Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maria Veitola lyttäsi Sara Siepin suorassa lähetyksessä ja puhui itsensä ristiin feminismistä.

Vierailija
31.08.2018 |

Haluan tuoda esille sen, että Maria Veitola itse puhui kuinka hänen mielestä on niin väärin että naisia seksualisoidaan kaikkien taholta ja että naisilla pitäisi olla samat oikeudet kuin miehellä. Sanoi että jos mies saa laittaa instaan nänninsä niin kyllä naisenkin pitäisi saada laittaa ilman että on pelkoa kuvan poistosta. Sanoi myös että omasta mielestään nainen saa esitellä itseään ihan niinkuin itse haluaa.

Mutta samaan hengenvetoon kuitenkin ristiriitaisesti tuomitsi Saran kuvat missä näyttää omaa ihoaan ja näyttää olevan sinut itsensä ja naiseutensa kanssa. Yhtäkkiä Maria Veitola seksualisoi itse Saran kuvia.
Ja hänen mielestä Sara saa noilla kuvilla jonkinlaista valtaa (seksuaalistako?) ja seuraajia ja on kovin ahdistunut mitä kuvaa antaa nuorille.

Voiko tämä läppä feministiksi itseään kutsuva puhua itseään pahemmin ristiin?

Hän myös oli täysin pettänyt Saran ennen haastattelua. Sara kertoi kuinka hän odotti tätä haastattelua missä pääsee kertomaan omasta työstään omin sanoin ja kysymykset olivatkin Veitolan kanssa ennaltakäyty läpi. Sara ei odottanut kiusaamista. Veitola oli ollut todella mukava ennen lähetystä, mutta lähetyksen alkaessa oli muuttanut kaikki kysymyksensä ja asenteensa Saraa kohtaan. (ei yhtään seksististä, missä on se feminismi ja naisten puolustaminen ja yhtäpitäminen)?

Maria oli virittänyt Saralle ansan ja kysellyt täysin olemattomia, kaula-aukoista , laukuista ja paljaista kuvista, mistä ei sovittu.

Kyllähän sen näkee kuinka Sara marssi lähetykseen innoissaan ja kehui Veitolaa, ja sitten Veitola tykittää ja Sara on ihan puulla päähän lyöty.

Sara avautuukin aiheesta blogissaan. Ja tässä juttu seiskaan:

https://www.seiska.fi/Uutiset/Sara-Sieppi-avautuu-blogissaan-EVS-haasta…

Kommentit (1904)

Vierailija
861/1904 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kauheaa tuossakin haastattelussa nyt oli? Sieppiä vähän jännitti, mutta ei tuossa nyt mitään järin dramaattista tapahtunut.

Veitola/Enbuske/Salminen ovat varmaan kovia lukemaan jotain wikipediaa, mutta eihän heillä ole edes mitään tutkintoja, joten nämä "tylyttämiset" ovat aina vähän väkinäisiä yrityksiä paikata omaa vajavaisuutta. Yritetään esittää älykköä, mutta suutariksi poikkeuksetta jää.

Vierailija
862/1904 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kauheaa tuossakin haastattelussa nyt oli? Sieppiä vähän jännitti, mutta ei tuossa nyt mitään järin dramaattista tapahtunut.

Veitola/Enbuske/Salminen ovat varmaan kovia lukemaan jotain wikipediaa, mutta eihän heillä ole edes mitään tutkintoja, joten nämä "tylyttämiset" ovat aina vähän väkinäisiä yrityksiä paikata omaa vajavaisuutta. Yritetään esittää älykköä, mutta suutariksi poikkeuksetta jää.

Wikipediaviisaat! Pinnallisia tietoja asioista haalittuna sieltä täältä. Ei ihme, että oma epävarma olo on tarve verhota ihmisille kettuiluun. Jokuhan saattaa tietää enemmän kuin he. Juontajien omien tietojen vähäisyys voi paljastua nolosti, ellei provosoimalla äkkiä käännä huomiota haastateltavan "vikoihin".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/1904 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan tuoda esille sen, että Maria Veitola itse puhui kuinka hänen mielestä on niin väärin että naisia seksualisoidaan kaikkien taholta ja että naisilla pitäisi olla samat oikeudet kuin miehellä. Sanoi että jos mies saa laittaa instaan nänninsä niin kyllä naisenkin pitäisi saada laittaa ilman että on pelkoa kuvan poistosta. Sanoi myös että omasta mielestään nainen saa esitellä itseään ihan niinkuin itse haluaa.

Mutta samaan hengenvetoon kuitenkin ristiriitaisesti tuomitsi Saran kuvat missä näyttää omaa ihoaan ja näyttää olevan sinut itsensä ja naiseutensa kanssa. Yhtäkkiä Maria Veitola seksualisoi itse Saran kuvia.

Ja hänen mielestä Sara saa noilla kuvilla jonkinlaista valtaa (seksuaalistako?) ja seuraajia ja on kovin ahdistunut mitä kuvaa antaa nuorille.

Voiko tämä läppä feministiksi itseään kutsuva puhua itseään pahemmin ristiin?

Hän myös oli täysin pettänyt Saran ennen haastattelua. Sara kertoi kuinka hän odotti tätä haastattelua missä pääsee kertomaan omasta työstään omin sanoin ja kysymykset olivatkin Veitolan kanssa ennaltakäyty läpi. Sara ei odottanut kiusaamista. Veitola oli ollut todella mukava ennen lähetystä, mutta lähetyksen alkaessa oli muuttanut kaikki kysymyksensä ja asenteensa Saraa kohtaan. (ei yhtään seksististä, missä on se feminismi ja naisten puolustaminen ja yhtäpitäminen)?

Maria oli virittänyt Saralle ansan ja kysellyt täysin olemattomia, kaula-aukoista , laukuista ja paljaista kuvista, mistä ei sovittu.

Kyllähän sen näkee kuinka Sara marssi lähetykseen innoissaan ja kehui Veitolaa, ja sitten Veitola tykittää ja Sara on ihan puulla päähän lyöty.

Sara avautuukin aiheesta blogissaan. Ja tässä juttu seiskaan:

https://www.seiska.fi/Uutiset/Sara-Sieppi-avautuu-blogissaan-EVS-haasta…

Siis mistä lähtien joku on ollut sitä mieltä, että miesten mielistely omilla suloilla on naisen OIKEUS? Onko säälittävämpää kuultu. Se, että alentaa itsensä seksiobjektiksi ei KOSKAAN tule olemaan naisen oikeus, josta muut eivät saisi sanoa "ai, sä haluat antaa mulle, no käänny ympäri, narttu" tai "ei susta muuhun olekaan, kuin tissejäsi esittelemään". On täysin naivia ajatella, että "mulla on oikeus esitellä tissejäni JA tulla vakavastiotetuksi." Ei, honey, sellaista oikeutta i ole kellään. Jokainen saa ajatella sellaisesta ihan sitä mitä haluaa ja reagoida siihen naista alentavasti, koska sehän on naisten oma tapa vain alentaa itse itsensä ensin. Se, joka kuvittelee jotain muuta on lapsellinen typerys.

Naisen nänni ei tietenkään ole sama asia, kuin miehen nänni, eikä Veitola ole koskaan sanonut tuollaista omana mielipiteenään.

Vierailija
864/1904 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara on vuosia ollut julkisuudessa. Luulisi jo oppineen miten haastattelutilanteet menee livenäkin. Sekä luulisi jo tottuneen kaikenlaiseen kommentointiin, kun kerta instatilinsä on julkinen. Luin kommentteja ja aikamoista tylystä sai sielläkin aivan tavan tallaajilta. Missikaverit toivottelevat jaxuhaleja ja pusuja ällösöpöjen emojien siivittäminä. Jääneet jonnekin teinitasolle nämä ex-missit. Veitola ei kiusannut häntä millään tapaa, päinvastoin yritti saada jotain ulos haastateltavastaan. Olisi varmaan koko haastiksen ajan poseeranneet mykkinä hymy korvissa, puhumatta mitään.

Onko asioista suoraan puhuminen ja kysyminen nykyään kiusaamista?

Vierailija
865/1904 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara on vuosia ollut julkisuudessa. Luulisi jo oppineen miten haastattelutilanteet menee livenäkin. Sekä luulisi jo tottuneen kaikenlaiseen kommentointiin, kun kerta instatilinsä on julkinen. Luin kommentteja ja aikamoista tylystä sai sielläkin aivan tavan tallaajilta. Missikaverit toivottelevat jaxuhaleja ja pusuja ällösöpöjen emojien siivittäminä. Jääneet jonnekin teinitasolle nämä ex-missit. Veitola ei kiusannut häntä millään tapaa, päinvastoin yritti saada jotain ulos haastateltavastaan. Olisi varmaan koko haastiksen ajan poseeranneet mykkinä hymy korvissa, puhumatta mitään.

Onko asioista suoraan puhuminen ja kysyminen nykyään kiusaamista?

Jos tämän henkilön vuorovaikutustaidot ovat huomattavan heikot, niin kyllä sen joku voi niinkin kokea. Kyse ei ole pelkästään siitä mitä tekee, vaan myös miten asioita tekee.

Vierailija
866/1904 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tännehän tää kuuluukin.

EVS:n käsikirjoittaja Laura Friman kertoi instastoorissaan täysin seisovansa sen takana, että kysymykset olivat alunperinkin sellaiset.

Saas nähdä millaista jatkoa seuraa? Maria ja Sara tapaavat jälleen. Nostavat kissan pöydälle. Roope tylyttää vähän molempia. Jaksoa ruoditaan somessa ja se keräilee klikkauksia.

Näinkö tv:tä nykyään tehdään🤔

En nöe mitenkään hyvänä asiana sitä, että Roope menee koko soppaan mukaan lainkaan. Pysyisi poissa ja antaisi missinsä itse hoitaa ongelmansa.

Sara taitaa olla curling-vanhempien tuotos eikä itse osaa hoitaa hankalia tilanteita, tarvitsee auttajaa ja taustalle sen kanapoppoonsa.

Vierailija
867/1904 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/viihde/art-2000005812789.html

Sini puhuu täyttä asiaa 👍

Vierailija
868/1904 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymykset olivat sellaisia, mitä monilla instajulkkiksia seuraavilla tai niistä toisinaan lukevilla käy ajoittain mielessä. Saralla oli tilaisuus vastata ja ihan hyvin vastailikin, vaikka kieltämättä itse roolimalliasiassa oli ristiriitaisuutta. Ei kuitenkaan mitään mullistavaa haastattelussa, eihän tuo mikään syvällinen formaatti ole,

Saimme silti näköjään myrskyn vesilasiin näin syyskauden alkajaisiksi. Niitä oikeita myrskyjä odotellessa.

Vierailija
869/1904 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara on vanhempien pikkuprinsessa jota on aina kehuttu ulkönäöstä, käytöksestä ja taidoista. Nätti on muttei kaunotar, käytös on nokkiintuvaa mielensäpahoittamista mutta itse hän saa haukkua esim lihavia salilla käyviä ja taidot.....no joo. Eipä mulla muuta.

Ei vaan ymmärrä normaalia elämää ja sen karikoita. Kaikki ei palvo tai ole mukavia.

Vierailija
870/1904 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veitolahan on entinen koulukiusaaja. Sama jatkuu nyt valtakunnallisella tv-kanavalla.

Eikä Sieppi ole ainoa Veitolan televisiossa kiusaama/leimaama ihminen, todellakaan.

Vähemmästäkin on irtisanottu ihmisiä.

Mä olin tulossa kommentoimaan tähän ketjuun, että Veitola on ilmiselvästi koulukiusaaja-tyyppiä pahimmasta päästä. On sen verran fiksu, että osaa piilottaa ivansa niin, ettei ole mitään konkreettista, mitä osoittaa sormella. Siksi ei koskaan joudu myöskään vastuuseen käytöksestään. Kiusattu ja monet ulkopuoliset kuitenkin aistivat ilkeän sävyn, mutta eivät voi puuttua siihen mitenkään. Parasta olisi, kun lakkaisitte katsomasta tällaisia kiusaamis-ohjelmia. Sittenhän se olisi pakko lopettaa, kun ei ole enää katsojia.

Vierailija
871/1904 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tännehän tää kuuluukin.

EVS:n käsikirjoittaja Laura Friman kertoi instastoorissaan täysin seisovansa sen takana, että kysymykset olivat alunperinkin sellaiset.

Saas nähdä millaista jatkoa seuraa? Maria ja Sara tapaavat jälleen. Nostavat kissan pöydälle. Roope tylyttää vähän molempia. Jaksoa ruoditaan somessa ja se keräilee klikkauksia.

Näinkö tv:tä nykyään tehdään🤔

Roopella kivat oltavat töissä. Molemmat juontajakaverit ovat nyt sanoneet, että Sara puhuu palturia. Ohjelman käsikirjoittaja sanoo, että Sara puhuu palturia. Luulisi, että Roope on itsekin nähnyt Veitolan työtavat, eli onko tuollainen "ansoittaminen ja valehtelu haastateltavalle" osa Veitolan metodia vai ei, kuten Sara väittää. Entisen vieraan mukaan (Sini Ariell) ei ainakaan ole, vaan hänenkin kokemuksensa puoltaa työkavereiden versiota haastatteluun valmistautumisesta ja sen teosta. Tervetuloa takaisin Roope!

Vierailija
872/1904 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan ettei Roope kauaa kyseisessä ohjelmassa enää työskentele. Eikä suhdekaan taida kauaa kestää tämän "kohun" jälkeen.

Vierailija
873/1904 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veitolahan on entinen koulukiusaaja. Sama jatkuu nyt valtakunnallisella tv-kanavalla.

Eikä Sieppi ole ainoa Veitolan televisiossa kiusaama/leimaama ihminen, todellakaan.

Vähemmästäkin on irtisanottu ihmisiä.

Mä olin tulossa kommentoimaan tähän ketjuun, että Veitola on ilmiselvästi koulukiusaaja-tyyppiä pahimmasta päästä. On sen verran fiksu, että osaa piilottaa ivansa niin, ettei ole mitään konkreettista, mitä osoittaa sormella. Siksi ei koskaan joudu myöskään vastuuseen käytöksestään. Kiusattu ja monet ulkopuoliset kuitenkin aistivat ilkeän sävyn, mutta eivät voi puuttua siihen mitenkään. Parasta olisi, kun lakkaisitte katsomasta tällaisia kiusaamis-ohjelmia. Sittenhän se olisi pakko lopettaa, kun ei ole enää katsojia.

No fiksuudesta en tiedä, mutta tuo on totta, että kiusaamista on vaikeaa todistaa, kun heittäydytään tyhmäksi. Minäkin olen tässä ketjussa selittänyt, miten sen kuvan ruotiminen ja taivastelu oli ihan selvää piikittelyä, mutta saahan sen käännettyä uteliaisuudeksi ja huumoriksi, vaikka idiooteimmankin pitäisi nähdä tuossa ne klassiset kiusaajan ilkkumisen sävyt. Näille tyhmäksi heittäytyjille kiusaamiseksi ilmeisesti lasketaan vain fyysinen pahoinpitely ja selkeästi vihainen ja törkeä haukkuminen. Päivänselvä piilv*ttuilu heille ei sitä ole, vaikka ihan jokainen normaali ihminen sen tunnistaa.

Vierailija
874/1904 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Nordin on kirjoittanut Saralle kommentin, että hän tietää mistä Sara puhuu. Sara astui Maria Veitola ansaan. Ennen haastattelua ollaan mukavia ja haastattelussa haastateltava asetetaan naurettavaan valoon ja kysytään asioita joita ei oltu puhuttu etukäteen.

Vierailija
875/1904 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se Roope oli?

Vierailija
876/1904 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVS show on hirveetä paskaa! Haastattelut kestää reilun viisi minuuttia, minkä peruspissis jaksaa just hikisesti katsoa räpläämättä iPhonea.

Vierailija
877/1904 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitola palvelee vain rahaa

Vierailija
878/1904 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maria Nordin on kirjoittanut Saralle kommentin, että hän tietää mistä Sara puhuu. Sara astui Maria Veitola ansaan. Ennen haastattelua ollaan mukavia ja haastattelussa haastateltava asetetaan naurettavaan valoon ja kysytään asioita joita ei oltu puhuttu etukäteen.

Muiatatko Marian ja Reinon vierailun kyyseisessä ohjelmassa. Molemmat oli täysin sekopäitä. Reino oli ihan sekaisin.

Ihan sama mitä oli sovittu, varmasti ei mennyt käsikirjoituksen mukaan.

https://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/enbuskeveitolasalminen/uutiset/artik…

Vierailija
879/1904 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/viihde/art-2000005812789.html

Sini puhuu täyttä asiaa 👍

Katokko hevosenhampainen ariellin sinsku on niin räväkkä 💣

Vierailija
880/1904 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset