Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Vierailija kirjoitti:
Ainakin alkupätkä oli tänään Rosan ja Eetun osalta ihan lupaava. Rosa ei mököttänyt vaan jopa hymyili, ja jopa kysyi Eetun fiiliksiä.
Itsestä näytti taas ihan päinvastaiselta, ihan kuin roosaa ei olisi voinut oikeasti vähempää kiinnostaa vaikka peruskohtelias olikin. Puhuessaankin katseli pitkin seiniä.
Snadisti voisi Heikki suoristaa ryhtiään, antaisi heti paljon reippaaman vaikutelman. Muuten ollut ihan hyvä fiilis tässä jaksossa. Leikataankohan näitä tahallaan näin, hyvä-huono-hyvä jaksoihin?
Onko tämä Elina Tanskanen sairas?
Nyt oli pullava traineri pojulla.
Vierailija kirjoitti:
Snadisti voisi Heikki suoristaa ryhtiään, antaisi heti paljon reippaaman vaikutelman. Muuten ollut ihan hyvä fiilis tässä jaksossa. Leikataankohan näitä tahallaan näin, hyvä-huono-hyvä jaksoihin?
Joo on melko pahan näkönen. Häiritsee tuo sen kilpikonna-selkä. :D
Elina näyttää kyllä pipiltä. Pakostakin ihmetyttää, mikä mahtaa olla...
Mulle tuli mieleen että onkohan Rosa vaan julkisuuden perässä. Todella epäaito, itsekäs tyyppi, ja ihmettelen että miten päässyt ohjelmaan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä Elina Tanskanen sairas?
Ihmisen paino nyt vaan voi nousta joskus ilman sairauttakin...
Eetu puhuu paljon avoivemmin ammattilaiselle kuin Rosalle. Pidin Eetua vähän yksinkertaisena mutta ei varmaan vaan uskaltanut ilmaista ajatuksiaan ahdistuneelle Rosalle.
Rosaa ei kiinnosta. Outoa että Elina sanoi että heillä on edelleen toivoa. Melko huono ammatissaan.
Vesa tsiigaa Sinin peppua, minkä Sini huomaa! Sanoinhan minä, että Vesa diggaa siitä.
Tällä kaudella ihanaa Miinaa lukuunottamatta kyllä vaatimattomimman näköiset naiset
Miksi kommentoitte jatkuvasti Sinin kroppaa? Hänellähän on kivan sporttinen kroppa, rasvaa vaan kertyy toisilla enemmän, varsinkin naisilla ja varsinkin lyhyillä. Mielummin tollanen terve kroppa kuin langanlaiha
Ei nyt millään pahalla, mutta kyllä tuo Sinin huumori on aika tylsää ja yksinkertaista. Ei ole taustalla oikein särmää tai älykkyyttä, joka nousisi esiin jutustellessa ja huulenheitossa.
Jos mä olisin miina niin mua yksinkertaisesti hävettäis liikkua heikin kanssa julkisilla paikoilla koska tuo heikin ryhti on niin jäätävä.. Ja vielä suuri pituusero pariskunnalla niin kaikki kiinnittää huomiota :D onneksi en ole miina.
Vierailija kirjoitti:
Voi kristus. Introvertti-ekstrovertti jaottelut ovat Jungilaisia persoonallisuustyyppejä.
Kyllä ne ovat ihan nykypsykologian tutkimusaiheita, lue vaikka tuosta.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/04/07/ekstrovertti-ei-aina-ole-itsev…
Vierailija kirjoitti:
Miksi kommentoitte jatkuvasti Sinin kroppaa? Hänellähän on kivan sporttinen kroppa, rasvaa vaan kertyy toisilla enemmän, varsinkin naisilla ja varsinkin lyhyillä. Mielummin tollanen terve kroppa kuin langanlaiha
Asiaa enempää kommentoimatta, nykyaika...
Tuo klippi ensiviikosta Heikin ja Miinan kanssa kieltämättä jätti tulkinnanvaraa. Se meni siis näin:
Miina: "Meillähän ei vielä oo ollu mitään semmosta isoa riitaa"
Heikki: "No oot sä koitellu keittää vähän jotain"
Miina: "Ai minä? Emmä oo ollu lähellekkää vihasta"
Jospa en yritä analysoida ennen tuota jaksoa.
Tämä on; Ensitreffit mainostauolla! Nautinnollisia hetkiä!