Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julkkikset joista teille on jäänyt hyvä mielikuva?

Vierailija
31.08.2018 |

Vastakohtana aiemmalle keskustelulle :)
Mitkä julkkikset vaikuttavat teistä sympaattisilta, luonnollisilta tai muuten vain mukavilta ihmisiltä?

Kommentit (158)

Vierailija
21/158 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään Sami Hedbergistä vaikka kaikki muut sitä tuntuu inhoavan. Tykkään että se on hauskakin. Oon jutellut sen kanssa pari kertaa.

Sami Hedberg on jim carreyn ja aku hirvinieemen rinnalla yksi maailman parhaimpia viihdyttäjiä.

Kun asuu tällaisessa tuppukylässä vaikka haluaisinkiin käydä enemmänkin katsomassa ihan liveshowta ei täällä ole sitää tarjontaa sillä tavalla niinkuin helsiingissä. Kyllä esim hirviniemeestä kun oöi se melomista esityss mies ja vessanpönttö lavalla että se millä tavoiin ottaa yleisön hyppysiin niiin se olii oli kyllä jotaakib ihan käsittämätööntä.

Vierailija
22/158 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remu Aaltonen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/158 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni Wirtanen, käyttäytyi huumorilla asiakaspalvelutilanteessa, vaikka joutui jonottamaankin..

Vierailija
24/158 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai Lehtinen.

Vierailija
25/158 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tavannut koskaan, mutta tutut kyllä nimittäin Irwin. 

Kuuleman mukaan oli ystävällinen aina ja kirjoitti nimmarit ja oli helposti lähestyttävä kun saattoi keikan jälkeen istuskella oluella pitkään ihmisten kanssa pubin puolella. 

Maistuihan se viina hälle, mutta eihän se nyt ihmisestä pahaa tee tietenkään. Renttu oli vain osa hänen rooliminäänsä. 

Vierailija
26/158 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Michael C Hallin tunsin vaihtari vuonna ysärin lopulla ennenkun hänestä tuli kuuluisa. Aivan hurmaava kaveri ja ansaitsee kaiken hyvän mitä on urallaan saavuttanut! Sillä karismalla olisin kyllä enemmän ihmetellyt jos ei olisi menestynyt. Joissain ihmisissä vaan on sitä jotain!

Nevahööd? Joku tuntematon suuruus?

Jenkkinäyttelijä. Ehkä tunnetuin päärooli Dexter-sarjassa.

Vierailija
27/158 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään Sami Hedbergistä vaikka kaikki muut sitä tuntuu inhoavan. Tykkään että se on hauskakin. Oon jutellut sen kanssa pari kertaa.

Sami Hedberg on jim carreyn ja aku hirvinieemen rinnalla yksi maailman parhaimpia viihdyttäjiä.

Kun asuu tällaisessa tuppukylässä vaikka haluaisinkiin käydä enemmänkin katsomassa ihan liveshowta ei täällä ole sitää tarjontaa sillä tavalla niinkuin helsiingissä. Kyllä esim hirviniemeestä kun oöi se melomista esityss mies ja vessanpönttö lavalla että se millä tavoiin ottaa yleisön hyppysiin niiin se olii oli kyllä jotaakib ihan käsittämätööntä.

Esiim se että milllä tavoiin se uusii elämää luodaan sekuneisa siihen näyttämölle ja kaikki muuu vaan katoaa ja se fokuss on tavallaan uudessa maailmassa ja sen rakeentumista alkaa seuraamaan niin se on jotakiin sitä ydiintä. Tariinankerrontahaan on jo aiikojen perua ja inhimillisyyyden ydintä.

Vierailija
28/158 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ooon kokopäivän ajatellu et pitäis tehä tällanen ketju :D

Vierailija
29/158 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esiim se että milllä tavoiin se uusii elämää luodaan sekuneisa siihen näyttämölle ja kaikki muuu vaan katoaa ja se fokuss on tavallaan uudessa maailmassa ja sen rakeentumista alkaa seuraamaan niin se on jotakiin sitä ydiintä. Tariinankerrontahaan on jo aiikojen perua ja inhimillisyyyden ydintä.

Ja myyöd se miten koko eläämä perustuu siihen aistimuksiin ja ajatuksiiin ja kokemuksiin.

Vierailija
30/158 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riku mikäsenyt oli Munamies sattui kerran samaan hissiin. Vaatimaton, hiukan arka vaikutelma jäi miehestä. Ja ihan positiivinen.

Tämä kaikki yhden hissimatkan aikana😂😂😂 Miten ollaan reteesti hississä?😂😂😂 Puhuitteko te edes mitään?

Reteesti ollaan niin, että hissiin astutaan isolla askeleella, hymyillään ja pidetään samalla isoa hössötystä itsestään ja valmistaudutaan jakamaan selfietä ja nimmaria. Tämä teki kaiken päinvastoin, vaikka oli kuuluisuutensa ekally aallonharjalla.

Siivosin toimistoa erään teatterin yläkerrassa, Riku lienee ollut matkalla töihin.

Vierailija
31/158 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cheekin, Räikkösen ja Litmasen olen tavannut henk.koht ja kaikista jäänyt tosi positiivinen mielikuva. Herrasmiehiä ainakin meikäläiselle.

Ootko sä joku maailmanmissi? Se selittäis ton.

Vierailija
32/158 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gösta Sundqvist, Armi Kuusela, Aku Korhonen, France Gall, Pete Seger, Leif Fager, Elsa Turakainen...

Vierailija
33/158 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin, että nyt puhutaan ihmisten julkisuuskuvasta? Korjatkaa,  jos olen väärässä. Reaalijuttuihin en halua edes osallistua mutta mainittakoon, että esim. Jussi69 on hoitanut represenssinssä mielestäni moitteettomasti.  Esimerkiksi.

Epäkiitollinen duuni toi "julkisuus". Itse en lainkaan ymmärrä somekanavien suosiota ( tietysti tämäkin on ).

Vierailija
34/158 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirka oli todella mukava!

Taisi olla. Ensin ajattelin että jahtasi vain panopuuta. Illan mittaan ilmeni että oli ystävällinen ja jutteli samalla tavalla miehillekin.

Vierailija
35/158 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riku mikäsenyt oli Munamies sattui kerran samaan hissiin. Vaatimaton, hiukan arka vaikutelma jäi miehestä. Ja ihan positiivinen.

Tämä kaikki yhden hissimatkan aikana😂😂😂 Miten ollaan reteesti hississä?😂😂😂 Puhuitteko te edes mitään?

Reteesti ollaan niin, että hissiin astutaan isolla askeleella, hymyillään ja pidetään samalla isoa hössötystä itsestään ja valmistaudutaan jakamaan selfietä ja nimmaria. Tämä teki kaiken päinvastoin, vaikka oli kuuluisuutensa ekally aallonharjalla.

Siivosin toimistoa erään teatterin yläkerrassa, Riku lienee ollut matkalla töihin.

Ei nyt kukaan käyttäydy noin. Ihmisiä ne vaan on!

Vierailija
36/158 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Ahde. Syytettiin ahistajaksi, mutta oli vaan välitön. Kätteli ja oli ystävällinen miehillekin samalla tavalla.

Vierailija
37/158 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaakko Selin on aidosti kiva.

Vierailija
38/158 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olettaisin, että nyt puhutaan ihmisten julkisuuskuvasta? Korjatkaa,  jos olen väärässä. Reaalijuttuihin en halua edes osallistua mutta mainittakoon, että esim. Jussi69 on hoitanut represenssinssä mielestäni moitteettomasti.  Esimerkiksi.

Epäkiitollinen duuni toi "julkisuus". Itse en lainkaan ymmärrä somekanavien suosiota ( tietysti tämäkin on ).

Ei sitä tarkemmin määritelty. Toisaalta olettaa voi, että useimmille nämä mielikuvat syntyy juuri pelkän julkisuuskuvan eikä henkilökohtaisen kontaktin perusteella. On vaan mielenkiintoista kuulla mitä ihmiset ajattelee tällaisista henkilöistä.

Vierailija
39/158 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekkoilija Sebastian Ahosta jäi tosi positiivinen mielikuva kun kesällä yhdessä tapahtumassa sattumalta törmättiin.

Mielyttävän ja rauhallisen oloinen persoona, kohtasi lämpimästi pienen faninsa ja antoi nimmarin ja yhteiskuvan.

(Lisättäköön vielä että kyseessä ei siis ollut mikään nimmarinjakotilaisuus)

Söi vähän minun mielikuvaa ylimielisistä jääkiekkoilijoista :'D

Vierailija
40/158 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami Yaffa ja Meeri Koutaniemi

Arman Alizad

Duudsonin Jarppi, Jarno ja HP

Antero Mertaranta. Valtteri Bottas (käynyt koulussamme vierailuilla, vaikutti hyvältä tyypiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi