Vieläkin naurattaa se Keskon rekka
Siellä Irakissa seikkailemassa. Lähi-itä on ihmeitä täynnä.
Olisiko Keskon kannattanut hyödyntää se markkinoinnissaan? Joku uusi slogan tms?
Kommentit (15)
Ai se missä ne säilytti ruumista,?
Mua naurattaa persujen bussi Puhoksessa seikkailemassa. Itä-Helsinki on ihmeitä täynnä! Toki ei niitä uskalla edes katsoa muuten kuin bussin ikkunasta 😁
Hymyilyttää aina kun tuollaisen Keskon rekan näkee liikenteessä. Tulee mielikuva ruumisarkusta siellä possunfilepakkausten keskellä.
Tässähän sitä olisi mainostajille idea kun noita tummia pitää tunkea joka helvatin mainokseen Hautaustoimisto Kesko 🤣😂🤣😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa persujen bussi Puhoksessa seikkailemassa. Itä-Helsinki on ihmeitä täynnä! Toki ei niitä uskalla edes katsoa muuten kuin bussin ikkunasta 😁
Se oli turvamiehen päätös, ei matkustajien. Turvamies tietää olosuhteet paremmin.
Olen Keskossa töissä. Kukaan ei ole sanallakaan puhunut koko aiheesta. Se on pyritty vaikenemaan kuoliaaksi. Toki Israelista peräisin olevat tuotteet on kaikessa hiljasuudessa jätetty pois valikoimasta, mutta visusti varotaan ottamasta kantaa mihinkään.
Ensinnäkin se oli kuorma-auto ja toisekseen se ei ollut Keskon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli turvamiehen päätös, ei matkustajien. Turvamies tietää olosuhteet paremmin.
Poliisi vielä paremmin ja vaaraa ei heidän mukaan ollut , miksi persu edes tummaa ihmistä pelkäisi ?
moraaliton rahanahneus kimposi omaan nilkkaan...
Vierailija kirjoitti:
Olen Keskossa töissä. Kukaan ei ole sanallakaan puhunut koko aiheesta. Se on pyritty vaikenemaan kuoliaaksi. Toki Israelista peräisin olevat tuotteet on kaikessa hiljasuudessa jätetty pois valikoimasta, mutta visusti varotaan ottamasta kantaa mihinkään.
No se on ihan tervettä, haluatko itse suututtaa muhamettilaiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on ihan tervettä, haluatko itse suututtaa muhamettilaiset?
Ilman muuta haluan. Se on harrastukseni.
Vierailija kirjoitti:
Kukaaa pelkäää mustaaa miestäää
Oli kyllä melkoinen moka niiltä ählämeiltä.