Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Heikin sanoin edestä solmittu kauluspaita sopii katuhommiin 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosa ois tarvinnu miehekseen jonku univormumiehen: poliisi, palomies, sotilas.. Ei mitään joojoo tarkastajaa
Mun mies on upseeri ja ei kyllä ikinä katselisi Rosan kaltaista kiukuttelijaa.
No sitä mäkin mietin, että miks kenenkään - univormulla tai ilman - pitäis kestää Rosaa! Musta hän ei ole ansainnut mitään niin kauan kun ei osaa käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua Heikin puolustajat suorastaan nälvivät, kun dissasin Heikkiä heti ekasta jaksosta lähtien. Nyt alkaa muutkin nähdä mitä minä näin jo silloin.
Sama, ihmettelin Heikin käytöstä ketjussa jo aiemmin, ja minut melkein kivitettiin :D
Totuus ei pala tulessakaan 🔥
En kestä yhtään tuollaisia Heikin kaltaisia ihmisiä jotka arvostelevat ihmisä ulkonäön perusteella ja kuvittelevat itse olevansa jotenkin parempia!
Mitä tuo Vesa jaksaa mussuttaa tarjoamisesta.. huoh
Sinin kommentti "mitä hel-vettiä" kun Vesa meni samaan aikaan suihkuun. Hehheh, tuleekohan Siniltä metoo päivitys faceen.
Miksi tuo Sini hekottaa koko ajan??
Vierailija kirjoitti:
Av-mammat on niin niuhoja ettei tajua Heikin hauskaa läpändeerosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosa ois tarvinnu miehekseen jonku univormumiehen: poliisi, palomies, sotilas.. Ei mitään joojoo tarkastajaa
Juu, puhu pukille. Mun mies on poliisi eikä katselisi päiväkään mitään sun kaltaista tai superihkukuuiloista Miinaa, tai tyhjänpäiväistä kihertäjä Siniä. Kyllä luonnetta naisessa pitää olla sanoo mun mies ja sanoi, että kyllä tosikarju kesyttää tulisemmankin naisen kun on charmia, jämäkkyyttä ja tilannetajua sekä huumoria ja ennenkaikkea sitä kemiaa.
Hyi hitto tota Rosaa. Olisi vaan mennyt ostamaan sen pesuaineen itse eikä nälvinyt Eetua tuolla lailla.
Se oli ihan ok, kun Vesa sanoi Sinin olevan pystyssä kaks safkaa mutta se että lisäsi siihen juhannuksen kulut oli musta nillittämistä. Kai avioliitossa maksellaan toisenkin menoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Av-mammat on niin niuhoja ettei tajua Heikin hauskaa läpändeerosta.
Kelvoton mätämuna sä oot Hehhehhee läppä läppä hei älä suutu kjeh kjej hah eipä siinä palaillaan astialle hehhehhee
Ollaanko nyt todellakin jo Mun mies on parempi ku sun mies -tasolla?
Mun kiusallisuudensietokykyni ylittyi nyt. Tästä lähtien vaihtuu kanava Eetun ja Rosan osuuksien ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voipi olla ettei Rosa tuntis tarvetta kiukutella jämäkämmän miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi kirjoitti:
Olisi kiva tietää mikä mielipide Rosan kavereilla on siitä ja mitä sen exät on saaneet kestää. Epäilen, että Rosalla ei kyllä kovin pitkäkestoisia suhteita on ollut koskaan. Tai sit on oltava aika kova luonne, jos moista on jaksanut 🤯
Suhde syntyy vuorovaikutuksessa ja toisen persoona ja oleminen vaikuttaa toisen käytökseen. Tuskin Rosa on jämäkämmän kunnon miehen seurassa tuollainen riivinrauta, Eetu saanee lussutuksellaan hermot kireälle ja huonon käytöksen esiin?
Rosa takertuu mitättömiin asioihin. Yksi esimerkki on tuo siivoaminen. Olisi ottanut vaan ihan rennosti Eetun kotona. Laitetaanpa Miina Rosan paikalle Eetun asunnossa. Ei mitään ongelmia, rentoa olemista, ruoanlaittoa jne. luulisin. Pitää ottaa myös huomioon, että Rosa tietää, että tilanteita kuvataan. On aika inhottavaa arvostella kumppania ja tämän kotia, siis hyvin henkilökohtaista reviiriä kameroille. Koko Suomi katselee. Mutta Rosa ei selvästikään oikein tajua mitä tekee ja mitä hänen sanomisensa vaikuttavat.
Ja kun Eetu oli jonkin aikaa tietokoneella, niin jo olisi pitänyt Rosan ulos päästä. Kaikki Rosan mukaan tai muuten alkaa mökötys. Siis ärsyttävä asenne.
Suhde syntyy vuorovaikutuksessa ja voi olla että Eetu vaan saa Rosasta huonot puolet esiin ärsyttämällä nössöydellään. Jonkun selkärankaisemman kanssa voisi olla ihan eri meininki.
Niin juuri Eetu tarvitsee jonkun naisen jolla on selkärankaa. :)
Police kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, puhu pukille. Mun mies on poliisi eikä katselisi päiväkään mitään sun kaltaista tai superihkukuuiloista Miinaa, tai tyhjänpäiväistä kihertäjä Siniä. Kyllä luonnetta naisessa pitää olla sanoo mun mies ja sanoi, että kyllä tosikarju kesyttää tulisemmankin naisen kun on charmia, jämäkkyyttä ja tilannetajua sekä huumoria ja ennenkaikkea sitä kemiaa.
😂😂😂😂😂😂
Ohis
Kurkkua kuristaa joka kerta kun Roosa avaa suunsa. Kuinka jostain siivoamisesta voi jauhaa noin loputtomiin. Kuinka tylsä ihminen voi olla herrajumala.
Eikö Rosa osaa käydä kaupassa hakemassa pesuainetta? Voi luoja mitä uusavuttomuutta.
Pikku Myy? Miina??? Herää Heikki.