Olen entinen kiusaaja - vastailen kysymyksiin hetken aikaa!
Kommentit (104)
Mistä kiusaaminen kumpusi ja oletko katunut tekojasi?
Milloin kiusasit? Koulussa? Millä luokalla? Ketä kiusasit? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Etkö pelkää että joku uhrisi aikoo tasata tilit nyt vanhempana?
En usko, koska aikaa on mennyt 25 vuotta ja he pärjännevät elämässään ihan hyvin.
Oletko pyytänyt tekoasi kiusatuilta anteeksi? Oletko katunut tekoasi? Oletko pyrkinyt tekemään mitään hyvittääksesi tekosi?
Millä tavalla kiusasit? Kadutko kiusaamistasi? Kiusasitko yksin vai porukassa?
Vierailija kirjoitti:
Kadutko kiusaaamista?
Kadunhan minä. Olen alkoholistiperheestä ja koin, että muut lapset "pääsevät helpommalla", joten siksi kiusasin.
Vierailija kirjoitti:
Milloin kiusasit? Koulussa? Millä luokalla? Ketä kiusasit? Miksi?
Kiusasin ala-asteella, yläasteella en enää niin paljoa. Koulussapa hyvinkin. Kiusasin lähinnä niitä, joiden kuvittelin olevan nörttejä ja pääsevän elämässään helpolla.
Vierailija kirjoitti:
Oletko pyytänyt tekoasi kiusatuilta anteeksi? Oletko katunut tekoasi? Oletko pyrkinyt tekemään mitään hyvittääksesi tekosi?
Yhdeltä olen pyytänyt, kun törmäsin kapakassa. Perustelin, mutta en odottanut että antaa anteeksi. Se olikin iloinen ja sanoi, että antaa anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, koska aikaa on mennyt 25 vuotta ja he pärjännevät elämässään ihan hyvin.
Minua ei ole ikinä kiusattu mutta jos olisi niin neljännesvuosisata tässä välissä ei merkitsisi yhtikäs mitään.
Voisin hyvin tehdä entisen kiusaajani elämästä helvetin -suurella nautinnolla. :)
Kiitos KaffeBulla! Kiusasitko teeleipiä?
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla kiusasit? Kadutko kiusaamistasi? Kiusasitko yksin vai porukassa?
Kiusasin esimerkiksi tarttumalla uhrin johonkin mokaan ja korostamalla sitä kaikkien edessä. Vitsailua kaikkien kuullen uhri nolaten. Pientä härkkimistä, eli reppujen piilottamista sun muuta. En kiusannut varsinaisesti porukassa, mutta joskus mukaan liittyi muitakin. En ollut koskaan väkivaltainen, koska sain itse kotona kokea väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olit?
8-15
Vierailija kirjoitti:
Mistä kiusaaminen kumpusi ja oletko katunut tekojasi?
Huonoista kotioloista, alkoholismia ja väkivaltaa, kadun tekojani.
Voisin virtsata kaltaisesi ihmis-saastan päälle levollisin mielin.
Vierailija kirjoitti:
Voisin virtsata kaltaisesi ihmis-saastan päälle levollisin mielin.
En voisi sallia sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ole ikinä kiusattu mutta jos olisi niin neljännesvuosisata tässä välissä ei merkitsisi yhtikäs mitään.
Voisin hyvin tehdä entisen kiusaajani elämästä helvetin -suurella nautinnolla. :)
No onneks suurin osa ihmisistä ei ole tuolla tavalla kipeitä päästään.
P.s. itseäsi sä eniten tuolla vahingoitat