Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tindermiehet ja kiire nähdä heti... Ihan kuin naisella ei olisi omaakin elämää

Vierailija
28.08.2018 |

No ei sekään pitkälle johda jos tapaamista siirtää ja siirtää mutta näillä joillakin miehillä Tinderissä on kova kiire tavata heti heti heti ja jos et ehdi samana päivänä tavata niin poistavat matcheista. Ihan kuin naisella ei saisi olla mitään muuta elämää? "Mennäänkö kahville tänäiltana?" - "En valitettavasti ehdi heti tänään" - "OK" ja poistoon. Onnea vaan naisen etsintään jos menee noin paljon tunteisiin ettei nainen juokse luoksesi heti.

Näitä on ollut aivan hemmetisti.

Kommentit (177)

Vierailija
1/177 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se melkoinen turn off, jos naisen kanssa treffien sopiminen on yhtä vaikeaa kuin terkkariin ajan saaminen

Vierailija
2/177 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä miten tämän kertoisin, mutta nuo miehet on niitä jotka haluavat vain seksiä. Eivät viitsi turhaan pelkän p*llun takia tuhlata energiaa päiväkausien viestittelyyn. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/177 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No livenä on toki parempi keskustella mutta aluksi on parempi keskustella Tinderissä että saisi yleiskuvaa kannattaako välttämättä edes tavata livenä. Nettideittailu muutenkin ihan täyttä sattumankauppaa eikä jatkuvasti jaksa juosta turhaan kahviloissa äijien perässä.

Vierailija
4/177 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä järkeä hommata nainen jonka elämään ei kuulu? :D

Vierailija
5/177 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet yrittävät siellä päivittäin montaa naista 😂 luulitko, että olit ainoa kenellä hän viestittää 😂😂 ei hänellä ole aikaa jäädä venailemaan vastauksia, jonkun toisen kanssa on jo onnistunut tapaaminen heti.

Vierailija
6/177 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/177 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se melkoinen turn off, jos naisen kanssa treffien sopiminen on yhtä vaikeaa kuin terkkariin ajan saaminen

No yks äijä kysyi että lähdenkö seuraavana aamuna hänen ajoseuraksi 200km päähän kun hän lähtee hakemaan jostain jotain tavaroita. En pysty lähtemään, mieheltä lyhyt ja ytimekäs vastaus ok. Joo, kyllähän mä arkipäivänä pystyn ihan heti lähtemään muutaman tunnin reissulle ihan tuosta noin vaan! Eikö muka kaikki pysty?

Vierailija
8/177 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä miten tämän kertoisin, mutta nuo miehet on niitä jotka haluavat vain seksiä. Eivät viitsi turhaan pelkän p*llun takia tuhlata energiaa päiväkausien viestittelyyn. 

Miksi parisuhdetta haluavan miehen ei kannata tavata kiinnostavalta vaikuttavaa naista asap? Onko se sitten hyvä, että juttelee pari viikkoa netissä ja livenä huomaakin ettei kolahda?

Vierailija
9/177 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti tuntemattoman miehen vuoksi täytyy siirtää omia menoja?

Vierailija
10/177 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi parisuhdetta haluavan miehen ei kannata tavata kiinnostavalta vaikuttavaa naista asap? Onko se sitten hyvä, että juttelee pari viikkoa netissä ja livenä huomaakin ettei kolahda?

No miten ehdit määritellä kiinnostavan naisen muutaman kymmenen minuutin "keskustelun" aikana? Mä en ainakaan naisena viitsi edes vaivautua epäkiinnostavien miesten kanssa treffeille, tekstailen ensin aikani että näen onko ylipäätään potentiaalia - ja miehellä tarpeeksi kiinnostusta minusta - tapaamiseen asti. 

Vierailija
11/177 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nainen, mutta mäkin haluan nähdä heti. Syy: haen Tinderistä seksiä, en suhteita, ja jos minun tekee vaikka tänä iltana mieli miestä, niin kyllä minä tänään sitä haluan enkä joskus myöhemmin.

Vierailija
12/177 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti tuntemattoman miehen vuoksi täytyy siirtää omia menoja?

joo jos haluaa tavata. toki voi ehdottaa sitten itselleen sopivaa aikaa. nt ei sovi tarkoittaa yleensä ettei sovi koskaan

Vierailija
13/177 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kannattaisi mennä Tinderiin jos ei ole aikaa kohtaamiseen.

Vierailija
14/177 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on tuhlanneet siellä aikaa naisiin, kenen kanssa kirjoittelee viikkotolkulla ja sit se kuivuu kokoon. Olen itse nainen ja haluan tavata heti. Kun liityin Tinderiin minäkin tykkäsin kirjoitella ensin pitkään. Nyt en jaksa kuulla enää yhtäkään elämäntarinaa tyypiltä, jota en tule koskaan tapaamaan. Tai jaksa kertoa omaani.

Vierailija
15/177 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluaa nähdä heti miltä oikeasti näytät. Niin paljon varmaan törmänneet siihen, ettei nainen muistuta profiilikuviaan irl.

Vierailija
16/177 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletatko siis kuuluvasi sellaisen naisen elämään, jota et ole koskaan edes tavannut? Oikeasti?

Vierailija
17/177 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten ehdit määritellä kiinnostavan naisen muutaman kymmenen minuutin "keskustelun" aikana? Mä en ainakaan naisena viitsi edes vaivautua epäkiinnostavien miesten kanssa treffeille, tekstailen ensin aikani että näen onko ylipäätään potentiaalia - ja miehellä tarpeeksi kiinnostusta minusta - tapaamiseen asti. 

Ensimmäinen 30min kertoo aika paljon enemmän kuin seuraava 60min. Yleensä haluan nähdä ellei nainen vaikuta ihan mäntiltä. Oon huomannut, että jotkut ovat netissä vähän jäisi, mutta livenä tosi fiksuja ja hauskoja

Vierailija
18/177 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä tuosta. Sen tietää heti kiinnostaako toinen tai ei. Ihan niin kuin oikeassa elämässä. Se natsaa joko heti tai ei koskaan.

Vierailija
19/177 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mut kuulostaa siltä, että et ole mikään kummoinen löytö, jos poistavat heti, jos ei onnistu tapaaminen samantien. Kuulostaa siltä, et oisivat vaan halunnut jonkun pikaiseen.

Vierailija
20/177 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla yleensa min 5 v ja 5 kg sitten otettuja kuvia tinderissä. Ihan turhaa haaskata aikaa kirjoittelemiseen. Parempi nähdä nopeasti ja varmistaa laatu.

M