Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Eetun ja Rosan hommasta puuttuu täysin luonnollinen läheisyys, koskettelu ja pusuttelu verrattuna Miinaan ja Heikkiin, istuvatkin kaukana toisistaan.
Ei tuo Rosan siivouskohtaus nyt minusta näyttänyt niin kiusalliselta, kuin mikä kuva täällä olleista jutuista oli ennalta muodostunut. Eetu kyllä näytti lyödyltä, mutta olisiko enemmän turnausväsymystä. -m
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti Heikki. Naiselle sanotaan, että näytät hyvältä kaikissa vaatteissa, kun sinulla on niin hyvä vartalo. Minkä ihmeen takia Heikki arvostelee Miinan pukeutumista.
Heikki selkeesti haluaisi Miinan pukeutuvan peittävämpiin vaatteisiin. Esitteli jotain pitkää kaapua ja puhui ”katutyöstä” ja roiskeläpästä, kun Miina laittoi paitiksen helman solmuun. Lisäksi sanoi, että toivoisi Miinan olevan naisellisempi, mutta M on ennemmin Pikkumyy. Tykkään Heikistä ja hänen huumoristaan, mutta tämä piirre ei miellytä.
Musta Eetu neuvoi ihan ystävällisesti tossa pyöräilyjutussa! Voi ei tota Rosaa! 🤦🏻♂️
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että nuo Heikin pukeutumiskommentit on oikeasti tapahtuneet yhdessä olon alkauaikoina ja ne vaan on jaettu sarjaan pidemmälle ajalle, että saadaan lisää draamaa. En usko, että Dunderin keskustelun jälkeen (jossa puhuivat asiasta) on enää oikeasti kommentoinut. Eihän tapahtumia esitetä kronologisesti. Oon edelleen sitä mieltä, että Heikki ja Miina on MOLEMMAT toisiinsa ihastuneita ja toivon että ovat vielä yhessä.
Mutta kun Miina ja Heikki menivät ostoksille Stockalle, niin muistaakseni ikkunoissa olivat suuret alekyltit. Yleensä alennusmyynnit alkavat juhannukselta.
Olen samaa mieltä siitä, että molemmat näyttävät tykkäävän toisistaan. Eikä Heikki ole tainnut arvostella muuta kuin Miinan vaatteita. On Heikki sanonut monia hyviäkin asioita Miinalle, varmaan paljon sellaista, mitä emme myöskään ole nähneet.
Uskon että Heikki viisaana miehenä osaa lopettaa pukeutumiseen puuttumisen.
Jotenkin luulen, että aika moni nainen tekee sitä, että yrittää pukea miestä oman tahdon mukaan. Se ehkä sallitaan paremmin kuin se, että mies arvostelisi naisen pukeutumista.
Kiusallista katsottavaa Eetun ja Rosan yhteisaika.
Hyi tuota Roosaa! Aina naama nyrpällään.
Eetu olisi voinut yllättää Rosan pesuaineella. Rosa jäi jankuttamaan asiasta, koska asia ei näyttänyt menevän Eetulle perille.
Mun on ihan mahdoton pidätellä naurua! Toi bmx-kohtaus :D Ei voi oikeasti olla todellista tuon naisen puheet. Eihän?
Sä oot Rosa RASKAS😤 olisit ny jaksanu tsempata tän ohjelman ajan kun kamerat kuvaa....
Nynnykö kirjoitti:
Onks av mammojen lapset heitteillä taas kun jaksavat täällä lässyttää. Niin ja muistakaa ees joskus sitä seksiä antaa miehilllenne ennemmin kun nenä kiinni töllössä ja suu vaahdossa näpyttelette kännykkää. Voi parkoja, otan osaa. Itse voin pahoin kun en kestä Eetun lässytystä, puhuu kuin tyttö eikä aikuinen mies. Itse olisin Rosana vielä pahempi, jos joutuisin tollasta lässytystä ja hermostunutta naurua kuuntelemaan. Mies on aina mies, Eetu valitettavasti poika. Aikuisella miehellä oma kämppä, ei voi miestä kinnostaa jotkut rosan rehut noin paljon tai että joutuu neuvomaan siivoamisessa tai jod joutuu, niin ei tosimies siitä suutu.
Miten tästä kommentista tulikaan mieleen Pyhimyksen Mulkut -kappale:
'Mä oon miehinen mies, ei liian hissukka tai liian pieni oo mies. Ei pasifisti tai nisti oo mies, ei liian kaunis tai liian hintelä oo mies. Sanaki sen sanoo hintelä on hintti. Sä et oo oikee mies, sinä olet pimppi. Tosimies on sellanen ku tosimies määrää. Tosimies on mulkku eikä siin oo mitää väärää.'
Mut hei, ei anneta mulkkujen voittaa.
Varmaan yksikään pari ei jää yhteen.
Aaiii saatanaa tuo Rosa! Kyllä voi pienestä ihminen kilahtaa. Ihan joka hemmetin asiasta. En haluais sanoa näin, mut rasittava akka.
Siis ihan kamala nipotus Rosalla! Puuttuuko siltä huumorintaju vai missä mättää?
Vierailija kirjoitti:
En kestä kirjoitti:
Heikin isähän oli vissiin joku narsisti, tuskin omena kauas pudonnut!
Missä tämä tuli ilmi?
Itse sanoi, että on isänsä kaltaisesti narsistinen.
"Hän ei ees tajunnut, että vedin herneet." No en ois minäkään tajunnu, ei kai kukaan voi olla noin tosikko 😌 Aika takakireetä meininkiä.
Voi Miina 😥