Olen entinen kiusaaja - vastailen kysymyksiin hetken aikaa!
Kommentit (104)
Ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun narsistin kootut selitykset, miksi kiusasi. Luonnehäiöinen ja parantumaton.
Nyt vaa on sellane juttu et voisit vaa olla yksinäs. Ja olla yksinäs aina, ihan aina.
Outoa ja omituista etteivät koulun jälkeen pöllineet sulta jotain, tai hakkaneet sua sitten. Ties minkälaiset traumat jäi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö pelkää että joku uhrisi aikoo tasata tilit nyt vanhempana?
En usko, koska aikaa on mennyt 25 vuotta ja he pärjännevät elämässään ihan hyvin.
Minua ei ole ikinä kiusattu mutta jos olisi niin neljännesvuosisata tässä välissä ei merkitsisi yhtikäs mitään.
Voisin hyvin tehdä entisen kiusaajani elämästä helvetin -suurella nautinnolla. :)
No onneks suurin osa ihmisistä ei ole tuolla tavalla kipeitä päästään.
P.s. itseäsi sä eniten tuolla vahingoitat
Kiusaaja se on kipeä. Minun kiusaajani kiusasivat, koska sairastin lapsena syöpää. Ihania ihmisiä. t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, koska aikaa on mennyt 25 vuotta ja he pärjännevät elämässään ihan hyvin.
Varo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikani mielenterveys järkkyi rankasta kiusaamisesta ja todennäköisesti haavat tulevat vaikuttamaan loppuelämän, vaikka saakin terapiaa. Helppo sanoa, että ”hyvin kai heillä nykyään menee”. Asian vähättely ei auta. Minullakin oli rankka lapsuus, mutta ei se ole koskaan oikeuttanut minua kiusaamaan muita. Kiusaamista ei saa koskaan selitellä tai vähätellä!!!!!
Mitä tulet tänne lukemaan selityksiä, joita me muut haluamme omilla kysymyksillämme saada ilmiölle nimeltä kiusaaminen?? Kyllä me haluamme selityksiäkin, niistähän sitä oppii ja voi vaikuttaa
Vaikka kiusaaminen onkin tuhoisaa ja iljettävää, niin täytyy ymmärtää, että kyseessä on ollut lapsi, jolla on ollut ongelmia. Eihän se oikeuta kiusaamista, mutta lapset ovat vielä monessa asioissa keskeneräisiä.
Hyvä vaan, että tässä on ollut näin positiivinen loppu, että ap otti opikseen ja on pahoitellut asiaa.[/
Sanopa tuo lapsillesi. Aikuisten hiljainen hyväksyntä on juuri tätä.
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiit youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ole ikinä kiusattu mutta jos olisi niin neljännesvuosisata tässä välissä ei merkitsisi yhtikäs mitään.
Voisin hyvin tehdä entisen kiusaajani elämästä helvetin -suurella nautinnolla. :)
No onneks suurin osa ihmisistä ei ole tuolla tavalla kipeitä päästään.
P.s. itseäsi sä eniten tuolla vahingoitat
Kerropas nyt vielä miten kirjoittamasi liittyy minun kirjoittamaani? Katsos: kerroin että minua ei ole ikinä kiusattu...
Odotan.
Siis tuollaisella ajatusmaailmalla varustettu ihminen ei ole henkisesti kunnossa. Siksi säälin sinua.
Höpö höpö!
Joku kaiken anteeksi antava on se jolla viiraa päässä.
Mutta sääli ihan rauhassa, ei se ole minulta pois.
Mitä vanhoihin luokkatovereihin tulee niin olemme ystäviä edelleen. Säälit varmaan sitäkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin virtsata kaltaisesi ihmis-saastan päälle levollisin mielin.
Sairas olet päästäsi. Kyse on pienen lapsrn teoista. Kyllä, inhottavasta ja väärästä toiminnasta ja käytöksestä, mutta kuitenkin lapsen teoista.
Lapsetkin voivat olla häiriintyneitä. Suurin osa lapsista on normaaleja ja tajuaa, että kiusaaminen ei ole oikein. Osa ei. Miksi aina vähätellään kiusaamista tyyliin "mutku tekijä on lapsi"? Entä sitten? -ohis
Shit youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hyvä yritys mutta ei ala-asteikäiset lapset kiusaa sen takia että ajattelee muiden pääsevän helpommalla.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä yritys mutta ei ala-asteikäiset lapset kiusaa sen takia että ajattelee muiden pääsevän helpommalla.
Olen opettajana eri mieltä. Katkeruutta ja kateutta esiintyy jo pienilläkin lapsilla, kun he näkevät miten toisilla esimerkiksi on aina hienommat vaatteet, he matkustelevat usein ja heidän elämänsä vaikuttaa siten helpommalta - ja paremmalta. Sen sijaan että kysyisi vanhemmiltaan, mistä tämä johtuu, he saattavat purkaa turhautumisensa kiusaamalla näitä mielestään ns. parempia lapsia.
Pervo.