Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huhtasaari: Miksi valkoinen heteromies on syyllinen kaikkeen?

Vierailija
28.08.2018 |

Valkoinen heteromies on kovilla koska häntä syyllistetään koko ajan.

https://twitter.com/LauraHuhtasaari/status/1027998074201952259

Kommentit (116)

Vierailija
41/116 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö Laura, 95 % valkoisista (suomalaisista) heteromiehistä ei tule koskaan äänestämään persuja.

Vierailija
42/116 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En valkoisena heteromiehenä kylläkään koe kuuluvani näihin "valkoisiin heteromiehiin", jotka tekevät itsestään naurettavia, esimerkiksi jauhamalla kasvisruoasta päivästä toiseen täällä. :D

Enkä koe, että minua tarvitsee mitenkään "puolustaa", sillä minähän olen hyvässä asemassa, verrattuna vaikkapa homoseksuaaleihin.

Kai tajuat että olet syyllinen orjakauppaan, köyhien maiden köyhyyteen, ilmaston muutoksen, jne. Mitäs aattelit tehdä sovittaaksesi pahat tekosi? ":D"

Kaivoit sitten hommaffoorumilta isojen poikien kirjoittamista ketjusta kaikki mehukkaimmat palat ja keulit nyt niillä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/116 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasemmisto taas vauhdissa kirjoitti:

Nämä vanhusten kuolemat ovat näiden Pennasten ja Anderssonien syytä, että rahat ei riitä vanhustenhoitoon enää!

Eipä tämä tyyppi näytä tätä mummoa tai muita vanhuksia olevan puolustamassa

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201808272201163129_u0.shtml

Tällaiseen typeryyteen kyllä riittää omaa aikaa ja tuhlaa vielä muiden kallista aikaa ja rahaa ja vaarantaa kaikkien turvallisuuden

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201808282201164940_u0.shtml

Kuukauden kaheli löytyi nyt.

Vierailija
44/116 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö Laura, 95 % valkoisista (suomalaisista) heteromiehistä ei tule koskaan äänestämään persuja.

Eli viime vaaleissa 15% valkoisista heteronaisista äänesti persuja?

Vierailija
45/116 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi ennemmin kysyä, miksi valkoinen heteromies kokee, että häntä syyllistetään kokoajan kaikesta?

En valkoisena heteronaisena näe tai tajua tuota.

Eihän suurimmalla osalla olekaan ongelmaa, ainoastaan niillä joilla ainoa keino päteä on ollut sukupuoli ja ihonväri ja nykyään kun pelkästään niillä ei saakaan enää etulyöntiasemaa.

Vierailija
46/116 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura on populisti. Sellainen sanoo juuri sen mitä kannattajat haluaa kuulla. Ei siis mitään uutta auringon alla.

Vierailija
47/116 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terskaa peräaukkoon.

Anelet väärällä foorumilla.

Minä en mitään anele vaan työnnyn. VÄKISIN.

Vierailija
48/116 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystynyt katsomaan videota. Ärsyttävä ihminen.

Vierailija
49/116 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauran maailma on kopipeistattu niistä lähteistä, joista tuo pieni mieli kuvittelee löytävänsä ääniä eli rahaa Lauralle.

Vierailija
50/116 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska : alemmuudentunto

95% kaikista historian keksinnöistä ja edistysaskelista on valkoisen miehen älykkyyden ja ahkeruuden johdosta.

Oon itse nainen, mut mua ei häiritse myöntää tosiasioita.

Vierailija
51/116 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtasaari odottaa suu auki huomiota ja ihailua, kierrättämällä tällä kertaa alt.right-miesasiamiesten mantraa. Voi, kuinka tunkkaista.

Vierailija
52/116 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura on populisti. Sellainen sanoo juuri sen mitä kannattajat haluaa kuulla. Ei siis mitään uutta auringon alla.

Ei vaan sanoo meidän ajatukset ääneen. On tarpeeksi rohkea siihen.

Vierailija
53/116 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhtasaari odottaa suu auki huomiota ja ihailua, kierrättämällä tällä kertaa alt.right-miesasiamiesten mantraa. Voi, kuinka tunkkaista.

Ah. Vanha kunnon" en pärjää väittelyissä faktoilla ja älyllä, niin kutsun kaikkia, jotka ovat eri mieltä kanssani nats..ksi" taktiikka.

Vierailija
54/116 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettymys.

Kukaan ei aja valkoisen heteronaisen asiaa.

Vierailija
55/116 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan muu poliitikkohan ei ennen vaaleja sano sitä mitä kannattajat haluavat kuulla.

He vain ottavat kannattajansa huomioon.

Vain Laura ja persut ovat populisteja tehdessään täysin samaa.

Vierailija
56/116 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko joku esiintymiskoulutus mitään? Ehkä tuota puhettakin voisi viilata fiksummaksi, nyt se vaikuttaa tosi hassulta: kirjakieltä porilaisella aksentilla :)

Vierailija
57/116 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy Laura, joka syytti valkoisia heteromiehiä gradunsa plagioiduista kohdista :D

Vierailija
58/116 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska : alemmuudentunto

95% kaikista historian keksinnöistä ja edistysaskelista on valkoisen miehen älykkyyden ja ahkeruuden johdosta.

Oon itse nainen, mut mua ei häiritse myöntää tosiasioita.

Niin, kun naisia ei päästetty edes kouluun ettei olis kilpailua. Voi vaan kysyä kuinka moni keksintö tai teos on ollut alun perin naisen idea, mutta miehet ottaneet kunnian. Ikinä ei saada tietää. Nuo äijät ei ois saaneet mitään aikaan ilman naisia taustalla, siinä sulle tosiasia.

Vierailija
59/116 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muut puolueet aja valkoisen heteronmiehen ja -naisen asioita?

Vierailija
60/116 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah. Vanha kunnon" en pärjää väittelyissä faktoilla ja älyllä, niin kutsun kaikkia, jotka ovat eri mieltä kanssani nats..ksi" taktiikka.

Huhtasaarihan itse on aivan into piukassa alt.rigt-kannattajiensa kanssa twitterissa ja käy vähän "dialogia". Uuh, Pepe-sammakko: kerro mulle mitä tänään pitää sanoa! :D :D