Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
4721/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa ja Eetu ovat ihan kauhea match!

Rosa on ihan erilainen ihminen Dunderfeldtin vastaanotolla, koko ilme ja olemus on herttaisen hunajainen ja kukkainen. Ei ihme, että match epäonnistui täydellisesti, kun Rosa on esittänyt herkkää ja sydämellistä naista asiantuntijoille. Eetu-raukka!

Ja harmittaa asiantuntijoidenkin puolesta, he kun ovat tutustuneet erilaiseen Rosaan. Ei missään nimessä ole asiantuntijoiden vika, että matchista tulee näin huono, kun osallistuja on valehdellut.

Vierailija
4722/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikki mainitsi että entinen tyttöystävä asui siellä, eli ei varmaankaan ollut *hänen asunto*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4723/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavassa jaksossa Heikki syyttää Miinaa vihaisuudesta? Minulla on myös kokemusta miehistä jotka arvostelee ja sitten myös keksivät päästään että sinä olet riidanhaastaja vaikka koskaan ei ole aiheuttanut draamaa. Omassa tapauksessa ne miehet ovat toivoneet myrskyisää suhdetta, mitä itse en jaksanut. 

Vierailija
4724/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesa ja Sini täydentävät toisiaan, Vesa järki edellä ja sitä paitsi yläkouluopen suodatin kameroiden edessä. Sinillä tunnetta ja käytäntöä. Parhaimmillaan nämä kummankin vahvuudet tulevat tiimivahvuuksiksi.

Miina ja Heikki taas ovat Päivänsäde ja Menninkäinen, ja parhaimmillaan tuosta tulee tiimivahvuutta. En pysty näkemään heitä av-mammojen tapaan...Pitäisikö sitten valita kloonit kummallekin parille?

Ei tarvitse olla klooni, mutta ei saa myöskään olla liian erilainen asioissa, joilla on pidemmän päälle merkitystä. Miinan ja Heikin kohdalla kynnyskysymykseksi voisi nousta elämänkatsomus, joka Heikillä on selvästi Miinan vastaavaa jäykempi. Vesalla ja Sinillä kynnyskysymykseksi voisi muodostua se, että toinen hahmottaa maailmaa arkisen kokemuksen ja käytännön kautta ja toinen on tottunut hahmottamaan maailmaa moniulotteisemmalla ja abstraktimmalla tasolla. Sinihän jo uusimmassa Cmore jaksossa totesikin, että Vesan tapa hahmottaa maailmaa tuntuu hänestä ärsyttävältä, koska hän kokee Vesan yrittävän "sivistää" häntä.

Hih. Sini ei pysy tällaisen 13-15 -vuotiaille matematiikkaa opettavan perässä, on liian monimutkainen ja abstrakti maailman hahmottamistapa siellä yläkoulussa kehittynyt?

Jotta voi opettaa 13-15-vuotiaille matematiikkaa, pitää suorittaa maisteritason yliopistotutkinto. Se monimutkainen ja abstrakti tapa hahmottaa maailmaa on todennäköisesti kehittynyt niissä opinnoissa.

Sehän vasta kummallista olisikin, jos pelkällä peruskoulupohjalla voisi työskennellä pätevänä aineenopettajana yläkoulussa ja lukiossa. Sinullehan se olisi toki varmaankin iloinen asia.

Vesa menee niiiiiin hukkaan Sinin kanssa! Vois tulla tänne mun luokse puhumaan sivistyneitä - olisi ihanaa tavata tuollainen mies, jolta tulee oikeasti älykästä sivukommenttia joka välissä. Mua ei haittaisi arkinen matematiikan opetus yhtään, päinvastoin pitäisin sitä tosi seksikkäänä asiana.

Vesa on päivänselvästi toivonut kumppania jonka seurassa kokee olevansa älykkäämpi. Mutta luultavasti olisi halunnut barbimaisemman.

No aika varmasti pääsee tuntemaan niin aika monen muunkin naisen kanssa. Eikä tarttis kuunnella kuittailua joistakin kaalinpäistä, siis mitä ihmeen väliä, minkä vihanneksen sieltä kaupasta tuo? Etenkin, jos osaa keskustella älykkäästi.

Mulle on käsittämätöntä sellainen tietty ”bitchsplaining”, jossa nainen alentaa miestä kuittailemalla kuinka tämä on vähän hassu ja onneton, kun ei pyykkejäkään osaa ripustaa oikein. Että hih hih, tulepa katsomaan kun täti näyttää, miten tämä tosi vaikea asia tehdään. Parasta on, kun nämä näytökset järjestetään yleisön edessä - seurasin kerran Prisman kassajonossa, kun muija heitti ”tosi hauskaa” läppää siitä, miten miehensä ei osannut laittaa ostoksia kassahihnalle oikein. Jos olisin ollut se mies, olisin todennut, että laitapa ite ja lähtenyt kävelemään.

Ja olen siis itsekin nainen.

Tämä! Tällaiset naiset ovat todella rasittavia. Kun ei älyllinen kapasiteetti riitä, niin pädetään käytännön asioilla ja niiden suorittamisella ”oikein”. En tajua miten miehet kestävät tuollaisia pirttihirmuja. Ja olen itsekin siis nainen.

Ja mulla on tuollainen mies. :-/ Sitäkö sen päivittäinen alentaminen käyttännön puuhissa onkin, kompensointia älykkyyden eroavaisuuden vuoksi.  Tarkemmin kun mietin, niin voipi muuten ollakin.. 

Vierailija
4725/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rosa on ihan erilainen ihminen Dunderfeldtin vastaanotolla, koko ilme ja olemus on herttaisen hunajainen ja kukkainen. Ei ihme, että match epäonnistui täydellisesti, kun Rosa on esittänyt herkkää ja sydämellistä naista asiantuntijoille. Eetu-raukka!

Ja harmittaa asiantuntijoidenkin puolesta, he kun ovat tutustuneet erilaiseen Rosaan. Ei missään nimessä ole asiantuntijoiden vika, että matchista tulee näin huono, kun osallistuja on valehdellut.

EI se Rosan vika ole, että Eetu ei nappaa. Rosan suhteessa asiantuntijoihin ei ole sellaista painolastia, mikä on suhteessa Eetuun, joten Rosakin on paljon vapautuneempi ja kivempi. Eetu vaan valitettavasti saa hänet jotenkin ärtymään :/

Vierailija
4726/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesa ja Sini täydentävät toisiaan, Vesa järki edellä ja sitä paitsi yläkouluopen suodatin kameroiden edessä. Sinillä tunnetta ja käytäntöä. Parhaimmillaan nämä kummankin vahvuudet tulevat tiimivahvuuksiksi.

Miina ja Heikki taas ovat Päivänsäde ja Menninkäinen, ja parhaimmillaan tuosta tulee tiimivahvuutta. En pysty näkemään heitä av-mammojen tapaan...Pitäisikö sitten valita kloonit kummallekin parille?

Ei tarvitse olla klooni, mutta ei saa myöskään olla liian erilainen asioissa, joilla on pidemmän päälle merkitystä. Miinan ja Heikin kohdalla kynnyskysymykseksi voisi nousta elämänkatsomus, joka Heikillä on selvästi Miinan vastaavaa jäykempi. Vesalla ja Sinillä kynnyskysymykseksi voisi muodostua se, että toinen hahmottaa maailmaa arkisen kokemuksen ja käytännön kautta ja toinen on tottunut hahmottamaan maailmaa moniulotteisemmalla ja abstraktimmalla tasolla. Sinihän jo uusimmassa Cmore jaksossa totesikin, että Vesan tapa hahmottaa maailmaa tuntuu hänestä ärsyttävältä, koska hän kokee Vesan yrittävän "sivistää" häntä.

Hih. Sini ei pysy tällaisen 13-15 -vuotiaille matematiikkaa opettavan perässä, on liian monimutkainen ja abstrakti maailman hahmottamistapa siellä yläkoulussa kehittynyt?

Jotta voi opettaa 13-15-vuotiaille matematiikkaa, pitää suorittaa maisteritason yliopistotutkinto. Se monimutkainen ja abstrakti tapa hahmottaa maailmaa on todennäköisesti kehittynyt niissä opinnoissa.

Sehän vasta kummallista olisikin, jos pelkällä peruskoulupohjalla voisi työskennellä pätevänä aineenopettajana yläkoulussa ja lukiossa. Sinullehan se olisi toki varmaankin iloinen asia.

Vesa menee niiiiiin hukkaan Sinin kanssa! Vois tulla tänne mun luokse puhumaan sivistyneitä - olisi ihanaa tavata tuollainen mies, jolta tulee oikeasti älykästä sivukommenttia joka välissä. Mua ei haittaisi arkinen matematiikan opetus yhtään, päinvastoin pitäisin sitä tosi seksikkäänä asiana.

Vesa on päivänselvästi toivonut kumppania jonka seurassa kokee olevansa älykkäämpi. Mutta luultavasti olisi halunnut barbimaisemman.

No aika varmasti pääsee tuntemaan niin aika monen muunkin naisen kanssa. Eikä tarttis kuunnella kuittailua joistakin kaalinpäistä, siis mitä ihmeen väliä, minkä vihanneksen sieltä kaupasta tuo? Etenkin, jos osaa keskustella älykkäästi.

Mulle on käsittämätöntä sellainen tietty ”bitchsplaining”, jossa nainen alentaa miestä kuittailemalla kuinka tämä on vähän hassu ja onneton, kun ei pyykkejäkään osaa ripustaa oikein. Että hih hih, tulepa katsomaan kun täti näyttää, miten tämä tosi vaikea asia tehdään. Parasta on, kun nämä näytökset järjestetään yleisön edessä - seurasin kerran Prisman kassajonossa, kun muija heitti ”tosi hauskaa” läppää siitä, miten miehensä ei osannut laittaa ostoksia kassahihnalle oikein. Jos olisin ollut se mies, olisin todennut, että laitapa ite ja lähtenyt kävelemään.

Ja olen siis itsekin nainen.

Tämä! Tällaiset naiset ovat todella rasittavia. Kun ei älyllinen kapasiteetti riitä, niin pädetään käytännön asioilla ja niiden suorittamisella ”oikein”. En tajua miten miehet kestävät tuollaisia pirttihirmuja. Ja olen itsekin siis nainen.

Ja mulla on tuollainen mies. :-/ Sitäkö sen päivittäinen alentaminen käyttännön puuhissa onkin, kompensointia älykkyyden eroavaisuuden vuoksi.  Tarkemmin kun mietin, niin voipi muuten ollakin.. 

Perinteisesti miehelle kuuluu julkisen alue (työ, politiikka jne) ja naisille yksityisen alue (koti, perhe jne). Kukin sitten pätee omalla alueella.

Itse olen sen verran feministi, että annan miehelle tilaa kotona ja se taas saa luvan antaa mulle tilaa työelämässä. Mun oma mies saakin ripustaa pyykit just kuten itse haluaa.

T: se Prisman kassajonoa seurannut

Vierailija
4727/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin tyttöjen päivänä tartun tohon maskuliinisuuteen, vaikka siivuaa vain vähän ohjelmaa . Itse olette ottaneet puheeksi.

Rosaa pidetään poikamaisena ja maskuliinisena? Siis eikä nainen ole naisellinen jos sillä ei ole tekoripsiä , pitkää tukkaa, pidennyksiä, tekokynsiä, vahvaa meikki kerrosta ?

Minusta Rosa on oikein kaunis, luonnollinen ja naisellinen. Kestävyysurheilua harrastava karsii mokomat viritykset, helpottavat elämää. Ja lyhyt tukka on persoonallisen kaunis, sopii ihanasti noin kauniin muotoiseen päähän. Ihana hiusmalli, mutta vaatii kantajaltaan paljon. Rosalle täys nappi!

Itse myös todella lyhyt tukkainen, ja otan kyllä kuvan R tukasta kun menen seuraavan kerran kampaajalle ! Haluan tuollaisen jos minulle vain saa!

Ollaan ylpeitä omasta persoonallisuudestamme ! Kannetaan se juuri sellaisena kuin olemme! Luonnonkauniina!

No mun muelestä rosan maskuliinisuus tulee enemmän esille luonteessa. On sellainen vähän karski ja suoraviivainen. Ei vaikuta kovin hempeältä ja tyttömäiseltä tyypiltä. Kontrasti pehmeään eetuun on valtava.

Suomihan on täynnä karskeja matameja. Tää on auttamattoman vanhakantaista luokitella ihmisiä maskuliinisiksi tai feminiinisiksi. Me ollaan ensisijaisesti IHMISIÄ ja siksi erilaisia, jotku karskeja, jotkut pehmeitä ja niin poispäin. 

Tässä pohditaan parien yhteensopivuutta. Rosa saa olla maskuliininen ja eetu feminiininen, ei kukaan ole väittänyt että siinä olisi jotain vikaa. Mutta yhteen he eivät sovi mielestäni juuri tämän epäsuhdan vuoksi. Voi myös olla että nämä piirteet heissä korostuvat erityisesti juuri toistensa kanssa. Jonkun muun miehen kanssa rosasta tulisi esiin se pehmeämpi puolikin, ja eetusta taas miehekkäämpi puoli. Eikös eetu kuitenkin ollut palomies tms, eli hyvin miehinen ammatti. Rosan varjossa hän kuitenkin alkaa näyttää jotenkin neitimäiseltä, vaikka se ei varmasti ole koko totuus.

Vierailija
4728/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sini ei ole nalkuttanut tai valittanut. Vaikuttaa tosi rennolta ihmiseltä. Se että kertoo toiselle miten itse tekisi tai mitä kuvitteli ksupasta tuotavan, ei ole automaattisesti nalkutusta. Onhan se nyt ihan ymmärrettävää, ettei vesa ole vieraassa kodissa osannut laittaa pyykkejä ihan justiinsa, ja sini sitten vain näytti miten itse ne on tottunut laittamaan. Hankalas on elämä, jos kaikista pikku neuvoista ja huomautuksista loukkaantuu. Mun nähdäkseni sini ei ole sanonut mitään oikeasti negatiivisella tai ikävällä tavalla, eikä ole saanut mitään kilareita.

Vierailija
4729/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI se Rosan vika ole, että Eetu ei nappaa. Rosan suhteessa asiantuntijoihin ei ole sellaista painolastia, mikä on suhteessa Eetuun, joten Rosakin on paljon vapautuneempi ja kivempi. Eetu vaan valitettavasti saa hänet jotenkin ärtymään :/

Näinpä juuri. Eetu ei ole ärsyttävä - paitsi sellaisen ihmisen mielestä, jolle hänet on "naitettu" ilman romanttisia tunteita. Ahdistaisi ketä hyvänsä. 

Vierailija
4730/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikki on kuitenkin jo 35-vuotias, eli voisi jo olettaa, että koti olisi vähän viihtyisämpi. Mielestäni tuollainen luukkuu kertoo aika paljon ihmisestä. Vähälläkin rahalla saa siistiä ja kodikasta.

Kyllähän viime kauden Markuskin tuomittiin toivottomaksi tapaukseksi ekan jakson perusteella, jossa näkyi ankea miniyksiö puutarhakalusteilla. Miehillä tuppaa olla taipumus tyytyä ainakin väliaikaisratkaisuna hyvinkin askeettisiin miesluoliin, kun suhde päättyy ja entinen yhteinen koti jää toiselle osapuolelle tai siitä luovutaan kokonaan.

Pitäisin mahdollisena, että Heikilläkin on ollut "oikea kodikas koti" siellä lahden takana, jonne Miinan luota tähyili.

Kertokaa nyt, millainen on "oikea kodikas koti"? Kenen mielestä kodikas, vai onko se jokin itsestäänselvä käsite, jota esim.minä en vain tyhmyyttäni ymmärrä?

Monesta sellainen valko-musta koti "Love and laugh"-kyltteineen on just ihanin ja kodikkain, toisen mielestä taas seinäpaneelit ja leivinuuni tuvassa on SE juttu, ja kolmannen mielestä nimen omaan repsottava verho luo kodikkuutta.

Mikä oikeus muilla on määrittää joku "oikea" koti?

Ihmetellyt samaa. Mun koti on isompi kuin Heikin, mutta järjestys on samantapainen ja pidän tätä ihan siistinä. Kirjat löytyvät sieltä, mistä niitä loogisesti osaa etsiä ja keittiönurkkaukseksi riittäisi yksineläjälle oikeastaan ihan hyvin tommoinen heikkimäinen ratkaisu. Ennen kokkailin mielelläni, nykyään en enää.

Heikin pääoma on jossain ihan muualla kuin kalusteissa ja ulkonäössä. Tosin pidän häntä ihan ok näköisenäkin.

Vierailija
4731/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälitti katsoa, kun eetukin lannistuneena selitti "meidän suhteen ongelmista" vaikka oikeasti ongelma tuntuu olevan vain rosalla. Eetu on ihailtavasti yrittänyt tutustua rosaan avoimin mielin, ja  tehnyt kaikkensa saadakseen rosan syttymään. On kokkaillut, keskustellut, halaillut, flirttaillut, tutustunut rosan harrastuksiin, ottanut ymmärryksellä vastaan kiukuttelut ja epävarmuudet. Toiveikkaana halusi tauon jälkeen viettää kivaa  aikaa rosan kanssa, mutta rosa päätti pilata tunnelmat heti kättelyssä kertomalla että ei muuten oo ollu ikävä. tuollaiset tuntemukset kannattaisi ehkä pitää hetken aikaa omana tietonaan, eikä täräyttää ensimmäisenä päin naamaa. ei tuollaisen jälkeen se tunnelma ainakaan kohoa. Rosa vaikutti jakson perusteella jotenkin liian maskuliiniselta naiselta eetulle. eetulle sopisi joku, jonka kanssa ällösöpöstellä, ja joka kikattaisi herttaisesti mukana. tätähän oli nähtävissä hääjaksossa, ja silloin eetu oikein loisti. 

En kyllä suosittele esittämistä kenellekään enkä missään kohtaa suhteessa. Jos toinen sanoo, että oli ikävä ja toinen vastaa siihen samoin, niin siinähän tuo asia tuli jo sanottua vaikenemisella. Jos siitä ei vielä ymmärtänyt, vaan kysyy uudestaan, niin pakkohan siihen on vastata rehellisesti. Tyhmintä mitä voisi tehdä, olisi peitellä tunteitaan tai niiden puutetta, koska siitä seuraisi vain lisää kielteisiä asioita. Sen lisäksi, että toinen ei sytytä, sille pitäisi vielä valehdellakin ja pitää toivoa yllä. Aikuiset eivät toimi niin. 

Vierailija
4732/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sini on jotenkin raskas..kokoajan nauraa höröttää tyhmille jutuille. Muutenkin kroppa on kun muumimammalla, hädintuskin 150cm pituutta :D

Sä oot säälittävä.

Vierailija
4733/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälitti katsoa, kun eetukin lannistuneena selitti "meidän suhteen ongelmista" vaikka oikeasti ongelma tuntuu olevan vain rosalla. Eetu on ihailtavasti yrittänyt tutustua rosaan avoimin mielin, ja  tehnyt kaikkensa saadakseen rosan syttymään. On kokkaillut, keskustellut, halaillut, flirttaillut, tutustunut rosan harrastuksiin, ottanut ymmärryksellä vastaan kiukuttelut ja epävarmuudet. Toiveikkaana halusi tauon jälkeen viettää kivaa  aikaa rosan kanssa, mutta rosa päätti pilata tunnelmat heti kättelyssä kertomalla että ei muuten oo ollu ikävä. tuollaiset tuntemukset kannattaisi ehkä pitää hetken aikaa omana tietonaan, eikä täräyttää ensimmäisenä päin naamaa. ei tuollaisen jälkeen se tunnelma ainakaan kohoa. Rosa vaikutti jakson perusteella jotenkin liian maskuliiniselta naiselta eetulle. eetulle sopisi joku, jonka kanssa ällösöpöstellä, ja joka kikattaisi herttaisesti mukana. tätähän oli nähtävissä hääjaksossa, ja silloin eetu oikein loisti. 

En kyllä suosittele esittämistä kenellekään enkä missään kohtaa suhteessa. Jos toinen sanoo, että oli ikävä ja toinen vastaa siihen samoin, niin siinähän tuo asia tuli jo sanottua vaikenemisella. Jos siitä ei vielä ymmärtänyt, vaan kysyy uudestaan, niin pakkohan siihen on vastata rehellisesti. Tyhmintä mitä voisi tehdä, olisi peitellä tunteitaan tai niiden puutetta, koska siitä seuraisi vain lisää kielteisiä asioita. Sen lisäksi, että toinen ei sytytä, sille pitäisi vielä valehdellakin ja pitää toivoa yllä. Aikuiset eivät toimi niin. 

KORJAUS: siis jos vastaus on vaikeneminen, se tarkoittaa "mulla ei ollut ikävä". 

Jos kokee olevansa epävarma tai ailahteleva, sekin kannattaa sanoa ääneen. Rosa ei tainnut pehmennellä, koska ei tainnut pitää sitä tarpeellisena ja totuudenmukaisena. 

Vierailija
4734/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavassa jaksossa Heikki syyttää Miinaa vihaisuudesta? Minulla on myös kokemusta miehistä jotka arvostelee ja sitten myös keksivät päästään että sinä olet riidanhaastaja vaikka koskaan ei ole aiheuttanut draamaa. Omassa tapauksessa ne miehet ovat toivoneet myrskyisää suhdetta, mitä itse en jaksanut. 

Oli ahdistava kommentti Heikiltä. Jos syytetään suuttumisesta, vaikka tietää itse, ettei ole suuttunut... no, siihen on vaikea vastata mitään niin, ettei tosiaan sitten ala kuulostaa suuttuneelta. Toinen motittaa. Itse olisin tuossa tilanteessa reagoinut samoin kuin Miina, mutta sisälläni olisin kyllä huolestunut, että miten se toinen oikein tulkitsee. Jos tuollaiselle ylitulkinnan ja yliloukkaantumisen tielle lähtee, niin noista kahdesta Heikki on ehdottomasti ollut se, joka on vaikuttanut vihaiselta, joku toinen kuin Miina olisi niistä Heikin kommenteista ihan perustellusti loukkaantunutkin. Heikkiä on aika vaikea tulkita. Koska vitsailee, koska on tosissaan?

Vierailija
4735/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni sini ei ole nalkuttanut tai valittanut. Vaikuttaa tosi rennolta ihmiseltä. Se että kertoo toiselle miten itse tekisi tai mitä kuvitteli ksupasta tuotavan, ei ole automaattisesti nalkutusta. Onhan se nyt ihan ymmärrettävää, ettei vesa ole vieraassa kodissa osannut laittaa pyykkejä ihan justiinsa, ja sini sitten vain näytti miten itse ne on tottunut laittamaan. Hankalas on elämä, jos kaikista pikku neuvoista ja huomautuksista loukkaantuu. Mun nähdäkseni sini ei ole sanonut mitään oikeasti negatiivisella tai ikävällä tavalla, eikä ole saanut mitään kilareita.

Sinin käytös on ihan normaalia, kyllä kotitöistä tulee aina välillä pientä sanomista vaikka oltaisiin oltu 40 vuotta kimpassa. Ei Sini nyt kuitenkaan miltään siivousfriikiltä vaikuta. Jostain syystä pyykinpesu on miehille vaikeampaa kuin naisille. He ovat siuurpiirteisempiä ja pesevät mitä sattuu samalla koneellisella. Itse arvostan eniten sitä, että mies tykkää laittaa ruokaa. Se on kuulkaa pidemmän päälle luxusta. Ei kotitöistä kannata tehdä mitään kynnyskysymystä tyyliin ”kun se ei edes osaa laittaa pyykkiä narulle oikein”. Jos tietää itse olevansa pedantti/niuho, kannattaa vähän kouluttaa itseään ja relata. Ja jos tietää olevansa boheemi vaatteiden joka paikkaan levittelijä, niin pyrkii myös kouluttamaan itseään enemmän järjestystä ylläpitäväksi. Kannattaa aina muistaa, että toisen kanssa eläessään pitää tehdä kompromisseja ja oppia joustamaan. Itsekkyys tappaa rakkauden.

Vierailija
4736/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku kertoa millä nimellä Roosan blogi löytyy?

Vierailija
4737/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sini on jotenkin raskas..kokoajan nauraa höröttää tyhmille jutuille. Muutenkin kroppa on kun muumimammalla, hädintuskin 150cm pituutta :D

Entäs sitten?

Vierailija
4738/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nämä videot on B-luokan huumoria viime kauden Marista ja Petristä niin nauratti silti:

https://www.youtube.com/watch?v=zXqkZF9t4es&

Vierailija
4739/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosan blogin nimi on Liikun siis elän. Viimeisin postaus 3. lokakuuta.

Vierailija
4740/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän kenellekään näistä pareista ole tapahtunut mitään salamarakastumista, vaan muut ymmärtävät että tunteiden kehittyminen vie aikaa, ja ailahtelu kuuluu asiaan. Sini ja vesa ovat puhuneet, että nyt on kehittynyt lämpimiä tunteita, joiden kehittymistä edelleen tutkitaan. Rosa antaa negatiivisuudelle vallan, eikä anna suhteelle mitään mahdollisuutta. Vakava keskustelu kannattaa käydä päivän päätteeksi, eikä heti kun toinen vasta astui kynnyksen yli. Vaikuttaa siltä ettei halua edes tutustua eetuun.

Ketju on lukittu.