Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen entinen kiusaaja - vastailen kysymyksiin hetken aikaa!

Vierailija
01.09.2018 |

Antaa palaa.

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kiusattiinko sua sen jälkeen tai silloin?

Ei kiusattu.

Vierailija
62/104 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö pelkää että joku uhrisi aikoo tasata tilit nyt vanhempana?

En usko, koska aikaa on mennyt 25 vuotta ja he pärjännevät elämässään ihan hyvin.

Älä ole niin varma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain sääliäkö tulit tänne hakemaan? Ei kuule vois vähempää kiinnostaa keskustella kaltaisesi paskan jätkän kanssa, Nyt esitetään niin  fiksua herran enkeliä että vit tu oksettaa. 

Vierailija
64/104 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, koska aikaa on mennyt 25 vuotta ja he pärjännevät elämässään ihan hyvin.

Mistä tiedät, että pärjäävät hyvin? Usein kiusaaminen jättää uhrin sieluun ikuiset jäljet, joita on vaikea, lähes mahdoton korjata.

Olet rusentanut ja tuhonnut kiusaamasi uhrit sisältäpäin, olet pilannut koko heidän elämänsä - oletko nyt tyytyväinen?

Vierailija
65/104 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet ilkeä ja häijy?

Vierailija
66/104 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on rikos, jos tuli mieleensi muuten.

Mut joo eli, mikä on hetken aikaa? Sähän oot vastaillu kauemmin ja kauemmin on eriasia kuin hetken aikaa siis?

Vierailija
67/104 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikani mielenterveys järkkyi rankasta kiusaamisesta ja todennäköisesti haavat tulevat vaikuttamaan loppuelämän, vaikka saakin terapiaa. Helppo sanoa, että ”hyvin kai heillä nykyään menee”. Asian vähättely ei auta. Minullakin oli rankka lapsuus, mutta ei se ole koskaan oikeuttanut minua kiusaamaan muita. Kiusaamista ei saa koskaan selitellä tai vähätellä!!!!!

Olen pahoillani, mutta minä en sille voi mitään. Tarkoitin sillä "hyvin kai heillä menee", että facebookin persteella ovat hyvissä ammateissa. Toivon, että he ovat päässeet kiusaamisesta yli.

Poikani on hyvä koulussa ja tulee saamaan varmasti hyvän ammatin. Arvostan sitä, että myönnät asian ja olet pyytänyt anteeksikin. Tarkoitin vain, että emme koskaan tiedä, millaisia arpia kullakin on. Ja kiusaajakin kantaa syyllisyyttä yhtälailla, vaikka eihän lapsena tehtyjä asioita voi muuttaa. Toivon vain, että viesti lapsillekin olisi, että kiusaaminen on väärin. Vaikka itsellä olisi paha olla. Ja tämä viesti tulee aikuisten asenteista. Kaikkea hyvää sinulle.

Vierailija
68/104 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäne nyt oot?

4-kymppinen.

Mistä päättelet, että kiusatut ovat pärjänneet elämässään hyvin? Itse käyn psykoterapiassa nyt nelikymppisenä, koska en ole vieläkään päässyt eroon kiusaamisesta johtuvista peloista. Näytän ulospäin menestyneeltä, mutta sisältä olen ahdistunut.

Antaisin silti sinulle anteeksi, ap, jos tulisit pyytämään anteeksi. Ymmärrän, että sinulla on ollut omat vaikeutesi ja kadut menneitä. Me kaikki olemme tehneet elämässämme virheitä ja se on ok, jos olemme oppineet virheistämme ja pyrimme hyvään.

Vierailija
69/104 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain sääliäkö tulit tänne hakemaan? Ei kuule vois vähempää kiinnostaa keskustella kaltaisesi paskan jätkän kanssa, Nyt esitetään niin  fiksua herran enkeliä että vit tu oksettaa. 

En hae mitään sääliä, mutta täällä puhutaan niin paljon kiusaajista, että ajattelinpa avata sellaisen maailmaa ja vastailla kysymyksiin.

Hyvää jatkoa kaikille! Olin itse aikanaan täynnä vihaa isäpuoltani ja äitiäni kohtaan, koska he hylkäsivät minut viinan alttarilla. Sen vuoksi toimin niin kuin toimin koulussa. Ei niistä muistoista pääse koskaan yli, mutta vihan voi unohtaa. 

Osaltani vastailu oli nyt tässä, täytyy mennä tekemään vielä pihatöitä.

Vierailija
70/104 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki ellämä.

Vierailija
71/104 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä.

Vierailija
72/104 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäne nyt oot?

4-kymppinen.

Mistä päättelet, että kiusatut ovat pärjänneet elämässään hyvin? Itse käyn psykoterapiassa nyt nelikymppisenä, koska en ole vieläkään päässyt eroon kiusaamisesta johtuvista peloista. Näytän ulospäin menestyneeltä, mutta sisältä olen ahdistunut.

Antaisin silti sinulle anteeksi, ap, jos tulisit pyytämään anteeksi. Ymmärrän, että sinulla on ollut omat vaikeutesi ja kadut menneitä. Me kaikki olemme tehneet elämässämme virheitä ja se on ok, jos olemme oppineet virheistämme ja pyrimme hyvään.

Kiitos vielä sinulle. ap.

Vierailija
73/104 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä kiusaaminen kumpusi ja oletko katunut tekojasi?

Huonoista kotioloista, alkoholismia ja väkivaltaa, kadun tekojani.

Seli, seli. Minullakin oli huonot kotiolot.

En ole kiusannut koskaan ketään.

Vierailija
74/104 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä.

Vierailija
75/104 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä.

Vierailija
76/104 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä.

Vierailija
77/104 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ole ikinä kiusattu mutta jos olisi niin neljännesvuosisata tässä välissä ei merkitsisi yhtikäs mitään.

Voisin hyvin tehdä entisen kiusaajani elämästä helvetin -suurella nautinnolla. :)

No onneks suurin osa ihmisistä ei ole tuolla tavalla kipeitä päästään.

P.s. itseäsi sä eniten tuolla vahingoitat

Kerropas nyt vielä miten kirjoittamasi liittyy minun kirjoittamaani? Katsos: kerroin että minua ei ole ikinä kiusattu...

Odotan.

Siis tuollaisella ajatusmaailmalla varustettu ihminen ei ole henkisesti kunnossa. Siksi säälin sinua.

Vierailija
78/104 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä.

Vierailija
79/104 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pyytänyt heiltä anteeksi kerran heidän profiilejakin olet stalkannut?

Vierailija
80/104 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä.