Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Voi ei tota Eetua... Mä en edes tiedä, että onko se nössö, kuten jotkut täällä on sanonut, vai vaan lamaantunut ja ihan suoranaisen masentunut Rosan seurassa. Tuntuu, että Rosa vie siltä kaiken hapen ja elinvoiman.
No mutta pitääkö kiukutella kellekään? Miksi jonkun pitäis kuunnella toisen kitinää?
Apua en kestä tuota Rosaa! Niin itsekäs ja täysin sokea omalle toiminnalle. Koko ajan vi**uilee vaan suoraan tai epäsuorasti. Sit sanoo et saatan vähän olla blaa blaa, luulee et on jotenki oikeutettu olemaan ilkeä toisille. Pitää itseään parempana ku muut vaikka tosi asiassa on täysin lapsellinen, itsekeskeinen ja turha valittaja.
Eetu pikkuinen on kyllä melko särkyvää laatua. Olis tarvinnut paljon hellemmän naisen. Onko edes sellaisia, jotka eivät vahingossakaan loukkaisi noin herkkää hipiää? Rosa on naishirviö, joten jotain meni pahasti pieleen asiantuntijoilla.
Onko Sinissä lokkeilijan vikaa?
Nyt kun on ensin lukenut täältä nämä kommentoijien draamailut mitä kaikkea niiiin törkeää Rosa on taas tehny niin kyllä naurattaa kun katsoo jakson. Siis eihän tuossa Rosan siivoushommassa ollut mitään pahaa? Kivasti tehty ja kivasti käyttäyty. Eetu alko murjottaan aika herkästä? Samoin tuo Vesan maksamiskommentointi, ihan normaalia, miten tuostaki voi joku täällä loukkaantua?
Ajattelin jakson alussa tuon kesäloman tuovan rennon puolen esiin Rosasta, jooh, ei taida tapahtua :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua Heikin puolustajat suorastaan nälvivät, kun dissasin Heikkiä heti ekasta jaksosta lähtien. Nyt alkaa muutkin nähdä mitä minä näin jo silloin.
Minä olen myös sitä mieltä, että tuossa miehessä on alusta saakka ollut jotain luontaantyöntävää, epäilyttävää ja hyvin ikävää. En ole ketjua seurannut, liityin mukaan vasta nyt. Onko tuon Heikin käytöstä oikeasti puolustettu tässä ketjussa? Ei ole normaalin, hyvän ihmisen käytöstä Heikin käytös, eikä kuittaannu millään huumorilla, vaan vain verhoutuu siihen.
En ole ohjelmaa joka jaksoa jaksanut katsoa, koska en halua edes nähdä käytöstä, mikä on minusta ahdistavaa, raivostuttavaa ja salakavalaa. Mistä nuo asiantuntijat aina löytävät näitä timantteja, viimeksikin se Heidin mies..
Ilmeisesti tässäkin ketjussa on raivokkaasti puolustettu Heikkiä, mutta itse sain manalan lieskat niskaani eräällä toisella foorumilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi kirjoitti:
Olisi kiva tietää mikä mielipide Rosan kavereilla on siitä ja mitä sen exät on saaneet kestää. Epäilen, että Rosalla ei kyllä kovin pitkäkestoisia suhteita on ollut koskaan. Tai sit on oltava aika kova luonne, jos moista on jaksanut 🤯
Suhde syntyy vuorovaikutuksessa ja toisen persoona ja oleminen vaikuttaa toisen käytökseen. Tuskin Rosa on jämäkämmän kunnon miehen seurassa tuollainen riivinrauta, Eetu saanee lussutuksellaan hermot kireälle ja huonon käytöksen esiin?
Rosa takertuu mitättömiin asioihin. Yksi esimerkki on tuo siivoaminen. Olisi ottanut vaan ihan rennosti Eetun kotona. Laitetaanpa Miina Rosan paikalle Eetun asunnossa. Ei mitään ongelmia, rentoa olemista, ruoanlaittoa jne. luulisin. Pitää ottaa myös huomioon, että Rosa tietää, että tilanteita kuvataan. On aika inhottavaa arvostella kumppania ja tämän kotia, siis hyvin henkilökohtaista reviiriä kameroille. Koko Suomi katselee. Mutta Rosa ei selvästikään oikein tajua mitä tekee ja mitä hänen sanomisensa vaikuttavat.
Ja kun Eetu oli jonkin aikaa tietokoneella, niin jo olisi pitänyt Rosan ulos päästä. Kaikki Rosan mukaan tai muuten alkaa mökötys. Siis ärsyttävä asenne.
Suhde syntyy vuorovaikutuksessa ja voi olla että Eetu vaan saa Rosasta huonot puolet esiin ärsyttämällä nössöydellään. Jonkun selkärankaisemman kanssa voisi olla ihan eri meininki.
Niin juuri Eetu tarvitsee jonkun naisen jolla on selkärankaa. :)
Eetu tartte jonkun yhtä pehmeän ja hidasjärkisen kuin itsekin on.
Rosalta puuttuu empatiaa. Hän ei näe, kuinka Eetu ahdistuu,kun tulee jatkuvaa nälvimistä. Tuo on jo kiusantekoa. Pahuutta.
Kun seuraa tätä ketjua, ei ihmetytä yhtään, miksi esimerkiksi eksiä syytellään narsisteiksi ja heistä löydetään monenlaista vikaa.
Ihmiset tässä ketjussa ovat kuin pikkulapset. Heti kun mieleen tulee jokin tunne, niin sitä pidetään totena.
Jeesus, että toi Rosa saa mut näkemään punaista! "Minä, minä, minä, mun elämä, mun asunto, mun työ, mun vapaa-aika, mun tunteet! Minä en kokkaa, minä en jaksa odottaa, minä siivoan, minä, minä, minä!"
Edelleen odottelen "kaikkien aikojen kauden" käynnistymistä...
Heikin isähän oli vissiin joku narsisti, tuskin omena kauas pudonnut!
Vierailija kirjoitti:
Kun seuraa tätä ketjua, ei ihmetytä yhtään, miksi esimerkiksi eksiä syytellään narsisteiksi ja heistä löydetään monenlaista vikaa.
Ihmiset tässä ketjussa ovat kuin pikkulapset. Heti kun mieleen tulee jokin tunne, niin sitä pidetään totena.
No painu sinne aikuisten pöytään täältä
Vierailija kirjoitti:
Rosan ja Heikin olis pitänyt olla pari. Ansaitsisivat toisensa ja toistensa kommentit.
Tekee pahaa kattoa, miten he puhuu puolisoilleen. Mua ei kuitenkaan haittaisi jos Rosa kiukuttelisi Heikille liiasta hitaudesta ja Heikki kommentoisi Rosan vaatevalintoja. Ei riitä sympatiat kummallekaan. Tuntuu että ne molemmat on vähän semmosia kiusaajia.
Onpahan tälle kaudelle löydetty kolme vastenmielistä vaimoa.
En noista ketään vaimokseni kelpuuttaisi. Enkäpä edes yhden illan jutuksi.
En kestä kirjoitti:
Heikin isähän oli vissiin joku narsisti, tuskin omena kauas pudonnut!
Missä tämä tuli ilmi?
Ens vkon jaksossa ei tapahtunut oikeen mitään. Edelleen surullista katsoa kun rosan ja eetun välillä ei oo mitään fyysistä kosketusta. Jakson lopussa rosa lähtee eetun kotoa ja tapaavat seuraavan kerran suomenlinnassa. Ovesta ulos vaan sanoen moi, ei edes halausta. Toivottavasti eetu ei oo niin tyhmä että päätösjaksossa haluaa jatkaa koska se on selvää että rosa ei halua. Eikä tosta ikinä tasaveroista suhdetta tulisikaan. Edes ajan kanssa.
Sini ei tunne vieläkään kipinää ja miina pelkää edelleen heikin puheita lapsista ja suhteen vakavuudesta.
Minä olen myös sitä mieltä, että tuossa miehessä on alusta saakka ollut jotain luontaantyöntävää, epäilyttävää ja hyvin ikävää. En ole ketjua seurannut, liityin mukaan vasta nyt. Onko tuon Heikin käytöstä oikeasti puolustettu tässä ketjussa? Ei ole normaalin, hyvän ihmisen käytöstä Heikin käytös, eikä kuittaannu millään huumorilla, vaan vain verhoutuu siihen.
En ole ohjelmaa joka jaksoa jaksanut katsoa, koska en halua edes nähdä käytöstä, mikä on minusta ahdistavaa, raivostuttavaa ja salakavalaa. Mistä nuo asiantuntijat aina löytävät näitä timantteja, viimeksikin se Heidin mies..