Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen entinen kiusaaja - vastailen kysymyksiin hetken aikaa!

Vierailija
01.09.2018 |

Antaa palaa.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin väkivaltaisessa alkoholistiperheessä ja minua kiusattiin. Ehkä se olit juuri sinä, ajattelit etten saa päästä liian helpolla...

Kumma juttu, elämäni oli yhtä selviytymistä päivästä toiseen, ei tullut mieleenkään aiheuttaa toiselle tuskaa. Taustastani huolimatta olin erittäin empaattinen ja oikeudenmukainen lapsi ja nuori. Tavallaan voin ymmärtää kateuden, katkeruuden. Jokainen silti tietää kiusaamisen olevan väärin ja tekee moraalisia valintoja kamppaillessaan näiden asioiden äärellä. Tuli varmaan selväksi, että sympatiaa ei heru, vaikka kiusaamiseen oli mukamas hyvä syy.

Vierailija
102/104 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ryhdyit Susanna kansanedustajaksi? Halusitko päästä kiusaamaan ihmisiä maan laajuisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen Kaffebulla viepi teitä kuin litranmittaa.

Vierailija
104/104 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä yritys mutta ei ala-asteikäiset lapset kiusaa sen takia että ajattelee muiden pääsevän helpommalla.

Olen opettajana eri mieltä. Katkeruutta ja kateutta esiintyy jo pienilläkin lapsilla, kun he näkevät miten toisilla esimerkiksi on aina hienommat vaatteet, he matkustelevat usein ja heidän elämänsä vaikuttaa siten helpommalta - ja paremmalta. Sen sijaan että kysyisi vanhemmiltaan, mistä tämä johtuu, he saattavat purkaa turhautumisensa kiusaamalla näitä mielestään ns. parempia lapsia.

Et taida olla opettaja. Kirjoitustaito ja asiasisältö kertoo muuta.