Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julkkikset joista teille on jäänyt hyvä mielikuva?

Vierailija
31.08.2018 |

Vastakohtana aiemmalle keskustelulle :)
Mitkä julkkikset vaikuttavat teistä sympaattisilta, luonnollisilta tai muuten vain mukavilta ihmisiltä?

Kommentit (158)

Vierailija
61/158 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veskun kanssa istuttiin jokusen kerran iltaa nuoruudessa seitkyluvulla. Ihana mies ja mitä supliikein seuramies. Se varsinkin jäänyt mieleen kuinka kauniisti ja kunnioittaen hän puhui vastanäyttelijöistään. Uunon suosio oli silloin kovimillaan ja varsinkin Marjatta Raidan hän kehui maasta taivaisiin. Itsensä suhteen oli kyllä todella vaatimaton eikä voinut sietää jos joku yritti nostaa häntä jalustalle. Tosi mukava kaveri💔

Vaatimaton ja mukava? Kaveri, joka taisi parhaina vuosinaan naida suunnilleen kaikkea mikä liikkuu ja kohteli naisia hyvin halventavasti.

Vierailija
62/158 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vähän ot, mutta törmäsin tällä viikolla Stefuun ja yllätyin tosi paljon siitä millanen se oli irl. Se kulki tukka vähän pörrössä ja hartiat lysyssä ja oli jotenkin vähän reppanan oloinen. Mun tuli sitä jotenkin tosi sääli. Ehkä se on tosiaan oikein kunnolla helisemässä narsu Maran kanssa.

No ehkä vähän joo ot...

Tuntuu että jollain täällä on ihan oikeesti pakkomielle jostain v*tun Martinasta kun siitä on jauhettava vaikka sitten ohi aiheen! Juttelitko sä Stefun kanssa vai mikä siitä teki reppanan? Pörrönen tukka ja huono ryhti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/158 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keihäänheittäjä Antti Ruuskanen on niin leppoisan mukava kuin julkisuuskuvasta voi pääteläkin.

Vierailija
64/158 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasmuksen Lauri. Siviilissä on tosi mukava, kohtelias ja pitkä pinnainen.

Ilkka Kanerva yllätti, oli hyvin mukava, eikä ollenkaan lipevä, vaikka niin luulin.

Vappu Pimiä oli hyvin reilu ja rempseä.

Cheekin Otus on isäntäänsä komeampi ja hyväkäytöksinen.

Vierailija
65/158 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi Räsänen on valoisa ihminen ja mukava. Tosin en ole keskustellut hänen kanssaan politiikasta...

Vierailija
66/158 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi Räsänen onkin pehmeä ja lempeä ja fiksu eikä ärtsynkuiva tuomiopasuuna.

Mietaan Juha.

Klaus Härö, ihana persoona.

Anne Kukkohovi TV:stä. (muut itse tavattuja)

Vierailija
67/158 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eino Grön, Virve Rosti, Leo Friman, Fredi ja vaimonsa, Kaija Pohjola, Pedro Hietanen

.

Nämä olen tavannut muissa ympyröissä kuin heidän työpaikoillaan.

Vierailija
68/158 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Ranin, Leo Jokela, Gregory Peck, Elina Salo, France Gall,  Eeva Kaarina Volanen

Vierailija
69/158 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esa Pakarinen.

Vierailija
70/158 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riku mikäsenyt oli Munamies sattui kerran samaan hissiin. Vaatimaton, hiukan arka vaikutelma jäi miehestä. Ja ihan positiivinen.

Tämä kaikki yhden hissimatkan aikana😂😂😂 Miten ollaan reteesti hississä?😂😂😂 Puhuitteko te edes mitään?

Reteesti ollaan niin, että hissiin astutaan isolla askeleella, hymyillään ja pidetään samalla isoa hössötystä itsestään ja valmistaudutaan jakamaan selfietä ja nimmaria. Tämä teki kaiken päinvastoin, vaikka oli kuuluisuutensa ekally aallonharjalla.

Siivosin toimistoa erään teatterin yläkerrassa, Riku lienee ollut matkalla töihin.

Ei nyt kukaan käyttäydy noin. Ihmisiä ne vaan on!

Miksei käyttäytyisi?

Siis tule mesomaan johonkin hissiin jollekkin siivojalle ja kumppaneille? No mieti..

Kyllä kunnon tyrkylle kelpaa yleisö kuin yleisö, jopa tällainen vaatimaton siivooja.

Olin lähdössä töistä omissa vaatteissa, joten tuskin hänellä oli hajuakaan aivoja kutistavasta ammatistani. Enhän edes kulje vapaa-ajallani moppi kädessä.

Sen puoleen, en katso ikinä hänen ohjelmiaan, mutta niistä nyt tuntui sekoavan puolet kansasta. Ehkä se älykkäämpi osa, jota en pysty ymmärtämään.

Vierailija
71/158 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esa Pakarinen.

Läheisellä ihmisellä on lapsuudestaan ihan eri tarina.

Vierailija
72/158 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eino Grön, Virve Rosti, Leo Friman, Fredi ja vaimonsa, Kaija Pohjola, Pedro Hietanen

.

Nämä olen tavannut muissa ympyröissä kuin heidän työpaikoillaan.

Eikasta kaikki muistavat mainita, miten rento ja kansanomainen mies hän on. Itselläni on sama kokemus.

Vierailija
73/158 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasper Pääkkönen , rennon oloinen eikä ainakaan vaikuta suosion nousseen päähän

Maria Järvenhelmi oli erittäin mukava ja kohtelias asiakaspalvelu tilanteessa ja kiitteli lähtiessään

Robin, aivan ihanalta vaikuttaa ja niin positiivinen nuori mies

Vierailija
74/158 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tom Hanksista saa lukea kerta toisensa jälkeen jotain mukavaa. Tämä on vaikuttanut jopa siihen että olen alkanut katsoa hänen leffojaan enemmän.

Vierailija
75/158 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keith Urban on sympaattinen ja jotenkin herkän oloinen. 

Vierailija
76/158 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esa Pakarinen.

Läheisellä ihmisellä on lapsuudestaan ihan eri tarina.

Kertoisitko?

Vierailija
77/158 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vähän ot, mutta törmäsin tällä viikolla Stefuun ja yllätyin tosi paljon siitä millanen se oli irl. Se kulki tukka vähän pörrössä ja hartiat lysyssä ja oli jotenkin vähän reppanan oloinen. Mun tuli sitä jotenkin tosi sääli. Ehkä se on tosiaan oikein kunnolla helisemässä narsu Maran kanssa.

No ehkä vähän joo ot...

Tuntuu että jollain täällä on ihan oikeesti pakkomielle jostain v*tun Martinasta kun siitä on jauhettava vaikka sitten ohi aiheen! Juttelitko sä Stefun kanssa vai mikä siitä teki reppanan? Pörrönen tukka ja huono ryhti?

Ei kun just se kun niistä kirjoitetaan ja puhutaan niin paljon niin hätkähdin vaan kun näytti, että sitä oikeasti painoi pahasti joku/jotkin. Tunsin siis MYÖTÄTUNTOA sitä kohtaan ja tuli jopa vähän surullinen olo. Mulle on muuten ihan sama, enkä tarkottanu pahalla vaan päinvastoin! Ehkä se jäi vaivaamaan kun olen itse kokenut kauheita juttuja ns. hankalan kumppanin kanssa ja mietin että mies parka jos sillä on jotain samantapaista.

Vierailija
78/158 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka Stefu??

Vierailija
79/158 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Kurkela on ihana, lämmin, positiivinen ja kupliva nainen. Täynnä elämäniloa! Oli upeaa hänet tavata!

Vierailija
80/158 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robinista on kyllä saanut tosi positiivisen kuvan, harvoin kenelläkään on ollut siitä pahaa sanottavaa(jos koskaan).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi