Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
4681/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä Sinin ja Vesan yhdessäolo teistä näyttää?

Minusta katsojille ei ole sanallisesti kerrottu, mikä heidän tilanteensa oikeasti on. Vrt. Rosan ja Eetun tilannetta on avattu.

Toisaalta se, etteivät Sini ja Vesa ole haukkuneet toisiaan ja parisuhdettaan kameroille, on tavallaan hyvä, mutta... En tiedä, minusta heillä ei näytä menevän hyvin. Kävelevät metrin rako välissään, Sini naurahtelee pakonomaisesti vaikkei kukaan ole sanonut mitään hauskaa, ja Vesa näyttää vittuuntuneelta. Vesa jynssää hampaitaan kiristellen Sinin huushollia. Jos Sini heittää läppää, Vesa ei osallistu siihen vaan on naama peruslukemilla (esim. perseentsekkaus kuntosalilla, "mihin sää katot").

Sini kysyi kuntosalilla, onko Vesa messissä (liikuntasuunnitelmissa). Vesa sanoi että saa nähdä. Saa nähdä, onko mukana tässä avioliitossa? Lisäsi, että "tahdon".

Minusta heidän yhdessäolonsa näyttää mukavalta ja helpolta, positiiviselta. Hassua miten eri tavalla eri ihmiset tulkitsee asioita. Hyvin niillä menee, eivätköhän ole edelleenkin naimisissa :)

Vierailija
4682/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sini ja vesa tulevat hyvin toimeen, ja rivien välistä mun mielestä voi lukea että jotain kipinää ehkä on. Vaikea sanoa, että onko kyse siitä, että molemmat vaan haluavat tehdä kaikkensa liiton eteen, ennen kuin aletaan heittämään pyyhettä kehään. Tulevat hyvin juttuun eikä ole mitään syytä ajatella kielteisesti, joten katsovat rauhassa kaikki kortit, niin kuin tässä on tarkoituskin. sini sanoi ettei mitään palavia tunteita ole vielä kehittynyt, mutta lämpimiä kyllä. Uskon että he jatkavat vielä tämän viiden viikon jälkeen, ja rauhassa edeten miettivät syttyykö sitä romantiikkaa vai jääkö homma lopulta vain kaveriasteelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4683/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaa muuten mitä, se kemia, tahto voi syntyä ihan yhtä hyvin järjestetyssä avioliitossa. Ei kaikki pariskunnat muutenkaan ping salamaniskusta ala haluamaan toista vaan vasta kun vähän alkaa tutustumaan. Sen sijaan jos ollaan toinen toiselle inhottavia, itsekkäitä ja kylmiä niin se himokin katoaa taivaan tuuliin. Hyvä puoliso sen sijaan saa lakanat heilumaan vielä vuosikymmenien kuluttuakin.

Samaa mieltä. Rakastuminen ja rakastaminen ovat ihan eri asioita. "Oikea" rakkaus -kommentti puhui mielestäni rakastumisesta, joka ei ole pitkäikäinen tunne, vaan juuri se alkuhuuma. Rakastaminen taas on sellainen taito, jota voi vaalia tekemällä töitä sen eteen. Rakastumisen keskiössä on oma tunne ja rakastamisen keskiössä se rakas.

T:Keittiöpsykologin käsikirja (kolmas painos)

Ei ei. Tarkotin nimenomaan aidolla intohimoisella rakkaudella sitä tunnetta, joka ei laannu ikinä.

Se on kuin magnetismi.

Onko näin idiotismirikkaita ihmisiä olemassakin? :D Kaikkee sitä oppii kun vanhaks (30v) elää - ehkä säkin vielä opit jotain elämästä ja rakkaudesta kun aika juoksee!

Ei. Ei ei ei. Tinder ei ole rakkautta.

Vierailija
4684/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaa muuten mitä, se kemia, tahto voi syntyä ihan yhtä hyvin järjestetyssä avioliitossa. Ei kaikki pariskunnat muutenkaan ping salamaniskusta ala haluamaan toista vaan vasta kun vähän alkaa tutustumaan. Sen sijaan jos ollaan toinen toiselle inhottavia, itsekkäitä ja kylmiä niin se himokin katoaa taivaan tuuliin. Hyvä puoliso sen sijaan saa lakanat heilumaan vielä vuosikymmenien kuluttuakin.

Samaa mieltä. Rakastuminen ja rakastaminen ovat ihan eri asioita. "Oikea" rakkaus -kommentti puhui mielestäni rakastumisesta, joka ei ole pitkäikäinen tunne, vaan juuri se alkuhuuma. Rakastaminen taas on sellainen taito, jota voi vaalia tekemällä töitä sen eteen. Rakastumisen keskiössä on oma tunne ja rakastamisen keskiössä se rakas.

Ei ei. Tarkotin nimenomaan aidolla intohimoisella rakkaudella sitä tunnetta, joka ei laannu ikinä.

Se on kuin magnetismi.

Onko näin idiotismirikkaita ihmisiä olemassakin? :D Kaikkee sitä oppii kun vanhaks (30v) elää - ehkä säkin vielä opit jotain elämästä ja rakkaudesta kun aika juoksee!

Toi tyyppi osoittautui aivonsa päihteillä hapattaneeksi varhais-keski-ikäiseksi sedäksi, joka on yhteiskunnan syrjimä ja haaveilee nuoresta, norjasta ja vapaasta hippitytöstä joka jakaa hänen ehdottoman totuutensa.

Ei se opi. Oiski ollu se sekoteini, niillä on viel toivoa mut ei tollasilla.

No ni, nyt loppu limborajan alitus mun osalta 😂 sorry...

Teidän "totuus" on illuusio, johon ei rakkaus mahdu. Säkin levität vaan vihapuhetta niistä, jotka ei jaa sitä tyhjiötä missä sä hengaat.

Vierailija
4685/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjestetyissä avioliitoissa puolisot myös tapaavat toisensa etukäteen JA voivat perääntyä ehdotetusta liitosta. Ei sitä voi verrata EA-konseptiin millään tavalla. 

järjestetyissä avioliitoissa on monessa kulttuurissa kyse rahasta ja suvun maineesta. ei sielä kumppania valita toisilleen sopivuuden, vaan sukujen intressien perusteella. ei siinä ole mitään todellista mahdollisuutta perääntyä, ainakaan morsiamella. 

Kapitalismi on sairaus.

Vierailija
4686/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennakkoon katottu ens viikon jakso ja...no teki kyllä pahaa katsoa, huomas kyllä ettei Rosa ja Eetu yhdessä tule jatkamaan:/ 

Vierailija
4687/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja missähän maassa järjestetyissä avioliitoissa puolisot tapaa ENNEN avioitumista ja nainen/tyttö voi perääntyä???? Yli 80% järjestetyistä avioliitoista maailmassa toimii niin, ettei naisella mitään pikeutta sanoa asiaan mitään ja puolisot tapaavat alttarilla.

Ei mulla muuta.

Vierailija
4688/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Rosa ja Eetu jatkaisivat, tulisi Rosa ajan myöten imemään kaiken ilon ja energian Eetusta. Toivottavasti eivät jatka.

Vierailija
4689/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muuten kamalammat varpaankynnet kuin kenelläkään, jonka olen tavannut. Keltaiset, haperot ja mutkalla. Se johtuu kroonisesta ihosairaudesta, eikä sille voi mitään. Ainut mahdollisuus on hangata puolet pois karkealla hiekkapaperilla ja lakata loput värillisellä kynsilakalla piiloon. Se hämää hienosti, mutta en useinkaan jaksa tehdä tätä, koska on muutakin tekemistä. En myöskään aja säännöllisesti säärikarvojani. Siinähän ällöttelette. Jestas. Kauneus on ihan kiva juttu, mutta joku raja voisi olla pinnallisuudellakin.

Vierailija
4690/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Rosa ja Eetu jatkaisivat, tulisi Rosa ajan myöten imemään kaiken ilon ja energian Eetusta. Toivottavasti eivät jatka.

Joku vaan jaksaa jatkaa. Tunnet vissiin paremmin Rosan kuin me muut kun pystyt noin tarkkaa tietämään luonteen. Ei tolla määrällä mitä on meille näytetty voi kyllä vetää noin faktaa päätelmää😂.

Eiköhän R ole esitetty meille tarkoituksella vaikeana että ollaan saatu viihdettä. Olisi ollut todella tylsä kausi.

Eiköhän meissä kaikissa ole sekä hyvä että huono puoli . Ei oikeassa elämässä ole vain hyviksiä ja pahiksia ! Kannattaa kasvaa aikuiseksi itse!

Vierailija
4691/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tyttöjen päivänä tartun tohon maskuliinisuuteen, vaikka siivuaa vain vähän ohjelmaa . Itse olette ottaneet puheeksi.

Rosaa pidetään poikamaisena ja maskuliinisena? Siis eikä nainen ole naisellinen jos sillä ei ole tekoripsiä , pitkää tukkaa, pidennyksiä, tekokynsiä, vahvaa meikki kerrosta ?

Minusta Rosa on oikein kaunis, luonnollinen ja naisellinen. Kestävyysurheilua harrastava karsii mokomat viritykset, helpottavat elämää. Ja lyhyt tukka on persoonallisen kaunis, sopii ihanasti noin kauniin muotoiseen päähän. Ihana hiusmalli, mutta vaatii kantajaltaan paljon. Rosalle täys nappi!

Itse myös todella lyhyt tukkainen, ja otan kyllä kuvan R tukasta kun menen seuraavan kerran kampaajalle ! Haluan tuollaisen jos minulle vain saa!

Ollaan ylpeitä omasta persoonallisuudestamme ! Kannetaan se juuri sellaisena kuin olemme! Luonnonkauniina!

Vierailija
4692/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kuin magnetismi.

Toi tyyppi osoittautui aivonsa päihteillä hapattaneeksi varhais-keski-ikäiseksi sedäksi, joka on yhteiskunnan syrjimä ja haaveilee nuoresta, norjasta ja vapaasta hippitytöstä joka jakaa hänen ehdottoman totuutensa.

Ei se opi. Oiski ollu se sekoteini, niillä on viel toivoa mut ei tollasilla.

No ni, nyt loppu limborajan alitus mun osalta 😂 sorry...

Teidän "totuus" on illuusio, johon ei rakkaus mahdu. Säkin levität vaan vihapuhetta niistä, jotka ei jaa sitä tyhjiötä missä sä hengaat.

Totuus on subjektiivinen käsite. Perehdy filosofiaan niin ymmärrät.

Vierailija
4693/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjestetyissä avioliitoissa puolisot myös tapaavat toisensa etukäteen JA voivat perääntyä ehdotetusta liitosta. Ei sitä voi verrata EA-konseptiin millään tavalla. 

järjestetyissä avioliitoissa on monessa kulttuurissa kyse rahasta ja suvun maineesta. ei sielä kumppania valita toisilleen sopivuuden, vaan sukujen intressien perusteella. ei siinä ole mitään todellista mahdollisuutta perääntyä, ainakaan morsiamella. 

Kapitalismi on sairaus.

Eli kannatat järjestettyjä avioliittoja koska sairaissa kapitalistisissa yhteiskunnissa kannatetaan romanttista avioliittoa?

Vierailija
4694/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin tyttöjen päivänä tartun tohon maskuliinisuuteen, vaikka siivuaa vain vähän ohjelmaa . Itse olette ottaneet puheeksi.

Rosaa pidetään poikamaisena ja maskuliinisena? Siis eikä nainen ole naisellinen jos sillä ei ole tekoripsiä , pitkää tukkaa, pidennyksiä, tekokynsiä, vahvaa meikki kerrosta ?

Minusta Rosa on oikein kaunis, luonnollinen ja naisellinen. Kestävyysurheilua harrastava karsii mokomat viritykset, helpottavat elämää. Ja lyhyt tukka on persoonallisen kaunis, sopii ihanasti noin kauniin muotoiseen päähän. Ihana hiusmalli, mutta vaatii kantajaltaan paljon. Rosalle täys nappi!

Itse myös todella lyhyt tukkainen, ja otan kyllä kuvan R tukasta kun menen seuraavan kerran kampaajalle ! Haluan tuollaisen jos minulle vain saa!

Ollaan ylpeitä omasta persoonallisuudestamme ! Kannetaan se juuri sellaisena kuin olemme! Luonnonkauniina!

Saa alapeukuttaa😂👍 tiesin että tämä on väärä foorumi tällaiseen kannanottoon 😂😅

Vierailija
4695/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun muelestä rosan maskuliinisuus tulee enemmän esille luonteessa. On sellainen vähän karski ja suoraviivainen. Ei vaikuta kovin hempeältä ja tyttömäiseltä tyypiltä. Kontrasti pehmeään eetuun on valtava.

Vierailija
4696/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini on jotenkin raskas..kokoajan nauraa höröttää tyhmille jutuille. Muutenkin kroppa on kun muumimammalla, hädintuskin 150cm pituutta :D

Vierailija
4697/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun muelestä rosan maskuliinisuus tulee enemmän esille luonteessa. On sellainen vähän karski ja suoraviivainen. Ei vaikuta kovin hempeältä ja tyttömäiseltä tyypiltä. Kontrasti pehmeään eetuun on valtava.

Hyvä vaan, että on erilaisia tapoja olla tyttö, ei tarvitse tuppautua piintyneisiin rooleihin. Ja hempeä tyttö on ihan yhtä hyvä ja hyväksyttävä kuin tehotyttökin, pääasia et ite viihtyy nahoissaan :)

Vierailija
4698/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, eetun pehmoisuus ja vähän naisellinen nauraminen, feminiininen olemus korostaa Rosan jämptiä olemusta. Siksi ne eivät selvästi sovi toisilleen.

Outo valinta kyllä laittaa yhteen. Miehekkäämpi mies Rosalle, niin vaikutelma olisi eri. Samoin eetulle tyttömäisempi, niin vaikuttaisi vähän maskuliinisemmalta 🤔

Vierailija
4699/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikki on kuitenkin jo 35-vuotias, eli voisi jo olettaa, että koti olisi vähän viihtyisämpi. Mielestäni tuollainen luukkuu kertoo aika paljon ihmisestä. Vähälläkin rahalla saa siistiä ja kodikasta.

Kyllähän viime kauden Markuskin tuomittiin toivottomaksi tapaukseksi ekan jakson perusteella, jossa näkyi ankea miniyksiö puutarhakalusteilla. Miehillä tuppaa olla taipumus tyytyä ainakin väliaikaisratkaisuna hyvinkin askeettisiin miesluoliin, kun suhde päättyy ja entinen yhteinen koti jää toiselle osapuolelle tai siitä luovutaan kokonaan.

Pitäisin mahdollisena, että Heikilläkin on ollut "oikea kodikas koti" siellä lahden takana, jonne Miinan luota tähyili.

Vierailija
4700/8881 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kapitalismi on sairaus.

Eli kannatat järjestettyjä avioliittoja koska sairaissa kapitalistisissa yhteiskunnissa kannatetaan romanttista avioliittoa?

No mitä muuta se on kuin kapitalismia, kun parittaa oma tyttärensä jollekin vi"tun setämiehelle. SAIRASTA!

Tahallaan aloit vääristellä taas asiaa. Voi teitä vähämielisiä.

Ketju on lukittu.