Julkkikset joista teille on jäänyt hyvä mielikuva?
Vastakohtana aiemmalle keskustelulle :)
Mitkä julkkikset vaikuttavat teistä sympaattisilta, luonnollisilta tai muuten vain mukavilta ihmisiltä?
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riku mikäsenyt oli Munamies sattui kerran samaan hissiin. Vaatimaton, hiukan arka vaikutelma jäi miehestä. Ja ihan positiivinen.
Tämä kaikki yhden hissimatkan aikana😂😂😂 Miten ollaan reteesti hississä?😂😂😂 Puhuitteko te edes mitään?
Reteesti ollaan niin, että hissiin astutaan isolla askeleella, hymyillään ja pidetään samalla isoa hössötystä itsestään ja valmistaudutaan jakamaan selfietä ja nimmaria. Tämä teki kaiken päinvastoin, vaikka oli kuuluisuutensa ekally aallonharjalla.
Siivosin toimistoa erään teatterin yläkerrassa, Riku lienee ollut matkalla töihin.Ei nyt kukaan käyttäydy noin. Ihmisiä ne vaan on!
Miksei käyttäytyisi?
Miksi käyttäytyisi? Pitäis olla päästään vajaa ja he tuskin pärjäävät elämässä niin että saavat kunnon uran luotua. Saati sitten julkista sellasta.
No aika moni julkkis niin meillä kuin muuallakin vaikuttaa olevan todella pihalla "tavallisesta" elämästä omassa kuplassaan ja julkkikseksi pääsee varsinkin nykyään aika helpolla jos sellaiseksi haluaa.
No joku munamies nyt on senluokan tähti! Sitäpaitsi eikös Riku ole julkisuudessa lähinnä ammattinsa puolesta eikä sen takia että se olisi alunalkajeenkaan ollut se tavote? Harvalle julkisuus on nautinto ja se päätavote. Yleensä pelkästään niille tyhjäntoimittaja ö-luokan julkkiksille.
Tuossa nyt varmaankaan puhuttu enää Rikusta, vaan tarkoitus oli että julkkis ylipäänsä voi joskus itserakastua liikaa ja alkaa kuvittelemaan että lähes kaikki (vaikka sitten se hississä samaan aikaan matkustava), haluaa nimmarin tms.
Harhaisia kuvitelmia siis.
Elon Musk. Miellyttävä, hymyilevä, pehmeästi puhuva, ujon oloinen.
Nämä olen nähnyt livenä ja ollut enemmän / vähemmän tekemisissä
Sauli Niinistö, Jari Litmanen, Samu Haber, Kirka ja Kummelit. Jälkimmäisen porukan kanssa pääsin osallistumaan yhteen tapahtumaan.
Iso kasa upeita ihmisiä.
Juhani Merimaan kanssa olen joskus puhunut puhelimessa, hänestä jäi tosi ystävällinen kuva.
Vierailija kirjoitti:
Michael Monroe ja Robin.
Erityisesti pidän ensin mainitusta. Hänellä on elämänarvot kohdallaan. Eläinsuojelutyössäkin mukana.Tietoni mukaan hänellä ja vaimollaan on vanha puutalo ( hirsi?). Lämmitykseen tarvittavat puut hän hakkaa itse. Hauiksia katsellessa sen uskoo. Robin taas hyvin kasvatettu ja fiksusti käyttäytyvä. Eikä ole peukalo keskellä kämmentä. Mm. Loirinuotiolla ohjelmassa tämä tuli hyvin esiin.
Tapaamistani Atomirotan Mikko, tunnetaan myös nimellä Notkea Rotta, oli todella ystävällinen ja rento tyyppi. Jaajoon pätee samat sanat.
Pepe Willberg. On aina ollut tyylilleen uskollinen, vaatimattoman oloinen ja samalla hyvin lahjakas. Kestosuosikkini❤️
Laura Birn on ihastuttava, ystävällinen ja todella kaunis.
Olavi Uusivirta on mukava tyyppi.
Jukka Puotila on ammattilainen ja hyvin korrekti.
Petteri Orpo jaksaa jutella kaikille ja on rento ja hymyileväinen.
Elina Knihtilä on ystävällinen, hänessä on äidillistä karismaa. On varmasn hyvä opettaja ja kannustaja professuurissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vähän ot, mutta törmäsin tällä viikolla Stefuun ja yllätyin tosi paljon siitä millanen se oli irl. Se kulki tukka vähän pörrössä ja hartiat lysyssä ja oli jotenkin vähän reppanan oloinen. Mun tuli sitä jotenkin tosi sääli. Ehkä se on tosiaan oikein kunnolla helisemässä narsu Maran kanssa.
Miten joitain voi ihan oikeasti kiinnostaa seurata ja stalkata näiden joidenkin Martinojen ym. elämää Steffuineen, huh huh...
Ikinä itse nähnytkään kyseisestä Stefusta mitään lehtijuttua missään..
Stalkata kun otsikot kirkuu jatkuvasti ettet pysty välttämään jos lehtiä luet ja asia selviää jo niistä ilman jutun lukemista?! Ja miten tämä ottaa joillekin nyt niin koville, tuntemattomat ihmiset?? Itseäni sitäpaitsi "kiinnostaa" (=luen _joskus_ lehtijutut) nämä missä tuntuu, että puoliso on väkivaltainen sillä _joskus_ käy mielessä että miten sillä toisella osapuolella mahtaa mennä. Että tosi stalkkeri kun lukee iltapäivälehtiä eikä ehdi heti päätä kääntää kun toinen vieressä kulkee...ja tästä sitten menee av-mammojen elämä sekasin...ok...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vähän ot, mutta törmäsin tällä viikolla Stefuun ja yllätyin tosi paljon siitä millanen se oli irl. Se kulki tukka vähän pörrössä ja hartiat lysyssä ja oli jotenkin vähän reppanan oloinen. Mun tuli sitä jotenkin tosi sääli. Ehkä se on tosiaan oikein kunnolla helisemässä narsu Maran kanssa.
Miten joitain voi ihan oikeasti kiinnostaa seurata ja stalkata näiden joidenkin Martinojen ym. elämää Steffuineen, huh huh...
Ikinä itse nähnytkään kyseisestä Stefusta mitään lehtijuttua missään..Stalkata kun otsikot kirkuu jatkuvasti ettet pysty välttämään jos lehtiä luet ja asia selviää jo niistä ilman jutun lukemista?! Ja miten tämä ottaa joillekin nyt niin koville, tuntemattomat ihmiset?? Itseäni sitäpaitsi "kiinnostaa" (=luen _joskus_ lehtijutut) nämä missä tuntuu, että puoliso on väkivaltainen sillä _joskus_ käy mielessä että miten sillä toisella osapuolella mahtaa mennä. Että tosi stalkkeri kun lukee iltapäivälehtiä eikä ehdi heti päätä kääntää kun toinen vieressä kulkee...ja tästä sitten menee av-mammojen elämä sekasin...ok...
Pistä numerosi jos Stefu on kriisipuhelinta vailla☎ tai kunnon hiusten harjausta. Tai tiedä vaikka ihan naista vaihtamassa niin menet pelastamaan sen Martinan kynsistä. Teillähän on toi sinun kehittämä yhteinen traumakin taustalla niin se varmasti yhdistäis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikinä itse nähnytkään kyseisestä Stefusta mitään lehtijuttua missään..Stalkata kun otsikot kirkuu jatkuvasti ettet pysty välttämään jos lehtiä luet ja asia selviää jo niistä ilman jutun lukemista?! Ja miten tämä ottaa joillekin nyt niin koville, tuntemattomat ihmiset?? Itseäni sitäpaitsi "kiinnostaa" (=luen _joskus_ lehtijutut) nämä missä tuntuu, että puoliso on väkivaltainen sillä _joskus_ käy mielessä että miten sillä toisella osapuolella mahtaa mennä. Että tosi stalkkeri kun lukee iltapäivälehtiä eikä ehdi heti päätä kääntää kun toinen vieressä kulkee...ja tästä sitten menee av-mammojen elämä sekasin...ok...
Kenelläköhän se menikään elämä sekasin ja kuppi nurin. Puhu itsestä ihan vaan yksikössä av-mammana.
Siis oikeesti nyt on tosiaan osastolla saatu koneet ja kännyt käyttöön... 😮 😂 😂 mä olen sanottavani sanonut, jatkakaa te oikeat Mara-hul lut täällä keskenänne... 😂
Kaisa Mäkäräinen vaikuttaa älykkäältä.
Onkohan sullakaan kaikki ihan hyvin... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä vähän joo ot...
Tuntuu että jollain täällä on ihan oikeesti pakkomielle jostain v*tun Martinasta kun siitä on jauhettava vaikka sitten ohi aiheen! Juttelitko sä Stefun kanssa vai mikä siitä teki reppanan? Pörrönen tukka ja huono ryhti?
Ei kun just se kun niistä kirjoitetaan ja puhutaan niin paljon niin hätkähdin vaan kun näytti, että sitä oikeasti painoi pahasti joku/jotkin. Tunsin siis MYÖTÄTUNTOA sitä kohtaan ja tuli jopa vähän surullinen olo. Mulle on muuten ihan sama, enkä tarkottanu pahalla vaan päinvastoin! Ehkä se jäi vaivaamaan kun olen itse kokenut kauheita juttuja ns. hankalan kumppanin kanssa ja mietin että mies parka jos sillä on jotain samantapaista.
Häntä voi painaa ihan mikä tahansa ei syyn todellakaan tarvi olla Martina! Mistä sä päättelit että syy olis Martina? Mitä minä olen viime juttuja hänestä lukenut on hänellä suunilleen koko omaisuus myynnissä ja suvussa sairaustapaus. Kellokauppa ryöstetty ja ferrarista hakkas peilit ja jäi siitä nolosti kiinni. Kyllä jos minä hänestä täysin ventovieraana ihmisenä ihan vaan ohimarssin perusteella päättelisin että häntä joku painaa niin olettaisin syyn olevan enemmän noissa kun hänen kuihtuvassa parisuhteessaan. Luultavasti kyllä kuvittelisin että hän tietää ihmisten kyyläävän häntä ja hänellä on sen takia epämielyttävä olo ja luihu käytös johtuu siitä. Kohteliaasti katsoisin toiseen suuntaan ja jatkaisin matkaani enkä todellakaan vaivautuis tänne analysoimaan hänen käytöstään sataprosenttisena mutuna:D
No kylläpä tää nyt sua rassaa :O en sanonutkaan että pakosti (just vaan) Marasta johtuis (tiedän että on nuo muutkin jutut), mutta tuo jatkuva on/off-homma vaan yleensä kertoo epäterveestä suhteesta ja mietin sitä noiden muiden juttujen lisäksi. Vedähän siis nyt vähän happea ja rauhotu, pohdiskelin tosiaan vaan enkä _väittänyt_ että asiat olisi niin tai näin. Sataprosenttinen mutu tosiaan juu...joo onhan se toki hirveää jos jäi mietityttämään onko toisella kaikki ok ja tunsi myötätuntoa.
Olisit hyvä ihminen kysynyt siltä ja tarjonnut apuasi. Eihän sinun myötätunnostasi täällä palstalla mitään hyötyä ole. Epäilen kyllä että se vastaus minkä Stefu olis sulle antanut kun olisit sille sanonut "onko sulla kaikki hyvin kun vaikutat epäsiistiltä reppanalta? Onko Martinan kanssa vaikeaa?" olisi tappanut sinussa kaiken empatian ja sympatian häntä kohtaa:DD
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeesti nyt on tosiaan osastolla saatu koneet ja kännyt käyttöön... 😮 😂 😂 mä olen sanottavani sanonut, jatkakaa te oikeat Mara-hul lut täällä keskenänne... 😂
🙈👍
Vierailija kirjoitti:
Meetkö sä takasin Suomi 24:lle? Älä nyt leikistä suutu.
Cheek. En ymmärrä miksi ihmiset vihaa sitä ja pitää ylimielisenä. Minusta vaikuttaa mukavalta, oon aina tykännyt siitä. Ja ihan vain julkisuuskuvan perusteella, en henk koht tunne. Harmi.