Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
4321/8881 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs rosa ja eetu?

Vierailija
4322/8881 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly hoi! kirjoitti:

Tuo Sinin hehkutus omasta vartalostaan ja sen ylläpidosta.. tunnen vähän myötähäpeää...kyllä kumppaninsa on paljon älyllisempi. .. ei tuota Siniä kestä ...

Komppaan. Vasta sitten kannattaisi hehkuttaa kun näyttää siltä että oikeasti pitää vartalostaan huolta....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4323/8881 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tykkään Miinasta niin kyllä minuakin olis alkanut tuo laulaminen vtuttaa. Olisin käyttäyttynyt, kuten Heikki ja istunut hiljaa kiukkua pidätellen. Olen räjähdysherkkä ihminen ja opetellut hillitsemään ylimääräisiä purkauksia, joten välillä sitä istuu vain hiljaa kiukkuinen katse silmissä mieluummin, kuin huutaa tunteensa ääneen.

Vierailija
4324/8881 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikin mumistessa joutuu aina lisäämään ääntä. Tokaisee jotain kuivakkaa ja Miina nauraa silti kaikelle ja Heikki myhäilee aina selvästi tyytyväisenä. Ei jatkoon.

Vierailija
4325/8881 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen mies kommentoi: Tykkäsin alkuun Sinistä, mutta vähän älyllisempi saisi. Sini alkaa pikkuisen vaikuttaa tylsältä tavisnaiselta, joka pitää jotenkin ihmeellisenä perustreenaamista ym. peruselämää. Uskoisin, että Vesalta löytyisi potentiaalia vähän kunnianhimoisempaan elämään ja näillä näkymin pidän mahdollisena, ettei Vesan kiinnostus kanna alkuihastuksen jälkeen.

Vierailija
4326/8881 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ihan fiiliksissä jos voisin Eetun kanssa napostella mansikoita ja kirsikoita!!!

Vierailija
4327/8881 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miina osaa laulaa! Mä tykkään Heikistä. 😄 "Eikö mitään epäterveellistä?" 😂

Vierailija
4328/8881 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Katsomossa joutuu kestämään tuota helkutin Vagisan-mainosta! Dunderfeltin mieleen varmaan olisi että sarjan naiset piristävät sillä intiimielämäänsä...

Joo siis toi on kyllä niiiiiiin tökeröä 😱 "Hääyönäkin Vagisan" 😑😑😑 Mitä helkkaria????? Vähän vois oll kunnioitusta katsojia (osallistujuista puhumattakaan) kohtaan ja pitää jotain rotia mainoksissa 🤣

Vierailija
4329/8881 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hetkinen, Sinikö pullukka?! Häh, tuosta pepustaki näkee, että kyykätty on. On muodokas, mutta eipä näy hyllyvää missään. Käsivarsissa ei allit heilu. Millä silmällä te oikein tiiraatte. Voimaurheilijan vartalo.

Vierailija
4330/8881 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitäs rosa ja eetu?

Jos cmore-spoilereita meinasit, niin ei oikein mitään uutta. Eetu sanoi että Rosan pitäisi nyt nähdä hänestä vielä joku uusi puoli, mikä ehkä saisi jotain tunteita heräämään. Rosa sanoi että yhä enemmän tuntuu vain että olisivat kavereita.

Vierailija
4331/8881 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteisiä lomasuunnitelmia pohdittaessa yllättäen Rosa on taas että hänen Iron Man kisansa ratkaisee, mun tankkaus , minäminämi

Miten ? Rehellinen vastaus , jos Eetulla olisi kisa tulossa? Oisko sekin minäminä vaan ? Vai onko se miin ettei naisilla saa olla tavotteita ja intohimoja muualla ?

Rosa sanoi minusta jossain alku osassa että miettii jättääkö osallistumisen väliin, että Eetu ja tämä on törkeintä nyt. Ovat tulleet sit siihen päätökseen että osallistuu. Me vaan ei olla nähty siitä keskustelua niinkuin 99% muustakaan. Kun oikein kaivaa niin kyllä löytyy jokaisesta dissattavaa!

Mä tykkään tästä kun nämä ihmiset vaikuttavat rehelliseltä .

Vierailija
4332/8881 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan kyllä hattua Eetulle, kun jaksaa olla noin empaattinen, kiltti ja kannustava vielä tuollaisen vastaanoton jälkeen. Jaksoi lohduttaa, tukea ja ymmärtää Rosaa, joka alkoi selitellä sitä, ettei hänen ollut lainkaan Eetua ikävä. Rosan vaahdotessa kisoistaan ja tankkauksistaan jaksaa olla messissä ja haluaa osallistua ja tulla paikalle katsomaan, jos Rosa päättää osallistua. Vaikka aivan varmasti tietää, että helvetti on irti eikä kenelläkään ole kivaa, jos Rosa alkaa valmistautua joihinkin kisoihin.

Vierailija
4333/8881 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYI NOI HEIKIN VARPAANKYNNET!!!!!!!!

Vierailija
4334/8881 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on paljon oltu sitä mieltä, että "akateemiselle Vesalle Sini ei ole tarpeeksi fiksu". 

Mun oli pako tulla sanomaan, että matematiikka on LEIKKIÄ. Ei ne jotka sitä opiskelee ole välttämättä syvällisiä joka alan pohtijoita. Ihan vaan tykkäävät leikkiä numeroilla! Tämän tyyppisestä luonteesta kertoi myös se Vesan elokuvavalinta, mun mielestä aika lapsellinen dinosauruselokuva.

Siksi Sini voi olla tosi sopiva Vesalle.

OT Tykkään minäkin Jurassic Park- leffoista, eikä se kerro mitään luonteestani, tai ainoastaan sen, että pidän noista leffoista. Tykkään monista muistakin leffoista, enkä ole jumiutunut yhteen ainoaan genreen...

Joten yhden leffan perusteella en menisi tekemään kovin suuria päätelmiä kenenkään luonteesta.

N45v.

Vierailija
4335/8881 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hehkutus? Onko terveellisten elämäntapojen noudattaminen hehkutusta? Edelleen hyvännäköinen normikroppa Sinillä. Ei tarvi olla mikään fitnesskilpailijan kroppa että voi sanoa käyvänsä salilla.

Vierailija
4336/8881 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menis vaan hermo tohon Sinin mukahauskaan huumoriin.

Vierailija
4337/8881 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tykkään Miinasta niin kyllä minuakin olis alkanut tuo laulaminen vtuttaa. Olisin käyttäyttynyt, kuten Heikki ja istunut hiljaa kiukkua pidätellen. Olen räjähdysherkkä ihminen ja opetellut hillitsemään ylimääräisiä purkauksia, joten välillä sitä istuu vain hiljaa kiukkuinen katse silmissä mieluummin, kuin huutaa tunteensa ääneen.

Minulle tuo tilanne näyttäytyi sellaisena, että Miina ei jotenkin kestänyt hiljaisuutta ja yritti sitten täyttää tilannetta tuolla hoilaamisella.

Heikki vaikuttaa jotenkin vähän kyllästyneen oloiselta.

Vierailija
4338/8881 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikin varpaankynnet!!

Mitä ihmettä mä just näin äsken?

Siis ihan järkyttävät: ylipitkät, kellertävät, vastenmieliset. En nukkuis samassa sängyssä noiden varpaankynsien kanssa vaikka kuinka olis menty naimisiin TV-ohjelmassa! En ikinä!

Vierailija
4339/8881 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinan koira on niin liikuttava <3

Vierailija
4340/8881 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äly hoi! kirjoitti:

Tuo Sinin hehkutus omasta vartalostaan ja sen ylläpidosta.. tunnen vähän myötähäpeää...kyllä kumppaninsa on paljon älyllisempi. .. ei tuota Siniä kestä ...

Komppaan. Vasta sitten kannattaisi hehkuttaa kun näyttää siltä että oikeasti pitää vartalostaan huolta....

Mitä ihmettä nyt? Sinillähän on terve ja sporttinen kroppa. Hänen vartalomallinsa on tuollainen lyhytjalkainen ja persevä, mutta se ei ole hänen käsissään vaan genetiikkaa. Terveen ja hyväkuntoisen näköinen tuo kroppa on silti.

Olen viettänyt viimeiset 15 vuotta elämästäni eri saleilla ja urheiluskaboissa ja väitän että sieltä tarttuu jotain perspektiiviä ulkomuodon ja suorituskyvyn / kunnon arviointiin.

Ketju on lukittu.