Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesa ja Sini täydentävät toisiaan, Vesa järki edellä ja sitä paitsi yläkouluopen suodatin kameroiden edessä. Sinillä tunnetta ja käytäntöä. Parhaimmillaan nämä kummankin vahvuudet tulevat tiimivahvuuksiksi.
Miina ja Heikki taas ovat Päivänsäde ja Menninkäinen, ja parhaimmillaan tuosta tulee tiimivahvuutta. En pysty näkemään heitä av-mammojen tapaan...Pitäisikö sitten valita kloonit kummallekin parille?
Ei tarvitse olla klooni, mutta ei saa myöskään olla liian erilainen asioissa, joilla on pidemmän päälle merkitystä. Miinan ja Heikin kohdalla kynnyskysymykseksi voisi nousta elämänkatsomus, joka Heikillä on selvästi Miinan vastaavaa jäykempi. Vesalla ja Sinillä kynnyskysymykseksi voisi muodostua se, että toinen hahmottaa maailmaa arkisen kokemuksen ja käytännön kautta ja toinen on tottunut hahmottamaan maailmaa moniulotteisemmalla ja abstraktimmalla tasolla. Sinihän jo uusimmassa Cmore jaksossa totesikin, että Vesan tapa hahmottaa maailmaa tuntuu hänestä ärsyttävältä, koska hän kokee Vesan yrittävän "sivistää" häntä.
Hih. Sini ei pysy tällaisen 13-15 -vuotiaille matematiikkaa opettavan perässä, on liian monimutkainen ja abstrakti maailman hahmottamistapa siellä yläkoulussa kehittynyt?
Jotta voi opettaa 13-15-vuotiaille matematiikkaa, pitää suorittaa maisteritason yliopistotutkinto. Se monimutkainen ja abstrakti tapa hahmottaa maailmaa on todennäköisesti kehittynyt niissä opinnoissa.
Sehän vasta kummallista olisikin, jos pelkällä peruskoulupohjalla voisi työskennellä pätevänä aineenopettajana yläkoulussa ja lukiossa. Sinullehan se olisi toki varmaankin iloinen asia.
Vesa menee niiiiiin hukkaan Sinin kanssa! Vois tulla tänne mun luokse puhumaan sivistyneitä - olisi ihanaa tavata tuollainen mies, jolta tulee oikeasti älykästä sivukommenttia joka välissä. Mua ei haittaisi arkinen matematiikan opetus yhtään, päinvastoin pitäisin sitä tosi seksikkäänä asiana.
Joku arveli täällä että Rosalla ei synkkaisi makuuhuoneen puolella puolison kanssa. Ainakin jos asiaa haluaa katsella siltä kantilta niin voisi olla mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin tyttöjen päivänä tartun tohon maskuliinisuuteen, vaikka siivuaa vain vähän ohjelmaa . Itse olette ottaneet puheeksi.
Rosaa pidetään poikamaisena ja maskuliinisena? Siis eikä nainen ole naisellinen jos sillä ei ole tekoripsiä , pitkää tukkaa, pidennyksiä, tekokynsiä, vahvaa meikki kerrosta ?
Minusta Rosa on oikein kaunis, luonnollinen ja naisellinen. Kestävyysurheilua harrastava karsii mokomat viritykset, helpottavat elämää. Ja lyhyt tukka on persoonallisen kaunis, sopii ihanasti noin kauniin muotoiseen päähän. Ihana hiusmalli, mutta vaatii kantajaltaan paljon. Rosalle täys nappi!
Itse myös todella lyhyt tukkainen, ja otan kyllä kuvan R tukasta kun menen seuraavan kerran kampaajalle ! Haluan tuollaisen jos minulle vain saa!
Ollaan ylpeitä omasta persoonallisuudestamme ! Kannetaan se juuri sellaisena kuin olemme! Luonnonkauniina!Saa alapeukuttaa😂👍 tiesin että tämä on väärä foorumi tällaiseen kannanottoon 😂😅
Alapeukutin ihan vain siksi, koska sinä et osaa kirjoittaa oikein. Todella vaikeaa lukea tekstiä, jossa useimmat yhdyssanat ovat erikseen ja huutomerkit, pilkut ja pisteet laitetaan miten sattuu kiinnostamaan.
p.s. Hymiöt ovat ärsyttäviä ja antavat laittajastaan hieman yksinkertaisen kuvan, kuten huono kirjoitustaitokin.
Tarkoitatteko eräät täällä, että Heikille sopisi Jenni Haukio-tyylinen nainen? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sini on jotenkin raskas..kokoajan nauraa höröttää tyhmille jutuille. Muutenkin kroppa on kun muumimammalla, hädintuskin 150cm pituutta :D
Aivan. Lyhyessä mitassa näkyy rasvaprosentit eikä auta näköjään vaikka kuin kuntoilee. Tai mättää moninkertaisen määrän hiilareita sisään ja yrittää kuntoilulla tasapainottaa jottei liho niin ettei ovista mahdu. Kasvot ovat turpeet ja niissä ei näy tippaakaan kuntoilun tulokset.
Mulla on tuttu jonka pituus 155cm ja hänessä ei ole yhtään ylimäärästä rasvaa. Painaa 47-48 kg ja on juossut monet maratoonit.
Hyi miten rumasti kommentoit ihmisen ulkonäköä! Asia ei kuulu sinulle millään tavalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin tyttöjen päivänä tartun tohon maskuliinisuuteen, vaikka siivuaa vain vähän ohjelmaa . Itse olette ottaneet puheeksi.
Rosaa pidetään poikamaisena ja maskuliinisena? Siis eikä nainen ole naisellinen jos sillä ei ole tekoripsiä , pitkää tukkaa, pidennyksiä, tekokynsiä, vahvaa meikki kerrosta ?
Minusta Rosa on oikein kaunis, luonnollinen ja naisellinen. Kestävyysurheilua harrastava karsii mokomat viritykset, helpottavat elämää. Ja lyhyt tukka on persoonallisen kaunis, sopii ihanasti noin kauniin muotoiseen päähän. Ihana hiusmalli, mutta vaatii kantajaltaan paljon. Rosalle täys nappi!
Itse myös todella lyhyt tukkainen, ja otan kyllä kuvan R tukasta kun menen seuraavan kerran kampaajalle ! Haluan tuollaisen jos minulle vain saa!
Ollaan ylpeitä omasta persoonallisuudestamme ! Kannetaan se juuri sellaisena kuin olemme! Luonnonkauniina!No mun muelestä rosan maskuliinisuus tulee enemmän esille luonteessa. On sellainen vähän karski ja suoraviivainen. Ei vaikuta kovin hempeältä ja tyttömäiseltä tyypiltä. Kontrasti pehmeään eetuun on valtava.
Suomihan on täynnä karskeja matameja. Tää on auttamattoman vanhakantaista luokitella ihmisiä maskuliinisiksi tai feminiinisiksi. Me ollaan ensisijaisesti IHMISIÄ ja siksi erilaisia, jotku karskeja, jotkut pehmeitä ja niin poispäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesa ja Sini täydentävät toisiaan, Vesa järki edellä ja sitä paitsi yläkouluopen suodatin kameroiden edessä. Sinillä tunnetta ja käytäntöä. Parhaimmillaan nämä kummankin vahvuudet tulevat tiimivahvuuksiksi.
Miina ja Heikki taas ovat Päivänsäde ja Menninkäinen, ja parhaimmillaan tuosta tulee tiimivahvuutta. En pysty näkemään heitä av-mammojen tapaan...Pitäisikö sitten valita kloonit kummallekin parille?
Ei tarvitse olla klooni, mutta ei saa myöskään olla liian erilainen asioissa, joilla on pidemmän päälle merkitystä. Miinan ja Heikin kohdalla kynnyskysymykseksi voisi nousta elämänkatsomus, joka Heikillä on selvästi Miinan vastaavaa jäykempi. Vesalla ja Sinillä kynnyskysymykseksi voisi muodostua se, että toinen hahmottaa maailmaa arkisen kokemuksen ja käytännön kautta ja toinen on tottunut hahmottamaan maailmaa moniulotteisemmalla ja abstraktimmalla tasolla. Sinihän jo uusimmassa Cmore jaksossa totesikin, että Vesan tapa hahmottaa maailmaa tuntuu hänestä ärsyttävältä, koska hän kokee Vesan yrittävän "sivistää" häntä.
Hih. Sini ei pysy tällaisen 13-15 -vuotiaille matematiikkaa opettavan perässä, on liian monimutkainen ja abstrakti maailman hahmottamistapa siellä yläkoulussa kehittynyt?
Jotta voi opettaa 13-15-vuotiaille matematiikkaa, pitää suorittaa maisteritason yliopistotutkinto. Se monimutkainen ja abstrakti tapa hahmottaa maailmaa on todennäköisesti kehittynyt niissä opinnoissa.
Sehän vasta kummallista olisikin, jos pelkällä peruskoulupohjalla voisi työskennellä pätevänä aineenopettajana yläkoulussa ja lukiossa. Sinullehan se olisi toki varmaankin iloinen asia.
Vesa menee niiiiiin hukkaan Sinin kanssa! Vois tulla tänne mun luokse puhumaan sivistyneitä - olisi ihanaa tavata tuollainen mies, jolta tulee oikeasti älykästä sivukommenttia joka välissä. Mua ei haittaisi arkinen matematiikan opetus yhtään, päinvastoin pitäisin sitä tosi seksikkäänä asiana.
Vesa on päivänselvästi toivonut kumppania jonka seurassa kokee olevansa älykkäämpi. Mutta luultavasti olisi halunnut barbimaisemman.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatteko eräät täällä, että Heikille sopisi Jenni Haukio-tyylinen nainen? :)
Sellaiselle pitää olla mies, joka osaa leikata varpaankyntensä. Osaakohan Sauli?
Faktatfaktoina kirjoitti:
Ja missähän maassa järjestetyissä avioliitoissa puolisot tapaa ENNEN avioitumista ja nainen/tyttö voi perääntyä???? Yli 80% järjestetyistä avioliitoista maailmassa toimii niin, ettei naisella mitään pikeutta sanoa asiaan mitään ja puolisot tapaavat alttarilla.
Ei mulla muuta.
No esim Intiassa vanhemmat tapaa keskenään ja vertailevat lasten luonteita. Siellä horoskoopilla on myös tärkeä osa. Ei siellä lasta myydä kenelle hyvänsä edes köyhemmissä perheissä. Kyllä sielläkin vanhemmat haluaa että lapsi on onnellinen eikä päädy yhteen jonkun väkivaltaisen sian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Rakkausformaattien ravistelua:
Heikille sopisi hyvin se hillitty, älykäs ja pohdiskeleva nainen, joka on Maajussille morsian -ohjelmassa Maunon puolisoehdokas. Eikö sopisikin? Mauno puolestaan rakastuisi Miinaan -tosin kukapa ei :)
Totta! Eikös hän ollut uskovainenkin? Ja EI Miinaa Maunolle, Miina ansaitsee parempaa.
...pöh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkausformaattien ravistelua:
Heikille sopisi hyvin se hillitty, älykäs ja pohdiskeleva nainen, joka on Maajussille morsian -ohjelmassa Maunon puolisoehdokas. Eikö sopisikin? Mauno puolestaan rakastuisi Miinaan -tosin kukapa ei :)
Totta! Eikös hän ollut uskovainenkin? Ja EI Miinaa Maunolle, Miina ansaitsee parempaa.
Häkellyttävän surkeita olette analysoimaan kuka sopisi ja kenelle.
Se ienhymyinen nainen ei sopisi l a i n k a a n yhteen Heikin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikki on kuitenkin jo 35-vuotias, eli voisi jo olettaa, että koti olisi vähän viihtyisämpi. Mielestäni tuollainen luukkuu kertoo aika paljon ihmisestä. Vähälläkin rahalla saa siistiä ja kodikasta.
Kyllähän viime kauden Markuskin tuomittiin toivottomaksi tapaukseksi ekan jakson perusteella, jossa näkyi ankea miniyksiö puutarhakalusteilla. Miehillä tuppaa olla taipumus tyytyä ainakin väliaikaisratkaisuna hyvinkin askeettisiin miesluoliin, kun suhde päättyy ja entinen yhteinen koti jää toiselle osapuolelle tai siitä luovutaan kokonaan.
Pitäisin mahdollisena, että Heikilläkin on ollut "oikea kodikas koti" siellä lahden takana, jonne Miinan luota tähyili.
Kertokaa nyt, millainen on "oikea kodikas koti"? Kenen mielestä kodikas, vai onko se jokin itsestäänselvä käsite, jota esim.minä en vain tyhmyyttäni ymmärrä?
Monesta sellainen valko-musta koti "Love and laugh"-kyltteineen on just ihanin ja kodikkain, toisen mielestä taas seinäpaneelit ja leivinuuni tuvassa on SE juttu, ja kolmannen mielestä nimen omaan repsottava verho luo kodikkuutta.
Mikä oikeus muilla on määrittää joku "oikea" koti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesa on päivänselvästi toivonut kumppania jonka seurassa kokee olevansa älykkäämpi. Mutta luultavasti olisi halunnut barbimaisemman.
No aika varmasti pääsee tuntemaan niin aika monen muunkin naisen kanssa. Eikä tarttis kuunnella kuittailua joistakin kaalinpäistä, siis mitä ihmeen väliä, minkä vihanneksen sieltä kaupasta tuo? Etenkin, jos osaa keskustella älykkäästi.
Mulle on käsittämätöntä sellainen tietty ”bitchsplaining”, jossa nainen alentaa miestä kuittailemalla kuinka tämä on vähän hassu ja onneton, kun ei pyykkejäkään osaa ripustaa oikein. Että hih hih, tulepa katsomaan kun täti näyttää, miten tämä tosi vaikea asia tehdään. Parasta on, kun nämä näytökset järjestetään yleisön edessä - seurasin kerran Prisman kassajonossa, kun muija heitti ”tosi hauskaa” läppää siitä, miten miehensä ei osannut laittaa ostoksia kassahihnalle oikein. Jos olisin ollut se mies, olisin todennut, että laitapa ite ja lähtenyt kävelemään.
Ja olen siis itsekin nainen.
Katsoin taas 2. jakson ja Heikki sanoi siinä toivovansa vaimoa joka:
[x] On empaattinen
[] Vähän rauhallinen
[x] Sellainen jonka kanssa saa kokea ja jakaa asioita
[x] Voi keskustella syvällisiä ja ei-syvällisiä asioita
3/4 toiveista täyttyi ja on Miinassa varmasti rauhallisuuttakin tilanteen niin vaatiessa :)
Vierailija kirjoitti:
Katsoin taas 2. jakson ja Heikki sanoi siinä toivovansa vaimoa joka:
[x] On empaattinen
[] Vähän rauhallinen
[x] Sellainen jonka kanssa saa kokea ja jakaa asioita
[x] Voi keskustella syvällisiä ja ei-syvällisiä asioita
3/4 toiveista täyttyi ja on Miinassa varmasti rauhallisuuttakin tilanteen niin vaatiessa :)
Onhan Miina aikuinen, rauhallinen niin ettei kilahtele, kun H. möläyttelee. Vain aikuinen ihminen pystyy tekemään "aikaikkunan" jonka puitteissa käyttäytyy sovitusti, kuten Miina on juuri tehnyt. Nämä Rosat ja Aliisat ovat ihan Wonderlandissa tunneaallosta toiseen.
Saattaahan olla, että Miina vaan on päättänyt olla kilahtamatta Heikille.
Ajattelee, että tuli mitä tuli, se on nyt fiksumpaa olla kuin ei olisikaan ja ohittaa naurahtamalla tai kuittaamalla jotain sinnepäin.
Kodikkuuden määritelmä on tietenkin jokaisella hieman eri, mutta niin tyhmä ei ihmisen pitäisi olla, että ei näe mikä on epäkodikasta tai epäsiistiä.
Ja huolimattomasti repsottava verho, joka osittain roikuu siellä ja täällä ja osittain ei roiku ollenkaan ei ole kodikas.
Eri asia on jos on tarkoituksella ripustettu näyttämään rennolta, mutta älykäs ihminen huomaa kyllä huolimattoman, välinpitämättömän tai rennon sisustuksen eron.
Olen opiskellut Tampereen Yliopistossa ja about kaikkien miespuoleisten yliopistokavereitteni kämpät ovat olleet samantyyppisiä kuin Heikin. Ei siis mitään yllättävää tai erikoista. Nämä miehet ovat hieman boheemeja maailmoiltaan, eivätkä kaipaa tasokasta asumista vaan kiinnostuksen kohteet ovat matkailu, kulttuuri jne. Myöskin ovat usein samantyyppisiä pohdiskelijoita kuin Heikkikin. Mä pidän tällaisista ihmisistä.
Harmi, että olen jo valmistunut niin en voi katsoa ruokalassa, onko Heikillä vielä sormus sormessa. Toivottavasti ovat yhdessä, Miina on ihana.
Ja vielä siitä hienostuneisuuskommentista - emme voi tietää, oliko tämä jotain sisäpiiriläppää. Jos Miina vaikka röyhtäilee suu auki tms. mistä Heikki ei välitä.
Täällä taas pädetään makuasioista. Maku ja valta on yksi lemppariaiheistani sosiologiassa, suosittelen muillekin -erityisesti näille määrittelijöille - perehtymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika varmasti pääsee tuntemaan niin aika monen muunkin naisen kanssa. Eikä tarttis kuunnella kuittailua joistakin kaalinpäistä, siis mitä ihmeen väliä, minkä vihanneksen sieltä kaupasta tuo? Etenkin, jos osaa keskustella älykkäästi.
Mulle on käsittämätöntä sellainen tietty ”bitchsplaining”, jossa nainen alentaa miestä kuittailemalla kuinka tämä on vähän hassu ja onneton, kun ei pyykkejäkään osaa ripustaa oikein. Että hih hih, tulepa katsomaan kun täti näyttää, miten tämä tosi vaikea asia tehdään. Parasta on, kun nämä näytökset järjestetään yleisön edessä - seurasin kerran Prisman kassajonossa, kun muija heitti ”tosi hauskaa” läppää siitä, miten miehensä ei osannut laittaa ostoksia kassahihnalle oikein. Jos olisin ollut se mies, olisin todennut, että laitapa ite ja lähtenyt kävelemään.
Ja olen siis itsekin nainen.
Tämä! Tällaiset naiset ovat todella rasittavia. Kun ei älyllinen kapasiteetti riitä, niin pädetään käytännön asioilla ja niiden suorittamisella ”oikein”. En tajua miten miehet kestävät tuollaisia pirttihirmuja. Ja olen itsekin siis nainen.
Aivan. Lyhyessä mitassa näkyy rasvaprosentit eikä auta näköjään vaikka kuin kuntoilee. Tai mättää moninkertaisen määrän hiilareita sisään ja yrittää kuntoilulla tasapainottaa jottei liho niin ettei ovista mahdu. Kasvot ovat turpeet ja niissä ei näy tippaakaan kuntoilun tulokset.
Mulla on tuttu jonka pituus 155cm ja hänessä ei ole yhtään ylimäärästä rasvaa. Painaa 47-48 kg ja on juossut monet maratoonit.