Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
4341/8881 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikin varpaankynnet!!

Mitä ihmettä mä just näin äsken?

Siis ihan järkyttävät: ylipitkät, kellertävät, vastenmieliset. En nukkuis samassa sängyssä noiden varpaankynsien kanssa vaikka kuinka olis menty naimisiin TV-ohjelmassa! En ikinä!

no älä :DDsiis jos nyt mietin ihastukselleni tollasia kynsiä niin se olis siinä. todella kuvottavaa, eikö miinaa yhtään häiritse?

Vierailija
4342/8881 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hetkinen, Sinikö pullukka?! Häh, tuosta pepustaki näkee, että kyykätty on. On muodokas, mutta eipä näy hyllyvää missään. Käsivarsissa ei allit heilu. Millä silmällä te oikein tiiraatte. Voimaurheilijan vartalo.

Juuri näin, salilla käy paljon näitä muodokkaita ja vahvoja tyttöjä sekä naisia. Moni sitten laihduttaa fitnesskisoja varten jos myös sellaista harrastavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4343/8881 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikin varpaankynnet nähtyäni tuli pakottava tarve tarkistaa missä kunnossa omani ovat :D

Vierailija
4344/8881 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menis vaan hermo tohon Sinin mukahauskaan huumoriin.

Ovatko nämä kommunikoineet millään muulla tavalla? Tuntuu, että koko ajan keskustelu on tuota "hauskaa". Eihän sellaista kukaan jaksaisi. Johtuuko tuollainen käytös hermostuneisuudesta vai mistä?

Vierailija
4345/8881 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle vartalosta huoltapitäminen merkitsee liikkuvuuden ja lihaskunnon ylläpitoa, terveyttä ja jaksamista. Ei bikinifitnessiä.

Vierailija
4346/8881 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa on kyl niin kylmä nainen että Eetuna juoksisin kauas ja pian

Vierailija
4347/8881 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kommentoitte jatkuvasti Sinin kroppaa? Hänellähän on kivan sporttinen kroppa, rasvaa vaan kertyy toisilla enemmän, varsinkin naisilla ja varsinkin lyhyillä. Mielummin tollanen terve kroppa kuin langanlaiha

Kivan sporttinen kroppa? Ihan tollanen normaali persläntänen kroppa, mikä usealla suomalaisella naisella on. Ehkä siitä sitten sporttisena tulee tuollainen. 

Vierailija
4348/8881 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, että uusimmasta jaksosta vain muutama sivu kommentteja. Vai onko kaikki katsoneet jo ennakkoon ja puineet jakson ennen tätä iltaa?

Vierailija
4349/8881 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini = tyhjännauraja

Vierailija
4350/8881 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähiten kiinnostuisin Rosasta. Pitää olla tukkaa ja hymyä.

M33

Vierailija
4351/8881 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äly hoi! kirjoitti:

Tuo Sinin hehkutus omasta vartalostaan ja sen ylläpidosta.. tunnen vähän myötähäpeää...kyllä kumppaninsa on paljon älyllisempi. .. ei tuota Siniä kestä ...

Komppaan. Vasta sitten kannattaisi hehkuttaa kun näyttää siltä että oikeasti pitää vartalostaan huolta....

Mitä ihmettä nyt? Sinillähän on terve ja sporttinen kroppa. Hänen vartalomallinsa on tuollainen lyhytjalkainen ja persevä, mutta se ei ole hänen käsissään vaan genetiikkaa. Terveen ja hyväkuntoisen näköinen tuo kroppa on silti.

Olen viettänyt viimeiset 15 vuotta elämästäni eri saleilla ja urheiluskaboissa ja väitän että sieltä tarttuu jotain perspektiiviä ulkomuodon ja suorituskyvyn / kunnon arviointiin.

niinpä, minkä sille mahtaa jos on venäläisen kuulantyöntäjän vartalo

Vierailija
4352/8881 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kommentoitte jatkuvasti Sinin kroppaa? Hänellähän on kivan sporttinen kroppa, rasvaa vaan kertyy toisilla enemmän, varsinkin naisilla ja varsinkin lyhyillä. Mielummin tollanen terve kroppa kuin langanlaiha

Kivan sporttinen kroppa? Ihan tollanen normaali persläntänen kroppa, mikä usealla suomalaisella naisella on. Ehkä siitä sitten sporttisena tulee tuollainen. 

Niin no, suomalaisillehan tyypillistä on lyhyet jalat. En sitte tiedä mikä sinä olet kenenkin kroppaa arvoioimaan mikä näyttää hyvältä ja mikä ei

Vierailija
4353/8881 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rea listinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me yksin viihtyvätkin voidaan asua kimpassa, hankkia lapsia yms. Outo käsitys, et vaan jatkuvasti kyhnäävistä yhteiseloon

Jaa no en minä ainakaan introverttina vois, olisin ärsyyntynyt kokoajan jos eläisin toisen aikuisen kanssa, en tarvitse toista aikuista, vaan haluan tehdä asiat omalla tavalla ja rentoutua jne.

Miksei seurustelu muka riitä, jos haluaa vastakkaisen sukupuolen seuraa.

En ymmärrä mitä toi jo valmiiksi stressinen ja kiireinen Rosa on tunkenut itsensä ohjelmaan. Selvästi ei viihdy edes itsensä kanssa, kokoajan vaan miettii mitä pitäs suorittaa.

Täys pönttöjä noi "asiantuntijat" tossa ohjelmassa.

Ei oo pakko jos ei taho. Itse asuin 10 vuotta yhden miehen kanssa ja pari vuotta sinkkuiltuani muutin nyt toisen kanssa yhteen. Miehet myös vähän introvertimpejä, joten hyvin on saanut rauhassakin olla. Perhekin olisi toiveissa, ei sekään mahdoton introverteille. Toki jonkun sellaisen kanssa ois mahdotonta olla, joka koko ajan vaatii huomiota.

Tuntuu ihan uskomattomalta, että joku edes ajattelisi, että parisuhde ja perhe olisi mahdotonta tai edes hankalaa introverteille. Itse olen erittäin introvertti, joka ei muuten ole synonyymi eristäytyneelle ja ujolle, ja olen aviossa ja perheellinen. Kyllä parisuhteessa ja lapsiperheessäkin saa omaa tilaa, se on järjestelykysymys.

Joo tuo on huvittavaa, miten introverttiyttä pidetään nykyään melkein vammana, joka estää parisuhteen ja perheen hankkimisen, työelämän ja kaiken. Monet introvertit panostavat vähempään määrään ihmissuhteita, mutta panostavat sitten niihin kunnolla! Väitän, että ovat myös uskollisempia kumppaneita, kun eivät ole aina hakemassa virikkeitä ja uusia sosiaalisia kokemuksia muista ihmisistä.

Oikeat introvertit eivät todellakaan hingu parisuhde-elämää itselleen.

Nykyään kaikki sanovat itseään introverteiksi, koska se on muodikasta, ei ihminen ole introverttiyttä nähnytkään jos se haluaa elää parisuhteessa yhteisessä taloudessa toisen aikuisen kanssa. Introvertti voi seurustella korkeintaan, ei asua toisen aikuisen kanssa kimpassa, koska se ärsyttäisi joka päivä.

Oikea erakkotyyppi ei jaksa mitään iilimatoelämää jossa pitää kaikesta tehdä selvitys toiselle aikuiselle, ei niin millään.

Oikealle  ​​​​​​introvertille naimisiin meno on painajainen.

Introverttiys on yksi persoonallisuuspiirre muiden joukossa, ei siis ole tuollaista luokittelua jossa kaikki introvertit mahtuisivat samaan ahtaaseen lokeroon.

Itse olen introvertti ja parisuhteessa. Ei ole ongelma asua toisen kanssa, mutta tarvitsen jonkin verran omaa aikaa. Tämän tyydyttää ihan se kun mies on töissä tai harrastuksissa tai kun itse teen työpäiviä toisella paikkakunnalla.

Sinä olet aivan normaali, et introvertti. Introvertti ei todellakaan elä parisuhteessa, korkeintaan seurustelee tai elää kaukosuhteessa. Hyvä vanhempi ja yh toki introvertti voi olla, muttei todellakaan mikään naimisiin ja ydinperhe-tyyppi.

Kannattaa vähän ottaa asioista selvää, niin ei nolaa itseään. Useimmat introvertit eivät pysty edes normaalin työelämään jos siellä ollaan monta tuntia ihmisten kanssa. Pää räjähtää, hälinä ei lakkaa edes kotona ilman hälinää, hetkeen aikaan. Ihmisistä toipumiseen menee monta tuntia, jopa päiviä.

Ei hyvää päivää. Kannattaisko itse ensin tsekata mitä se introvertti vs ekstrovertti tarkoittaa ennenkuin nolaat itsesi väittämällä että introvertti = erakko.

Tässäpä tutustumisen aihetta: https://introvertit.net/index.php/harhaluuloja-introverteista

Vierailija
4354/8881 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne jutut Heikin katossa oli? Kertokaa nyt joku. Jotain sieniäkö?

Vierailija
4355/8881 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulle sanottas et "ei oo enää fiiliksiä" nii en mä jaksais enää yrittää väkisin, eiköhön se ois jo siinä. Varsinkin jos olisin saanut jo aikaisemmin samanlaista kohtelua mitä Eetu on saanut Rosalta.

Vierailija
4356/8881 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetu on kuuma. Ja luonne täysi kymppi. Onko Rosa sokea?

Vierailija
4357/8881 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua käy tuo Eetu jo hiukan sääliksi. On ihan liian kiltti. Tai siis ei kiltteydessä mitään pahaa ole mutta Rosa jyrää Eetun.

Ja nuo Heikin varpaankynnet, hyi ällötys. Tosi vastenmielistä.

Vierailija
4358/8881 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, suomalaisillehan tyypillistä on lyhyet jalat. En sitte tiedä mikä sinä olet kenenkin kroppaa arvoioimaan mikä näyttää hyvältä ja mikä ei

Arvioin just niin paljon kuin huvittaa :)

Vierailija
4359/8881 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa kattoo enää Rosaa... Eetua voin kattoo, vaikka itse pidän jämäkämmistä miehistä. Kyllä Eetu on silti mukava mies.

Olikohan tuo oikeesti Eetun ex, joka kommentoi?? Noloa, jos oot. Tuskin Eetu voi olla arvaamatta...

Vierailija
4360/8881 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne jutut Heikin katossa oli? Kertokaa nyt joku. Jotain sieniäkö?

Se joku köynnöskasvi jättää noita jälkiä kiivetessään. Eivät lähde millään seinistä pois kun kasvi revitään pois. En muista mikä kasvin nimi on. Voi olla useitakin kiipeilijöitä mitkä jättää noita.

Ketju on lukittu.