naisten kanssa tää ei onnistu, ap:lla on käynyt tuuri kun on löytänyt tuollaisen naisen

Vierailija
75/205 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyö sitä.

Vierailija
76/205 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän kyllä läheisyydestä ja toisen koskettamisesta, mutta eräs entinen tapailukumppanini harrasti hellittelynimiä ja mua lähinnä puistatti. Hän kutsui mua esim. pikkukullaksi ja pieneksi, tai ihan vaan kullaksi. Hyi hitto, ihan kuin jollekin lapselle puhuisi.

Kulta on aika normaali hellittelynimi parisuhteessa. Itse tykkään myös välillä että mies kutsuu pikkuiseksi. Kaikki ollaan tietysti erilaisia, mtuta ei tuo sun entinen mitenkään överiltä kuulosta tän perusteella

Vierailija
77/205 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on muutaman vuoden vanhempi mutta lepertelen sille ja pidän sylissä, kutsun kauniiksi ja keijukaiseksikin.

Vierailija
78/205 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on muutaman vuoden vanhempi mutta lepertelen sille ja pidän sylissä, kutsun kauniiksi ja keijukaiseksikin.

Keijukainen näyttää kirjoitettuna aika hauskalta, mutta tuo on varmasti teidän oma juttunne josta mieskin pitää :)

Vierailija
79/205 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue vähän psykologiaa ja Desmond Morrisia.

Vierailija
80/205 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue vähän psykologiaa ja Desmond Morrisia.

Mitähän tämä Morris sanoo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi