Julkkikset joista teille on jäänyt hyvä mielikuva?
Vastakohtana aiemmalle keskustelulle :)
Mitkä julkkikset vaikuttavat teistä sympaattisilta, luonnollisilta tai muuten vain mukavilta ihmisiltä?
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekkoilija Sebastian Ahosta jäi tosi positiivinen mielikuva kun kesällä yhdessä tapahtumassa sattumalta törmättiin.
Mielyttävän ja rauhallisen oloinen persoona, kohtasi lämpimästi pienen faninsa ja antoi nimmarin ja yhteiskuvan.
(Lisättäköön vielä että kyseessä ei siis ollut mikään nimmarinjakotilaisuus)
Söi vähän minun mielikuvaa ylimielisistä jääkiekkoilijoista :'D
Sebastianilla on täällä Oulussa hyvä maine, ja olen hänet tavanneilta ja tuntevilta kuullut, että hänestä puuttuu se lätkänpelaajiin usein liitetty öykkärimäisyys ja omahyväisyys. Koulussakin kuulemma ollut jo reilu ja ystävällinen, toisin kuin monet muut jääkiekkoilijat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vähän ot, mutta törmäsin tällä viikolla Stefuun ja yllätyin tosi paljon siitä millanen se oli irl. Se kulki tukka vähän pörrössä ja hartiat lysyssä ja oli jotenkin vähän reppanan oloinen. Mun tuli sitä jotenkin tosi sääli. Ehkä se on tosiaan oikein kunnolla helisemässä narsu Maran kanssa.
No ehkä vähän joo ot...
Tuntuu että jollain täällä on ihan oikeesti pakkomielle jostain v*tun Martinasta kun siitä on jauhettava vaikka sitten ohi aiheen! Juttelitko sä Stefun kanssa vai mikä siitä teki reppanan? Pörrönen tukka ja huono ryhti?
Ei kun just se kun niistä kirjoitetaan ja puhutaan niin paljon niin hätkähdin vaan kun näytti, että sitä oikeasti painoi pahasti joku/jotkin. Tunsin siis MYÖTÄTUNTOA sitä kohtaan ja tuli jopa vähän surullinen olo. Mulle on muuten ihan sama, enkä tarkottanu pahalla vaan päinvastoin! Ehkä se jäi vaivaamaan kun olen itse kokenut kauheita juttuja ns. hankalan kumppanin kanssa ja mietin että mies parka jos sillä on jotain samantapaista.
Häntä voi painaa ihan mikä tahansa ei syyn todellakaan tarvi olla Martina! Mistä sä päättelit että syy olis Martina? Mitä minä olen viime juttuja hänestä lukenut on hänellä suunilleen koko omaisuus myynnissä ja suvussa sairaustapaus. Kellokauppa ryöstetty ja ferrarista hakkas peilit ja jäi siitä nolosti kiinni. Kyllä jos minä hänestä täysin ventovieraana ihmisenä ihan vaan ohimarssin perusteella päättelisin että häntä joku painaa niin olettaisin syyn olevan enemmän noissa kun hänen kuihtuvassa parisuhteessaan. Luultavasti kyllä kuvittelisin että hän tietää ihmisten kyyläävän häntä ja hänellä on sen takia epämielyttävä olo ja luihu käytös johtuu siitä. Kohteliaasti katsoisin toiseen suuntaan ja jatkaisin matkaani enkä todellakaan vaivautuis tänne analysoimaan hänen käytöstään sataprosenttisena mutuna:D
Aku Louhimies. Sympaatisen oloinen
Vierailija kirjoitti:
Pekka Siitoin ja Nilsiän Öljysheikki!
Nilsiän öljysheikki :D mikä sen nimi olikaan? Lapsena siitä kuulin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vähän ot, mutta törmäsin tällä viikolla Stefuun ja yllätyin tosi paljon siitä millanen se oli irl. Se kulki tukka vähän pörrössä ja hartiat lysyssä ja oli jotenkin vähän reppanan oloinen. Mun tuli sitä jotenkin tosi sääli. Ehkä se on tosiaan oikein kunnolla helisemässä narsu Maran kanssa.
No ehkä vähän joo ot...
Tuntuu että jollain täällä on ihan oikeesti pakkomielle jostain v*tun Martinasta kun siitä on jauhettava vaikka sitten ohi aiheen! Juttelitko sä Stefun kanssa vai mikä siitä teki reppanan? Pörrönen tukka ja huono ryhti?
Ei kun just se kun niistä kirjoitetaan ja puhutaan niin paljon niin hätkähdin vaan kun näytti, että sitä oikeasti painoi pahasti joku/jotkin. Tunsin siis MYÖTÄTUNTOA sitä kohtaan ja tuli jopa vähän surullinen olo. Mulle on muuten ihan sama, enkä tarkottanu pahalla vaan päinvastoin! Ehkä se jäi vaivaamaan kun olen itse kokenut kauheita juttuja ns. hankalan kumppanin kanssa ja mietin että mies parka jos sillä on jotain samantapaista.
Tälläsistä tulee mieleen että kyllä tuolla sellasta ajatustenlukijaa ja ihmiskuiskaajaa liikkuu että mitäköhän minustakin mahdetaan miettiä kun painan menemään resting bitch facella. Osa varmaan säälii ja osa miettii että toi akka on yhen syönyt ja toista tekis mieli pitäsköhän soittaa pollarit👹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veskun kanssa istuttiin jokusen kerran iltaa nuoruudessa seitkyluvulla. Ihana mies ja mitä supliikein seuramies. Se varsinkin jäänyt mieleen kuinka kauniisti ja kunnioittaen hän puhui vastanäyttelijöistään. Uunon suosio oli silloin kovimillaan ja varsinkin Marjatta Raidan hän kehui maasta taivaisiin. Itsensä suhteen oli kyllä todella vaatimaton eikä voinut sietää jos joku yritti nostaa häntä jalustalle. Tosi mukava kaveri💔
Vaatimaton ja mukava? Kaveri, joka taisi parhaina vuosinaan naida suunnilleen kaikkea mikä liikkuu ja kohteli naisia hyvin halventavasti.
Ok. No minä en tietenkään voi puhua kun omasta kokemuksestani. Sinänsä paneminenhan ei kenestäkään tee sen leuhkempaa tai epämielyttävämpää mutta kanssaihmisten kaltoinkohtelu tottakai! Mutta se on sitten just päinvastaista kohtelua kun mitä minä häneltä sain joten hänessä lienee kaksi puolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä vähän joo ot...
Mun mutsi on tällänen samanlainen että se tietää naapureitten ja kaikenmaailman vastaantulijoiden asiat paremmin kun he ite ihan vaan ilmeiden, eleiden ja äänenpainojen perusteella. Uskoo mielikuviinsa ja esittää niitä faktana eteenpäin. Rasittava ihminen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekkoilija Sebastian Ahosta jäi tosi positiivinen mielikuva kun kesällä yhdessä tapahtumassa sattumalta törmättiin.
Mielyttävän ja rauhallisen oloinen persoona, kohtasi lämpimästi pienen faninsa ja antoi nimmarin ja yhteiskuvan.
(Lisättäköön vielä että kyseessä ei siis ollut mikään nimmarinjakotilaisuus)
Söi vähän minun mielikuvaa ylimielisistä jääkiekkoilijoista :'DSebastianilla on täällä Oulussa hyvä maine, ja olen hänet tavanneilta ja tuntevilta kuullut, että hänestä puuttuu se lätkänpelaajiin usein liitetty öykkärimäisyys ja omahyväisyys. Koulussakin kuulemma ollut jo reilu ja ystävällinen, toisin kuin monet muut jääkiekkoilijat.
Juuri tällaisen mielikuvan minäkin olen hänestä saanut. Ompa kiva että hänellä on hyvä maine kotikonnuillaankin. Meillä kaksi kiekkojunioria ja ovat molemmat kovia Ahon faneja! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä vähän joo ot...
Sinulle siis oikeasti tuli SURULLINEN olo kun jollain vastaantulijalla (oletettavasti miljonäärillä) oli tukka pörrössä, hartiat lysyssä ja hän oli sinusta reppana?! WAU... Ei voi olla arki helppoa jos toi vetäsee mielen mustaks!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riku mikäsenyt oli Munamies sattui kerran samaan hissiin. Vaatimaton, hiukan arka vaikutelma jäi miehestä. Ja ihan positiivinen.
Tämä kaikki yhden hissimatkan aikana😂😂😂 Miten ollaan reteesti hississä?😂😂😂 Puhuitteko te edes mitään?
Reteesti ollaan niin, että hissiin astutaan isolla askeleella, hymyillään ja pidetään samalla isoa hössötystä itsestään ja valmistaudutaan jakamaan selfietä ja nimmaria. Tämä teki kaiken päinvastoin, vaikka oli kuuluisuutensa ekally aallonharjalla.
Siivosin toimistoa erään teatterin yläkerrassa, Riku lienee ollut matkalla töihin.
Mä aion tästä lähtien astua hissiin kun hissiin noin suurin elkein😂😂 Ihmisten ilmeitten pakko olla sen arvoset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riku mikäsenyt oli Munamies sattui kerran samaan hissiin. Vaatimaton, hiukan arka vaikutelma jäi miehestä. Ja ihan positiivinen.
Tämä kaikki yhden hissimatkan aikana😂😂😂 Miten ollaan reteesti hississä?😂😂😂 Puhuitteko te edes mitään?
Reteesti ollaan niin, että hissiin astutaan isolla askeleella, hymyillään ja pidetään samalla isoa hössötystä itsestään ja valmistaudutaan jakamaan selfietä ja nimmaria. Tämä teki kaiken päinvastoin, vaikka oli kuuluisuutensa ekally aallonharjalla.
Siivosin toimistoa erään teatterin yläkerrassa, Riku lienee ollut matkalla töihin.Ei nyt kukaan käyttäydy noin. Ihmisiä ne vaan on!
Miksei käyttäytyisi?
Miksi käyttäytyisi? Pitäis olla päästään vajaa ja he tuskin pärjäävät elämässä niin että saavat kunnon uran luotua. Saati sitten julkista sellasta.
Edesmennyt näyttelijä Esko Nikkari. Jyväskylän kaupungin teatterissa joskus 60-luvulla esiinnyimme Lumikki ja 7 kääpiötä. Esko oli prinssi. Minulla oli vain pieni tanssirooli. Hän oli ystävällinen meille lapsille. Mikko Nousiainen oli ohjaajana innostava ja näyttelijöitä kannustava näytelmässä Viulunsoittaja katolla. Olin silloin jo teini-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siivosin toimistoa erään teatterin yläkerrassa, Riku lienee ollut matkalla töihin.Ei nyt kukaan käyttäydy noin. Ihmisiä ne vaan on!
Miksei käyttäytyisi?
Miksi käyttäytyisi? Pitäis olla päästään vajaa ja he tuskin pärjäävät elämässä niin että saavat kunnon uran luotua. Saati sitten julkista sellasta.
No aika moni julkkis niin meillä kuin muuallakin vaikuttaa olevan todella pihalla "tavallisesta" elämästä omassa kuplassaan ja julkkikseksi pääsee varsinkin nykyään aika helpolla jos sellaiseksi haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä vähän joo ot...
Häntä voi painaa ihan mikä tahansa ei syyn todellakaan tarvi olla Martina! Mistä sä päättelit että syy olis Martina? Mitä minä olen viime juttuja hänestä lukenut on hänellä suunilleen koko omaisuus myynnissä ja suvussa sairaustapaus. Kellokauppa ryöstetty ja ferrarista hakkas peilit ja jäi siitä nolosti kiinni. Kyllä jos minä hänestä täysin ventovieraana ihmisenä ihan vaan ohimarssin perusteella päättelisin että häntä joku painaa niin olettaisin syyn olevan enemmän noissa kun hänen kuihtuvassa parisuhteessaan. Luultavasti kyllä kuvittelisin että hän tietää ihmisten kyyläävän häntä ja hänellä on sen takia epämielyttävä olo ja luihu käytös johtuu siitä. Kohteliaasti katsoisin toiseen suuntaan ja jatkaisin matkaani enkä todellakaan vaivautuis tänne analysoimaan hänen käytöstään sataprosenttisena mutuna:D
No kylläpä tää nyt sua rassaa :O en sanonutkaan että pakosti (just vaan) Marasta johtuis (tiedän että on nuo muutkin jutut), mutta tuo jatkuva on/off-homma vaan yleensä kertoo epäterveestä suhteesta ja mietin sitä noiden muiden juttujen lisäksi. Vedähän siis nyt vähän happea ja rauhotu, pohdiskelin tosiaan vaan enkä _väittänyt_ että asiat olisi niin tai näin. Sataprosenttinen mutu tosiaan juu...joo onhan se toki hirveää jos jäi mietityttämään onko toisella kaikki ok ja tunsi myötätuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä vähän joo ot...
Sinulle siis oikeasti tuli SURULLINEN olo kun jollain vastaantulijalla (oletettavasti miljonäärillä) oli tukka pörrössä, hartiat lysyssä ja hän oli sinusta reppana?! WAU... Ei voi olla arki helppoa jos toi vetäsee mielen mustaks!
💊💊💊
Hiukan sekasin jotkut täällä... 😮
Adolf Saksasta ja Josef Venäjältä tulevat mieleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei käyttäytyisi?
No aika moni julkkis niin meillä kuin muuallakin vaikuttaa olevan todella pihalla "tavallisesta" elämästä omassa kuplassaan ja julkkikseksi pääsee varsinkin nykyään aika helpolla jos sellaiseksi haluaa.
No joku munamies nyt on senluokan tähti! Sitäpaitsi eikös Riku ole julkisuudessa lähinnä ammattinsa puolesta eikä sen takia että se olisi alunalkajeenkaan ollut se tavote? Harvalle julkisuus on nautinto ja se päätavote. Yleensä pelkästään niille tyhjäntoimittaja ö-luokan julkkiksille.
Vierailija kirjoitti:
Miten joitain voi ihan oikeasti kiinnostaa seurata ja stalkata näiden joidenkin Martinojen ym. elämää Steffuineen, huh huh...
Ikinä itse nähnytkään kyseisestä Stefusta mitään lehtijuttua missään..
Anne Kukkohovin olen tavannut tavaratalossa.Oikein suloinen ja mukava-kertoi kissastaan etc.