Huhtasaari: Miksi valkoinen heteromies on syyllinen kaikkeen?
Valkoinen heteromies on kovilla koska häntä syyllistetään koko ajan.
https://twitter.com/LauraHuhtasaari/status/1027998074201952259
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En valkoisena heteromiehenä kylläkään koe kuuluvani näihin "valkoisiin heteromiehiin", jotka tekevät itsestään naurettavia, esimerkiksi jauhamalla kasvisruoasta päivästä toiseen täällä. :D
Enkä koe, että minua tarvitsee mitenkään "puolustaa", sillä minähän olen hyvässä asemassa, verrattuna vaikkapa homoseksuaaleihin.
Kai tajuat että olet syyllinen orjakauppaan, köyhien maiden köyhyyteen, ilmaston muutoksen, jne. Mitäs aattelit tehdä sovittaaksesi pahat tekosi? ":D"
Kaivoit sitten hommaffoorumilta isojen poikien kirjoittamista ketjusta kaikki mehukkaimmat palat ja keulit nyt niillä. :D
Vihervasemmisto taas vauhdissa kirjoitti:
Nämä vanhusten kuolemat ovat näiden Pennasten ja Anderssonien syytä, että rahat ei riitä vanhustenhoitoon enää!
Eipä tämä tyyppi näytä tätä mummoa tai muita vanhuksia olevan puolustamassa
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201808272201163129_u0.shtml
Tällaiseen typeryyteen kyllä riittää omaa aikaa ja tuhlaa vielä muiden kallista aikaa ja rahaa ja vaarantaa kaikkien turvallisuuden
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201808282201164940_u0.shtml
Kuukauden kaheli löytyi nyt.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö Laura, 95 % valkoisista (suomalaisista) heteromiehistä ei tule koskaan äänestämään persuja.
Eli viime vaaleissa 15% valkoisista heteronaisista äänesti persuja?
Vierailija kirjoitti:
Voisi ennemmin kysyä, miksi valkoinen heteromies kokee, että häntä syyllistetään kokoajan kaikesta?
En valkoisena heteronaisena näe tai tajua tuota.
Eihän suurimmalla osalla olekaan ongelmaa, ainoastaan niillä joilla ainoa keino päteä on ollut sukupuoli ja ihonväri ja nykyään kun pelkästään niillä ei saakaan enää etulyöntiasemaa.
Laura on populisti. Sellainen sanoo juuri sen mitä kannattajat haluaa kuulla. Ei siis mitään uutta auringon alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terskaa peräaukkoon.
Anelet väärällä foorumilla.
Minä en mitään anele vaan työnnyn. VÄKISIN.
En pystynyt katsomaan videota. Ärsyttävä ihminen.
Lauran maailma on kopipeistattu niistä lähteistä, joista tuo pieni mieli kuvittelee löytävänsä ääniä eli rahaa Lauralle.
Koska : alemmuudentunto
95% kaikista historian keksinnöistä ja edistysaskelista on valkoisen miehen älykkyyden ja ahkeruuden johdosta.
Oon itse nainen, mut mua ei häiritse myöntää tosiasioita.
Huhtasaari odottaa suu auki huomiota ja ihailua, kierrättämällä tällä kertaa alt.right-miesasiamiesten mantraa. Voi, kuinka tunkkaista.
Vierailija kirjoitti:
Laura on populisti. Sellainen sanoo juuri sen mitä kannattajat haluaa kuulla. Ei siis mitään uutta auringon alla.
Ei vaan sanoo meidän ajatukset ääneen. On tarpeeksi rohkea siihen.
Vierailija kirjoitti:
Huhtasaari odottaa suu auki huomiota ja ihailua, kierrättämällä tällä kertaa alt.right-miesasiamiesten mantraa. Voi, kuinka tunkkaista.
Ah. Vanha kunnon" en pärjää väittelyissä faktoilla ja älyllä, niin kutsun kaikkia, jotka ovat eri mieltä kanssani nats..ksi" taktiikka.
Pettymys.
Kukaan ei aja valkoisen heteronaisen asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan muu poliitikkohan ei ennen vaaleja sano sitä mitä kannattajat haluavat kuulla.
He vain ottavat kannattajansa huomioon.
Vain Laura ja persut ovat populisteja tehdessään täysin samaa.
Olisko joku esiintymiskoulutus mitään? Ehkä tuota puhettakin voisi viilata fiksummaksi, nyt se vaikuttaa tosi hassulta: kirjakieltä porilaisella aksentilla :)
Kysyy Laura, joka syytti valkoisia heteromiehiä gradunsa plagioiduista kohdista :D
Vierailija kirjoitti:
Koska : alemmuudentunto
95% kaikista historian keksinnöistä ja edistysaskelista on valkoisen miehen älykkyyden ja ahkeruuden johdosta.
Oon itse nainen, mut mua ei häiritse myöntää tosiasioita.
Niin, kun naisia ei päästetty edes kouluun ettei olis kilpailua. Voi vaan kysyä kuinka moni keksintö tai teos on ollut alun perin naisen idea, mutta miehet ottaneet kunnian. Ikinä ei saada tietää. Nuo äijät ei ois saaneet mitään aikaan ilman naisia taustalla, siinä sulle tosiasia.
Eikö muut puolueet aja valkoisen heteronmiehen ja -naisen asioita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah. Vanha kunnon" en pärjää väittelyissä faktoilla ja älyllä, niin kutsun kaikkia, jotka ovat eri mieltä kanssani nats..ksi" taktiikka.
Huhtasaarihan itse on aivan into piukassa alt.rigt-kannattajiensa kanssa twitterissa ja käy vähän "dialogia". Uuh, Pepe-sammakko: kerro mulle mitä tänään pitää sanoa! :D :D
Höpöhöpö Laura, 95 % valkoisista (suomalaisista) heteromiehistä ei tule koskaan äänestämään persuja.