Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
6401/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eetu olisi voinut yllättää Rosan pesuaineella. Rosa jäi jankuttamaan asiasta, koska asia ei näyttänyt menevän Eetulle perille.

Jos Rosa haluaa väkisin siivota, niin Rosa hakee pesuaineen. Niin yksinkertaista. Miksi ihmeessä Eetun olisi pitänyt hakea rouvalle pesuainetta, kun Eetu ei näyttänyt mitenkään innostuneelta koko siivousoperaatiosta.

Vierailija
6402/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On toi Eetu kyllä rasittava myötäilijä. Jollekin hissukalle sopis. Tuommonen hyminä ja myötäileminen on kun bensaa liekkeihin Rosalle.

Mäkin myötäilisin, mutta ihan vain siksi että en jaksaisi alkaa tappelemaan Rosan kaltaisen, superrasittavan ihmisen kanssa. Onneksi Eetu pääsee pian Rosasta eroon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6403/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miinan isä onneksi näytti olevan aika suojelevainen ja jämpti mies. Mitähän miettii katsoessaan tätä ohjelmaa? Laittaa tarvittaessa Heikin kuriin.

Eiköhän aikuiset ihmiset osaa itse hoitaa oman suhteensa ilman vanhempia. 

Vierailija
6404/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saakeli mitkä mätsit! Saisin muodostettua paremmin yhteen sopivia pareja lähikuppilassa kertavilkaisulla.

Vierailija
6405/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kai eniten jäi päähän voimaan Vesan " sää oot mulle kaks safkaa pystyssä" . Joo, ovat vasta tavanneet, mutta menivät kuitenkin naimisiin.  Mutta itselle tuli tuosta mielikuva nillittäjästä. Kaks  safkaa, joku pari-kolmekymppiä varmaan. Oi voi.

Vierailija
6406/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kanssa tykkäisi jos mua neuvoo joku joka ei osaa sitä lajia, mut luulee osaavansa. Ihan turha lähteä neuvomaan silloin, sen verran pitää olla tilannetajua. Jos lähtisin Eetun kanssa vaikka uimaan, kun ilmeisesti sitä harrastaa, en lähtis sitä neuvomaan siinä koska luulen että hän on harrastuksen kautta enemmän perillä lajista. Tai jos mieheni kanssa mentäis kokeilemaan uutta lajia vaikka thaiboxin, tuskin mun mies lähtis neuvomaan siinä vaan se valmentaja ohjais ja häneltä niitä niksejä ja neuvoja kuunnellaan.

Vierailija
6407/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, Rosa nauroi... okei, pilkallisesti mut kuitenkin. Jäsen mikä sitruunap***u.

Siis jösses 😂

Vierailija
6408/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt Rosa haukkuu Eetun puhelimen soittoääntä.. Onneksi Eetu ei tajunnut, että Rosa ilkeili hänelle pyöräilystä, ei kehunut.

9 minuuttia ohjelmaa ja  6 minuuttia mainoksia, huoh...

Vierailija
6409/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Miinaa ahdistaa Heikin vahva sitoutuminen? Olen jotenkin ymmärtänyt että tunteita kuitenki on. Toivottavasti jatkaisivat onnellisina ja yhdessä. Ovat jotenkin kuitenkin ihana pari.

Vierailija
6410/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että nuo Heikin pukeutumiskommentit on oikeasti tapahtuneet yhdessä olon alkauaikoina ja ne vaan on jaettu sarjaan pidemmälle ajalle, että saadaan lisää draamaa. En usko, että Dunderin keskustelun jälkeen (jossa puhuivat asiasta) on enää oikeasti kommentoinut.  Eihän tapahtumia esitetä kronologisesti. Oon edelleen sitä mieltä, että Heikki ja Miina on MOLEMMAT toisiinsa ihastuneita ja toivon että ovat vielä yhessä.

Mutta kun Miina ja Heikki menivät ostoksille Stockalle, niin muistaakseni ikkunoissa olivat suuret alekyltit. Yleensä alennusmyynnit alkavat juhannukselta. 

Olen samaa mieltä siitä, että molemmat näyttävät tykkäävän toisistaan. Eikä Heikki ole tainnut arvostella muuta kuin Miinan vaatteita. On Heikki sanonut monia hyviäkin asioita Miinalle, varmaan paljon sellaista, mitä emme myöskään ole nähneet. 

Uskon että Heikki viisaana miehenä osaa lopettaa pukeutumiseen puuttumisen. 

Jotenkin luulen, että aika moni nainen tekee sitä, että yrittää pukea miestä oman tahdon mukaan. Se ehkä sallitaan paremmin kuin se, että mies arvostelisi naisen pukeutumista. 

"Siis joo, se vaan vähän sanoo mulle ikäviä asioita... Mutta se on huumoria... Ja se on kuitenkin tosi ihana ja sanoo ihaniakin asioita..."

... "Siis joo, se vaan vähän teki mulle pahaa... Mutta se katuu sitä tosi paljon... Ja se on kuitenkin myös ihana mulle... Kyllä se varmasti lopettaa sen..."

Joo ei.

Vierailija
6411/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miinan isä onneksi näytti olevan aika suojelevainen ja jämpti mies. Mitähän miettii katsoessaan tätä ohjelmaa? Laittaa tarvittaessa Heikin kuriin.

Eiköhän aikuiset ihmiset osaa itse hoitaa oman suhteensa ilman vanhempia. 

Jos on kyse normaaleista ihmisistä ja normaalista suhteesta niin joo. Tässä ei taida olla kyse siitä. Miinan kaltainen iloinen ja kärsivällinen ihminen kyynelissä on raastavaa katsottavaa.

Vierailija
6412/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Rosa on pelottava! Jos olisin Eetu niin en mäkään uskaltais tollaselle pahan ilman linnulle sanoa mitään.

Vierailija
6413/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo Rosan siivouskohtaus nyt minusta näyttänyt niin kiusalliselta, kuin mikä kuva täällä olleista jutuista oli ennalta muodostunut. Eetu kyllä näytti lyödyltä, mutta olisiko enemmän turnausväsymystä. -m

Ja perään vielä fiilikset fillaroinnista: tämä oli puolestaan pahempaa kuin odotin, järkyttävän herkkänahkaista nipottamista Rosalta. Eikö itsetunto kestä mitään kommentointia vai mistä moinen megaherne nenässä? -ed.

Vierailija
6414/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan yksikään pari ei jää yhteen.

Itse uskon vahvasti, että Miina ja Heikki tulevat jatkamaan yhdessä, Eetu ja Rosa ei, Sinistä ja Vesasta en osaa varmuudella sanoa.

Vierailija
6415/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Miinaa ahdistaa Heikin vahva sitoutuminen? Olen jotenkin ymmärtänyt että tunteita kuitenki on. Toivottavasti jatkaisivat onnellisina ja yhdessä. Ovat jotenkin kuitenkin ihana pari.

Ihmettelin samaa.

Vierailija
6416/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaako Miina ihmiseltä, joka harkitsee? No, ei vaikuta. Kevytmielisesti ja uteliaasti työnsi nokkansa ohjelmaan ja nyt aiheuttaa Heikille suuren surun. Tuollainen itsekkyys on ärsyttävää.

Ei kai sitten Miinalle vain tullut mieleen, että hän on vastuussa aviopuolisonsa tunteista, eikä voi lähteä vain leikkimään.

Vierailija
6417/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa olla piinallista seurata Rosan ja Eetun epätoivoista yritystä saada liitto toimimaan. Väistämättä tulee mieleen, että esittikö Rosa häissä iloista ja ihanaa, koska häissä morsiamen kuuluu olla päivän prinsessa? Käytös muuttui heti häiden jälkeen sellaiseksi, millainen Rosa oikeasti on.

Varmaan odotukset on kaikilla olleet korkealla, kun ovat alttarille astelleet. Sitten kun Rosa näki ensin Eetun, niin varmaan ajatteli, että ihan hyvän näköinen ja sopiva mies, ja oli siksi ihan fiiliksissä, kun odotukset näyttivän toteutuvan. No, sitten alkoi oikea tutustuminen ja todellisuus ei ollutkaan niin ruusuista.

Vierailija
6418/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Rosalla ole mitään hyvää sanottavaa..

Ja se reagointi pyöräilyssä oli nolo. Tekee itsestään naurettavan,eikä edes tajua sitä.

Vierailija
6419/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nynnykö kirjoitti:

Onks av mammojen lapset heitteillä taas kun jaksavat täällä lässyttää. Niin ja muistakaa ees joskus sitä seksiä antaa miehilllenne ennemmin kun nenä kiinni töllössä ja suu vaahdossa näpyttelette kännykkää. Voi parkoja, otan osaa. Itse voin pahoin kun en kestä Eetun lässytystä, puhuu kuin tyttö eikä aikuinen mies. Itse olisin Rosana vielä pahempi, jos joutuisin tollasta lässytystä ja hermostunutta naurua kuuntelemaan. Mies on aina mies, Eetu valitettavasti poika. Aikuisella miehellä oma kämppä, ei voi miestä kinnostaa jotkut rosan rehut noin paljon tai että joutuu neuvomaan siivoamisessa tai jod joutuu, niin ei tosimies siitä suutu.

Miten tästä kommentista tulikaan mieleen Pyhimyksen Mulkut -kappale:

'Mä oon miehinen mies, ei liian hissukka tai liian pieni oo mies. Ei pasifisti tai nisti oo mies, ei liian kaunis tai liian hintelä oo mies. Sanaki sen sanoo hintelä on hintti. Sä et oo oikee mies, sinä olet pimppi. Tosimies on sellanen ku tosimies määrää. Tosimies on mulkku eikä siin oo mitää väärää.'

Mut hei, ei anneta mulkkujen voittaa. 

Niin, koska hiljasen, jopa vässykkämäisen miehen ja kunnon mulkeron välillä ei oo muita. Ainoastaan nämä.

En minäkään haluaisi tossukkaa miestä, joka ei uskalla sanoa mielipidettään. Ei se sitä tarkoita, että haluan kusipään.

Näkemysero. Mielestäni Eetu ei ole vässykkä, sen sijaan hienotunteisena tuntuu välttelevän kameran edessä riitelyä. Ensi jaksossa on kohtaus, jossa kameran ollessa kauempana Eetu kyllä tuntuu sanovan hyvinkin mielipiteensä. 

Vierailija
6420/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa ei tajua kuinka maskuliininen nainen itse on. Ei sellanen maskuliinista miestä saa vaan ainostaan itseään tasapainottavia feminiinisiä miehiä eikä niitäkään näköjään parhaimmasta päästä kelpuuta. Tuolla menolla Rosa ei koskaan ketään tule saamaan eikä kukaan tuollaista kiukkupussia halua, ainoastaan samanlaista piilovi**uilua harrastava mies.

Ketju on lukittu.