Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
6381/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toi Eetu kyllä rasittava myötäilijä. Jollekin hissukalle sopis. Tuommonen hyminä ja myötäileminen on kun bensaa liekkeihin Rosalle.

Vierailija
6382/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä tota Rosaa..!!! ”Vedin herneet nenään!” ”Sä oot ihan pro” Eetu: kiitos! 👍 haha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6383/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa on pelottava. Toivottavasti en joudu Acutaan hänen käsiinsä.

Vierailija
6384/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jakso kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kestä kirjoitti:

Heikin isähän oli vissiin joku narsisti, tuskin omena kauas pudonnut!

Missä tämä tuli ilmi?

Itse sanoi, että on isänsä kaltaisesti narsistinen.

Tää on mennyt multa ohi. Hyi helv3tti

Vierailija
6385/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rosa ois tarvinnu miehekseen jonku univormumiehen: poliisi, palomies, sotilas.. Ei mitään joojoo tarkastajaa

Mun mies on upseeri ja ei kyllä ikinä katselisi Rosan kaltaista kiukuttelijaa.

Voipi olla ettei Rosa tuntis tarvetta kiukutella jämäkämmän miehen kanssa.

Olen tuo kommentoija ja ei mun mies nyt kotona mitään työroolia vedä. On kyllä jämäkämpi kuin Eetu mutta taidan olla minä se jolla kotona on jämäkkä ote...

Vierailija
6386/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ton Eetun sukunimi on?

Vierailija
6387/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin jakson alussa tuon kesäloman tuovan rennon puolen esiin Rosasta, jooh, ei taida tapahtua :D

Rosalla ei taida olla rentoa puolta ollenkaan.

Vierailija
6388/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vedät herneet nenään, niin kannattaisiko siitä sanoa suoraan sille kumppanille vai kannattaisiko vain piilov*ttuilla ja odottaa että toinen ymmärtää? Toi Rosa on niiiiiiiin rasittava!!

Vierailija
6389/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun seuraa tätä ketjua, ei ihmetytä yhtään, miksi esimerkiksi eksiä syytellään narsisteiksi ja heistä löydetään monenlaista vikaa.

Ihmiset tässä ketjussa ovat kuin pikkulapset. Heti kun mieleen tulee jokin tunne, niin sitä pidetään totena.

Ehkä tässä nähdään vain valitettavan tuttuja alun pienen pieniä merkkejä, joista olisi itse pitänyt tajuta juosta 😂 Luuletko tosiaan että se tuollaisilla ihmisillä pysyy vain jossain pienessä kontrolloinnissa ja arvostelussa? Ei todellakaan pysy, vaan se on vasta alkua.

Vierailija
6390/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi elämä tota Rosaa..!!! ”Vedin herneet nenään!” ”Sä oot ihan pro” Eetu: kiitos! 👍 haha

Oikea reaktio passiivis-aggressiivisuuteen :D

Vierailija
6391/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eetu olisi voinut yllättää Rosan pesuaineella. Rosa jäi jankuttamaan asiasta, koska asia ei näyttänyt menevän Eetulle perille.

Pesuaine olisi ollut Rosan mielestä väärää ja ei kun kilahtamaan.

Vierailija
6392/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto tota Rosaa. Olisi vaan mennyt ostamaan sen pesuaineen itse eikä nälvinyt Eetua tuolla lailla.

Hätätilanteessa käy keittiön lattianpesuun tiskiaine. Hyvin poistaa rasvaa ja likaa.

Vierailija
6393/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinan isä onneksi näytti olevan aika suojelevainen ja jämpti mies. Mitähän miettii katsoessaan tätä ohjelmaa? Laittaa tarvittaessa Heikin kuriin.

Vierailija
6394/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla piinallista seurata Rosan ja Eetun epätoivoista yritystä saada liitto toimimaan. Väistämättä tulee mieleen, että esittikö Rosa häissä iloista ja ihanaa, koska häissä morsiamen kuuluu olla päivän prinsessa? Käytös muuttui heti häiden jälkeen sellaiseksi, millainen Rosa oikeasti on.

Vierailija
6395/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helv ettiä? Mitä huvittavaa on viestiäänessä? Kaikki Eetuun liittyvä on Rosan silmissä naurettavaa? Jopa puhelimen äänet.

Vierailija
6396/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nynnykö kirjoitti:

Onks av mammojen lapset heitteillä taas kun jaksavat täällä lässyttää. Niin ja muistakaa ees joskus sitä seksiä antaa miehilllenne ennemmin kun nenä kiinni töllössä ja suu vaahdossa näpyttelette kännykkää. Voi parkoja, otan osaa. Itse voin pahoin kun en kestä Eetun lässytystä, puhuu kuin tyttö eikä aikuinen mies. Itse olisin Rosana vielä pahempi, jos joutuisin tollasta lässytystä ja hermostunutta naurua kuuntelemaan. Mies on aina mies, Eetu valitettavasti poika. Aikuisella miehellä oma kämppä, ei voi miestä kinnostaa jotkut rosan rehut noin paljon tai että joutuu neuvomaan siivoamisessa tai jod joutuu, niin ei tosimies siitä suutu.

Miten tästä kommentista tulikaan mieleen Pyhimyksen Mulkut -kappale:

'Mä oon miehinen mies, ei liian hissukka tai liian pieni oo mies. Ei pasifisti tai nisti oo mies, ei liian kaunis tai liian hintelä oo mies. Sanaki sen sanoo hintelä on hintti. Sä et oo oikee mies, sinä olet pimppi. Tosimies on sellanen ku tosimies määrää. Tosimies on mulkku eikä siin oo mitää väärää.'

Mut hei, ei anneta mulkkujen voittaa. 

Niin, koska hiljasen, jopa vässykkämäisen miehen ja kunnon mulkeron välillä ei oo muita. Ainoastaan nämä.

En minäkään haluaisi tossukkaa miestä, joka ei uskalla sanoa mielipidettään. Ei se sitä tarkoita, että haluan kusipään.

Vierailija
6397/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetua on sanottu täällä hienoksi hyväkäytöksiseksi nuoreksi mieheki, joka ei ole tottunut siihen että hänelle kiukutellaan, joten ei viitsi kiukutella takaisin jne jne. C'mon. Kuka itseään kunnioittava aikuinen ihminen kuuntelisi tuota Rosan jatkuvaa kitinää ilman että puolustautuu tai sanoo jotain, mitä tahansa (?!?) takaisin. Maailmassa on paljon törkeitä ja yltiönegativiisia ihmisiä, vaikka niitä täällä lintukotopullamössö-Suomessa ei niin usein joudukaan kohtaamaan. Jos aina vaan alistuu, muut jyräävät yli.

No, Rosa ei ole kiinnostunut Eetusta. Eetu on varmasti hyvä tyyppi, mutta ei oikea mies Rosalle.

Vierailija
6398/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä koko konsepti kannattais haudata ens kaudeksi, tai ainakin pistää muutama tsykolokiraatilainen vaihtoon. Karmeaa katsottavaa.

Vierailija
6399/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, Rosa nauroi... okei, pilkallisesti mut kuitenkin. Jäsen mikä sitruunap***u.

Vierailija
6400/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava kamala Rosa! Jos olisi mun läheinen niin sais kyllä aikamoista palautetta käytöksestään.

Osaispa hän hävetä edes!

Ketju on lukittu.