Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen suhde sulla on riisiin? Syötkö tyytyväisenä vai välttelet? On ihmisiä, jotka tykkää enemmän riisistä kuin perunasta.

Vierailija
09.12.2024 |

Mihin väliin sinä sovit?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään riisistä. Broilerin kanssa hyvää. Mustaherukkahyytelö kruunaa nautinnon. Kerran viikossa ehkä syön.

Vierailija
2/22 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunaa en syö ollenkaan, yliannostus lapsuudessa. Pasta on mulle se mieluisin, ja couscous ja bulgur. Mutta riisiäkin pari kertaa viikossa syön, useimmiten basmatiriisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön tyytyväisenä. Tykkään riisipuurosta, risotosta, basmati - ja jasmiiniriisistä. En erityisemmin välitä kuivasta irtoriisistä, mutta hyvän kastikkeen kanssa sekin menee alas ongelmitta. 

Vierailija
4/22 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään riisistä. Broilerin kanssa hyvää. Mustaherukkahyytelö kruunaa nautinnon. Kerran viikossa ehkä syön.

MIKÄ on Broileri? Substantiivit kirjoittetaan PIENELLÄ lauseen keskellä! Tarkoitat varmaan broileria.

Vierailija
5/22 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en tykkää riisistä. Kuitenkin riisisuklaa on hyvää, mutta lienee vähän eri asia.

Vierailija
6/22 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön. Riisi on hyvää

Vierailija
7/22 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo broileri edes ollut lauseen/virkkeen keskellä, vaan aloitti sen! Silloin broileri kirjoitetaan isolla. Broileri on tässä tapauksessa oikein. 

Vierailija
8/22 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön silloin tällöin. Riisi, peruna ja pasta ovat höttöhiilareita, mutta olennainen osa ateriaa, jotta jaksan pitempään lenkillä yms. Vaihtelen niitä fiiliksen mukaan.

Päivittäin en söisi riisiä, koska huuhtelu ei poista kaikkea arseenia.

Vierailija
9/22 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen kotona.

Vierailija
10/22 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen keitetty annos riisiä paistinpannulla soijakastikkeen, valkosipulin ja mirinin kanssa paistettuna

Vierailija
11/22 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön harvoin mutta ihan mielelläni. 

Vierailija
12/22 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön välillä mutten tykkää. Jasmiiniriisiä söisin mieluiten, mutta perhe taas ei tykkää siitä. Perunaa rakastan, siitä saa vaikka mitä tehtyä. Keitettynä en syö melkein ikinä. Pasta on toinen suosikki. Riisi on kuin hiekanjyviä söisi. Inhottava rakenne.

Vierailija
13/22 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, että sain koulussa yliannostuksen keitetyistä perunoista. Tai itse asiassa en tykännyt niistä edes silloin. Mautonta ja ennen kaikkea kuivaa. Mun suussa maistuu suunnilleen samalta kuin jos söisi hiekkaa.

Eniten tykkään nuudeleista ja pastasta, joskus teen myös riisiä tai riisin ja ohran valmissekoitusta. Perunamuusi on kyllä ihan ok, vaikkakin kaikki nuo luetellut lisukkeet vie siitä voiton.

Vierailija
14/22 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vähän kuin luksusta.

Vierailija
15/22 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen, en kyllä syö perunaakaan juuri ollenkaan. Mulla riisi lisukkeena ei pidä nälkää yhtään ja mieluummin käytän riisin tilalla sitten esim. ohraa, joka on muutenkin terveellisempää.

Vierailija
16/22 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanovat, että riisiä ei pitäisi säilyttää kypsennettynä lainkaan, kun alkaa kasvaa vaarallisia taudinaiheuttajia. 

Miten valmisruuissa monen päivän päiväyksellä sitten voi olla riisiä. En ymmärrä. 

Vierailija
17/22 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö usein, ettei tule ummetusta. Välillä. Valkoinen vilja sekin.

Vierailija
18/22 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin oon valmisruokien ja vaikka riisipiirakoiden riisiä miettinyt. Että jos kotijääkaapissa voi olla myrkyllistä tyyliin päivässä, niin miten noissa säilyy? Kypsennetäänkö ne niin kuumassa?

Vierailija
19/22 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan. Syön päivittäin.

Vierailija
20/22 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa sokeria, tulen kipeäksi. Pieni määrä ok ja ihan hyvää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi