Julkkikset joista teille on jäänyt hyvä mielikuva?
Vastakohtana aiemmalle keskustelulle :)
Mitkä julkkikset vaikuttavat teistä sympaattisilta, luonnollisilta tai muuten vain mukavilta ihmisiltä?
Kommentit (158)
Mulle tuli siitä kyllä hyvä fiilis, kun käteltiin ja Kimi Räikkönen esitteleli itsensä. Ei siis ollut mitenkään "No kyllähän kaikki tuntee".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vähän ot, mutta törmäsin tällä viikolla Stefuun ja yllätyin tosi paljon siitä millanen se oli irl. Se kulki tukka vähän pörrössä ja hartiat lysyssä ja oli jotenkin vähän reppanan oloinen. Mun tuli sitä jotenkin tosi sääli. Ehkä se on tosiaan oikein kunnolla helisemässä narsu Maran kanssa.
No ehkä vähän joo ot...
Tuntuu että jollain täällä on ihan oikeesti pakkomielle jostain v*tun Martinasta kun siitä on jauhettava vaikka sitten ohi aiheen! Juttelitko sä Stefun kanssa vai mikä siitä teki reppanan? Pörrönen tukka ja huono ryhti?
Ei kun just se kun niistä kirjoitetaan ja puhutaan niin paljon niin hätkähdin vaan kun näytti, että sitä oikeasti painoi pahasti joku/jotkin. Tunsin siis MYÖTÄTUNTOA sitä kohtaan ja tuli jopa vähän surullinen olo. Mulle on muuten ihan sama, enkä tarkottanu pahalla vaan päinvastoin! Ehkä se jäi vaivaamaan kun olen itse kokenut kauheita juttuja ns. hankalan kumppanin kanssa ja mietin että mies parka jos sillä on jotain samantapaista.
Sinulle siis oikeasti tuli SURULLINEN olo kun jollain vastaantulijalla (oletettavasti miljonäärillä) oli tukka pörrössä, hartiat lysyssä ja hän oli sinusta reppana?! WAU... Ei voi olla arki helppoa jos toi vetäsee mielen mustaks!
💊💊💊
Hiukan sekasin jotkut täällä... 😮
No ehkä hän nyt vähän liiotteli tota surullisuuttaan että oli edes joku syy päästä kertomaan että on nähnyt ihka oikean puolijulkkiksen irl. Kuka nyt tollasesta malttaa olla hiljaa?! Johan siinä voi pää räjähtää..
Tämä on off topic, mutta tästä erottaa aidon stadilaisen ja landepaukun. Aito stadilainen on tottunut näkemään julkisuuden henkilön esim. ruokakaupassa, landelaiset jäävät tuijottamaan ja pyytämään nimmareita.
Nyt lopetatte ton reppanan kiusaamisen joka on törmänyt Stefuun! Kaikki yhtä vastaan, ei kiva..
Olen muutaman kerran työn puolesta tavannut Jenni Vartiaisen, ja hän on kyllä todella fiksu ja lämmin ihminen. Ja livenä erittäin kaunis, kauniimpi kuin kuvissa ja hymyilee silmistä asti. Outoa että häntä niin paljon inhotaan tällä palstalla.
Sami "Musti" Jauhojärvi. Miellyttäväkäytöksinen ja huumorintajuinen. Hyvä ja huolehtivainen isä! Asuu samalla kylällä, joten olen tavannut hänet muutaman kerran. Urheilijanakin mieleenjäänyt reiluna kilpailijana.
Maija Karhi. Ihastuttava ja luontevakäytöksinen. Rauha hänen sielulleen. Toinen on myös näyttelijä Anja Pohjola. Hersyvä ja iloinen. Hänen suorituksensa Lumikit tv- näytelmässä on jäänyt mieleen. Molemmat olen tavannut ja vaihtanut muutaman sanan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt lopetatte ton reppanan kiusaamisen joka on törmänyt Stefuun! Kaikki yhtä vastaan, ei kiva..
Oli pakko palata, uudet otsikot nääs 😉 kuka se reppana nyt olikaan...? En todellakaan ainakaan minä. Miksi sä muuten Mara puhut itsestäsi monikossa, psykoosia pukkaa jo muiden vaivojen lisäksi? Ja kyllä, säälin edelleen Stefua joka todella näytti huonovointiselta toissapäivänä (onko ihme?!) ja ehkä nyt ois tosiaan aika pirauttaa sille kun on tää yhteinen traumakin 😉 mee sä ettii kadonneita kenkiäs tai Ristolaista imuroimaan.
Mira Luoti. On ystävällistä persoonaa lavan ulkopuolella vaikka saattaa antaa itsestään räväkkämmän kuvan lavalla.
Jos on aikaa niin on tervehtinyt ihmisiä keikan jälkeen ja jutellut pitkään mukavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli pakko palata, uudet otsikot nääs 😉 kuka se reppana nyt olikaan...? En todellakaan ainakaan minä. Miksi sä muuten Mara puhut itsestäsi monikossa, psykoosia pukkaa jo muiden vaivojen lisäksi? Ja kyllä, säälin edelleen Stefua joka todella näytti huonovointiselta toissapäivänä (onko ihme?!) ja ehkä nyt ois tosiaan aika pirauttaa sille kun on tää yhteinen traumakin 😉 mee sä ettii kadonneita kenkiäs tai Ristolaista imuroimaan.
Olen sanaton..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vilkase hei tota otsikkoa ja mene muualle riehumaan. Ja ota noi tappelupukaris mukaan. Tai siis Mara;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sanaton..
En ihmettele...tsemppiä sulle kuitenkin! :-(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vilkase hei tota otsikkoa ja mene muualle riehumaan. Ja ota noi tappelupukaris mukaan. Tai siis Mara;D
Juu heti kun ne (se) lopetta :-) ei nimittäin hypi enää turhaan ämm ät mun silmille, se on ihan varma.
Jo riittää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu heti kun ne (se) lopetta :-) ei nimittäin hypi enää turhaan ämm ät mun silmille, se on ihan varma.
Ei ehkä anonyymina av palstalla mutta mitenköhän kävis jos vaikka Mara tulis uhoamaan sinulle ihan kasvotusten irl?! Ettetkö kuitenkin luikkis säikähtäneenä karkuun:DD
James Gandolfini
Lemmy
Aidon ja mukavan oloisia olivat molemmat.
Mikael Forssell; olin pari vuotta sitten yhdessä paikassa aspana ja hän oli tosi kohtelias ja mukava.
Kuinka Pirkka-Pekka Peteliusta ei olla vielä mainittu?
Michael Monroe ja Robin minustakin. Tommi Liimataisen kanssa olin tekemisissä ennen Katri Helenaa, mukava mies, jopa herkän ja pikkuisen ujonkin oloinen välillä.
Jussi Raittinen. Pitkän linjan rock-mies, tietää musiikista (ja muustakin) kaiken ja on vaatimaton sekä todella ystävällinen ja sympaattinen mies. Kaikkea hyvää hänelle!