Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
4761/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi nauraa noin paljon jollekin kaalille, pää jääkaapissa. Olipa hauskaa. Kaali. Väärä kaali. Liian lerppa. Hihitytihii!

Vaikuttaa tyhjäpäältä. En kestäisi tollaista ihmistä edes ystävänä saati kumppanina. Tollainen tyhjännauraminen on sitäpaitsi alentavaa. No, pakko sitä on kai jossain yrittää päteä, kun lahjat ei riitä muuhun.

Aina näistä ”turhannauramis” kommenteista tulee mieleen oma pappani, totisempaa miestä sai etsiä. Hänestä kaikki arkipäiväinen hupi oli turhaa eikä turhaan saanut hänestä nauraa. Mikä sitten oli aihe hyväksytylle naurulle, sitä en tiedä.

Miksei elämässä saisi olla hauskaa ihan pienissäkin asioissa? Etkö ole itse koskaan saanut naurukohtausta jostain asiasta?

Kyllä olen ja saa, mutta mun käsitys hauskasta on vain hyvin erilainen kuin Sinin. Ei se arki ole silti itkua ja hampaiden kiristelyä meikäläisenkään taloudessa. Esim. siinä ei ole mun mielestä mitään hauskaa, jos mies tuo kaupasta väärää kaalia. Kyse on inhimillisestä erehdyksestä, ja niitä nyt sattuu jokaiselle. Hauskaa saa ja pitääkin olla, mutta Sinin naurunaiheet ovat usein tyhjänpäiväisiä.

Vierailija
4762/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun ammatit ja koulutus paljastetaan. Täälläkin pidetään Heikkiä ja Vesaa oikeina älykköinä, kun ovat ihan yliopiston käyneet, Heikki vielä helpon pääaineen.

Siniä pidetään suorastaan saappaana kun on käynyt vain lukion ja amiksen. Entäpä, jos ette tietäisi?

Jos Sini esitettäisiin päiväkodin johtajana ja Vesa rekkakuskina, Heikki maalarina. Veikkaan että miehet saisivat juntti-kommenttia jutuistaan ja Siniä kehuttaisiin kuten Miinaa nyt.

Jos Miinan sanottaisiin olevan kosmetologi, niin nokkelat heitot olisivatkin kauheaa minä-showta.

Huoh.

Ai taloustieto on helppo pääaine? oletko itse opiskellut mahdollisesti, kun tällaisen arvion annat? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4763/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sen tuosta blogista voi aika helposti päätellä, että ei Rosa mitään avioelämää elä. Asuu edelleen Lahdessa, kämppäkin näyttää samalta, treenaa ja nukkuu ja tekee töitä. Sormusta ei ole ja jos olisi etäsuhde, niin varmaankin käyttäisi vapaitaan vähän eri tavoin kuin yksin metsässä.

Wtf? Miks naimisissa oleva ei vois viettää aikaa yksin metsässä? Miks naimisissa oleva ei vois elää kuten huvittää, reenata, nukkua ja tehdä töitä? Ei kaikki hylkää omia tärkeitä asioitaan liittoa solmittaessa ja ryhdy elämään okt + volvo + kultainen noutaja + 2 lasta ja vaimolle autoksi pieni kauppakassi -,elämää.

Minä vietän todella paljon aikaa myös metsässä ja talvisin laduilla ja aina yksin. Naimisissa ja kaksi lasta. Perhe tietää, että olen parempi vaimo ja äiti kun saan tehdä omia juttuja. Niinkuin myös mieheni tekee.

Ihana jutella niistä sitten yhdessä. Olemme onnellisesti naimisissa ja elämme yhdessä erikseen.

No kun Rosasta näkee, että vaatimus- ja suorittamistasonsa on hänelle liikaa ja hän ahdistuu ja väsyy, hän on sen tyyppinen. Toisentyyppisellä persoonalla voi toimiakin. Mutta tuollaista suorittajatyyppiä ei kestä se toinen osapuoli eikä näköjään hän itsekään itseään, surullista ja ahdistavaa.

Höpö höpö, ei me tiedetä Rosan elämästä oikeasti mitään. Vain sen, että todennäköisesti mennyt naimisiin väärän ihmisen kanssa. Ja sen kun tajuaa, voi ahdistaa myös.

Ei me tiedetä oikeasti näistä ihmisistä mitään. Täällä jo sekoittuu faktat ja fiktiot.

Blogissansa sekä vanhassa että myös uudessa kertoo, kuinka asiat ahdistivat ja väsyttävät ja näkeehän sen ohjelmastakin, miten loppu on, jos kuvioon tulee muuta kuin työ ja treeni. Mm. se jakso, jossa istuu työvuoron jälkeen väsyneenä ja odottaa ruokaa, ja on niin väsynyt, ettei pysty kommunikoimaan esim. sitä että olisi pakko saada vain jotain ruokaa heti töiden jälkeen vaan on vaan naama vääränä (ymmärrettävästi). Menee aikalailla monelta asialta pohja tässä keskusteluketjussa, jos lähdetään tuolle linjalle, ettei tiedetä mitään oikeasti. ”Tiedetään”/luullaan/oletetaan se, mitä ohjelmasta ja blogeista näkyy ja keskustelemme sen pohjalta.

Vierailija
4764/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun ammatit ja koulutus paljastetaan. Täälläkin pidetään Heikkiä ja Vesaa oikeina älykköinä, kun ovat ihan yliopiston käyneet, Heikki vielä helpon pääaineen.

Siniä pidetään suorastaan saappaana kun on käynyt vain lukion ja amiksen. Entäpä, jos ette tietäisi?

Jos Sini esitettäisiin päiväkodin johtajana ja Vesa rekkakuskina, Heikki maalarina. Veikkaan että miehet saisivat juntti-kommenttia jutuistaan ja Siniä kehuttaisiin kuten Miinaa nyt.

Jos Miinan sanottaisiin olevan kosmetologi, niin nokkelat heitot olisivatkin kauheaa minä-showta.

Huoh.

Ai taloustieto on helppo pääaine? oletko itse opiskellut mahdollisesti, kun tällaisen arvion annat? 

Olen, ja vaihdoin.

Vierailija
4765/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh.

Olen, ja vaihdoin.

Ohis: yliopistossa opiskellaan taloustieteitä tai -tiedettä.

Vierailija
4766/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mariz kirjoitti:

Ja huolestuttaa Rosan treenaamisessa se ettei tuloksia näy oikein.. Ehkä siksi niin kiukkunen? Ja miksi mennä ohjelmaan jos ei ole aikaa mihinkään ja yötyötkin väsyttää yhyhyy

Hyvinhän ne kisat oli mennyt! Sä nyt oot erehtynyt Rosan lajista, se on triathlonisti, ei bikinifitness-kisaaja.

Jos maaliin pääsy on hyvin niin voi voi. Kisassa kisataan voitosta. Eli ei jatkoon kyllä mene tämä "urheilija". Kuten Eetukin tuossa totesi edellisessä jaksossa että "harrastelee".

Vierailija
4767/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh.

Tuo on muuten totta. Kyllä se ennakkotieto aivan hirveästi vaikuttaa asenteeseen.

Vierailija
4768/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Rosa ja Eetu jatkaisivat, tulisi Rosa ajan myöten imemään kaiken ilon ja energian Eetusta. Toivottavasti eivät jatka.

Aika pitkälti näkyy jo pojan naamasta että imua on jo tapahtunut. Kokeilis poikatyttö imea muualta niin tulis sitä hymyä. 

Vierailija
4769/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin tyttöjen päivänä tartun tohon maskuliinisuuteen, vaikka siivuaa vain vähän ohjelmaa . Itse olette ottaneet puheeksi.

Rosaa pidetään poikamaisena ja maskuliinisena? Siis eikä nainen ole naisellinen jos sillä ei ole tekoripsiä , pitkää tukkaa, pidennyksiä, tekokynsiä, vahvaa meikki kerrosta ?

Minusta Rosa on oikein kaunis, luonnollinen ja naisellinen. Kestävyysurheilua harrastava karsii mokomat viritykset, helpottavat elämää. Ja lyhyt tukka on persoonallisen kaunis, sopii ihanasti noin kauniin muotoiseen päähän. Ihana hiusmalli, mutta vaatii kantajaltaan paljon. Rosalle täys nappi!

Itse myös todella lyhyt tukkainen, ja otan kyllä kuvan R tukasta kun menen seuraavan kerran kampaajalle ! Haluan tuollaisen jos minulle vain saa!

Ollaan ylpeitä omasta persoonallisuudestamme ! Kannetaan se juuri sellaisena kuin olemme! Luonnonkauniina!

Luonnonkaunis. Vähän niinku hirvi.

Sori muistu tää vanha vitsi mieleen... 

Vierailija
4770/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh.

Olen, ja vaihdoin.

Ei vaadi suuria, että ymmärtää mitä kirjoittaja tarkoitti. Kommenttini tarkoitus ei ollut vähätellä pääainetta.

Kun hain yliopistoon sitä vain pääsi lukemaan aika suuri prosentti, enkä itse ole kokenut talous- ja kauppatieteiden opintoja järin haastaviksi.

Hauskaa lukea ketjua, joissa ihan arkista käytöstä peilataan koulutukseen, ja halusin tuoda tämän näkökulman asenteissa esiin.

Vierailija
4771/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesa ja Sini täydentävät toisiaan, Vesa järki edellä ja sitä paitsi yläkouluopen suodatin kameroiden edessä. Sinillä tunnetta ja käytäntöä. Parhaimmillaan nämä kummankin vahvuudet tulevat tiimivahvuuksiksi.

Miina ja Heikki taas ovat Päivänsäde ja Menninkäinen, ja parhaimmillaan tuosta tulee tiimivahvuutta. En pysty näkemään heitä av-mammojen tapaan...Pitäisikö sitten valita kloonit kummallekin parille?

Ei tarvitse olla klooni, mutta ei saa myöskään olla liian erilainen asioissa, joilla on pidemmän päälle merkitystä. Miinan ja Heikin kohdalla kynnyskysymykseksi voisi nousta elämänkatsomus, joka Heikillä on selvästi Miinan vastaavaa jäykempi. Vesalla ja Sinillä kynnyskysymykseksi voisi muodostua se, että toinen hahmottaa maailmaa arkisen kokemuksen ja käytännön kautta ja toinen on tottunut hahmottamaan maailmaa moniulotteisemmalla ja abstraktimmalla tasolla. Sinihän jo uusimmassa Cmore jaksossa totesikin, että Vesan tapa hahmottaa maailmaa tuntuu hänestä ärsyttävältä, koska hän kokee Vesan yrittävän "sivistää" häntä.

Hih. Sini ei pysy tällaisen 13-15 -vuotiaille matematiikkaa opettavan perässä, on liian monimutkainen ja abstrakti maailman hahmottamistapa siellä yläkoulussa kehittynyt?

Jotta voi opettaa 13-15-vuotiaille matematiikkaa, pitää suorittaa maisteritason yliopistotutkinto. Se monimutkainen ja abstrakti tapa hahmottaa maailmaa on todennäköisesti kehittynyt niissä opinnoissa.

Sehän vasta kummallista olisikin, jos pelkällä peruskoulupohjalla voisi työskennellä pätevänä aineenopettajana yläkoulussa ja lukiossa. Sinullehan se olisi toki varmaankin iloinen asia.

Vesa menee niiiiiin hukkaan Sinin kanssa! Vois tulla tänne mun luokse puhumaan sivistyneitä - olisi ihanaa tavata tuollainen mies, jolta tulee oikeasti älykästä sivukommenttia joka välissä. Mua ei haittaisi arkinen matematiikan opetus yhtään, päinvastoin pitäisin sitä tosi seksikkäänä asiana.

Vesa on päivänselvästi toivonut kumppania jonka seurassa kokee olevansa älykkäämpi. Mutta luultavasti olisi halunnut barbimaisemman.

No aika varmasti pääsee tuntemaan niin aika monen muunkin naisen kanssa. Eikä tarttis kuunnella kuittailua joistakin kaalinpäistä, siis mitä ihmeen väliä, minkä vihanneksen sieltä kaupasta tuo? Etenkin, jos osaa keskustella älykkäästi.

Mulle on käsittämätöntä sellainen tietty ”bitchsplaining”, jossa nainen alentaa miestä kuittailemalla kuinka tämä on vähän hassu ja onneton, kun ei pyykkejäkään osaa ripustaa oikein. Että hih hih, tulepa katsomaan kun täti näyttää, miten tämä tosi vaikea asia tehdään. Parasta on, kun nämä näytökset järjestetään yleisön edessä - seurasin kerran Prisman kassajonossa, kun muija heitti ”tosi hauskaa” läppää siitä, miten miehensä ei osannut laittaa ostoksia kassahihnalle oikein. Jos olisin ollut se mies, olisin todennut, että laitapa ite ja lähtenyt kävelemään.

Ja olen siis itsekin nainen.

Tuo on kuvottavaa. Tein hirveän työn, että pääsin siitä itse eroon, kun havahduin miten typerää ja inhottavaa se on. Ei miehenikään minulle puhu niin. Opittu tapa kai...

Vierailija
4772/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy sormusta rosan vasemmassa nimettömässä blogin kuvissa.

Vierailija
4773/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaahan olla, että Miina vaan on päättänyt olla kilahtamatta Heikille.

Ajattelee, että tuli mitä tuli, se on nyt fiksumpaa olla kuin ei olisikaan ja ohittaa naurahtamalla tai kuittaamalla jotain sinnepäin.

Kodikkuuden määritelmä on tietenkin jokaisella hieman eri, mutta niin tyhmä ei ihmisen pitäisi olla, että ei näe mikä on epäkodikasta tai epäsiistiä.

Ja huolimattomasti repsottava verho, joka osittain roikuu siellä ja täällä ja osittain ei roiku ollenkaan ei ole kodikas.

Eri asia on jos on tarkoituksella ripustettu näyttämään rennolta, mutta älykäs ihminen huomaa kyllä huolimattoman, välinpitämättömän tai rennon sisustuksen eron.

No mikäs vika "huolimattomassa" ja "välinpitämättömässä" on? Jos ei välitä, niin kenenkä mieliksi pitäisi välittää, sinunko?

En ymmärrä teitä poliiseja, tuomitsette ihmisiä mitättömistä ja minusta merkityksettömistä asioista. Kyllä, sinulle merkityksellisiä, mutta millä oikeudella ne pitää olla sitä kaikille?

Vierailija
4774/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavassa jaksossa Heikki syyttää Miinaa vihaisuudesta? Minulla on myös kokemusta miehistä jotka arvostelee ja sitten myös keksivät päästään että sinä olet riidanhaastaja vaikka koskaan ei ole aiheuttanut draamaa. Omassa tapauksessa ne miehet ovat toivoneet myrskyisää suhdetta, mitä itse en jaksanut. 

Oli ahdistava kommentti Heikiltä. Jos syytetään suuttumisesta, vaikka tietää itse, ettei ole suuttunut... no, siihen on vaikea vastata mitään niin, ettei tosiaan sitten ala kuulostaa suuttuneelta. Toinen motittaa. Itse olisin tuossa tilanteessa reagoinut samoin kuin Miina, mutta sisälläni olisin kyllä huolestunut, että miten se toinen oikein tulkitsee. Jos tuollaiselle ylitulkinnan ja yliloukkaantumisen tielle lähtee, niin noista kahdesta Heikki on ehdottomasti ollut se, joka on vaikuttanut vihaiselta, joku toinen kuin Miina olisi niistä Heikin kommenteista ihan perustellusti loukkaantunutkin. Heikkiä on aika vaikea tulkita. Koska vitsailee, koska on tosissaan?

Jos tietää itse, ettei ole suuttunut, niin siitäkö nyt sitten pitäisi suuttua jos toinen sanoo toista? Minä lähinnä purskahtaisin nauruun, että mitäpä ukko höpöjät, nyt vähän todiste-dataa äkkiä pöytään  :D Toisekseen minusta olisi mielenkiintoista kuulla, MIKSI toinen olisi tehnyt niin minun totuudesta poikkeavan tulkinnan. Hänen oma historiansa, olisi kiva kuulla tarkemmin!

Elkää olko niin herkkähipiäisiä naiset, vähän rennompaa asennetta elämään niin liitotkin sujuu paremmin!

Vierailija
4775/8881 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rosaa ei kiinnosta. Outoa että Elina sanoi että heillä on edelleen toivoa. Melko huono ammatissaan.

Niin kauan kuin on elämää on toivoa. Ihmeen kyynisiä monet. Minusta Rosa oli tänään ihan mukava.

Kyllä, ihan innoissaan ylisti Eetun munakastakin! Ja sitä miten Eetu syttyy keittiöhommissa. Näytti kyllä aika erikoiselta munakkaalta, mut ehkä pitää itsekin kokeille joskus :D

No erikoista oli että Rosa veti munakasta naamariin kun toinen vielä valmisti omaansa... Ei malttanut nälkäkiukku odottaa että istuvat yhdessä pöydän ääreen syömään! Minusta kertoo paljon minä-minä-ihmisestä!

Hei nyt oikeasti mammat vähän jotain rajaa tuohon vikojen etsimiseen Rosasta! Koko tilanteesta näytettiin vain muutama sekunti. Onko muka täysin mahdotonta, että Eetu on sanonut että ole hyvä aloita vain? Eetu tietää varmasti, että se valmis munakas jäähtyy pöydällä sillä aikaa kun itse tekee toista. Av-mamma ei moista tiedä?

Meillä tuollainen tilanne on meinaa aika normaali. Se ruoka on parhaimmillaan lämpimänä suoraan pannulta, ei enää jäähtyneenä ja sen jälkeen pikaisesti mikrotettuna. Kulinaristimiehelle on tärkeää, että vaimokin saa syödä ruoan kun se on maukkainta.

Vierailija
4776/8881 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sen tuosta blogista voi aika helposti päätellä, että ei Rosa mitään avioelämää elä. Asuu edelleen Lahdessa, kämppäkin näyttää samalta, treenaa ja nukkuu ja tekee töitä. Sormusta ei ole ja jos olisi etäsuhde, niin varmaankin käyttäisi vapaitaan vähän eri tavoin kuin yksin metsässä.

Wtf? Miks naimisissa oleva ei vois viettää aikaa yksin metsässä? Miks naimisissa oleva ei vois elää kuten huvittää, reenata, nukkua ja tehdä töitä? Ei kaikki hylkää omia tärkeitä asioitaan liittoa solmittaessa ja ryhdy elämään okt + volvo + kultainen noutaja + 2 lasta ja vaimolle autoksi pieni kauppakassi -,elämää.

Ne, jotka eivät ole eläneet etäsuhteessa eivät ilmeisesti ymmärrä jutun juonta kovin helposti. Pointti onkin siiinä, että jos eläisi etäsuhteessa, niin käyttäisi ehkä vapaat olemalla miehensä kanssa joskus jossain muualla kuin Lahdessa yksin metsässä. Kun noita bloggauksia on kuitenkin aika tiheään. Tai voihan olla niinkin, että mies tulee aina Lahteen, Rosa ei koskaan matkusta ja muija menee vielä metsään yksin, joka kerta. Kun elää etäsuhteessa, joutuu joskus matkustamaankin, ja kun harvoin näkee, niin normaalisti ei silloin mennä yksin metsään joka kerta, kun on vapaata, vaan mieluummin tehdään asioita yhdessä. Turha ehkä selittää sellaisille, jotka eivät ole sitä kokeneet.

Vierailija
4777/8881 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näy sormusta rosan vasemmassa nimettömässä blogin kuvissa.

Huomasin saman, mut toi ei kerro vielä mitään. Mäkään en pidä sormuksia urheillessa, en edes vihkisormusta. En silti usko, että he jatkavat yhdessä.

Vierailija
4778/8881 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi nauraa noin paljon jollekin kaalille, pää jääkaapissa. Olipa hauskaa. Kaali. Väärä kaali. Liian lerppa. Hihitytihii!

Vaikuttaa tyhjäpäältä. En kestäisi tollaista ihmistä edes ystävänä saati kumppanina. Tollainen tyhjännauraminen on sitäpaitsi alentavaa. No, pakko sitä on kai jossain yrittää päteä, kun lahjat ei riitä muuhun.

Aina näistä ”turhannauramis” kommenteista tulee mieleen oma pappani, totisempaa miestä sai etsiä. Hänestä kaikki arkipäiväinen hupi oli turhaa eikä turhaan saanut hänestä nauraa. Mikä sitten oli aihe hyväksytylle naurulle, sitä en tiedä.

Miksei elämässä saisi olla hauskaa ihan pienissäkin asioissa? Etkö ole itse koskaan saanut naurukohtausta jostain asiasta?

Kyllä olen ja saa, mutta mun käsitys hauskasta on vain hyvin erilainen kuin Sinin. Ei se arki ole silti itkua ja hampaiden kiristelyä meikäläisenkään taloudessa. Esim. siinä ei ole mun mielestä mitään hauskaa, jos mies tuo kaupasta väärää kaalia. Kyse on inhimillisestä erehdyksestä, ja niitä nyt sattuu jokaiselle. Hauskaa saa ja pitääkin olla, mutta Sinin naurunaiheet ovat usein tyhjänpäiväisiä.

Ei sinun mielipiteesi siitä, mikä on hauskaa, ole mikään absoluuttinen totuus ja ainua oikea näkemys. Meillä kaikilla on omanlaisemme huumorintaju, ja eri asiat naurattavat tai eivät naurata. Sinä et määrittele sitä, mikä on hauskaa tai ei.

Vierailija
4779/8881 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh.

Olen, ja vaihdoin.

Ei vaadi suuria, että ymmärtää mitä kirjoittaja tarkoitti. Kommenttini tarkoitus ei ollut vähätellä pääainetta.

Kun hain yliopistoon sitä vain pääsi lukemaan aika suuri prosentti, enkä itse ole kokenut talous- ja kauppatieteiden opintoja järin haastaviksi.

Hauskaa lukea ketjua, joissa ihan arkista käytöstä peilataan koulutukseen, ja halusin tuoda tämän näkökulman asenteissa esiin.

Jatketaan keskustelua sitten, kun olet päättänyt, puhutko taloustieteestä vai kauppatieteistä. Osa kauppatieteistä on helppoja, esimerkiksi markkinointi ja johtaminen. Osa taas vaatii älykkyyttä. (Kansan)taloustiede ja rahoitus ovat vaativia.

Vierailija
4780/8881 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne, jotka eivät ole eläneet etäsuhteessa eivät ilmeisesti ymmärrä jutun juonta kovin helposti. Pointti onkin siiinä, että jos eläisi etäsuhteessa, niin käyttäisi ehkä vapaat olemalla miehensä kanssa joskus jossain muualla kuin Lahdessa yksin metsässä. Kun noita bloggauksia on kuitenkin aika tiheään. Tai voihan olla niinkin, että mies tulee aina Lahteen, Rosa ei koskaan matkusta ja muija menee vielä metsään yksin, joka kerta. Kun elää etäsuhteessa, joutuu joskus matkustamaankin, ja kun harvoin näkee, niin normaalisti ei silloin mennä yksin metsään joka kerta, kun on vapaata, vaan mieluummin tehdään asioita yhdessä. Turha ehkä selittää sellaisille, jotka eivät ole sitä kokeneet.

Etäsuhteessa ja vuorotyössä on vapaa-ajalla usein yksin, joten kyllä siinä ehtii metsään kerran jos toisenkin viemättä thtän aikaa suhteelta. Jos tavataan esim. kerran viikossa tai viikonloppuisin, niin jäähän siinä aika monta yksin vietettyä vuorokautta käytettäväksi töihin ja omiin harrastuksiin.

Ketju on lukittu.